Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Bursa'dan Selamlar

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

ykilinc

916 & 156[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img][IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img][IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]

SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


devirsever

Ikisininde yeri ayri  :clover: :nazar: :clover: :nazar: :clover: :nazar:
1996 155 Q4
1996 GTV V6 TB
1998 166 3.0 V6
2006 GT 3.2 V6
2008 GT Q2
1999 156 3.0 V6 Turbo Q2(Güncel)
1998 156 3.0 V6 (Güncel)

SkY

karlar altında da yakışıklı çıkmış :)

ykilinc

Bursa' da mini bir buluşma...[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img][IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img][IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img][IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img][IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]

SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


ykilinc

 [IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img][IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img][IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img][IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img][IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]

SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


devirsever

75 ve gtv yi sariver  :D

156nin jantlar cok yakismis
1996 155 Q4
1996 GTV V6 TB
1998 166 3.0 V6
2006 GT 3.2 V6
2008 GT Q2
1999 156 3.0 V6 Turbo Q2(Güncel)
1998 156 3.0 V6 (Güncel)

SkY

75 muhteşem!!

tüm arabalara maşallah bu arada tabiki :)

murat

Cuore Sportivo...

147 1.6 TS (2005)
145 1.4 TS (1998)
156 1.6 TS (2004)
156 2.0 SS SW (2004)
159 1.9 JTD SW (2009)
Giuilietta 1.6 JTD (2014)
166 2.4 JTD (2003)
Giuilietta 1.6 JTD (2012)
Giuilietta 1.6 JTD (2015)

ykilinc

Araclarla ilgili kisa bir tanitim yapayim o zaman; 75 in guzelliginden yola cikarak....


75 forumdan ve Bursa' dan cesur(75 toplamak harbiden cesaret istiyor:₩) alfista Gürkan' in araci.  Otopark Sinan Koç' un kanalina konuk olmustu, izlemeyenler izlesin derim.  Baştan sona restore edildi. Yurt ici yurt disi bir cok kaynaktan arastirma ve  parca tedarigi ile ilgili uzun uzun uğraşti Gürkan. Yine alfa ve alfetta konusunda cok tecrübeli, bilgili Aytug Acar' in atölyesinde aşama aşama toplandigina Bursa' da tanik oldum. Ciddi emek ve para harcanmis cok guzel bir 75.

156 2.0 TS ise yine Bursa' dan Cenk arkadaşımizin araci. Kendisi forumda olmayabilir, bilmiyorum. Yakindan gorulesi bir 156 olduğuna emin olabilirsiniz. Henüz 55- 60000 km civarinda muazzam orjinal, üst kondisyonda bir rosso. Her daim temiz göreceğiniz garanti. Zira Cenk 156si konusunda ileri derecede titiz.

Goktug' un Gui ise 1.4 170 lik ve üzerinde performans anlaminda ekstralari olan temiz , performansli bir alfa. Goktug' da yine forumdan.

Emre' nin 159 malum bulusmanin tek dizeli. Temiz ve iyi kondisyonda bir arac. Forumda aktif ise el etsin;)

Gtv ise 100000 km civarinda oda bu yaz trigerinden, turbosuna kadar elden geçti. Iyidir, hoştur, çok sevilir kendileri;)

Araçlar bahane, mevzu sohbete gerekçe...





SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


ykilinc

Gtv' nin aküyü yeniledik ve bu sefer kış aylarındaki derin uykusu için kalıcı çözümü uyguladık:)[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img][IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]

Testarossa

GTV muhteşem!
Bu renk gtv çok iyi duruyor, renk ismi ne? 156'nın fotoğrafları gelse süper olurdu özellikle derilerini merak ettim.
this is all about passion

ykilinc

156 2.0 TS ile vedalaştım. Daha doğrusu bir iş arkadaşımın ısrarlı talebi üzerine yaklaşık 1.5 sene sonunda 40000 km kadar kullanıp satmış oldum. Fikrim ve saygım kullandıktan sonra olumlu yönde artti. 156 iyi kondisyonda ise her daim fiyat performans eğrisinin tepesinde kalacak bir otomobil.

Sonrasında Aytuğ Acar' dan 75 i aldim ve onunla beraber ufak çaplı bir restorasyona da giriştik.
Neden 75 denilince;
RWD meraki ve alfa romeo sevgisi
Transaxle ve 50/50 ağırlık dağılımı
Elektronik den uzak bir otomobil(daha da uzaklaşacak:))
Aldığım 75in tarihine bakacak olursak Vortik usta nin eski aracı sonrasında Aytuğ Acar usta alıyor o sattıktan yillar sonra arac bir şekilde tekrar Aytuğ ustaya geliyor ve bir kac sene sonra da bana nasip oluyor.

Aracı aslında yakından biliyordum zira haftada en az bir iki görüyordum. Bir iki sene önce Aytug usta yüzeysel olarak sedefli bir beyaza boyatmisti. Motor yine Aytuğ ustaya geçtiğinde revize edilmisti. O nedenle motoru,  boyasi ve kaportasi genel olarak iyi durumda. Biz de ön ve arka tamponu gövde rengine boyattik. Siyah kuşaklar, ayna ve cam çerçevelerini siyaha tekrar boyadık. Döşemeleri, koltuklari, sungerlerini, arabanin konsol ve genel temasına göre yeniledik. Hiz, devir hararet göstergelerinin bulunduğu paneli özel bir işçilikle yeniledik. Müzik tesisati, hoparlörler ve teybi yeniledik. Taban kisminda özellikle kriko destek yerleri sac ve lama desteği ile güçlendirildi. Taban halısının alti bu güçlendirme sonrasında izolasyon malzemeleri ile yalıtıldi. Arka amortisörler yenilendi. Azev 16 inc 5*98 alfa romeo özel opsiyon jantları boyandı ve Pirelli Pzero Nero lastik seti ile hazir hale geldi. Direksiyon hissiyatıni arttirmak için sıfır direksiyon kutusu aldik(manuel olani ariyordum ve bulduk) rotlarla beraber değişti.  Eskisini de revize edip tüm tesisati ile saklayacağım. Bu sırada güzel bir momo direksiyon ve ona uygun bir vites topuzu buldum.
Yakinda debriyaj ve balatalar değişecek. Kronik olan kapi kol dayamalarini revize edeceğiz. Kapi pimleri yenilecek ve ufak tefek kaporta ayar isleri tamamlanacak. Sonrasında muhtemelen seneye motor ile ilgili güçlendirme seçenekleri ile ilgili projeye devam edeceğiz.

Genel olarak arac şu an %80 tamamlandi diye düşünüyorum. Aytuğ usta bu süreçte inanilmaz destek ve yönlendirici oldu. Hala da olmaya devam ediyor. 75i günlük kullanıyorum su an ve dinamikleri herseyi ile çok farklı bir alfa olduğunu söyleyebilirim. Keşfettikce yorumlarimi yazarım. [IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img][IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img][IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img][IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img][IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img][IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img][IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img][IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img][IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]

Redmi Note 8 Pro cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

ykilinc

Gürkan' in kırmızı Alfetta 75 i ile[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]

Redmi Note 8 Pro cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


stan

Hey maşallah, sizi insta'dan da takip ettiğimi fotoları burada da görünce fark ettim. Sizin sayfanızda beyaz 75'i gördükçe, Aytuğ Usta galiba sattı demiştim, doğru çıktı.

Güle güle keyifle kullanın.

ykilinc

You are not allowed to view links. Register or Login
Hey maşallah, sizi insta'dan da takip ettiğimi fotoları burada da görünce fark ettim. Sizin sayfanızda beyaz 75'i gördükçe, Aytuğ Usta galiba sattı demiştim, doğru çıktı.

Güle güle keyifle kullanın.
Teşekkür ederim

Redmi Note 8 Pro cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


916GTV


devirsever

Bazilari onlerine cikan firsatlari acabalarla/eder-etmezlerle kacirirken sen elini tasin altina koyup guzel bir garaj ortaya cikardin/cikariyorsun. Alfa heyecanin ayni sekilde surup gitmesini dilerim Yavuz  :alkis: :clover: :nazar:
1996 155 Q4
1996 GTV V6 TB
1998 166 3.0 V6
2006 GT 3.2 V6
2008 GT Q2
1999 156 3.0 V6 Turbo Q2(Güncel)
1998 156 3.0 V6 (Güncel)

ykilinc

You are not allowed to view links. Register or Login
Uuuuu beybi
Haha

Redmi Note 8 Pro cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


ykilinc

You are not allowed to view links. Register or Login
Bazilari onlerine cikan firsatlari acabalarla/eder-etmezlerle kacirirken sen elini tasin altina koyup guzel bir garaj ortaya cikardin/cikariyorsun. Alfa heyecanin ayni sekilde surup gitmesini dilerim Yavuz  :alkis: :clover: :nazar:
Teşekkürler Nuri. Heyecanlar benzer biliyorsun. Selamlar

Redmi Note 8 Pro cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


ykilinc

#169
Giulia GTA Türkiye'deki teklerden ve 75[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img][IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]

[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]

ealprsln

Yavuz,
Çok keyifli araçlar tercih ediyorsun, GTV yi canlı gördüm; çok diri ve de güzeldi.
Bence 75'i almanda gurkanlale nin de etkisi az değildir.
Umarım bu keyifli araçların sayısı artarak devam eder  :clover:
THE ROMANCE OF PERFORMANCE
'11 MiTo Quadrifoglio Verde

ykilinc

#171
You are not allowed to view links. Register or Login
Yavuz,
Çok keyifli araçlar tercih ediyorsun, GTV yi canlı gördüm; çok diri ve de güzeldi.
Bence 75'i almanda gurkanlale nin de etkisi az değildir.
Umarım bu keyifli araçların sayısı artarak devam eder  :clover:
Sağolasın Emre. Tabi ki basta Aytug usta, Gürkan ve  bir iki kisi daha ekleyebilirim bu listeye birbirimizi çok etkiledigimiz doğru. Çünkü cidden benzer kafalarda benzer şeylerden zevk alıyoruz. 75 konusu şöyle aslında yıllardır hep kafamda olan bir araçtı ama GTV varken ikinci bir dönem araci bana agir gelir manasiz olur gibi çıkarımlarim vardi. Gtv yi 64000 km de almis ve yaklasik 40000 km günlük kullanmıştım artık onu biraz dinlendirmek hafta sonu araci yapmak daha makul bir hareket idi. Ama buna rağmen 156 yi almadan önce bir cesaretle 1.8 turbo Amerika (ki çok özel ve güzel bir 75 idi) kendimce çok iyi bir teklif o zaman da yapmıştım. Lakin ufak bir fark ile alamamıştım. Sonra Carium Zeki Usta 90000 km de bir 156 var dedi ve istanbul' a gittim araci dahi görmeden noterde bulustum ve onu aldim. Gerçekten cok cok sevdim 156yi. Her manada çok iyi bir arac. Bugün herşey için bir araç hakkin var deseler bu kesinlikle 156 2.0 ts dir. Biraz daha iyi gitsin dersen 2.5 v6 busso motorlusudur.


Gürkan ise 75 i aldığında çok güzel bir mito qv satti ve bir 75 i baştan aşağıya tam anlamiyla ciplak kasaya kadar inerek restore etti. Bu nereden bakarsan bak çok radikal bir hareket. Üstelik tipi genele göre güzel olmayan begeni kitlesi alfa romeo camiasinda dahi cok dar olan bir arac icin. Her manada zor ve ayni zamanda iddali hamleydi. Ve bunu Aytug Usta ile yaptılar. Her hafta bir iki gün bu süreci gördük, konuştuk. Zaten ortami gördün Bursa' da cidden şanslıyiz bu konuda. Araştıran, bunu birbiri ile paylasan makara vesair ile tamirhanede vakit geciren ayni kafada bir kaç kisi birbirimizi bulduk. Bu tabiki benim için sahip olmadığın bir araçla ilgili çok fazla bir bilgi demek.

Gürkan kafama 75 i sokan kişi değil. Ama bir 75 hatta daha genel olarak bir alfetta fabrika kondisyonunda nasil olur ve aşama aşama restorasyon noktasında nelerle karsilasirsin, sonucunda nasıl bir tatmin yaşarsın konusunda gözümün önünde aylarca gördüğüm canli bir örnek. Ayrica ayni kafada biri olarak nerelerde sıkıntı cekti nerelerde mutlu olduğunu bildiğim biri. Tabi, Aytuğ ustanin garaji da bu konuda bir nimet zira restorasyon icin gelen cok nadir araçlarin geçirdiği sürece de her manada tanik olabildik ve oluyoruz.. Bu nedenle başta Aytuğ usta ve sonrasında Gürkan ciddi bir avantaj oldu benim icin.

Yani aracı almamda asıl neden rwd bir alfa isteği idi. Çoğumuz ve ben de dahil olmak uzere başta eski guilia yi tercih ederiz veya alfetta GTV yi, hatta 105 sedanlara karşı ciddi bir sempatim var. Bende kendimi bir miktar zorlayarak bunlari piyasada araştırdım ama maddi boyutu, araci bulabilme, alabilirim dediklerimin baslangic kondisyonu ve günlük kullanmalıyım iddiası birleşince seçenekler daralıyor ve 75 hem teknik altyapısı hemde başlangıç rakami ile öne çıkıyor. Herhangi bir araci restore etmek hiç de ucuz bir sey degil. Parca bulabilmek nereden bulabileceğini bilmek başli başına bir iş. Bu konudaki rakamlari bastan hesaplayabilmek spesifik olarak bunlara hakim olabilmek ise büyük avantaj. Bu noktada yine ayni insanlar benim icin bu belirsiz kısmı yok etmis oldular zira her sorunun neredeyse cevabi hazir.

Hangi marka olursa olsun bu tarz projelere olabildiğince en iyi kondisyondaki bir araçla başlamalisin fikri çoğunlukla mekanik olan bir arac dahi olsa 75 icinde geçerli idi ve Aytuğ ustadan 75 i böyle aldim. Benim icin kondisyonu piyasada gördüğüm örneklerine kıyasla çok çok iyi olan klimasina kadar eksiği bulunmayan sadece bir kac noktada iyileştirme ihtiyaci duyacağım zaten aktif olarak günlük kullanilan bir 75 idi. Ve hikaye böyle başladı. Uzun yazdim ama satır aralarında benzer ise niyetlenecek arkadaşlar için ufak tefek ipuçları da olsun istedim.

Redmi Note 8 Pro cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

ALFAtih

Araçlarla ölümsüzleşmek bu olsa gerek çoğu insan evladına bu kadar özen göstermiyor 😂😂 maşallah nazar değmesin. Araba konusunda "parayla sahip olamayacağın" model araçlar kullanıyorsun diyebilirim, biz de ne kadar yeni nesil kalsakta elimizden geleni yapıyoruz 147 kızımıza, selamlar.  :clover:  :alkis:

ykilinc



You are not allowed to view links. Register or Login
Araçlarla ölümsüzleşmek bu olsa gerek çoğu insan evladına bu kadar özen göstermiyor maşallah nazar değmesin. Araba konusunda "parayla sahip olamayacağın" model araçlar kullanıyorsun diyebilirim, biz de ne kadar yeni nesil kalsakta elimizden geleni yapıyoruz 147 kızımıza, selamlar.  :clover:  :alkis:

Sağolasın Fatih. Benzer zevkler farkli otomobiller. 147 nin de maşallahi var nazar değmesin.

Redmi Note 8 Pro cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


murat

Cuore Sportivo...

147 1.6 TS (2005)
145 1.4 TS (1998)
156 1.6 TS (2004)
156 2.0 SS SW (2004)
159 1.9 JTD SW (2009)
Giuilietta 1.6 JTD (2014)
166 2.4 JTD (2003)
Giuilietta 1.6 JTD (2012)
Giuilietta 1.6 JTD (2015)