Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



159 için Boya ve Branda?

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

hi_cazz

Arkadaşlar artık arabanın sürekli çizilmesinden gına geldi. Öyleki sürekli aklımda aracı belaltı komple boyatmak var. Aracın boyasını görseniz resmen içler acısı hale geldi. Öyle pastayla falan düzelmeyecek çok yer var. Yine çok yerde taş atıkları mevcut. Bunlardan dolayı belaltı boyayı iyiden iyiye düşünüyorum. Olmadı boyaya gireceği gün boyacıda bütün aracın detaylı videosunu ve fotoğraflarını çekmeyi düşünüyorum. Aracımı çok seviyorum ama boyasının bu halindende nefret ediyorum. Sizce ne yapmalıyım?

Gelelim boyadan sonra korumaya. Aracım genelde evin garajında ve okulun otoparkında çiziliyor. Belki görgüsüz diyecekler ama eğer ki boya işin3 bu şekilde girersem hem evde hem okulda aracı branda ile kapalı tutmak istiyorum. Bu durumda araca zarar vermeyecek güzel bir brandayı nasıl temin edebiliriz?

Note 3 ile tapatalklandı



Fatihob

Halit abi şu boya olayı takınsı çok saçma zaten. Araban çizildimi boyatırsın temiz temiz binersin, çizikler içinde perişan boyayla biniceğime tavan dahil boyatırım. Bence boyatın gitsin.

Branda hakkında bişi diyemicem. Ben çok üşenirdim :D Branda çok dikkat çekiyor, kaldırıp altına bakmaya çalışan falan olucaktır, oda ayrı dert :)
..

hi_cazz

You are not allowed to view links. Register or Login
Halit abi şu boya olayı takınsı çok saçma zaten. Araban çizildimi boyatırsın temiz temiz binersin, çizikler içinde perişan boyayla biniceğime tavan dahil boyatırım. Bence boyatın gitsin.

Branda hakkında bişi diyemicem. Ben çok üşenirdim :D Branda çok dikkat çekiyor, kaldırıp altına bakmaya çalışan falan olucaktır, oda ayrı dert :)

Valla gerekirse üşenmeden jantlara bağlarım ya. Bu gidişle zaten boyatacak gibiyim eğer boyatırsam tekrar tekrar çizmelerine gelemem. O yüzden branda şart. Araç siyah olunca zaten sürekli çizilme potansiyeli içerisinde.

Note 3 ile tapatalklandı



Alfadanadam

Boyayı çizen branda değil, branda ile araç arasında kalan tozlardır.
Yani temizken örttünüz aracı. Sonra açtınız bindiniz geldiniz. Araç üstünde toz olacak değil mi? Evet. Aracı tekrar örtmeden önce komple temizlerim diyorsanız sıkıntı yok :) Ama temizlemeden tekrar örttüğünüz anda artık bu iş kısır döngüye giriyor. Aracın üstündeki kir brandaya geçiyor. Bu sefer araç temizken bile örtseniz brandadaki tozlar çizmeye devam ediyor.
Çare branda değil bir kere ona emin olun.

Branda ancak bir süre aracı kullanmayacaksanız korumak için düşünebilecek bir koruma alternatifidir.

Öte yandan seramik kaplama diye birşeyler vardı bir aralar. Hem muazzam bir parlaklık veriyordu hem de bayağı üstün bir korumadan sözediyorlardı.
Hatta yanlış hatırlamıyorsam da İzmir'de bir firmaydı. Bir de bu şekilde araştır istersen .

wolkanku

abi hepsinden daha rahatı kaplatmak...
ciddiyim:)
leonun sağ kapıları çizilince komple siyahtan beyaza kaplatmıştım.
o kadar rahattı ki kafam...
2 günlük tozun üstüne su tut,bezle sil kurula tamam.
3 ayda bir de meg66 ile orbital makine ile bile geçsen dümdüz tertemiz bir yüzey oluşuyordu.

159'umu kaplatmayı düşünüyorum ama artık haftada 1 gün kullandığım araba masraf yapmak manasız geliyor.
o yüzden duruyorum şimdilik.

kaplatacaksan kesinlikle parlak bir kırmızı nokta atışı olur.
'98 Honda Civic
'06 Alfa Romeo 156 1.6 TS
'07 Seat Leon
'99 Audi TT
'06 Alfa Romeo 159 1.9 Jtdm
'11 Opel İnsignia
'06 Alfa Romeo Brera 2.2 JTS
'11 Alfa Romeo Giulietta 1.6 Jtdm SP2
08' Alfa Romeo 159 Jtdm Distinctive+

hi_cazz

You are not allowed to view links. Register or Login
abi hepsinden daha rahatı kaplatmak...
ciddiyim:)
leonun sağ kapıları çizilince komple siyahtan beyaza kaplatmıştım.
o kadar rahattı ki kafam...
2 günlük tozun üstüne su tut,bezle sil kurula tamam.
3 ayda bir de meg66 ile orbital makine ile bile geçsen dümdüz tertemiz bir yüzey oluşuyordu.

159'umu kaplatmayı düşünüyorum ama artık haftada 1 gün kullandığım araba masraf yapmak manasız geliyor.
o yüzden duruyorum şimdilik.

kaplatacaksan kesinlikle parlak bir kırmızı nokta atışı olur.

Volkan renk değiştirmek istemiyorum o yüzden kaplamanın bir mantığı olmayabilir. Aslında brandadan çok aracı belaltı boyatma fikrine nasıl bakıyorsunuz? Tavan ve direkler hariç boyatmak istiyorum. Zaten çiziği olayan 2 panel falan var. Onun haricinde pastayla falan düzelcek şeyler değil. Napsam diye düşünüp duruyorum.

Note 3 ile tapatalklandı



wolkanku

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
abi hepsinden daha rahatı kaplatmak...
ciddiyim:)
leonun sağ kapıları çizilince komple siyahtan beyaza kaplatmıştım.
o kadar rahattı ki kafam...
2 günlük tozun üstüne su tut,bezle sil kurula tamam.
3 ayda bir de meg66 ile orbital makine ile bile geçsen dümdüz tertemiz bir yüzey oluşuyordu.

159'umu kaplatmayı düşünüyorum ama artık haftada 1 gün kullandığım araba masraf yapmak manasız geliyor.
o yüzden duruyorum şimdilik.

kaplatacaksan kesinlikle parlak bir kırmızı nokta atışı olur.

Volkan renk değiştirmek istemiyorum o yüzden kaplamanın bir mantığı olmayabilir. Aslında brandadan çok aracı belaltı boyatma fikrine nasıl bakıyorsunuz? Tavan ve direkler hariç boyatmak istiyorum. Zaten çiziği olayan 2 panel falan var. Onun haricinde pastayla falan düzelcek şeyler değil. Napsam diye düşünüp duruyorum.

Note 3 ile tapatalklandı

şöyle sorayım bu çizikler neden var?
milletin gelip çizmesi mi yoksa doğal şartlardan kaynaklı mı ?
eğer birinin gelip çizmesi vs. ise , emin ol taptaze boyanmış bir siyah daha da ilgi çekecektir bu konuda.

bir de şu var,
gerçekten iyi boyayabilecek bir boyacın var mı?
bugüne kadar abi şöyle iyi böyle iyi denilen boyacılarda hatrı sayılır adette işlemim oldu. çok net söyleyeyim, anadolu yakasında araba boyamayı bilen boyacı yok. ya da ben aşırı detay bakıyorum bilemiyorum.
ama çizik büzük yerleri adam iyi kötü macunla doldurmak isteyecek, o macunu güzel zımpara yapabilecek mi? hadi güzel zımpara yaptı, her yere eşit derecede boya ve vernik atabilecek mi?
fabrika boyası kadar kusursuz durmayacağına adım gibi eminim.
ben hiç girme böyle birşeye derim.

illa boyatacağım dersen tavanı direği falan boşver komple boyat , tek tavsiye edeceğim renk bmw sophisto grey.
'98 Honda Civic
'06 Alfa Romeo 156 1.6 TS
'07 Seat Leon
'99 Audi TT
'06 Alfa Romeo 159 1.9 Jtdm
'11 Opel İnsignia
'06 Alfa Romeo Brera 2.2 JTS
'11 Alfa Romeo Giulietta 1.6 Jtdm SP2
08' Alfa Romeo 159 Jtdm Distinctive+

hi_cazz

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
abi hepsinden daha rahatı kaplatmak...
ciddiyim:)
leonun sağ kapıları çizilince komple siyahtan beyaza kaplatmıştım.
o kadar rahattı ki kafam...
2 günlük tozun üstüne su tut,bezle sil kurula tamam.
3 ayda bir de meg66 ile orbital makine ile bile geçsen dümdüz tertemiz bir yüzey oluşuyordu.

159'umu kaplatmayı düşünüyorum ama artık haftada 1 gün kullandığım araba masraf yapmak manasız geliyor.
o yüzden duruyorum şimdilik.

kaplatacaksan kesinlikle parlak bir kırmızı nokta atışı olur.

Volkan renk değiştirmek istemiyorum o yüzden kaplamanın bir mantığı olmayabilir. Aslında brandadan çok aracı belaltı boyatma fikrine nasıl bakıyorsunuz? Tavan ve direkler hariç boyatmak istiyorum. Zaten çiziği olayan 2 panel falan var. Onun haricinde pastayla falan düzelcek şeyler değil. Napsam diye düşünüp duruyorum.

Note 3 ile tapatalklandı

şöyle sorayım bu çizikler neden var?
milletin gelip çizmesi mi yoksa doğal şartlardan kaynaklı mı ?
eğer birinin gelip çizmesi vs. ise , emin ol taptaze boyanmış bir siyah daha da ilgi çekecektir bu konuda.

bir de şu var,
gerçekten iyi boyayabilecek bir boyacın var mı?
bugüne kadar abi şöyle iyi böyle iyi denilen boyacılarda hatrı sayılır adette işlemim oldu. çok net söyleyeyim, anadolu yakasında araba boyamayı bilen boyacı yok. ya da ben aşırı detay bakıyorum bilemiyorum.
ama çizik büzük yerleri adam iyi kötü macunla doldurmak isteyecek, o macunu güzel zımpara yapabilecek mi? hadi güzel zımpara yaptı, her yere eşit derecede boya ve vernik atabilecek mi?
fabrika boyası kadar kusursuz durmayacağına adım gibi eminim.
ben hiç girme böyle birşeye derim.

illa boyatacağım dersen tavanı direği falan boşver komple boyat , tek tavsiye edeceğim renk bmw sophisto grey.


Çizikler malesef çocukların işleri. Boyacı konusunda ise mükkemmel bir boyacım var. Her yaptığı işe kefil olurum. Öyleki adamın komple boyadığı arabaya boyası diyen ustalar bile gördüm. 99 model vectra b vardı bizde bagaj kapığını boyatmıştık. Satarken adam istediği bir ustaya gösterdi adam inceledi boyasız bu araba dedi. Bende bunu bagajı boyalı diyince adam bir daha gömüldü ama benimi deniyonuz yok bunda boya dedi. Araç kütahyaya gitti ordada bilememişler. Diyeceğim işte o kadar sağlam bir boyacı. Ama piyasadan çok pahalı. 500 yaptırcağın bir işi abartısız 1500e yapar.

Note 3 ile tapatalklandı



ar.159

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
abi hepsinden daha rahatı kaplatmak...
ciddiyim:)
leonun sağ kapıları çizilince komple siyahtan beyaza kaplatmıştım.
o kadar rahattı ki kafam...
2 günlük tozun üstüne su tut,bezle sil kurula tamam.
3 ayda bir de meg66 ile orbital makine ile bile geçsen dümdüz tertemiz bir yüzey oluşuyordu.

159'umu kaplatmayı düşünüyorum ama artık haftada 1 gün kullandığım araba masraf yapmak manasız geliyor.
o yüzden duruyorum şimdilik.

kaplatacaksan kesinlikle parlak bir kırmızı nokta atışı olur.

Volkan renk değiştirmek istemiyorum o yüzden kaplamanın bir mantığı olmayabilir. Aslında brandadan çok aracı belaltı boyatma fikrine nasıl bakıyorsunuz? Tavan ve direkler hariç boyatmak istiyorum. Zaten çiziği olayan 2 panel falan var. Onun haricinde pastayla falan düzelcek şeyler değil. Napsam diye düşünüp duruyorum.

Note 3 ile tapatalklandı

şöyle sorayım bu çizikler neden var?
milletin gelip çizmesi mi yoksa doğal şartlardan kaynaklı mı ?
eğer birinin gelip çizmesi vs. ise , emin ol taptaze boyanmış bir siyah daha da ilgi çekecektir bu konuda.

bir de şu var,
gerçekten iyi boyayabilecek bir boyacın var mı?
bugüne kadar abi şöyle iyi böyle iyi denilen boyacılarda hatrı sayılır adette işlemim oldu. çok net söyleyeyim, anadolu yakasında araba boyamayı bilen boyacı yok. ya da ben aşırı detay bakıyorum bilemiyorum.
ama çizik büzük yerleri adam iyi kötü macunla doldurmak isteyecek, o macunu güzel zımpara yapabilecek mi? hadi güzel zımpara yaptı, her yere eşit derecede boya ve vernik atabilecek mi?
fabrika boyası kadar kusursuz durmayacağına adım gibi eminim.
ben hiç girme böyle birşeye derim.

illa boyatacağım dersen tavanı direği falan boşver komple boyat , tek tavsiye edeceğim renk bmw sophisto grey.

bu ne tatlı bir renktir ya çok hoşuma gitti ama diğer açılardan farklı ışıklarda da görmek lazım rengi
34 AV 0020 COMING SOON!!
"Diğerleri otomobil satmak için yarışır, biz ise yarışmak için otomobil satarız."Enzo-Ferrari
"Ne zaman yolda bir Alfa Romeo görsem şapkamı çıkartıp onu selamlarım." Henry Ford

wolkanku

Bana güven abi:) sophisto f10 diye arat bak.


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
'98 Honda Civic
'06 Alfa Romeo 156 1.6 TS
'07 Seat Leon
'99 Audi TT
'06 Alfa Romeo 159 1.9 Jtdm
'11 Opel İnsignia
'06 Alfa Romeo Brera 2.2 JTS
'11 Alfa Romeo Giulietta 1.6 Jtdm SP2
08' Alfa Romeo 159 Jtdm Distinctive+

ar.159

You are not allowed to view links. Register or Login
Bana güven abi:) sophisto f10 diye arat bak.


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
evet en sıradan gün ışığı fotosunda bile şık duruyor jarama siyahı gibi olmasından korktum ama gerçekten güzel benim favori sıramda ilk 3 e girer diğerleri siyah,lacivert ve nadir arabalar için beyaz
34 AV 0020 COMING SOON!!
"Diğerleri otomobil satmak için yarışır, biz ise yarışmak için otomobil satarız."Enzo-Ferrari
"Ne zaman yolda bir Alfa Romeo görsem şapkamı çıkartıp onu selamlarım." Henry Ford

fevkalbeser12

You are not allowed to view links. Register or Login
Bana güven abi:) sophisto f10 diye arat bak.


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
O ne renkmiş öyle ya:)

LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Araba markalarından bir insan yaratmak istesek toyota beyni, aston martin yüzü, cadillac karnı ve alfa romeo bu insanın kalbi ve ruhu olur...
                         jeremy clarkson

alfa trooper

Beyler bu boyanın tam adı Sophisto 2, şu an makyajlı F10 lar Sophisto kullanıyor. Gerçekten çok şık bir renktir.

goekCHE

O otoparklarda kapıyı açmayı bilmeyenlerin arabaya surtune surtune geçip bir yerleriyle arabayı çizenlerin... Nasıl beddua edeyim diye düşündüm valla her şey hafif kalıyor. Ha bir de unutup oturanlar var. 5-6 ay oluyor. Necatibeye park ettim. Dondüm baktım kızın biri oturmuş kaputa. Kapıyı actım bu bir irkilip kalktı "ay özür dilerim unutmuşum" dedi, ben kaldım öyle "unutmuşum" ne ya neyi unuttun be! diye düşünürken ağzımdan "ha yok önemli degil zaten hayalimde vardı isterseniz kaputa uzanabilitsiniz" dedim "hihihi cok sakacısınız" dedi kız, "ne sakası güzelim hakikaten öyle bir arzum var" deyince kız magmalara dogru kayboldu bir anda :) ha bak hala düşünüyorum ne unutması neyin unutması???
Üstad bu arada nasıl bir boyacı abimizmis o? Uç kuruş fazla olsun ustası bile boya yok diyorsa 500luk ısı 1.500e yapsın helâli hoş olsun. Eğer 159u boyatirsan ve boyasız denirse ben de siradayım.
Son kere o otoparklarda kapı açmasını bilmeyenleri, surtune surtune geçip bir yerleriyle arabayı çizenleri Allah bildigi gibi yapsın
2014 Giulietta 1.4 170hp MultiAir TCT Distinctive (2017-   )
2012 Giulietta 1.4 170hp MultiAir TCT Distinctive (2015 -2017)
2007 159 1.9 JTDm Q-Tronic Distinctive (2013-2015)
2003 156 2.0 Selespeed Distinctive (2012-2013)