Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



159 sportwagon

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Onur

Register or Login" align="left" vspace="2" border="0"/>


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


Register or Login" align="left" vspace="2" border="0"/>


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


2005 yılının son çeyreğinden itibaren Avrupada yollara çıkıyor. Motor olarak sedanın bütün seçeneklerine sahip. Hatta  Alfanın yeni V6  sı  2.8 V6 230ps likmakina ilk olarak sportwagon da boy gösterecek.Aracın sedana oranla büyüyen boyutlarından oluşabilcek ağırlık dagımı ve virajlardaki tutunma zayıflıklarını hesaba katan Alfa mühendisleri arka tarafta çift travers kullanarak aracı sedana göre 1cm daha yere yakın hale getirmişler. 159 Sportwagon GTA ise sedanla beraber yollara çıkacak. 159 crosswagon seçeneği ise sadece 2.4 JTD 200ps lik makinayla satışa sunulup Q4 aktarma sistemine sahip olacak...


Onur

#1
bize 2006 da gelcekmiş. Alan olur mu acaba? 407 sw çok görüyorum ama...