Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: admin@alfistiturkey.net



1999 156 2.5 ??? alınır mı?

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Muratözdemir

Arkadaşlar herkese iyi pazarlar. Biraz masraf gerektiren fakat fiyatı piyasadakilerden daha uygun olan bir  1999 model156 2.5  var. Ne dersiniz sizce maceraya girmeye deger mi? Yegenimin haftaici ilgilenmek icin vaktide oluyor.sizce alıp toplanabilir mi? Tahmini 3000 tl gibi bir masrafı var ama 5000 i bulur.

cem meric

Hangi araç olduğunu söylerseniz tahmini masrafını bilebilecek kişiler çıkacaktır,

2.5 güzel araç alınır ama hangi şartlarda ve nasıl alındığı önemli.

15'e alıp 5 harcayıp yinede kurtulamayabilirsiniz.

2.5 zaten az var bence seceresi bilinen bir araç almak daha mantıklı.

156 2.5 v6 24v.
BMW 318Tİ.
MİNİ COOPER S R53.
GT Q2 1.9 JTD.
166 3.0 v6 24v.

ATA

Temiz araba diye bir sey yoktur zaten. Alir ugrasir yaparsin. Ama burada alinan fiyat ve ayrilan butce onemli. Mekanik ve yuruyende ayrilan butceden fazla sorun-masraf yoksa kozmetik olarak zamanla mis gibi yapilir...


Tapatalk
1997 145 1.4 Ts (1999-2001)
2001 156 1.6 Ts (2006-2015)
1996 Gtv 2.0 V6 Tb
2009 MiTo 1.6 Jtdm
1991 75 2.0 Ts
2006 156 1.6 Ts

Muratözdemir

Arkadaslar ben Murat amcamla birlikte tek üyelikten giriyiroruz foruma.Benim ilk aracım olacak haftaicide vaktim oluyor bikaç gün araca vakit ayırabilirim toplamak için.büyük ihtimalle çarşamba görücem aracı.Bu arada ilk aracım dedim ama yaş 28 20lik deli fişek degilim yani :) yoksa bu araç biraz tehlikeli olabilir :)

sbk0655


sbk0655

2.5 zaten sayili ulkemizde , mevcut olanlar hakkinda da 3 asagi 5 yujari forumda ki arkadaslar bilgi sahibidir , alinabilecek duzgun 2.5 cok az kaldi.Arkadaslarin dedigi gibi hangi aractan bahsettiginizi soylerseniz daha net fikir verebilirler.

cNFS

Merhabalar..
Bu konudan yola çıkarak benim de sevdiğim 2 lt üstü motor bir araç için riskler nedir cevaplarmısınız. araca bağlı kalmadan daha net olsun diye sorular oluşturacağım.

1- büyük hacim motorda hararet yapmış olsa nedir maliyetimiz maximumda.

2- ön takımda kalkışlarda aşırı güç yediği için en riskli arızaya maruz kalsa  ne harcanacaktır.

3- kasada olabilecekleri zaten diğer motor grubunda da yaşanacak diye göz ardı ediyorum. doğru mu?

4-bu tür hacimli araçları 10 yılın üstünde kullanmaya niyet etmek doğru mudur.

tüm bunları yakıt ve vergi maliyetlerindeki fazlalığa rağmen özel bir araca sahip olmak adına bulundurmak doğrumudur.

aranıza yeni katıldım. katılma sebebim aslen gtv veya 3.2 bir makinaya niyetliyim ve sizlerden bilgiler edinmek istiyorum.. 33 kullanmayı bir süre önce bıraktım.

Muratözdemir

Alıntı yapılan: sbk0655 - 17 Kasım 2014, 20:55:21
Delifisek alinmasin bu lafa.

Aynen alınmasın hatta tadını çıkarsın :)

Muratözdemir

Alıntı yapılan: sbk0655 - 17 Kasım 2014, 20:59:55
2.5 zaten sayili ulkemizde , mevcut olanlar hakkinda da 3 asagi 5 yujari forumda ki arkadaslar bilgi sahibidir , alinabilecek duzgun 2.5 cok az kaldi.Arkadaslarin dedigi gibi hangi aractan bahsettiginizi soylerseniz daha net fikir verebilirler.

Valla pek bilgim yok yarın ustayı arıcam o zaman haber veririm

ALP

Hoşgeldiniz sanırım öncelikle temiz bir 2.5 bulmanız gerekli.Daha sonra harcaya bileceğiniz bütçeniz 5 ise 10 cebinizde Olmalı.Daha sonra yapacaklarınız sizin hayal gücünüze kalıyor. Kozmetik mekanik görsel vs vs vergimiz komik rakamlar kaskomuz yok Yakıt antrikot la besleniyor ️ pedala basarsan 1 TL bile yakma olasılığı var. Alırsanız şimdiden hayırlısı olsun kazasız belasız inş.


Alp Çalıkoğlu
156 2.5 v6 1999 Giulietta 1.6 jtdm 2013

cem meric

Açıkça birşey söyleyim...

2.5 özel bir makine fakat Tr şartlarında zor araç,

Sebebi ise herşeyi ile birebir kasa aynı olsada motor ve şanzuman dediğiniz noktada kitleneceksiniz.

Bunun sebebi ise yaygın servis ağı,parça, usta gibi etkenler.

Örnek olarak gaz kelebeği 2.5 için bulmak kolay değil bulunur bulunmasına ama duygusala bağlar.

Beyin örneğin bulunur çıkma yurtdışı vs. fakat direk duygusala bağlar.

Anlayacağınız o ki , Eski bir 2.5 kullanıcısı olarak konuşayım...

Acaip zevkli makine, hastalık yapar deli eder adamı bazen zevkten bazen sorunu anlayamayan kişilerden,

Kısaca toparlarsak motor aksamını toparlamak kolay değil Tr şartlarında,

Kasa ve trim için zaten 156'da en ufak sorun yok.

Alınacak araç ne kondiyonda cidden çok önemli.

Alanıcak araç size göre iyi gider iyi gelir fakat diri sağlam bir 2.5 yanınızdan geçer yetişemezsiniz yada kırmızı ışıkta dururken devir pır pır oynar kafayı yedirtir zamanla  :duvar: :D

Açıkça birşey söyleyeyim ev almak için şirket aracımda olduğu için 2.5'umu satmak zorunda kaldım,

Ekonomik olarak sıkıntı'ya girmesem 2.5 hala benimleydi ve hep olacaktı.

Yine olsa yine alırım yine o paraları harcarım kaç kere geliyoruz dünyaya  :haydi:
156 2.5 v6 24v.
BMW 318Tİ.
MİNİ COOPER S R53.
GT Q2 1.9 JTD.
166 3.0 v6 24v.

ALP


Alıntı yapılan: cem meric - 19 Kasım 2014, 01:43:45
Açıkça birşey söyleyim...

2.5 özel bir makine fakat Tr şartlarında zor araç,

Sebebi ise herşeyi ile birebir kasa aynı olsada motor ve şanzuman dediğiniz noktada kitleneceksiniz.

Bunun sebebi ise yaygın servis ağı,parça, usta gibi etkenler.

Örnek olarak gaz kelebeği 2.5 için bulmak kolay değil bulunur bulunmasına ama duygusala bağlar.

Beyin örneğin bulunur çıkma yurtdışı vs. fakat direk duygusala bağlar.

Anlayacağınız o ki , Eski bir 2.5 kullanıcısı olarak konuşayım...

Acaip zevkli makine, hastalık yapar deli eder adamı bazen zevkten bazen sorunu anlayamayan kişilerden,

Kısaca toparlarsak motor aksamını toparlamak kolay değil Tr şartlarında,

Kasa ve trim için zaten 156'da en ufak sorun yok.

Alınacak araç ne kondiyonda cidden çok önemli.

Alanıcak araç size göre iyi gider iyi gelir fakat diri sağlam bir 2.5 yanınızdan geçer yetişemezsiniz yada kırmızı ışıkta dururken devir pır pır oynar kafayı yedirtir zamanla  :duvar: :D

Açıkça birşey söyleyeyim ev almak için şirket aracımda olduğu için 2.5'umu satmak zorunda kaldım,

Ekonomik olarak sıkıntı'ya girmesem 2.5 hala benimleydi ve hep olacaktı.

Yine olsa yine alırım yine o paraları harcarım kaç kere geliyoruz dünyaya  :haydi:
Negüzel yazmışsın


Alp Çalıkoğlu
156 2.5 v6 1999 Giulietta 1.6 jtdm 2013

Muratözdemir

Arkadaslar selamlar araç bostancı sanayideymiş. İki yıldır yatıyormuş. Mekanik olarak durumunu bilmiyorum aracıda daha görmedim ustayla konustum.yarın görücem bi sorun olmazsa. Dedigine göre far tavan stop saatler vs.. Bu tar swyleri eksikmiş motoru ne durumda yarın anlıcaz

sbk0655

Bu tur seyler eksikmis derken , nelerin var oldugunu ogrenseniz daha iyi olur bence.Sanki parca olarak kullanilan bir aractan bahsediyoruz gibi hissettim.

Muratözdemir

Alıntı yapılan: sbk0655 - 22 Kasım 2014, 21:17:52
Bu tur seyler eksikmis derken , nelerin var oldugunu ogrenseniz daha iyi olur bence.Sanki parca olarak kullanilan bir aractan bahsediyoruz gibi hissettim.

Aracın tavan döşemesini
saatlerini
kolonlarını yattıgı yerde calmıslar.
Ön camı olmadıgı icin üstünü brandayla kapatmıslar fakat içi toz toprak pislenmis.
Deri döseme saglam görünüyor.
kapı dösemeleri yapılmalı.
Stop ve far takımı lazım.
Sag ayna degismeli.
Tamponlar boya istiyor.
Motoru yarın çalıstırmayı denicez bakalım.


tunerviper

Alıntı yapılan: nailözdemir - 22 Kasım 2014, 22:48:58
Alıntı yapılan: sbk0655 - 22 Kasım 2014, 21:17:52
Bu tur seyler eksikmis derken , nelerin var oldugunu ogrenseniz daha iyi olur bence.Sanki parca olarak kullanilan bir aractan bahsediyoruz gibi hissettim.

Aracın tavan döşemesini
saatlerini
kolonlarını yattıgı yerde calmıslar.
Ön camı olmadıgı icin üstünü brandayla kapatmıslar fakat içi toz toprak pislenmis.
Deri döseme saglam görünüyor.
kapı dösemeleri yapılmalı.
Stop ve far takımı lazım.
Sag ayna degismeli.
Tamponlar boya istiyor.
Motoru yarın çalıstırmayı denicez bakalım.

Tam projelik 2.5 miş. Almaktan vazgeçerseniz bilgi verir misiniz.
Turbo Twin Spark

ALP


Alıntı yapılan: nailözdemir - 22 Kasım 2014, 22:48:58
Alıntı yapılan: sbk0655 - 22 Kasım 2014, 21:17:52
Bu tur seyler eksikmis derken , nelerin var oldugunu ogrenseniz daha iyi olur bence.Sanki parca olarak kullanilan bir aractan bahsediyoruz gibi hissettim.

Aracın tavan döşemesini
saatlerini
kolonlarını yattıgı yerde calmıslar.
Ön camı olmadıgı icin üstünü brandayla kapatmıslar fakat içi toz toprak pislenmis.
Deri döseme saglam görünüyor.
kapı dösemeleri yapılmalı.
Stop ve far takımı lazım.
Sag ayna degismeli.
Tamponlar boya istiyor.
Motoru yarın çalıstırmayı denicez bakalım.
Evet vazgeçerseniz haber verin seviniriz


Alp Çalıkoğlu
156 2.5 v6 1999 Giulietta 1.6 jtdm 2013

Muratözdemir

Buyrun bazı fotoğraflar.
geçmişinde bir adet 2005ten kalma kaza görünüyor 13000
km 170000 de görünüyor.
2009 en son muayene bilgisi.sonrası yok.zaten 2-3 yıldır yatıyormuş.

Tolga033

Zaman ve nakit oldugu surece keyifle yapilir . Ama bence bi 10.000'den fazla gider.

GT-S5660 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi


Muratözdemir

Alıntı yapılan: Tolga033 - 23 Kasım 2014, 11:53:59
Zaman ve nakit oldugu surece keyifle yapilir . Ama bence bi 10.000'den fazla gider.

GT-S5660 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi

10.000 den fazla giderse mokoko
Usta maksimum 5000tl masraf yaparız dedi.Ama motoru bilmiyoruz açıkçası.Bakalım bugün akü ve benzinle gidip çalıştırıcaz fakat yatan araç o kadar kolay çalışır mı bilemiyorum

tunerviper

10 bin bile iyimser bence sadece motor değil şanzıman yürüyen var.
Turbo Twin Spark

TRSemih

5-6 liraya alinacakki uzerine masraftan kacmadan 15 20 lira harcayip sifir 2.5 sahibi olabilesin. 5 bin liraya sadece motoru cikmaz.

•Tapatalk QV•

A4 B8 '09 2.0 TFSI QUATTRO (2022-...)
Giulietta '15 1.6 JTDM (2021)
159 '06 1.9 JTDM (2016-2021)
156 '05 1.6 TS (2012-19)
156 '98 2.0 TS (2014-15)

milano 75

araç göztepede sanırım..arkadaşlarda yazmış ama 5000 aşırı iyimser,bunu değilde ilanlarda gözüken yürür vaziyetteki 2.5 lardan birini alsanız ve içim rahat etsin komple baktırıyım yürüyenine,motoruna deseniz 5000 lik olursunuz,o araba t.s olsa yine 5000 den fazla yer.o kadar zaman yatmış,alttakım komple elden geçmek ve çoğunluğu değişim ister.tabi alınacak fiyata bağlı olarak değebilir ama en az 10000 harcancakmış gibi hesaplayın derim.
delilikten muzdarip değilim,her anının tadını çıkarıyorum

Kibitzer

Bence de "en az" 10bin ister bu araç. Ha zevkine kendi el emeğiniz ile toplarsanız düşer belki ama hiç sanmıyorum.

Muratözdemir

Bana maliyeti 15.000 i gecerse işin tadı kaçar o kadar emek vericez. En iyisi tam bi inceleme yapmak