Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



ALFA ALIYORUM YARDIMLARINIZ!!!

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

emresaglam

HERKESE MERHABALAR BENDE ARANIZA KATILMAK ÜZEREYİM ALFA ROMEO 147 2004 MODEL DİSTENCE PAKET 8 HAVA YASTIĞI SUNRUUF SOĞUTMALI TORPİDO FULL Bİ ARABA AMA HIZ SABİTLEYİCİ YOK VE ARKA CAMLAR OTOMATİK DEĞİL.. 17500 TL İSTİYOR 180.000 KM DE VE ATİKER MARKA TÜP TAKILI ARAÇTA 3 ADET HASAR KAYDI ÇIKIYO BİRTANESİNDE RAKAM YOK (BU KAFAMA TAKILDI) 2.CİSİ 1900 TL DİĞERİ 1300 TL ARAÇTA SADECE 2 ÖN ÇAMURLUK DEĞİŞMİŞ VE KAPUT BOYALI ŞASELERDE PODYEDE OYNAMA YOK DİYOR ARAÇ AFYONDA VE ÖZEL ALFA SERVİSİ BULAMADIM GÖSTERMEK İÇİN BEN İZMİRDEN GİDİCEM ORAYA FİKİRLERİNİZİ BEKLİYORUM BU ARAÇ BU PARAYA ALINIRMI??? BUTUN BAKIMLARI YAPILMIŞ BASKI BALATA TRİGER KAYIŞI BUJİLER BOYA KORUMA ROT BALANS YANLIZ ÖN TAKIMDAN SES GELİYO DİYO KASİSLERDE BU BANA NE KADARA MAAL OLUR YARDIMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜRLER

tunerviper

Arka camlar elektrikli değil ve hız sabitleyicisi yok ise araç progression donanımdır ve full (Full ne anlamda ise :) ) değildir. Ayrıca hiç bir 156 ve 147 de 8 hava yastığı yoktur en fazla 6 adettir.
Ben olsam boyadan kaportadan önce motor ve yürüyene bakardım. Alt takım için aşağıdaki adresten parça fiyatlarına bakıp bir fikir sahibi olabilirsiniz.
You are not allowed to view links. Register or Login
Turbo Twin Spark

emresaglam

You are not allowed to view links. Register or Login
Arka camlar elektrikli değil ve hız sabitleyicisi yok ise araç progression donanımdır ve full (Full ne anlamda ise :) ) değildir. Ayrıca hiç bir 156 ve 147 de 8 hava yastığı yoktur en fazla 6 adettir.
Ben olsam boyadan kaportadan önce motor ve yürüyene bakardım. Alt takım için aşağıdaki adresten parça fiyatlarına bakıp bir fikir sahibi olabilirsiniz.
You are not allowed to view links. Register or Login
PEKİ BU ARKADAŞ YANLIŞ DONANIM SEÇMİŞ İLANDA YA DA MİLLETİ KANDIRIYO ANLAYAMADIM AFYONDA ALFA SERVİSİDE BULAMADIM İŞİN KÖTÜ TARAFI O BULSAM MOTORUNA YURURUNE EKSPERTİZİNİ ÇIKARTIP DEĞERLENDİRME YAPICAM

tunerviper

Afyon konusunu bilemeyeceğim fakat forumda büyük harf kullanmak bağırmak anlamına gelmektedir. Lütfen küçük harf kullanınız.
Turbo Twin Spark

emresaglam

You are not allowed to view links. Register or Login
Afyon konusunu bilemeyeceğim fakat forumda büyük harf kullanmak bağırmak anlamına gelmektedir. Lütfen küçük harf kullanınız.
kusura bakmayın buyuk ihtimalle vazgeçip biraz daha para verip daha az km de ve kazasız bakıcam

tunerviper

Site içerisinde satılık 147 leri inceleyebilirsiniz. Piyasaya göre biraz fazla verirsiniz fakat sonrasında yapacağınız harcamalardan daha uyguna gelir geçmişini bildiğiniz bir araç.
Turbo Twin Spark

emresaglam

You are not allowed to view links. Register or Login
Site içerisinde satılık 147 leri inceleyebilirsiniz. Piyasaya göre biraz fazla verirsiniz fakat sonrasında yapacağınız harcamalardan daha uyguna gelir geçmişini bildiğiniz bir araç.
şimdi benim anlaştığım adama o para verilmez demi progession donanım çünkü ama distence yazmış

Murad

Anıl arkadaşımızın da dediği gibi geçmişi bilinen bir Alfa almak sizi araca bağlayacağı gibi, bakımsız bir Alfa almak sizi aracınızdan soğuta bilir. Ayrıca distinctive donanımları ön plana almanızı tavsiye ederim.

tunerviper

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Site içerisinde satılık 147 leri inceleyebilirsiniz. Piyasaya göre biraz fazla verirsiniz fakat sonrasında yapacağınız harcamalardan daha uyguna gelir geçmişini bildiğiniz bir araç.
şimdi benim anlaştığım adama o para verilmez demi progession donanım çünkü ama distence yazmış

Para konusuna bir şey söylemem fakat yerinizde olsam biraz daha bekler bilgi toplar başka araçlara bakardım.
Turbo Twin Spark

alihsans

Bence her şeyden önce almayı düşündüğünüz araç hakkında biraz bilgi edinin. Kısa süre sonra sekiz hava yastığı olmadığını, distence diye bir donanım paketi olmadığını öğrenirsiniz mesela. Acele ederseniz büyük ihtimal üzülen siz olursunuz.

-_-_-_-
Samsung Galaxy S4 Alfa ile Tapatalk kullanılarak gönderildi.

Hayatta en hakiki mürşit ilimdir.

Everybody should drive a Mini, everybody should own a Mini at some point or you're incomplete as a human being. JAMES MAY