Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



GT mi Brera mı?

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Sercan Keklik

#75
ahah volkan ileri sürüş teknikleri verilir :) Asr OFF el freni ile kullanım teknikleri selespeed kullanım teknikleri gibi :)

Biz maslaga kadar gittik diyorum ve trafikte baya zevk aldık makas atarken falan cok hareketli araba ss olmasına ragmen
145 1.4 TwinSpark
145 1.6 TwinSpark
147 1.6 TwinSpark
147 2.0 SeleSpeed Blackline
156 1.6 TwinSpark
156 2.0 TwinSpark
156 2.0 SeleSpeed
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
159 1.9 JTS
MiTo 1.6 JTDm
Giulietta 1.4 MultiAir
Giulietta 1.6 JTDm
Giulietta 1.6 JTDm
Spider 2.0 TwinSpark (916)
Spider 2.2 JTS SeleSpeed (939)
159 JTD Ti

Onur

#76
17 janta ragmen iyi gidiyor ozaman. o GT zannedersem aytoshow un testindeki araba, hangi bayinin arabasıysa?

Sercan Keklik

#77
bi birmot onur ama hangisi bilmiyorum :(
145 1.4 TwinSpark
145 1.6 TwinSpark
147 1.6 TwinSpark
147 2.0 SeleSpeed Blackline
156 1.6 TwinSpark
156 2.0 TwinSpark
156 2.0 SeleSpeed
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
159 1.9 JTS
MiTo 1.6 JTDm
Giulietta 1.4 MultiAir
Giulietta 1.6 JTDm
Giulietta 1.6 JTDm
Spider 2.0 TwinSpark (916)
Spider 2.2 JTS SeleSpeed (939)
159 JTD Ti

n/a

#78
allah allah...hakkaten bi gariplk war o zaman...ben 100 e çktğmda sanki 160 la gidiyo gibi hissettim...hizi gereğinden fazla belli ediyo gibi geldi...heralde heyecandan falanD:

master

#79
147'nin konsolu ne güzel işte :) Tabii ki GT'ye özgü bir konsol olsa daha iyiydi ama en azından ben Tolga Bey kadar kafaya takmıyorum konsolun aynı olmasını :) GT'yi henüz kullanma şerefine nail olamadığım için hızlanması hakkında kesin yorum yapmam doğru olmaz ancak kullananların yorumları 156 2.0 ile benzer performansa sahip olduğu yönündeydi , buna dayanarak ben de süper değil ama iyi dedim. O görünümde bir arabanın hızlı gitmesi iyi olurdu tabii ama GT'yi alınca basmak için kullanacak insan sayısı da pek fazla değildir , onun için 156 2.0 performansı da o araç için çok kötü değil bence.

GT güzel araba :)
Mülayim biriyim.

2001 156 2.0 TS Executive
1997 GTV V6 Turbo
2007 159 1.9 JTDm Distinctive Plus
2008 GT 1.9 JTDm Q2
2007 Spider 2.2 JTS

Onur

#80
navi. nasıl sercan kurcalamışsındır sen :)

Sercan Keklik

#81
Şimdi dip not olarak şunu ekliyim;
159 un dış kasası (Görüntüsü)
GT nin süspansiyon sistemi ve Agırlık dengesi
159 un ön konsol sadece vites topuzu nav. vs ve göstergeler olan yer yani.
Gt nin Dashboard.
159 un kapı pandizotları
gt nin koltukları
işte kendime göre bi araba yaptım :)
145 1.4 TwinSpark
145 1.6 TwinSpark
147 1.6 TwinSpark
147 2.0 SeleSpeed Blackline
156 1.6 TwinSpark
156 2.0 TwinSpark
156 2.0 SeleSpeed
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
159 1.9 JTS
MiTo 1.6 JTDm
Giulietta 1.4 MultiAir
Giulietta 1.6 JTDm
Giulietta 1.6 JTDm
Spider 2.0 TwinSpark (916)
Spider 2.2 JTS SeleSpeed (939)
159 JTD Ti

Sercan Keklik

#82
navi kurcalama fırsatım inan olmadı onur cünkü arabaların limitlerini denemek istedim bilo dur yawaş cart curt desede :)

sele GT yi bilo aga kullandı kendiside biliyosunuz 2.o ts sahibi o aradaki farkı yazar bakalm
145 1.4 TwinSpark
145 1.6 TwinSpark
147 1.6 TwinSpark
147 2.0 SeleSpeed Blackline
156 1.6 TwinSpark
156 2.0 TwinSpark
156 2.0 SeleSpeed
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
159 1.9 JTS
MiTo 1.6 JTDm
Giulietta 1.4 MultiAir
Giulietta 1.6 JTDm
Giulietta 1.6 JTDm
Spider 2.0 TwinSpark (916)
Spider 2.2 JTS SeleSpeed (939)
159 JTD Ti

Onur

#83
Breranın vitesi kısacık elin durma konumuna çok yakın o yüzden 159 ün içi bana GT nin kinden çok daha cazip geliyor

Sercan Keklik

#84
bu arada belirtmeden edemicegim
159 un aynaları nedir öyle ya tam bi rezalet..
145 1.4 TwinSpark
145 1.6 TwinSpark
147 1.6 TwinSpark
147 2.0 SeleSpeed Blackline
156 1.6 TwinSpark
156 2.0 TwinSpark
156 2.0 SeleSpeed
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
159 1.9 JTS
MiTo 1.6 JTDm
Giulietta 1.4 MultiAir
Giulietta 1.6 JTDm
Giulietta 1.6 JTDm
Spider 2.0 TwinSpark (916)
Spider 2.2 JTS SeleSpeed (939)
159 JTD Ti

n/a

#85
quote:

147'nin konsolu ne güzel işte :) Tabii ki GT'ye özgü bir konsol olsa daha iyiydi ama en azından ben Tolga Bey kadar kafaya takmıyorum konsolun aynı olmasını :)



Önder bey önder bey sizinde 147 niz olsaydı aynı arabadan inip aynı arabaya binseydiniz sorardım ben size, önemli mi değilmi diye : )

Hem 30 milyar fark verip yeni araba alacaksınız hemde aynı koltuğa oturacaksınız yok öyle.. Ha bu test arabasında navigasyon vardı o bir farklılık yaratıyor ama o ekrana sahip olmak demek GT 2.0 SS alıp + birde navigasyon farkı ödemek anlamına geliyor.. artık bu şekilde fiyat farkı ne kadar oluyor hesaplayamadım yaklaşık 50 dir ..Bilmiyorum anlatabildimmi : )

Onur

#86
faceliftte umarım içede birşeyler yaparlar

Alfadanadam

#87
Arkadaşlar GT benim arabamdan ağır olmasına rağmen bizimkilerden daha canlı bir motora sahip diyebilirim. Özellikle alt devirleri TS motorlardan daha canlı ki benim en beğendiğim kısım o oldu. Yol tutuş konusunda GT bence 159'dan daha iyi. Hatta ben 159'un yol tutuşunu beğenmedim diyebilirim. GT'nin konsolunda nav ekranı olunca kendinizi 147 kullanıyor gibi hissetmiyorsunuz. Ki ben o gün yeni 147 de test ettim, inanın Gt kullanırken kendimi 147'ymiş gibi hissetmedim. Ama bunda harika koltuklar ve çok kaliteli çepeçevre deri döşemelerin de etkisi vardır.

Haftasonu test ettiğim 3 arabadan sonra diyebilirim ki 2 litre altında bir araba alırsam mutsuz olacağım :)

Brera'yı kullanamadım, gerçi kullansam da o fiyata ne diyebilirdim bilemiyorum. Güzel mi, evet bence güzel ama fiyatı hiç aklımdan çıkmıyor ki :(

Selespeed şanzımandan pek hazetmedim. GT özellikle düz şanzımanla ve 2.0 JTS motorla harika bir seçim olur diyorum...Umarım face-lift ile beraber düz şanzıman da olur...

Edited by - Alfadanadam on 04/07/2006  09:38:47

Alfadanadam

#88
Aklıma gelmişken ben 1.9 JTDm performansını çok tutmadım, herşeyden önce 5000 devirde bitmesi kötü, alışmışız 7000 devir çevirmeye.
159'un iç tasarımı çok güzeldi, resimlerden anlaşılmıyor gerçi ama..Aynaları tam bir facia !!

Onur

#89
GT nin donanınm listesi kabarık ozaman düz+nav. alınsa gayet güzel seçim olur

agucba

#90
quote:

Arkadaşlar GT benim arabamdan ağır olmasına rağmen bizimkilerden daha canlı bir motora sahip diyebilirim. Özellikle alt devirleri TS motorlardan daha canlı ki benim en beğendiğim kısım o oldu. Yol tutuş konusunda GT bence 159'dan daha iyi. Hatta ben 159'un yol tutuşunu beğenmedim diyebilirim. GT'nin konsolunda nav ekranı olunca kendinizi 147 kullanıyor gibi hissetmiyorsunuz. Ki ben o gün yeni 147 de test ettim, inanın Gt kullanırken kendimi 147'ymiş gibi hissetmedim. Ama bunda harika koltuklar ve çok kaliteli çepeçevre deri döşemelerin de etkisi vardır.

Haftasonu test ettiğim 3 arabadan sonra diyebilirim ki 2 litre altında bir araba alırsam mutsuz olacağım :)

Brera'yı kullanamadım, gerçi kullansam da o fiyata ne diyebilirdim bilemiyorum. Güzel mi, evet bence güzel ama fiyatı hiç aklımdan çıkmıyor ki :(

Selespeed şanzımandan pek hazetmedim. GT özellikle düz şanzımanla ve 2.0 JTS motorla harika bir seçim olur diyorum...Umarım face-lift ile beraber düz şanzıman da olur...

Edited by - Alfadanadam on 04/07/2006  09:38:47




Aslında Selespeed kullanımı çok rahat ve alışınca daha da iyi performans alabiliyorsunuz. İlk defa Easytronic bir Corsa kullandığımda (Corsa 1.3 CDTI - Alfa ve FIAT'ın ortak geliştirdiği motor ) bana biraz garip gelmişti. Ama kısa bir süre sonra manuel ve otomatik arasında bir ahenk yakalıyorsunuz ve kullanımıçok zevkli oluyor. Gerçi Easytronic'te Manuel v e Otomatik modu arasında gidip gelmek daha kolay Selespeed'e nazaran.
Tamamen alışkanlık, özellikle şehiriçi trafiğinde. Otomatik modunda kullanırken ani hızlanmalarda sonun kadar bas, gerisini o halleder zaten. Memnun değil misin, dokun vites koluna kontrol sana geçsin.

///////////////

n/a

#91
GT için facelifte gelicekmi acaba foto falan gören oldu mu photosopta olsa.inşallah ön farları 159 gibi olur,ve iç tasarımını da deiştirirlerse çok sevaba girerler.arka tasarımına zaten hayranım

147TI

#92
GT çok geç geldi ama ilk çıktığındaki cazibesini kaybetmişti bence yabancı dergilerde ilk testlerinde ağızımı toparlamam gerekiodu ama geldiğinde yine çok güzeldi ama o kadar etkileyici gelmedi bana bu benım sahsı fıkrım tabıkıde...

Brerada konseptındekı gıbı 2 kısılık duzen tasarımına gore uretılseydı hem agırlık olarak hemde tasarım olarak ınanılmazlıgını korurdu..

Saygılar...