Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Kaza yaptım

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

dragut

Merhaba arkadaşlar.

Uzun bir aradan sonra kendimi bu şekilde hatırlatmak istemezdim. Fakat geçen salı günü çok ciddi bir kaza atlattım. Sizlerle paylaşmamdaki amaç forum ortamında biraz teselli bulmak. Çoğunuzun bildiği gibi 147 ti'yi eyllü ayında forumdan bir arkadaşa sattım. Sonrasında 2003 model peugot 206 ile yollara devam kararı aldım mecburen. İşte o araçla salı günü işten eve giderken çevre yolundan gelen bir tır, kırmızı ışıkta beklemeyip bana yandan çarptı. Şükürler olsun ki bende hiçbir şey yok. Araçta benden başka kimse de yoktu. Tırın vurduğu sağ tarafta biri olsaydı sonuçlar pek vahim olacaktı kuşkusuz. Ya da tır çok süratli olsaydı aracı altına bile alabilirdi.

Verilmiş sadakamız ve sevenlerimizin duaları varmış demek ki. Allah hepimizi trafik teröristlerinden korusun.


"Alfa sevgisi"

since1910

Ağır vasıtalar ile yapılan kazalar kötü sonuçlar doğurabiliyor. Neyse ki sizde bir şey yok, verilmiş sadakanız varmış. Büyük geçmiş olsun.

ismet

Alfa olsaydı daha dikkatli olurdun ve diğer araçkırmızı ışıkta geçmiş bile olsa kazayı engellerdin :)

Şaka bir yana geçmiş olsun bro :nazar:
I am the master of my fate
I am the captain of my soul

Gouki

Buyuk gecmis olsun abi.

HTC One cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


sbk0655

Geçmiş olsun Turgut,  allah korumuş.

LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


ozoozo

Geçmiş olsun abi , neyse ki sende bir şey yok.

fevkalbeser12

Çok geçmiş olsun ucuz atlatmışsınız. 

LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Araba markalarından bir insan yaratmak istesek toyota beyni, aston martin yüzü, cadillac karnı ve alfa romeo bu insanın kalbi ve ruhu olur...
                         jeremy clarkson

Alper

Cok gecmis olsun. Sana birsey olmasın. 

Samsung NOTE 3  cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi.


sarpgrey

Geçmiş olsun. Yinede şanslı sayilirsin bir tır ile carpismak daha vahim sonuçlar dogurabilirdi.

GT-I9100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Bağımsızlık benim karakterimdir.
Mustafa Kemal ATATÜRK

Tolga033

Çok geçmiş olsun abi,Allah beterinden korusun. Sözde şoför işte böyleleri.  :duvar:

FarukDuru

Çok geçmiş olsun, şükürki sizde bişi yokmuş
Kimileri Çözemesede Bu Aşkı,Uzaktan İzlemeleri Hoşuma Gidiyor...

milano 75

bununla geçmiş olsun
delilikten muzdarip değilim,her anının tadını çıkarıyorum

h.t

Çok geçmiş olsun , verilmiş sadakanız varmış.


Sent from my iPhone using Tapatalk

hi_cazz

Geçmiş olsun Turgut hocam. Allah beterinden saklasın inşallah.


blackpearl

Gelmiş geçmiş olsun, allah beterlerinden saklasın..
2005 MKII 147 Nero Metallico Jarama 06/2012-09/2014
1996 PHI GTV 2.0 V6 TB Rosso Proteo 09/2017-10/2019
2005 MKII 156 Grigio Luce Di Amalfi 02/2020 -

egemensnt


kuheylan35


alihsans

Büyük geçmiş olsun.
Hayatta en hakiki mürşit ilimdir.

Everybody should drive a Mini, everybody should own a Mini at some point or you're incomplete as a human being. JAMES MAY

fmtan

çok çok gecmiş olsun Allah sevdiklerimize bagışlasın hepimizi..

rcpydmr

çok geçmiş olsun allah korumuş.
74 BU 007

blackgear


Jaaaa!

Çok çok geçmiş olsun, Allah korumuş  :nazar:
M.byrkc

Turismo Internazionale


alfistahakan

Geçmiş olsun.

GT-I9190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Hakan
Forever Alfa

sacak

156 2.0
INFINITI FX -35