Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Klima problemi yardım!!!

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Samet89

1 hafta önce iç buğulanma nedeni ile klimayı actıgımda sıcak hava üflemediğini fark ettim. Bir kaç deneme sonrasında farkeden bişi olmadı. Sorun oncesinde sadece muayeneden geçmesi icin xenonları söktürmüştüm. 2 hafta once tekrar taktırdım. Acaba diyorum sebeb olmuş olabilir mi? Soğuk hava üflüyor ama sıcak hava hiç gelmiyor problem nedir acaba? 2 ay önce komple baktırmıstıö klimaya havası değil problem ki öle olsa soğukta üflemezdi. Yardımlarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum. Teşekkür ediyorum şimdiden. 147 bu arada aracım


Şeytanın en büyük oyunu belkide olmadığına inandırmaktı.

tunerviper

Genleşme kabındaki su miktarı tam mı kontrol eder misiniz.
Turbo Twin Spark

Samet89

Tam olarak sürücü koltugunun diğer tarafındaki bölmede pembemsi renkte olan su mu?


Şeytanın en büyük oyunu belkide olmadığına inandırmaktı.

tunerviper

motorun sol tarafındaki pembe yada mavi
Turbo Twin Spark

Samet89

Evet 3 parmak kadardı en son baktıgımda


Şeytanın en büyük oyunu belkide olmadığına inandırmaktı.

tunerviper

motor sıcakken çalıştırıyorsunuz değil mi ?
Turbo Twin Spark

Samet89

Tabikide hararet göstergesi 90 da iken 1 saat yol almışken bile sıcak üflemedi


Şeytanın en büyük oyunu belkide olmadığına inandırmaktı.

tunerviper

o zaman kalorifer peteklerinde bir tıkanıklık olabilir.
Turbo Twin Spark

Anıl

Sıcak-soğuk hava kontrol düğmesi sorunlu olabilir, o sağlamsa konsolun içinde bulunan yönlendirme kontrolleri soğukta takılı kalmış olabilir,ihtimaller çok!
İtalyanlar sadece otomobilleri değil, hayalleri de yaratırlar...

1998 GTV V6 TB

tolga_ozhan

Çok büyük olasılıkla şu parça arızalanıyor.

You are not allowed to view links. Register or Login

Bandırmalı

You are not allowed to view links. Register or Login
Tam olarak sürücü koltugunun diğer tarafındaki bölmede pembemsi renkte olan su mu?


Şeytanın en büyük oyunu belkide olmadığına inandırmaktı.

Şaka yapıyorsunuz değilmi ?

Aracı çalıştırmadan sıcak soğuk arasında geçişler yapın bir motor sesi duyulması gerekir.
Her hangi bir ses duyumazsanız ilk sigortalardan başlayarak araştırmaya başlamanız gerekir.
Ancak bence direk bir ALFA ROMEO servisine müraacat etmeniz daha faydalı olacaktır.
06 EF 773 2006 159
ALFA AŞKI CEHENNEM BUZ TUTANA KADAR..


[url="https://www.alfistiturkey.net/forum/uyelerimiz-ve-alfa-romeo-lari/06-ef-773-artik-istanbul'da/msg442414/#msg442414"]https://www.alfistiturkey.net/forum/uyelerimiz-ve-alfa-romeo-lari/06-ef-773-artik-istanbul'da/msg442414/#msg442414[/url]

erdem1904

You are not allowed to view links. Register or Login
o zaman kalorifer peteklerinde bir tıkanıklık olabilir.

aynısı eski 156 da başıma gelmişti, kalorifer peteği değişmişti ;)
1996 146 1.7 boxer
1996 146 1.6 boxer
1998 156 2.0 ts exe.
2004 156 selespeed
2006 159 1.9 jtd dist.
2006 156 1.6 dist.
2005 147 1.6 dist.MK2

ugur_1903e

Anolog klima ise başımdan geçen bir olayı paylaşayım çözümü çok basit ve ucuz.

Anolog klima kontrol ünitelerinde bulunan 3 adet düğme var ve bu düğmeleri aydınlatan lambalar var bu lambalardan birisi bile patlasa devre sıkıntı çıkarıyor ve en son hangi konumda ise orda kalıyor. inş sorun budur kolay ve ucuzdur. eğer olay bu değilse bir çok sebebi olabilir bir servise gitmekte fayda var.

Samet89

Aydınlatma lambaları çalışıyor. Perşembe günü ilk fırsatta gidicem yorumlar için teşekkür ediyorum


Şeytanın en büyük oyunu belkide olmadığına inandırmaktı.

Samet89


You are not allowed to view links. Register or Login
Anolog klima ise başımdan geçen bir olayı paylaşayım çözümü çok basit ve ucuz.

Anolog klima kontrol ünitelerinde bulunan 3 adet düğme var ve bu düğmeleri aydınlatan lambalar var bu lambalardan birisi bile patlasa devre sıkıntı çıkarıyor ve en son hangi konumda ise orda kalıyor. inş sorun budur kolay ve ucuzdur. eğer olay bu değilse bir çok sebebi olabilir bir servise gitmekte fayda var.
Sanırım sorun tamda sizin sölediğiniz gibi sadece 2 si yanıyor sağ en sondaki yanmıyor ama işlev görüyor napmam gerek?


Şeytanın en büyük oyunu belkide olmadığına inandırmaktı.