Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Sticker!

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 5 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Onur

tamamen kendi hayal ürünüm sticker adayı!! umarım begenirsiniz


Register or Login" align="left" vspace="2" border="0"/>


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 



Edited by - Onur on 24/09/2005  00:53:27

n/a

#1
ben begendim ama kara kalem yerine keskin net cizgiler süper olur ;)

Onur

#2
fatoşsuz bu kadar:)

n/a

#3
Bir kaç basit değişiklikle mükemel olacak bir sticker.. ellerine sağlık onur sağolasın..

n/a

#4
çok iyi olmuş.tolga sen buluşmaya gelecekmisin yarın

Onur

#5

içime sinmedi bi daha yaptım :))


Register or Login" align="left" vspace="2" border="0" alt=""/>


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


Burak

#6
 arkadalar inşallah önümüzdeki hafta bitireceğim sitiker işini, onur bu tasarımı tarayıp mail atabilirsen bana sevinirim.
1997 Gtv V6 TB

n/a

#7
Yarın zor... TT'ye gelicem ama büyük ihtimal..



quote:

apaçi wrote:

çok iyi olmuş.tolga sen buluşmaya gelecekmisin yarın


n/a

#8

olmadı ama bu akşam 9da kafese bekliyoruz


Onur

#9
Burak bu aşkam gelmiyor musun akşam vereyim sana?

Burak

#10
 akşam ben gelemiyorum ne yazıkki, bi şekilde alırım sonra olmadı
1997 Gtv V6 TB

Alfadanadam

#11
yaw bence süper olmuş..bence hem karakalem gibi olan hem de keskin çizgileri olan iki tane olsun..ki ben onurun elinden çıkmış olanını tercih ederim zira bu hali fazlasıyla orjinal duruyo...helal onur....

n/a

#12
Burakta bunu digitale çevirdimi kafadan 10milyon euro kardayız : ) Logo tasarımı bu kolay ucuz iş değil, Hatırlayın TRT'yi millet isyan etmişti bu kadar para verilirmi diye : )

Onur

#13

:) teşekkür ederim. Patentini alayımda görün sizRegister or Login" alt=""/>