Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Tövbe estağfirullah, Citroen C5 bakıyorum? :)

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

octinum

#25
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login Abi bir dönem bizim kiralık arabalar citroendi , otosayda hep bir kadın ilgilenirdi bizim şirketle eğer hala duruyorsa bir sorarım en kötü araç sahibini alır gideriz   :)

Bu arada Kahramanmaraşlıyım ben , bizim akrabalara bir sorarım gidip bakabilecek/anlayacak var mı diye. Yoksa bu 10 gün içerisinde maraşa gideceğim , gidersem eğer kendim bakarım direk :D

Bol teşekkürler ederim; ancak vakit ayırıp gitmek değil, plakayı verip telefonda sormak şeklinde olmasını rica ederek. :) Ön bilgiyi aldıktan sonra zaten ben atlar gelirim, arabaya bakıp baktırıp kahvemizi içeriz. :)

K. Maraş yakınmış, günübirlik gitme mesafesi. Ola ki böyle bir vesile çıktı, bizim zaten tatil gitti biliyorsun, belki sen oradayken tutturup Adanadan gelinebilir bile bir Cumartesi. Bir-iki Alfista da getiririm yanımda, Tufanbeyli'den de Murat'ı toplarız. :)

h.t

You are not allowed to view links. Register or Login
Bol teşekkürler ederim; ancak vakit ayırıp gitmek değil, plakayı verip sormak şeklinde olmasını rica ederek. :) Ön bilgiyi aldıktan sonra zaten ben atlar gelirim, arabaya bakıp baktırıp kahvemizi içeriz. :)

K. Maraş yakınmış, günübirlik gitme mesafesi. Ola ki böyle bir vesile çıktı, bizim zaten tatil gitti biliyorsun, belki sen oradayken tutturup Adanadan gelinebilir bile bir Cumartesi. Bir-iki Alfista da getiririm yanımda, Tufanbeyli'den de Murat'ı toplarız. :)

Abi otosay bana çok yakın , bi ara geçerken yüz yüze sorarım. Telefondan beni hatırlayamayabilir çünkü bayadır citroene binmiyoruz ankarada. Yalnız bana maraştaki araba daha iyi geldi :)

octinum

You are not allowed to view links. Register or Login
Abi otosay bana çok yakın , bi ara geçerken yüz yüze sorarım. Telefondan beni hatırlayamayabilir çünkü bayadır citroene binmiyoruz ankarada. Yalnız bana maraştaki araba daha iyi geldi :)

Hah o olabilir. :) Ben plakasını göndereyim olmazsa. Eğer mümkün olursa ve zor bir şey değilse her ikisini de rica edebilirim; olmadı Ankaradaki de yeter. Bizim Adanadaki Citroen servisinde iki tane tanıdığımın yakını var ama ikisi de bu hafta izindeydi. :) Haftaya biri dönecek, buradan da ben darlayacağım artık.

Maraştaki bana da iyi göründü, kilometresi gerçekse zaten çok çok iyi. Aracın sahibinin geçmiş bir tane ilanı var, Maclaren ikiz bebek arabası satılığa çıkarmış. Makul birine benziyor. "Bebeler büyüdü daha büyük araba alacam, yoksa binerim" senaryosu da mantıklı oluyor hatta böylece. :D

OğuzCanAlantor

You are not allowed to view links. Register or Login  abi bizim servisin yanında özel Citroen servisi var onlarda 20 yıldır citroen servisliği yapıyor , yarın sorucam müşterilerinden satan olursa haberimiz olsun .

octinum

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login  abi bizim servisin yanında özel Citroen servisi var onlarda 20 yıldır citroen servisliği yapıyor , yarın sorucam müşterilerinden satan olursa haberimiz olsun .

Bak o harika olur Oğuz, hatta daha bile iyi olur. Ek fayda olarak, Ankara'ya uğrayabildiğim zaman sen sınavdaydın galiba, bana da bahane çıkar görüşmeye. :)

Yalnız vaktini boşa almamak adına şu önemli bilgiyi vereyim: 2005 makyajlı kasadan, otomatik şanzımanlı arıyorum. 2005 model olup makyajsız kasa olanı da var, 2008 model olup yeni nesil olan da var çünkü. Ve tıpkı Bella'yı aldığım zaman gibi, doğru arabayı bulana kadar bolca vaktim var. :)

octinum


koramiral

2006 citroen c4 sxpk paket kullaniyorum cok sukur hic bir sikntiyla karsilasmadim zaten yakit en cok cezbeden sey benim icin, elektronik hata beriyor diyorlarya inanmayin cito grubuna uyeyim 1 yildir akun saglam olsun korkma bitik azalmis aku hata verdiriyor.

octinum

You are not allowed to view links. Register or Login
2006 citroen c4 sxpk paket kullaniyorum cok sukur hic bir sikntiyla karsilasmadim zaten yakit en cok cezbeden sey benim icin, elektronik hata beriyor diyorlarya inanmayin cito grubuna uyeyim 1 yildir akun saglam olsun korkma bitik azalmis aku hata verdiriyor.

Aslında ben de o izlenimi edindim. Citroen forumlarına da üye oldum. Şimdi forumların bir güzelliği var, aktif marka kullanıcısı olmayanlar bile başlarına bir iş geldiğinde danışmak için foruma damlıyorlar. Oradan da markanın veya modelin en çok hangi sorunları, neden çıkardığı gibi bilgilere ulaşabiliyorsun. Citroen'in elektrik sisteminde çok belirli şeyler dışında arıza eskidenmiş galiba. O da zaten hep yeni teknoloji kullanmaya çalışan Citroenleri eski mekanik kafalı ustalara vermekten kaynaklanıyor gibi. :D

S.Asil

C5 yerine birkaç alternatif ve oldukça güvenli araç sunabilirim  :)

Toyota Avensis 2.0 Ex. A/T (ESP) T.K.
Chevrolet Cruze 1.6 LS/LS+ A/T (ESP) T.K.
VW Golf 1.6 P/H/C Line's A/T (ESP) T.K.
Renault Laguna 2.0T Privilege A/T (ESP) Robotize
Fiat Linea 1.3 MJet Emotion+ A/T (ESP) Robotize
Hyundai İ30 Prime (Dizel-Benzin) A/T (ESP) T.K.
Ford Mondeo 2.0TDCİ / 2.0 A/T (ESP) T.K. (Tam Emin Değilim)
Ford Focus 1.6 / 1.6 TDCİ A/T (ESP) Dizel ; CVT Benzin ; T.K.
Alfa Romeo 156 SW mk2 (1)
Alfa Romeo 156 1.9JTD mk1.5 (2)

Kaan

You are not allowed to view links. Register or Login
C5 yerine birkaç alternatif ve oldukça güvenli araç sunabilirim  :)

Toyota Avensis 2.0 Ex. A/T (ESP) T.K.
Chevrolet Cruze 1.6 LS/LS+ A/T (ESP) T.K.
VW Golf 1.6 P/H/C Line's A/T (ESP) T.K.
Renault Laguna 2.0T Privilege A/T (ESP) Robotize
Fiat Linea 1.3 MJet Emotion+ A/T (ESP) Robotize
Hyundai İ30 Prime (Dizel-Benzin) A/T (ESP) T.K.
Ford Mondeo 2.0TDCİ / 2.0 A/T (ESP) T.K. (Tam Emin Değilim)
Ford Focus 1.6 / 1.6 TDCİ A/T (ESP) Dizel ; CVT Benzin ; T.K.

Özellikle Linea ve i30 un kese kağıdı gibi arabalar olduğunu ve donanım dışında biraz da kasa güvenliği gerekli diye düşünüyorum. Yani malzeme kalitesi güven vermiyor bana açıkçası. Allah korusun araçla çarpışmayı bırakın bisiklet çarpsa büyük hasarlar verebilir bence bu araçlara. Avensis ve Mondeo ise daha etli ve güven veren araçlar kanaatindeyim.
1 hayal
5 duyu
6.his

octinum

You are not allowed to view links. Register or Login
Özellikle Linea ve i30 un kese kağıdı gibi arabalar olduğunu ve donanım dışında biraz da kasa güvenliği gerekli diye düşünüyorum. Yani malzeme kalitesi güven vermiyor bana açıkçası. Allah korusun araçla çarpışmayı bırakın bisiklet çarpsa büyük hasarlar verebilir bence bu araçlara. Avensis ve Mondeo ise daha etli ve güven veren araçlar kanaatindeyim.

Linea'yı bilmiyorum da, i30 aslında epeyce güvenli bir araç. Teyzem kullanıyor diye hem çarpma testlerini inceledim, hem de üç yıl kadar önce otoyolda hemen 100 metre önümde yüksek hızda bir kaza yaptı bir tanesi. Güvenlik performansı gayet iyiydi.

...de, süspansiyon konforu bağlamında bu araçların hiçbiri hedefimi tutturamıyor gibi. :) Daha doğrusu zaten elimde bulunan Vectra'nın süspansiyon konforunun üstüne pek bir şey koymuyorlar. Cruze performans/yakıt tüketimi olarak liste dışı, Golf zaten segment, fiyat/performans ve ebat olarak daha baştan liste dışı. :) i30 keza ebattan kaybeder. Linea ve Focus segmentten dolayı liste dışı. Mondeo'nun EuroNCAP'ten 5 yıldız alan yeni kasası fiyattan dolayı liste dışı. Kaldı Avensis ve Laguna (II; 2005 sonrası makyajlılar). Performans nedeniyle sonuç Laguna olur bu listeden en yakın. Kendisi C5 merakımdan önce aklımdaydı. :) Bir bakayım Lagunaya. Avensis'e de tekrar bakayım, belki ısınırım.

S.Asil

You are not allowed to view links. Register or Login
Linea'yı bilmiyorum da, i30 aslında epeyce güvenli bir araç. Teyzem kullanıyor diye hem çarpma testlerini inceledim, hem de üç yıl kadar önce otoyolda hemen 100 metre önümde yüksek hızda bir kaza yaptı bir tanesi. Güvenlik performansı gayet iyiydi.

...de, süspansiyon konforu bağlamında bu araçların hiçbiri hedefimi tutturamıyor gibi. :) Daha doğrusu zaten elimde bulunan Vectra'nın süspansiyon konforunun üstüne pek bir şey koymuyorlar. Cruze performans/yakıt tüketimi olarak liste dışı, Golf zaten segment, fiyat/performans ve ebat olarak daha baştan liste dışı. :) i30 keza ebattan kaybeder. Linea ve Focus segmentten dolayı liste dışı. Mondeo'nun EuroNCAP'ten 5 yıldız alan yeni kasası fiyattan dolayı liste dışı. Kaldı Avensis ve Laguna (II; 2005 sonrası makyajlılar). Performans nedeniyle sonuç Laguna olur bu listeden en yakın. Kendisi C5 merakımdan önce aklımdaydı. :) Bir bakayım Lagunaya. Avensis'e de tekrar bakayım, belki ısınırım.

Bizim Memleketin Yolu Taş ,Topraktır , Avensis Vardı Bir Komşuda Bayağı Memnundu 2.0 Benzinli Otomatikti Ben İlk O Araçta Sevmiştim Aslında Otomatik Vitesi Desem Yeridir , Yanlışım Olmasın 300.000Km'ye Bel Dayamış Ama Hala Parlakça Bakan Farları Seni Rahat Ettirmek İçin Çabalayan Süspansiyon Ve Koltuklar Bayağı Sevmiştim Sanırım Şu An Olsa Şu Anda da Fikrim Aynı Olurdu Diye Düşünmeden de Geçmeyeyim  :-[
Alfa Romeo 156 SW mk2 (1)
Alfa Romeo 156 1.9JTD mk1.5 (2)

admin

Maksat sadece iş görsün ise;

You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login


:alfisti:

Lütfen forumda arama yapmadan yeni konu başlatmayın.

octinum

Saygıdeğer Alfista hanımlar ve beyler, bu hikaye sonuçlanmıştır. 2005 model Citroen C5 3.0 v6 Exclusive, artı donanımlarıyla beraber alındı. :)

Araç benzinli. Tabii ki LPG taktırmayı planlıyorum. Bugün İstanbul'dan Adanaya geldim. Arada Ankara'da bir yemek yedim teyzemlerle. Şöyle söyleyeyim, otoyolda yüksek hızda bu kasa C5 görürseniz, Hydractive 3+ olma ihtimaline karşı, çok ısrarlı bulaşmayın.  >:D

Henüz fotoğraf çekemedim, çekince üyelerimiz ve Alfa dışındaki araçları konusunda paylaşacağım. İlk izlenimim, çok tuhaf bir sürüşü olduğu yönünde. Tekne kullanmadım ama gemi gibi olduğunu söyleyebilirim. Yolu hissedemiyorsunuz. Yani Alfalarımızla kıyaslandığında, fena halde sıkıcı bu açıdan.

Ancak hidropnömatik süspansiyon, hele ki 3+ olarak, bu tuhaflığın çok yüksek "grip" limitleri olarak dönmesine sebep oluyor. Otoyolda ciddi yüksek hızlarda viraja giriyorsunuz. Araba bir miktar yatıp sonra yatmayı kesiyor. Yoldaki dalgalanmalar, ufak engebeler araba için neredeyse hiçbir şey ifade etmiyor. Gövdenin pozisyonu hemen hemen hiç değişmeden, gemi gibi üstlerinden geçip gidiyor. Biraz daha tecrübe kazanıp deneyimlerimi aktaracağım buralarda.

Böylece birbiriyle tam ters karakterli iki arabam oldu. :) Amacım da buydu. Alfa, Bella benim için bambaşka ve o arabayı hiç satmamayı, kızıma bırakmayı düşünüyorum. C5 de bebekli seyahatler için, 6. vites 2500 devirde, sessiz sakin, süzülerek gitmelik.

Bu arada, bugün otoyolda Pozantı-Tekir civarında şöyle bir yokladığım 27 FJ plakalı beyaz Giulietta buradaysa, kusura bakmasın. :) Giulietta görünce dayanamadım, sonra aklıma geldi altımda Alfa yok. O gıcık siyah C5 bendim. :)

Koful

Hayırlı olsun.  :rock: :rock:

Bizim şirkette bi danışman var Finlandiyalı :) kendisi daha evvel bu hydropneumatic süspansiyon konusunda baya deneyim yaşamış. (askeri araçtan bahsediyorum) sıkıntısı yağ sıcaklığı konusu. Özellikle engebeli olunca zemin, çok çalışacağından sıcaklık da yükselecek, bizimki gibi zemini boktan ülkelerde yaz aylarında dikkatli olmakta fayda var. Muhtemelen maliyeti tuzlu cinstendir bu parçaların.

octinum

You are not allowed to view links. Register or Login
Hayırlı olsun.  :rock: :rock:

Bizim şirkette bi danışman var Finlandiyalı :) kendisi daha evvel bu hydropneumatic süspansiyon konusunda baya deneyim yaşamış. (askeri araçtan bahsediyorum) sıkıntısı yağ sıcaklığı konusu. Özellikle engebeli olunca zemin, çok çalışacağından sıcaklık da yükselecek, bizimki gibi zemini boktan ülkelerde yaz aylarında dikkatli olmakta fayda var. Muhtemelen maliyeti tuzlu cinstendir bu parçaların.

Teşekkürler. :)

Askeri araçların tonajları yüksek. Arabaların ağırlığı pek bir sorun teşkil etmiyor bunlar açısından. Citroen'in fabrika çıkışı iddiası sistemin 5 yıl veya 200.000km bakım istemeyeceği yönünde. Kullanıcı tecrübeleri de o yönde.

İçinde kullanılan yağla ilgili bilgi vereyim bu arada: Gördüğüm kadarıyla bizim Selespeed'le çok benzer özelliklere sahip, tamamen sentetik bir yağ. Zaten daha önce bir yerlerde "SS yağı bulamazsanız Citroen'lerin sentetik olan süspansiyon yağı var onu koyun" gibi bir tavsiyeye rastlamıştım You are not allowed to view links. Register or Login gibi bir sitede. C5 öncesi araçlarda LHM denen bir mineral bir yağ kullanılıyormuş. C5'le beraber kırmızı, tam sentetik bir yağa geçmişler. Araçta her tarafta dolaştığı için ısınma sorunu yok gibi. Askeri araçları bilmiyorum tabi.

Yıpranan parça fiyatları çok ucuz. Helezon ve amortisör görevini üstlenen parçaya sifer diyorlar. "Sphere" yani. :) O eskiyor. Tanesi 150TL civarında geziniyor. Standart Hydractive 3'te her tekerlek için birer taneden toplam 4 tane var. Benim araba Hydractive 3+; bende birer de aks ortalarında olmak üzere toplam 6 tane. Tabi ön, arka ve orta olanlar aynı tip değil. Febi/Bilstein, Monroe gibi markaların ürünleri bu arada verdiğim rakamlar. Bizim amortisörlerden çok çok daha uzun ömürlü şeyler.

İkinci gün deneyimlerimi de aktarayım. :)
- Benim süspansiyon diğerlerine göre biraz daha sert demiştim; bir veya daha fazla siferin eskimiş olma ihtimali var. Yine de kıyas kabul etmiyor yaylı arabayla.
- Şehir içinde çukurlarda ilk tepkisi yerden epeyce yüksek ve yumuşak yaylara sahip bir arabayla benzer. Birkaç tık daha iyi.
- İlk tepkiden sonra helezonlu arabalarımız yaylanıyor ya. Bu yaylanmıyor. Tümsekten veya çukurdan geçiyorsunuz, yumuşak bir hareket yapıp ikinci hamlede aynı yumuşaklıkla sürüş yüksekliğine geri dönüyor.
- İlk yükseltme işini yaptım. :) Yol yapımından sonra yolun solunu berbat bırakmışlar. Bella'yla hayatta girmem, başka yoldan dolaşırım gerekirse, o derece. Bakalım nasılmış diye kasıtlı girdim. Sonra aklıma geldi, arabayı yerden yüksek konuma aldım. Asayiş berkemal.
- Şanzıman sürprizi: Bizim 159'ların 6 ileri otomatiğiyle aynı galiba. :) Aisin üretimi TF-80SC. Citroen'de AM6 olarak geçiyor. 440Nm tork kapasitesi var. Maksimum vites atma devri 350Nm torka kadar 7000rpm; 350Nm'den yüksek güçler için 6500rpm diye gördüm. Bu da dizel 159'larına çip tuning yapan arkadaşlara ek bilgi olsun.
- Yönlü farlar çok tatlı ya. :D Videosunu paylaşacağım sizinle. Böyle bukalemun gibi, şaşı şaşı bakıyor.

Sercan Keklik

You are not allowed to view links. Register or Login
Teşekkürler. :)

Askeri araçların tonajları yüksek. Arabaların ağırlığı pek bir sorun teşkil etmiyor bunlar açısından. Citroen'in fabrika çıkışı iddiası sistemin 5 yıl veya 200.000km bakım istemeyeceği yönünde. Kullanıcı tecrübeleri de o yönde.

İçinde kullanılan yağla ilgili bilgi vereyim bu arada: Gördüğüm kadarıyla bizim Selespeed'le çok benzer özelliklere sahip, tamamen sentetik bir yağ. Zaten daha önce bir yerlerde "SS yağı bulamazsanız Citroen'lerin sentetik olan süspansiyon yağı var onu koyun" gibi bir tavsiyeye rastlamıştım You are not allowed to view links. Register or Login gibi bir sitede. C5 öncesi araçlarda LHM denen bir mineral bir yağ kullanılıyormuş. C5'le beraber kırmızı, tam sentetik bir yağa geçmişler. Araçta her tarafta dolaştığı için ısınma sorunu yok gibi. Askeri araçları bilmiyorum tabi.

Yıpranan parça fiyatları çok ucuz. Helezon ve amortisör görevini üstlenen parçaya sifer diyorlar. "Sphere" yani. :) O eskiyor. Tanesi 150TL civarında geziniyor. Standart Hydractive 3'te her tekerlek için birer taneden toplam 4 tane var. Benim araba Hydractive 3+; bende birer de aks ortalarında olmak üzere toplam 6 tane. Tabi ön, arka ve orta olanlar aynı tip değil. Febi/Bilstein, Monroe gibi markaların ürünleri bu arada verdiğim rakamlar. Bizim amortisörlerden çok çok daha uzun ömürlü şeyler.

İkinci gün deneyimlerimi de aktarayım. :)
- Benim süspansiyon diğerlerine göre biraz daha sert demiştim; bir veya daha fazla siferin eskimiş olma ihtimali var. Yine de kıyas kabul etmiyor yaylı arabayla.
- Şehir içinde çukurlarda ilk tepkisi yerden epeyce yüksek ve yumuşak yaylara sahip bir arabayla benzer. Birkaç tık daha iyi.
- İlk tepkiden sonra helezonlu arabalarımız yaylanıyor ya. Bu yaylanmıyor. Tümsekten veya çukurdan geçiyorsunuz, yumuşak bir hareket yapıp ikinci hamlede aynı yumuşaklıkla sürüş yüksekliğine geri dönüyor.
- İlk yükseltme işini yaptım. :) Yol yapımından sonra yolun solunu berbat bırakmışlar. Bella'yla hayatta girmem, başka yoldan dolaşırım gerekirse, o derece. Bakalım nasılmış diye kasıtlı girdim. Sonra aklıma geldi, arabayı yerden yüksek konuma aldım. Asayiş berkemal.
- Şanzıman sürprizi: Bizim 159'ların 6 ileri otomatiğiyle aynı galiba. :) Aisin üretimi TF-80SC. Citroen'de AM6 olarak geçiyor. 440Nm tork kapasitesi var. Maksimum vites atma devri 350Nm torka kadar 7000rpm; 350Nm'den yüksek güçler için 6500rpm diye gördüm. Bu da dizel 159'larına çip tuning yapan arkadaşlara ek bilgi olsun.
- Yönlü farlar çok tatlı ya. :D Videosunu paylaşacağım sizinle. Böyle bukalemun gibi, şaşı şaşı bakıyor.

Konuya çok farklı bi konuyla daha yaklaşıcam :)

C4 Picasso varya, geçen bi indim ana anahtar çalışmıyor. Pili bitti ya falan derken, kontak anahtarını yuvadan cıkartıp kapıları açtım.

Arabanın içindeyim tabi kumandanın pili bitik araç anahtarı tanımadı kontak açmadı. Yuvaya soktum.
Ekrana bi uyarı geldi, Akü Şarj seviyesi düşük. hmmmm... oldum :)

Neyse, hemen farları vs lüzümsüz şeyleri kendi kapatarak marş aldı. Anahtarla beraber bi 30 dk yol yaptık.

Dıt dıt uyarı geldi.. Akü Şarj seviyesi yeterli durumda.  benim yüzümde yine bi hmmmm tebessümü :)

5-10 dk ya bir uyarı daha geldi dıt dıt.. Anahtar Şarj oldu! Bnm yüzümde noluyo laaa? tarzında bi ifade, neyse

Bu Fransızlar öyle bi araba yapmış ki, anahtar pili ya şarj oluyor yada cep telefonu gibi farklı bir pile sahip. Akü seviye düşünce herşeyi kesiyor büyük ihtimalle ve marş almayı başarıyor Yani kısacası yolda kalma süprizi yok.

Gerçekten çok şaşırdım. Keşke alfa da da böyle şeyler olsa..
145 1.4 TwinSpark
145 1.6 TwinSpark
147 1.6 TwinSpark
147 2.0 SeleSpeed Blackline
156 1.6 TwinSpark
156 2.0 TwinSpark
156 2.0 SeleSpeed
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
159 1.9 JTS
MiTo 1.6 JTDm
Giulietta 1.4 MultiAir
Giulietta 1.6 JTDm
Giulietta 1.6 JTDm
Spider 2.0 TwinSpark (916)
Spider 2.2 JTS SeleSpeed (939)
159 JTD Ti

octinum

Anahtarı da mı şarj etmiş?!?  :alkis:

Fransızlar hep böyle mi bilmem de, Citroen'in teknolojiyle alakalı böyle bir tavrı var. Kullanım kılavuzunu ders çalışır gibi okumadan arabanın özelliklerini keşfetmek imkansız neredeyse. Sürüş sistemleri için de böyle tuhaf ama işlevsel şeyler çıkıyor. En son C5'lerin eski hidropnömatiklerden daha sert olmasını bile "yumuşak yaptık da başka markalardan gelen sürücüler tırsıyor, biz de biraz onlara benzettik" diye açıklamış biri. :D

Galiba bu yüzden Alfa'nın yanına yakıştırdım adamları. Alfa'nın ayna görüntüsü gibiler ama yaklaşımlarında da Alfa'nın "biz bildiğimizi okuruz" yapısıyla benzerlik görüyorum. Her ikisi de her şeyden bir miktar feda edip ortalamaya oynamak yerine kendi alanlarında kafalarının dikine odaklanıyorlar. Alfa sürüş zevkine ve sahip olma hissine, Citroen ise konfor ve teknolojiye.

Alfadanadam

Hayırlı olsun dostum. Alfam yok diye üzülüyordum ama bakıyorum ki alfisti citroen'i de baya baya seviyor. İyi bari :)

Anahtarın şarj olma muhabbetini duymuştum ama inandırıcı gelmemişti. Biz neredeyse hiç çıkarmıyoruz çantadan anahtarları.
Arada bir yuvaya takayım da şarj olsun bari :)

halil

Tasarım ve teknoloji bakımından  alfa'dan sonra en beğendiğim markadır.
cehennemde ateş yoktur.her insan kendi  ateşini bu dünyadan götürür.P.S.A

admin

Hayırlı olsun Emirhan Bey. Güle güle kullanın, güle güle eskitin.
:alfisti:

Lütfen forumda arama yapmadan yeni konu başlatmayın.

Doğa Tosun

Abi üyelerimizin Alfa Romeo dışındaki araçları konusuna bekliyoruz fotograf ve videoları :) lezzetli seçim yaptın, biz de Citroen'den memnunuz babam başka ticari araç almam diyor. Ne ticariler eskittik, bu kadar masrafsız, sorunsuz ve dayanıklısı hiç olmadı.
"AlfaRomeo 159 JTDM [url="//dist.plus"]Dist.Plus[/url] Qtronic


"Alfa MiTo 1.4 TB (sold)
"Alfa GT 2.0 JTS Selespeed (sold)
"Alfa 147 1.6 TS (sold)

octinum

Alfadanadam Citroendenlimon'a mı dönüştüydü? Kaçırmışım onu ben? >:D

Aslında şimdi bakıyorum, gayet mantıklı geliyor. Alfadan sonra kolay kolay başka markaya geçilmiyor, hepsi birbirinin aynısı gibi geliyor çünkü. Citroen istisnayı oluşturuyor. Dolayısıyla bizim gibi tiplere çekici gelmesi normal görünüyor bir kere bindikten sonra. Teşekkürler iyi dilekler için.  :arkadasim: Keza, halil ve admin dostlarım, teşekkürler.

Doğa; arabayı temizleme fırsatım bile olmadı. :) Çarşamba günü Adanaya getirdim, Cuma günü Ankaraya geldik. Haber veremedim çünkü hanımın anneannesine kan vermek için gelmiştim, hastane-ev arası gittik geldik. Dün akşam Adanaya tekrar döndüm. Hanım boyutlardan tırstığı için ben test ediyorum şu anda. Birkaç arıza yakaladım. Değişken uzunluklı emme manifoldu var; anlaşılan bizim varyatörün benzeriymiş. Soğuk çalışmada dizel sesi geliyor. Kendimi evimde hissettirdi. :p Haftasonu bir yıkayıp, boyayı koruma altına alıp güzel güzel fotoğraflarını, videosunu çekerim.

ssg

Hayırlı olsun. Güzel günlerde kullanmak nasip olsun :)
BMW 1.16i Sportline
Giulietta 1.6 JTDm
-----------------
Eksi Alfalarım
-----------------
MiTo 1.4 MA TCT
MiTo 1.4 TB
GT 2.0 JTS Selespeed