Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Gececiler Gündüzcüler

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

universeee

Sonunda geldi! Bence bir buluşma da bunun icin yapılabilir :D



iPad 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
2005 Alfa Romeo 147 1.6TS Distinctive 2013-2016
2013 Nissan Qashqai 1.5 dci Tekna 2016 - ...

ozoozo


You are not allowed to view links. Register or Login
Sonunda geldi! Bence bir buluşma da bunun icin yapılabilir :D



iPad 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi

Çok fazla fast and furious çakması olmamış mı abi :D Takım olayı , takıma konuşma , konu vs. Bir an Fast and furious ın daha basitini izliyorum sandım , belkide FF gibi bir efsane var iken insanlara bu tarz ekip,yarış,soygun vs filmleri sevdirmek zordur :) Bu filmin beklenen tepkiyi alacağını düşünmüyorum.


iPhone 'den You are not allowed to view links. Register or Login aracılığı ile gönderildi

universeee

Kardesim hic farketmez. Arabalar var, hız var, seviyesiz aksiyon var benim icin bu tarz filmlerde yeterli. Beynin salterini kapat git izle çık. O kadar. Need for speed oyununun Fast and furious filminden eski olduğu gercegini düşünürsek temelde çakma olan Fast and furious diyebiliriz aslında :) FF ayrı bir dunya benim icin tabi o da baska bir konu :)


iPad 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
2005 Alfa Romeo 147 1.6TS Distinctive 2013-2016
2013 Nissan Qashqai 1.5 dci Tekna 2016 - ...

ozoozo


You are not allowed to view links. Register or Login
Kardesim hic farketmez. Arabalar var, hız var, seviyesiz aksiyon var benim icin bu tarz filmlerde yeterli. Beynin salterini kapat git izle çık. O kadar. Need for speed oyununun Fast and furious filminden eski olduğu gercegini düşünürsek temelde çakma olan Fast and furious diyebiliriz aslında :) FF ayrı bir dunya benim icin tabi o da baska bir konu :)


iPad 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi

Yalnız need for speed i nfs yapan underground oyunudur bence , haliyle ben öyle bir film bekliyordum. Bir baktım süper spor arabalar falan :) Bildiğin gibi nfs underground da golfler focuslar falan ne bilim biraz daha street race söz konusuydu :)


iPhone 'den You are not allowed to view links. Register or Login aracılığı ile gönderildi

universeee

İste tam da oralarda ayrılıyoruz sanıyorum cunku ben bilgisayarda oynadığım yarış oyunlarından sonra 98 yılı civarında nfs 2'yi ilk alıp oynadığım gün nfs benim icin nfs olmuştu zaten. Zaman zaman çıkardığı oyunlarla hem zirve yaptı hem dibi gördü benim gözümde ama ilk oynadığım zamanki etkiyi ben de hic bırakmadı bilmiyorum senin ilk oynadığın yarış oyunları neydi ama :) ne demek istediğimi anlatabilmisimdir umuyorum :)


iPad 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
2005 Alfa Romeo 147 1.6TS Distinctive 2013-2016
2013 Nissan Qashqai 1.5 dci Tekna 2016 - ...

universeee

Sen şunları hic oynadın mı mesela kardesim :) DOS uzerinde ve sesler sadece PC Speaker üzerinden gelen oyunlar:

[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]

[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]

İste bu ve benzeri oyunlardan gelişerek gelip pesine nfs ile cag anlayınca underground falan cag atlama gibi gelmiyor :) Grand Theft Auto'yu sen hic kus bakışı olarak 2 boyutlu oynadın mı sorarım sana Özdemir'im :D


iPad 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
2005 Alfa Romeo 147 1.6TS Distinctive 2013-2016
2013 Nissan Qashqai 1.5 dci Tekna 2016 - ...

ozoozo

Bu yukardakini değil de o zamanlar simulasyon lotus vardı onu abimlerle oynardık :) aynı şekilde gta yıda 2 boyutlu çok oynadım :D bu arada benim nfs underground dediğim kapağında bir kızla yeşilli araba vardı yanlış hatırlamıyorsam :) o nfs underground dı dimi ? :)


iPhone 'den You are not allowed to view links. Register or Login aracılığı ile gönderildi

hi_cazz

You are not allowed to view links. Register or Login
Bu yukardakini değil de o zamanlar simulasyon lotus vardı onu abimlerle oynardık :) aynı şekilde gta yıda 2 boyutlu çok oynadım :D bu arada benim nfs underground dediğim kapağında bir kızla yeşilli araba vardı yanlış hatırlamıyorsam :) o nfs underground dı dimi ? :)


iPhone 'den You are not allowed to view links. Register or Login aracılığı ile gönderildi

Underground2 olamsı lazım Özdemir. Kızın göbrk deliği yoktu hatta :D Bende NFS 3 Hot Pursiut oyununu unutamam. Benim ilk oynadığım Nfs'dir kendisi.

Note 3 ile tapatalklandı



universeee


You are not allowed to view links. Register or Login
Bu yukardakini değil de o zamanlar simulasyon lotus vardı onu abimlerle oynardık :) aynı şekilde gta yıda 2 boyutlu çok oynadım :D bu arada benim nfs underground dediğim kapağında bir kızla yeşilli araba vardı yanlış hatırlamıyorsam :) o nfs underground dı dimi ? :)


iPhone 'den You are not allowed to view links. Register or Login aracılığı ile gönderildi
İsmi onemli değil ben demek istediğini anladım sanıyorum, modifiyenin başladığı oyunu diyorsun sanıyorum. Bu arada kötüsü falan gayet lüks kalıyor benim dediklerim yanında onu da cok oynadım :)

Neyse, filme gelirsek bu tarz filmleri severim ben icinde rüya arabalar aksiyon vs mevcut :) ne kadar kotu olabilir. Bir red line filmi kadar dandik olamaz herhalde :) izledin mı bilmiyorum.


iPad 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
2005 Alfa Romeo 147 1.6TS Distinctive 2013-2016
2013 Nissan Qashqai 1.5 dci Tekna 2016 - ...

Doğa Tosun

You are not allowed to view links. Register or Login
Bu yukardakini değil de o zamanlar simulasyon lotus vardı onu abimlerle oynardık :) aynı şekilde gta yıda 2 boyutlu çok oynadım :D bu arada benim nfs underground dediğim kapağında bir kızla yeşilli araba vardı yanlış hatırlamıyorsam :) o nfs underground dı dimi ? :)


iPhone 'den You are not allowed to view links. Register or Login aracılığı ile gönderildi
aynen abi underground 1 underground2 candir, hiçbiri onlarin etkisini birakmadi bende de ..
2002 de sanırım NFS 3 hot pursuit almıştım, inanilmazdi atlanta pisti harikaydi, polisler falan..
ama su an özellikle nfs most wanted ve carbon'dan sonra pro street ile başlayan legal pist akımı, sonraki oyunlarinda da asiri supersport ve kolay gelişme durumları cok soguttu. Hot Pursuit'de en dandik baslangic arabaları Evo X, z4, rx8 gibi arabalar :D
Virajlarda space tuşuna dokunduğunuz an kendi kendine Drift yapmasi da yapay ve bebe işi . Bence bugün ya GranTurismo, yada Forza ;)

GTA ilkokul yillarimin katili, gta3 ve vice city ile basladim, san andreas i bilgisayarim kaldirmadigi icin yeni pc aldirmistim :D gta4  hala oynarim, 5 i de..
Bu arada, ps2'm varken FF tokio drift in oyunu vardı,  mazda6 mps ler falan tam tadindaydi, bilen oynayan var mi :)
"AlfaRomeo 159 JTDM [url="//dist.plus"]Dist.Plus[/url] Qtronic


"Alfa MiTo 1.4 TB (sold)
"Alfa GT 2.0 JTS Selespeed (sold)
"Alfa 147 1.6 TS (sold)

universeee


You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Bu yukardakini değil de o zamanlar simulasyon lotus vardı onu abimlerle oynardık :) aynı şekilde gta yıda 2 boyutlu çok oynadım :D bu arada benim nfs underground dediğim kapağında bir kızla yeşilli araba vardı yanlış hatırlamıyorsam :) o nfs underground dı dimi ? :)


iPhone 'den You are not allowed to view links. Register or Login aracılığı ile gönderildi

Underground2 olamsı lazım Özdemir. Kızın göbrk deliği yoktu hatta :D Bende NFS 3 Hot Pursiut oyununu unutamam. Benim ilk oynadığım Nfs'dir kendisi.

Note 3 ile tapatalklandı
Göbek deliği detayına takılmış olman da ilgincmis :) ahahhaahah


iPad 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
2005 Alfa Romeo 147 1.6TS Distinctive 2013-2016
2013 Nissan Qashqai 1.5 dci Tekna 2016 - ...

hi_cazz

You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Bu yukardakini değil de o zamanlar simulasyon lotus vardı onu abimlerle oynardık :) aynı şekilde gta yıda 2 boyutlu çok oynadım :D bu arada benim nfs underground dediğim kapağında bir kızla yeşilli araba vardı yanlış hatırlamıyorsam :) o nfs underground dı dimi ? :)


iPhone 'den You are not allowed to view links. Register or Login aracılığı ile gönderildi

Underground2 olamsı lazım Özdemir. Kızın göbrk deliği yoktu hatta :D Bende NFS 3 Hot Pursiut oyununu unutamam. Benim ilk oynadığım Nfs'dir kendisi.

Note 3 ile tapatalklandı
Göbek deliği detayına takılmış olman da ilgincmis :) ahahhaahah


iPad 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi

Ssdece ben değil intrrnrtte baya muhabbeti oldu o zaman.

Note 3 ile tapatalklandı



universeee

Orijinal oyun alamadığım icin oyunların kapak resimlerini genelde hic görmem o yüzden de boyle bir muhabbetin döndüğünü hic duymadım. Ama simdi baktığımda göbek deliğinin bodysinin altında kaldığını düşünüyorum pantolon düşük bel :) ondan oyle gözükmüş :)


iPad 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
2005 Alfa Romeo 147 1.6TS Distinctive 2013-2016
2013 Nissan Qashqai 1.5 dci Tekna 2016 - ...

ozoozo

Ben bilgisayara geçenlerde grid 2 yükledim çok gerçekci ve güzel oyun ancak online olarak şöyle full 8 kişi oynayamadım  hep az kişi oluyor online ında.


iPhone 'den You are not allowed to view links. Register or Login aracılığı ile gönderildi

Murad

Ben de nfs filminin çok fazla ''supersport'' olduğunu düşünüyorum. Oyuna sadık kalınmadığı kanaatindeyim. Oyuna sadık kalsalardı daha iyi olurdu.
Fast and furious iyidir. :)

universeee


You are not allowed to view links. Register or Login
Ben de nfs filminin çok fazla ''supersport'' olduğunu düşünüyorum. Oyuna sadık kalınmadığı kanaatindeyim. Oyuna sadık kalsalardı daha iyi olurdu.
Fast and furious iyidir. :)
Abi nfs filmi agirlikli supersport olmak zorunda zaten cunku oyun ilk ciktigi zamanlarda agirlikli supersport temelindeydi bilmiyorum hatirlar misin? Sadece 3 araba falan super sportun biraz daha altindaydi. Tabi o zaman koenigsegg vb markalar yoktu. Mclaren, ferrari, lamborghini, dodge viper falan oyunun temelini olusturuyordu ki fragmanda da onlari goruyoruz zaten. Hatta son model bir mclaren hasat ettiklerini gordum :duvar: Ama o zamanlar olmayan markalar da eklenmis. O da olacak artik musteri cekmek lazim filme :) Yeni nesil ne anlar nfs'nin ilk oyunundan.


Tapatalk
2005 Alfa Romeo 147 1.6TS Distinctive 2013-2016
2013 Nissan Qashqai 1.5 dci Tekna 2016 - ...

ozoozo


You are not allowed to view links. Register or Login
Ben de nfs filminin çok fazla ''supersport'' olduğunu düşünüyorum. Oyuna sadık kalınmadığı kanaatindeyim. Oyuna sadık kalsalardı daha iyi olurdu.
Fast and furious iyidir. :)

Benimde tam olarak demek istediğim buydu abi , çok fazla lüks araba var :) Street race ortamı bir film olsa çok güzel olurdu. FF in ilk serilerinde olduğu gibi :) belki de ben öyle seviyorum.

Paul walker ın ölümünden sonra FF yapımcılarından bir açıklama okuyanımız var mı ? En son Jason Statham geliyordu filme.


iPhone 'den You are not allowed to view links. Register or Login aracılığı ile gönderildi

Gouki


Kubilay

Dün gece lastiği kurban verdik.70-80'le gidilen yolda lastik patlatacak seviyede bir çukura önlem almayan belediyeye selamlarımı iletiyorum.

[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]

Lbe

You are not allowed to view links. Register or Login
Dün gece lastiği kurban verdik.70-80'le gidilen yolda lastik patlatacak seviyede bir çukura önlem almayan belediyeye selamlarımı iletiyorum.

[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]

Geçmiş olsun abi.Bende bi saat önce aks kestim muhtemelen..

Doğa Tosun

@Burak Abi, @Kubilay Abi; geçmiş olsun..

MidnightClub LosAngeles'in da bu konuda güzel bi çizgisi var bence. Tamam işin sonlarında Gallardo'lar Saleen'ler de var ama, Aşırı param birikti, ama garajda 200SX (egzoz yay-jant), Golf5 GTI (stage1 + fwd olsun dedim) ve S500Long (20"jant) var.
Alıyorum 200SX'i, otoyolda makas ata ata.. arkada da çalıyor DaynNite  :yukari-ok:

Nerde o Underground'un Focus'u, 206 GTI'ı, Golf 4'ü, 180sx'i, Miata'sı.. Evo8 falan bile lüks gibi bişeydi, Düşünsenize, en üst düzey araba R34 GTR :)
"AlfaRomeo 159 JTDM [url="//dist.plus"]Dist.Plus[/url] Qtronic


"Alfa MiTo 1.4 TB (sold)
"Alfa GT 2.0 JTS Selespeed (sold)
"Alfa 147 1.6 TS (sold)

universeee


You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Dün gece lastiği kurban verdik.70-80'le gidilen yolda lastik patlatacak seviyede bir çukura önlem almayan belediyeye selamlarımı iletiyorum.

[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]

Geçmiş olsun abi.Bende bi saat önce aks kestim muhtemelen..
Beyler cok büyuk geçmiş olsun!


iPad 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
2005 Alfa Romeo 147 1.6TS Distinctive 2013-2016
2013 Nissan Qashqai 1.5 dci Tekna 2016 - ...

Gouki

Kubilay'ım, Burak'cım geçmiş olsun.

Oğuz

Geçmiş olsun beyler, Kubilay jantı da bir kontrol ettir derim eğilmiş olabilir.
2006 147 1.6 TS Distinctive
2013 Giulietta 1.4 MultiAir Distinctive

Lbe

Sağolun arkadaşlar.Direksiyon tam sağ vaziyetteyken ayağımı debriyajdan çektim tak diye bi ses geldi ve araç vitesteyken bile boşta gibi devirlenmeye başladı.Bütün viteslere geçiyor geri dahil.Her viteste kalkmayı denedim banamısın demiyor.Debriyajın kavrama noktasında kır kır ses geliyor.Debriyajda da sertleşme veya hafifleme yok.Aks diye düşünüyorum bakalım yarın sabah servise çektireceğim