Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Üyelerimiz ve Alfa Romeo Haricindeki Markalara Ait Vasıtaları

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

OğuzCanAlantor

You are not allowed to view links. Register or Login
Giulietta qv tct için beklemedeyken ilk sahibinden düzgün bir e92 320i denk geldi , birde içi m paket ve taba olunca almadan duramadım. Şehir içinde 255 35 18+ yay ile oldukça konforlu bir sürüşü var
You are not allowed to view links. Register or Login

Hayırlı olsun güzel seçim  :nazar: bende e92 3.20 d için pusudayım

cem meric

You are not allowed to view links. Register or Login
Giulietta qv tct için beklemedeyken ilk sahibinden düzgün bir e92 320i denk geldi , birde içi m paket ve taba olunca almadan duramadım. Şehir içinde 255 35 18+ yay ile oldukça konforlu bir sürüşü var
You are not allowed to view links. Register or Login
Yakın bir arkadaşımda da e92 320i var 19 jant ile Ankara içinde kullanıyor ve yay da var inanılacak gibi olmayan bir konfor var araba da.

Güle güle kullanın hayırlı uğurlu olsun.

SM-N920C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Doğa Tosun

You are not allowed to view links. Register or Login
Giulietta qv tct için beklemedeyken ilk sahibinden düzgün bir e92 320i denk geldi , birde içi m paket ve taba olunca almadan duramadım. Şehir içinde 255 35 18+ yay ile oldukça konforlu bir sürüşü var
You are not allowed to view links. Register or Login

hızlı da olsa kompakt hatchback ile aldığınız araç arasında kalite olarak da, sundukları olarak da dağlar var. Çok güzel ve keyifli seçim olmuş, hayırlı olsun.
"AlfaRomeo 159 JTDM [url="//dist.plus"]Dist.Plus[/url] Qtronic


"Alfa MiTo 1.4 TB (sold)
"Alfa GT 2.0 JTS Selespeed (sold)
"Alfa 147 1.6 TS (sold)

erkan

You are not allowed to view links. Register or Login  BMW nin Türkiye membahı Ankara olmasına rağmen işin zor  :)dizelere hiç iyi davranmiyorlar , seninde bilgin vardır dizel sandık motor satmaktan parçacılar ihya oldu...
You are not allowed to view links. Register or Login  E39 ve E36  kasalarda 2.0 motoru kullanmıştım gitmiyor dedikleri m52b20 hep yüzünü güldürmüştü, bu kasadaki 4 silindir 2.0 motorda aynı karakterde sayılır ama dediğin gibi kaliteli( malzemeden kısmışlar) ve karakterli son 3 serisi coupe araç bence.
You are not allowed to view links. Register or Login  Aynı konfor aynı ebatlarda jantla GT de olsa keşke  demedim değil...

İyi dilekleriniz için teşekkür ederim.

Alfadanadam

Ben de BMW alanlar kervanına katıldım. İlk sahibinden sport line olus bir 320 ied aldım. Şimdilik gayet keyifli gidiyoruz.

[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]

[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]

Dışarıdan düzgün bir foto çekmemişim


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

OğuzCanAlantor

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login  BMW nin Türkiye membahı Ankara olmasına rağmen işin zor  :)dizelere hiç iyi davranmiyorlar , seninde bilgin vardır dizel sandık motor satmaktan parçacılar ihya oldu...
You are not allowed to view links. Register or Login  E39 ve E36  kasalarda 2.0 motoru kullanmıştım gitmiyor dedikleri m52b20 hep yüzünü güldürmüştü, bu kasadaki 4 silindir 2.0 motorda aynı karakterde sayılır ama dediğin gibi kaliteli( malzemeden kısmışlar) ve karakterli son 3 serisi coupe araç bence.
You are not allowed to view links. Register or Login  Aynı konfor aynı ebatlarda jantla GT de olsa keşke  demedim değil...

İyi dilekleriniz için teşekkür ederim.

177 hp olanlarda klasik zincir problemi var . Lci 184 hp olanlar daha sorunsuz şuan e92 3.20 dizel lcinin temizi 120-130 civarı , siz benzinliyi kaça aldınız ? Ekran mevcut mu ? E92 alırsam ekransız almak istemiyorum .

OğuzCanAlantor

You are not allowed to view links. Register or Login
Ben de BMW alanlar kervanına katıldım. İlk sahibinden sport line olus bir 320 ied aldım. Şimdilik gayet keyifli gidiyoruz.

[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]

[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]

Dışarıdan düzgün bir foto çekmemişim


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Hayırlı olsun abi kazasız belasız  :nazar: açıkcası senden Giulia bekliyordum :))

octinum

Dikkat: 159'larda iki tip seviye kontrolü var görünüyor. Aşağıdaki uygulama 159'da da kullanılan AW TF-80SC'nin genel uygulaması. Citroen dışında Volvo vb. de bu yöntemi kullanıyor. Ama 159'a spesifik bir şey var mı, doğrulamadan kabul etmeyin. :) Sadece genel bilgi olarak alın.

Bir şanzıman kurtardık galiba.  :kahve: Alfa değil ama 159'la ortak şanzıman, o yüzden 159 sahiplerinin işine yarayabilir. Bugün C5'i kanala çekip kendi ellerimle şanzıman yağ seviyesini ayarladım.

Hanımın Citroen C5'inde bir şekilde aşırı şanzıman yağı (ATF) dolumu olmuş. Şanzıman/motor kulaklarında da bir problem olunca sorun iyice korkutucu olmaya başlamıştı. Vites geçişlerinde tereddütler ve küüüüt diye vurmalar şeklinde.

Bu Aisin-Warner TF-80SC şanzımanlarda (ve galiba diğerlerinde de) seviye üstü yağ dolumunda, ATF'nin olmaması gereken yerlere gitmesinden dolayı yağda köpükler, baloncuklar oluşuyor. Sonra bu baloncuklar şanzıman hidrolik valf gövdesine ulaşıyor ve vites geçişinde basınç düşmesine sebep oluyorlar. Şanzıman ECU de basınç düşüklüğünü algılayıp artırma yoluna gidiyor. Sonuç: Düşük basınç nedeniyle tam geçmeyen vites ve arkasından bu vites geçişinin aşırı basınç altında küt diye vurarak gerçekleşmesi. Bu uzun vadede şanzımanın indirilip açılmasını da gerektirebilir tabii.

Benimkinden 2 litre kadar fazladan yağı boşalttım bugün. Citroen için prosedür, ki 159 için de benzerdir tahminen, araba tam düz pozisyondayken vitesi P konumuna alıp, yağ sıcaklığı belli bir yerdeyken alttan seviye tapasını açmak. Citroen için 58-68 derece aralığı oluyor bu iş. Açtığınız zaman varsa fazlalık yağın tamamı boşalıyor ve artık yağ gelmiyorsa seviye doğru anlamına geliyor. Eğer tapayı açtığınızda hiç yağ gelmemişse üstten tedbir olarak yarım litre ATF ekleyip, aşağıdan akışın kesilmesini bekliyorsunuz.

TF-80SC şanzımanınız varsa seviye kontrolünde aşağıdakilere dikkat edin:
* Araba düz zeminde olacak. şanzıman altındaki seviye tapasına ulaşmak için arabayı krikoyla kaldırırlarsa seviye eksik kalır. Ya liftte, ya standlar üzerinde, ya da en temizi kanalda yapılmalı.
* Motor kesinlikle çalışıyor olmalı. Motoru kapattığınız zaman yağı boşaltır, seviye eksik kalır.
* Araç P'de veya N'de olmalı. Başka bir konuma getirdiğiniz anda yağını boşaltmaya başlıyor. Seviye eksik kalıyor.
*  Şanzıman yağ sıckalığı verilen aralıkta olmalı. Daha düşük sıcaklıkta olursa seviye yüksek kalıyor. Daha yüksek sıcaklıkta olursa seviye düşük kalıyor
* Ve evet, yarım litre bile fazlalık olumsuz etkileri başlatıyor. Hemen başlatmayan da kullanıma göre birkaç ay da olsa 1 yıl da olsa ATF'nin içindeki köpürme engelleyici maddeler bozundukça yavaş yavaş başlatıyor.

Bu yüzden, 159'unuzda şanzıman yağ değişiminden sonra vites geçişlerinde vurma başladıysa ilk başta seviye kontrolünü kitabaına göre yapın. Ne kadar erken o kadar iyi. Zaten ATF'yi koymuşsunuz parasını verimşsiniz, bir kısmı boşa akar en fazla. :)

sbk0655

Degerli bilgiler icin tesekkurler .Benim hatırladığım kadarıyla 159 sahipleri tam tersini yapiyor ve sorunlarin giderildigini yaziyordu.Ortalama olarak 2 lt fazla yag koyduklariyla ilgili konular vardi.Alfaowner da gecen konulardan örnek almislardi.

EVA-L19 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


octinum

You are not allowed to view links. Register or Login
Degerli bilgiler icin tesekkurler .Benim hatırladığım kadarıyla 159 sahipleri tam tersini yapiyor ve sorunlarin giderildigini yaziyordu.Ortalama olarak 2 lt fazla yag koyduklariyla ilgili konular vardi.Alfaowner da gecen konulardan örnek almislardi.

EVA-L19 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Hmm bak olabilir. Sen söyleyince hatırladım, 159'larda bu seviye "borusu"nun farklı olduğu gibi bir şey vardı. Ama yarım litreydi diye hatırlıyorum ekstrasını. İletiyi düzenleyeyim bir, sonra araştıralım. Teşekkürler.

ozroztrk

156 dan sonra hem istediğim performansta hem de bütçeme uygun aracı buldum sonunda. Yeni aracım 2.0 TFSI Leon FR.
2007 model, şuan 83 bin km'de.
Yaklaşık 3 aydir kullanıyorum. 18 jnatlara rağmen konfor ve performans gayet iyi.
Üzerinde voglant 3,5 cm yay ve yeni lastikler olmasına rağmen yol tutuş olarak kesinlikle bir 156 değil..
Sakin kullanım ile 6.8 lere kadar düştüğüm oldu ama bunu her zaman gerçekleştirmek için peygamber sabrı gerekli..
Kullanımı 156 ya kıyasla biraz daha yumuşak. Direksiyon elektrikli olmasına rağmen tepkiler anında iletiliyor. Vites geçişleri kemikli. Spor bir araç kullandığınızı hissettiriyor. Motor oldukça başarılı. maks. torku 1800 den itibaren emrinize sunuyor ve bunu 5100 devre kadar koruyor.
Şuanlık aklıma gelenler bunlar. Araç ile ilgili merak ettiğiniz birşey olursa cevaplayabilirim.
Bunlar da resimleri;
[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]
[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]
[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]


octinum

Maşallah, Seat'ı çok takdir ederim ben. Güzel seçim.
156'ya göre hissettiğin üstünlükleri ve zayıflıkları neler? Elektrik aksamıyla alakalı konfor özellikleri hariç, mesela yol tutuş, kıvraklık, tutunma gibi konularda?

ozroztrk

You are not allowed to view links. Register or Login
Maşallah, Seat'ı çok takdir ederim ben. Güzel seçim.
156'ya göre hissettiğin üstünlükleri ve zayıflıkları neler? Elektrik aksamıyla alakalı konfor özellikleri hariç, mesela yol tutuş, kıvraklık, tutunma gibi konularda?
156 ile kıyaslayacak olursak, baz olarak kendi kullandığım mk2 156 yı alırsam;

156 kesinlikle daha iyi yol tutuşuna sahipti ve ESP'nin kontrolü(dozajı) çok iyi ayarlanmıştı. Leon da malesef öyle değil. 156 da araç tehlike içerisine düşer düşmez ESP gerekli müdaheleyi yaparken, leon da bu işlem biraz gecikmeli ve sert bir şekilde gerçekleşiyor. Bu da açıkcası biraz tereddüt yaratıyor insanda.

Leon da manevra kabiliyetiniz oldukça yüksek. 156 ile bir kerede dönemediğim U dönüşlerini leon ile tek seferde dönebiliyorum mesela. Direksiyon tepkileri de 156 ile aynı diyebilirim. Verdiğiniz tepkiler anında tekerlere iletiliyor. Herhangi bir boşluk verilmemiş.

Frenleme de,  156 da frenler dolu bekliyordu. Dokunur dokunmaz araç frenleme yapıyordu. Leon da malesef bu şekilde pre-fill işlemi yok. Sizin basmanızla beraber fren basıncı oluşuyor ve buda ister istemiz pedalda bir miktar boşluk oluşturuyor.
Ancak burada tek artı sanırım FR paketle gelen büyük diskler.Önler 312mm, arka disklerde 286 mm olarak geliyor.(Standart ön:280,arka:255) Balata olarak da orjinal balatalarının yerine EBC yellow stuff balata kullanıyorum. Güzel ikili oluyorlar.

Motor olarak, performans yönünden 156 ile çok farklı.. Vites aralıkları çok başarılı ayarlanmış. 6 ileri şanzıman kullanıyor. 6. vtesi konfor amaçlı uzun yol kullanımı için koydukları belli.. Motor alt devirlerden itibaren canlı ve istekli. Atmosferik gibi devir çevirebilmesi ayrı bir keyif veriyor.

Keşke 156 üzerine de bu şekilde bir turbo ünite koyup yeniden satışı olmuş olsaydı.. O zaman çok harika olurdu diye düşünüyorum..

Umarım yeterince açıklayabilmişimdir. Sorunuz olursa yine dilimin döndüğünce anlatmaya çalışırım.
 

erdem1904

Abi hayırlı uğurlu olsun,  :nazar: ufaklık bizim mr.t den daha sert yalnız  :D  :nazar:

You are not allowed to view links. Register or Login
Ben de BMW alanlar kervanına katıldım. İlk sahibinden sport line olus bir 320 ied aldım. Şimdilik gayet keyifli gidiyoruz.

[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]


Dışarıdan düzgün bir foto çekmemişim


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
1996 146 1.7 boxer
1996 146 1.6 boxer
1998 156 2.0 ts exe.
2004 156 selespeed
2006 159 1.9 jtd dist.
2006 156 1.6 dist.
2005 147 1.6 dist.MK2

Alfadanadam

Aslında lakabı gülen adam ama bazen böyle sert çıkıyor fotolarda :)


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

martini_lancia

You are not allowed to view links. Register or Login
Aslında lakabı gülen adam ama bazen böyle sert çıkıyor fotolarda :)


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Maşallah, içine Alain Delon kaçmış.Mavi keskin ve sert bakışlar. :D
2002 Cosmo Blu manual 156 2,0ts.

Alfadanadam

You are not allowed to view links. Register or Login


Maşallah, içine Alain Delon kaçmış.Mavi keskin ve sert bakışlar. :D

Teşekküre derim


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Sportivo

You are not allowed to view links. Register or Login
Ben de BMW alanlar kervanına katıldım. İlk sahibinden sport line olus bir 320 ied aldım. Şimdilik gayet keyifli gidiyoruz.

[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]

[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]

Dışarıdan düzgün bir foto çekmemişim


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Hayırlı olsun , kazasız belasız sürüşler dilerim.   ufaklık da maşallah. Detaylı bir yorumlar mısınız Alfisti gözüyle ; benim de elim çok kaşındı bir 3.20 ied için,  Giulia rakam olarak uçunca , ama bir türlü kendimi ikna edemedim.
Alfa Romeo 156
35 AU 4494

Alfadanadam

You are not allowed to view links. Register or Login
Hayırlı olsun , kazasız belasız sürüşler dilerim.   ufaklık da maşallah. Detaylı bir yorumlar mısınız Alfisti gözüyle ; benim de elim çok kaşındı bir 3.20 ied için,  Giulia rakam olarak uçunca , ama bir türlü kendimi ikna edemedim.

Teşekkürler dostum. Kullanım keyfi olarak en başta her devirde dolu dolu gidiyor bir kere. Giu da bu da 170 beygir ama bence arada ciddi fark var. Top speed soluksuz 230.
Trim sesi hiç yok ama araba zaten 30.000 You are not allowed to view links. Register or Login daha. 8 ileri ZF şanzıman çok güzel çalışıyor.
Orjinal aksesuar eklemenin neredeyse sonu yok, paradan haber ver :)
Multimedya ya da başka ek özellik eklemek sadece parasal imkan meselesi. Tabir-i caizse her türlü parçası sebil gibi.

Virajlı yollarda Giu daha çok güven veriyordu, Alfaların geneli öyledir zaten. Viraj içinde gaza abanabilmek rahatlıkmış. Arkadan itişte işler karışıyor aynı tarzda kullanmaya kalkarsan :)
Düzde ve hafif virajlarda vay be araba amma da yola oturuyor dedirditiyor, ama sert ve seri virajlarda dizlere bir titreme geliyor :)

Bir sürü özellikle var kişiselleştirilebilir durumda olan.
Ben tabi klasik hemen uygun bir obd cihazı ve yazılım edindim. Bir sürü şeyini değiştirdim.

Mesela ilk açılışta Start/stop kapatıyordum her seferinde, şimdi default kapalı yaptım. Komple iptal değil, marşa bastığımda SS kapalı ışığı yanıyor yani.
Açılışta Eco Pro açılıyordu, onu Comfort mode ila açılır yaptım. Kadranda dijital hız göstergesi ekledim. Geri giderken kapı tutamaklarındaki ledleri yanar hale getirdim. Gece geri giderken aynalardan yan tarafları daha net görebiliyorum bu sayede. LED stoplar sürekli açık öndeki DRL'lerle birlikte.

Arabanın çok sevdiğim özelliklerinden biri de(kimine çok anlamlı gelmeyebilir tabi) radyo için konduğu düşünülen 8 adet hafıza tuşunu orta ekrandaki herhangi bir özellik için kısayol atayabiliyorsunuz. Misal bir tuşta eşimi direk aramak var. Bir diğerinde sport göstergeler ayarlı. Bir diğerinde arama kayıtlarım var. Bu tuşlar elbette radyo  için de kullanılabilir. Ekranda o anda ne varsa onu hafızaya alıyor kısacası.


Alfadanadam

Bir de ekleme yapayım, Giu ile aynı güzergah ve kullanım şekliyle kabaca Giu'dan 2L/100 km daha az yakıyor ilginç bir şekilde.

Sportivo

Geçen tatilde Fethiye - Olympis arası git gel yaptım. Zannetmiyorum ki başka herhangi bir C sınıfı araçtan aynı sürüş keyfini alayım. Alfa Romeo tam bu tarz yollar için , müthiş bir manzara altında süper keyifli virajlar, güzel bir asfalt
, yılan gibi gidişi , 11 yıldır kullanıyorum ama beni yine mest etti.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Alfa Romeo 156
35 AU 4494

ku2

You are not allowed to view links. Register or Login
Bir de ekleme yapayım, Giu ile aynı güzergah ve kullanım şekliyle kabaca Giu'dan 2L/100 km daha az yakıyor ilginç bir şekilde.


Aaa.. BMW gelmiş :))) Bülentim daha yeni gördüm.. Hadi hayırlı olsun. Kazasız belasız. Ben de Giu'yu takasladım.. Şubat ayında..
--
2004 Subaru Impreza WRX STI / 34 VK 0778
2015 Subaru Levorg 1.6 GT-S SPORT / 06 BM 4785

ku2

Şubat ayında Giu'yu takasladım ve 2004 Wrx Sti aldım. Hep istemiştim Sti kullanmayı.. Daha önce 2003 Wrx kullandım. Sti çok farklı bir dünya.. Günlük biniyorum. Soranlar olur.. Yazayım hemen :) 14.5-15.5 tl arası yakıyor. 47-48 lt yakıt ile 320 km gidiyorum. Şehirlerarası bu rakam 430-440 km .. Aracın motor forged.. Bektaşoğlu garaj yapmış 90.000 km'de. Ben 101.500 de aldım.  Şimdi 108.500 falan oldu. External Wastegate var.. ancak iptal ettim. Çok ses yapıyor. Doğrudan internal bağlattım, orjinalini gibi. Düz boru ve içeriden kumandalı varex egzoz var. Ufaktan bir müzik tesisatı kurmuşlar.. ama çok işim olmuyor. Aldığım her araçta subwoofer çıkıyor bagajdan :)) İçi ve dışı çok iyi kondisyonda aracın. Olabi Garaj'da Mohammed yazılım yaptı. Şu an 311 bg, 380 nm tork araç.. Günlük gayet kararında. Standart Sti turbo ve intercooler var. Benzin pompasını AEM ile değiştim. Eibach yay aldım sıfır. Ön ve arka tamponları boyattım. Farlar temizlendi. Egzantrik keçeleri vs değişti. Direksiyon pompası, Amortisörler, bir iki silikon hortum, vs bakım yapıldı. Çelik bijon takımı ekledim. İntake sensör taktırdım. Şu an biniyorum bakalım.. 6 ay oldu.. Belki bu ara satıp başka bişeyler alırım.. Kaşıntı tuttu gene..Bakalım.

[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img][IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img][IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img][IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img][IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img][IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img][IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img][IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img][IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img][IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img][IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img][IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img][IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]
--
2004 Subaru Impreza WRX STI / 34 VK 0778
2015 Subaru Levorg 1.6 GT-S SPORT / 06 BM 4785

Dellobaltino

You are not allowed to view links. Register or Login
Şubat ayında Giu'yu takasladım ve 2004 Wrx Sti aldım. Hep istemiştim Sti kullanmayı.. Daha önce 2003 Wrx kullandım. Sti çok farklı bir dünya.. Günlük biniyorum. Soranlar olur.. Yazayım hemen :) 14.5-15.5 tl arası yakıyor. 47-48 lt yakıt ile 320 km gidiyorum. Şehirlerarası bu rakam 430-440 km .. Aracın motor forged.. Bektaşoğlu garaj yapmış 90.000 km'de. Ben 101.500 de aldım.  Şimdi 108.500 falan oldu. External Wastegate var.. ancak iptal ettim. Çok ses yapıyor. Doğrudan internal bağlattım, orjinalini gibi. Düz boru ve içeriden kumandalı varex egzoz var. Ufaktan bir müzik tesisatı kurmuşlar.. ama çok işim olmuyor. Aldığım her araçta subwoofer çıkıyor bagajdan :)) İçi ve dışı çok iyi kondisyonda aracın. Olabi Garaj'da Mohammed yazılım yaptı. Şu an 311 bg, 380 nm tork araç.. Günlük gayet kararında. Standart Sti turbo ve intercooler var. Benzin pompasını AEM ile değiştim. Eibach yay aldım sıfır. Ön ve arka tamponları boyattım. Farlar temizlendi. Egzantrik keçeleri vs değişti. Direksiyon pompası, Amortisörler, bir iki silikon hortum, vs bakım yapıldı. Çelik bijon takımı ekledim. İntake sensör taktırdım. Şu an biniyorum bakalım.. 6 ay oldu.. Belki bu ara satıp başka bişeyler alırım.. Kaşıntı tuttu gene..Bakalım.

[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img][IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img][IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img][IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img][IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img][IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img][IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img][IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img][IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img][IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img][IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img][IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img][IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]
Benim arkadaşım da subarucu, hatta nerdeyse türkiyedeki çoğu subaruyu biliyor, plakadan tanıyor aracı. Geçmişini, eski sahiplerini falan biliyor.kendisinde de wrx sti var. Yok bu arabada şu var, bu var, şurda şu yapıldı gibisinden. Ona gösterdim resimleri, senin aracı plakasından tanıdı. VK yı biliyorum dedi. O aracın kmsi 200.000 di dedi, hatta eskiden bu araç apo abilerdeydi falan gibi birşey söyledi. Umarım yanılıyordur, yoksa km ile oynanmış bir araç durumuna düşer

VTR-L09 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


hkmtctnky

Sti'ın arkada cocuk koltukları olan fotoğrafına bayıldım abi sana çok yakışıyor, kaşıntının sonu yok boşver


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
'03 Opel Corsa 1.7 DTi 3dr (Casablanca Weiß)
'07 Opel Corsa 1.4 Sport 3dr (MetroBlau)
'06 AlfaRomeo 147TI 3dr (RossoAlfa)
'05 Opel Corsa 1.3 CDTi 3dr (Casablanca Weiß)
'07 Renault Clio 1.6 BVA
------------------------------------------------
'09 AlfaRomeo MiTo 1.4tJet (NeroEtna)
'05 MB CLS350
'09 Fiat 500 1.4 Lounge (Bianco Gioioso)