Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Akrapovic Egzoz Uçları

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

OğuzCanAlantor

15 Çift getirdiğim Akrapovic uçlarından 10 çift elimde kaldı isteyen olursa dışarı verdiğim fiyattan 200 TL indirim yapabilirim .

1. kalite krom malzeme ve gerçek karbondan yapılmıştır.

89 ve 101mm boyutları mevcuttur.



Yeni tipte elimde mevcut

[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]

[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]

[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]




1 ADET FİYATIDIR.
350 TL


Sent from my iPhone using Tapatalk

h.t

İyi satışlar kankam , mallar boncuk :nazar:


Sent from my iPhone using Tapatalk

OğuzCanAlantor

You are not allowed to view links. Register or Login
İyi satışlar kankam , mallar boncuk :nazar:


Sent from my iPhone using Tapatalk

Saol kankam

E.Ç.M. (MiTongin)

Ayarlarimiz ile oynama oguz  :lol:
*Smiles per gallon*

( Yaktığınız yakıt başına düşen gülümseme oranı )

OğuzCanAlantor

You are not allowed to view links. Register or Login
Ayarlarimiz ile oynama oguz  :lol:

Porscheciler takıyor bizim alfaların neyi eksik :)

francobaresi

hayirli satislar oguz, cok guzel gorunuyor


Sent from my iPhone using Tapatalk
Cuore sportivo

OğuzCanAlantor

You are not allowed to view links. Register or Login
hayirli satislar oguz, cok guzel gorunuyor


Sent from my iPhone using Tapatalk

teşekkürler abi 159 a 101 likten takıcaz fotolarını atarım :)

mertcancagla

Oguz bu ne ya paramiz yok:( Senin koydugun mallara bak:D
Bazi arkadaslarimiz forumdan, bu uclari almaya gerek yok bizim uclari siyaha boyayip ustunede akrapovic stikeri yapistiralim diyorlar:D You are not allowed to view links. Register or Login

OğuzCanAlantor

You are not allowed to view links. Register or Login
Oguz bu ne ya paramiz yok:( Senin koydugun mallara bak:D
Bazi arkadaslarimiz forumdan, bu uclari almaya gerek yok bizim uclari siyaha boyayip ustunede akrapovic stikeri yapistiralim diyorlar:D You are not allowed to view links. Register or Login

hahahah Carbon ne olucak :)

mertcancagla


ssg

BMW 1.16i Sportline
Giulietta 1.6 JTDm
-----------------
Eksi Alfalarım
-----------------
MiTo 1.4 MA TCT
MiTo 1.4 TB
GT 2.0 JTS Selespeed

OğuzCanAlantor

Son 5 çift kaldı , Forum araçlarına Adet fiyatı 250 TL dir.

octinum

Vay arkadaş, arabayı orijinal görüntüsüne en yakın halde tutalım, tutmayacaksak da önce viraj demirine, yaylara amortisöre para ayıralım sonra görüntüye dokunuruz dedikçe adamı tahrik ediyorsunuz. Bir arada da Supersprint egzoz vardı galiba, sol elimle sağ elimi yakalayıp satılmasını bekledim. :D

Çok güzel görünüyorlar. Eminim Giulietta ve MiTo'lara çok yakışır. Hayırlı satışlar.

esatkaracan

Hayırlı satışlar. Çok güzel bir fırsat  :)

E.Ç.M. (MiTongin)

You are not allowed to view links. Register or Login

101 mm var mi bunlardan 2 tane oğuzum?
*Smiles per gallon*

( Yaktığınız yakıt başına düşen gülümseme oranı )

OğuzCanAlantor

You are not allowed to view links. Register or Login  var abi

mertcancagla

Yani kesin alirdim kesin ya satmayacak olsam arabayi

Bundan sonraki arabaya kesin alacagim parcalardan bitanesi

OğuzCanAlantor

You are not allowed to view links. Register or Login
Son 5 çift kaldı , Forum araçlarına Adet fiyatı 250 TL dir.

Fiyatı yanlış yazmışım 275 TL adet fiyatı

Yanlış yazım için kusura bakmayın

ertena

Özelden mesaj attım hocam

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk