Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Alınık Nexus 4

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

ismet

Selam arkadaşlar,

Önce gerek yok diye düşünmüştüm ama sonra ne olur ne olmaz diye buraya da yazayım dedim. Dün iphone'u sattığım için şu an telefonum yok. Nexus 4 almak istiyorum. Ankara'da ikinci ve garantili 750ye var, garantisiz de 650ye var ama bence sıfırı 900e satılan bir tel için ikinci el fiyatları biraz yüksek. İstanbulda birisi 650ye garantili satıyor ama kozmetik problemleri var gibi. Gönlümden geçen garantili için maks 700, garantisiz için de maks 600. Gerçi 100 lira için garantili almak da daha mantıklı olabilir. Bir de görerek almayı tercih ederim elbette.

Etrafınızda Nexus 4 satmak isteyen varsa ve haber verirseniz sevinirim.

not: garantili s4 var sahibinden2de, 900 lira diyor. mesaj attım ama yanıt dönmedi insan evladı :))
I am the master of my fate
I am the captain of my soul

Gouki

You are not allowed to view links. Register or Login
mesaj attım ama yanıt dönmedi insan evladı :))

Kim bilir neler sordun adama :D

miracozdag

nexus tablet verelim?  :alkis:

ismet

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
mesaj attım ama yanıt dönmedi insan evladı :))

Kim bilir neler sordun adama :D

Bu sefer gayet az ve öz sordum -->

Hocam selamlar. Telefonun herhangi bir arızası ya da kozmetik kusuru var mıdır? fiyat zaten iyi vermişsin, o yüzden fiyatla sıkıntım yok. ptt kapıda ödeme veya get filan gibi opsiyonlar var mıdır?

saygılar


:)

You are not allowed to view links. Register or Login
nexus tablet verelim?  :alkis:

Tablet alacak olsam büyük ihtimalle onu da nexus alırdım ama cep tel.e ihtiyacım var şu an :yukari-ok:
I am the master of my fate
I am the captain of my soul

Lbe

Android telefonda nexus serilerinden şaşmamak lazım  :yukari-ok:

ismet

You are not allowed to view links. Register or Login
Android telefonda nexus serilerinden şaşmamak lazım  :yukari-ok:

Katılıyorum. Her ne kadar pure android kimilerine sıkıcı gelse de, akıcılık ve hız anlamında on numara. Bu arada Nexus 5 de çıktı ancak benim bütçemin çok üstünde maalesef. Biraz da büyük, tip olarak nexus 4 daha makul gibi geliyor bana.
I am the master of my fate
I am the captain of my soul

ar.159

Belki işine yarar
[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]


iPhone 'den You are not allowed to view links. Register or Login aracılığı ile gönderildi
34 AV 0020 COMING SOON!!
"Diğerleri otomobil satmak için yarışır, biz ise yarışmak için otomobil satarız."Enzo-Ferrari
"Ne zaman yolda bir Alfa Romeo görsem şapkamı çıkartıp onu selamlarım." Henry Ford

ismet

Teşekkürler yardım icin :yukari-ok: ancak biraz önce aldim telefonu. Bu vesileyle konuyu kilitlerseniz sevinirim sayin  yoneticilerim :)
I am the master of my fate
I am the captain of my soul