Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Araç Sorgulamaları

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

hi_cazz


You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Herkese iyi forumlar alfisitler. Bu hesabı açalı baya oldu ama foruma bir şeyler yazmak bu güneymiş. Ailecek sevdiğimiz ilk göz ağrımız Palio muzu yakında satacağız (Aralıkda 10 yaşına girecek kerata) bu yüzden yeni bir araba arayışına girdik. Alfa Romeo 159 lar çok çekici geldi bana özellikle Sportwagon versiyonu. Türkiye'de çok fazla olmadığı için pek bir şeçenek yok malesef. Max. bütcemiz 45 Bin TL. Bir ilan buldum ilandaki araba ile ilgili yorumlarınızı almak isitiyoruz. Yaşım 20 bu arada :D Şimdiden herkese teşekkürler.

You are not allowed to view links. Register or Login


bende 159 bakıyorum. ilandaki araba jtdm, gayet iyi. benimde hoşuma gitti sadece km yüksek geldi. onun dışında araçta değişen olup olmadığına bakmak lazım.

Banada KM yüksek geldi çünkü bizim 10 senelik Palio muz daha 140 Bin KM ye bile gelmedi. Biz araba alıp sene bir değiştirenlerden değiliz zaten aldık mı en az 5 sene kullanırız. 159 un niye sıfırını üretmezler ki  :asagi-ok: Ayrıca dizel bile olsa bizim Palio dan daha cok yaktığını söylüyorlar. (1.2 8V) Güzel araba ama düşük KM olanı yok  :'(

2005 yılında üretilmiş 2000cc dizel Araçların Hiçbirisi 9-10lt den aşağı yakmaz. Karşılaştırdığınız araçlar çok farklı. Ağırlık, sınıf, motor hacmi bunlar hep bir kıstastır. Kaldı ki 159un manueli 7-8lt yakıyor.


Sent from my iPhone using Tapatalk


rcpydmr

Piyasa piyasa değil 159 en asagi 50 bin olması lasim hakki o 30 35 40 a alinan 159 dan ne beklionuz
74 BU 007

LooKTeri

You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Herkese iyi forumlar alfisitler. Bu hesabı açalı baya oldu ama foruma bir şeyler yazmak bu güneymiş. Ailecek sevdiğimiz ilk göz ağrımız Palio muzu yakında satacağız (Aralıkda 10 yaşına girecek kerata) bu yüzden yeni bir araba arayışına girdik. Alfa Romeo 159 lar çok çekici geldi bana özellikle Sportwagon versiyonu. Türkiye'de çok fazla olmadığı için pek bir şeçenek yok malesef. Max. bütcemiz 45 Bin TL. Bir ilan buldum ilandaki araba ile ilgili yorumlarınızı almak isitiyoruz. Yaşım 20 bu arada :D Şimdiden herkese teşekkürler.

You are not allowed to view links. Register or Login


bende 159 bakıyorum. ilandaki araba jtdm, gayet iyi. benimde hoşuma gitti sadece km yüksek geldi. onun dışında araçta değişen olup olmadığına bakmak lazım.

Banada KM yüksek geldi çünkü bizim 10 senelik Palio muz daha 140 Bin KM ye bile gelmedi. Biz araba alıp sene bir değiştirenlerden değiliz zaten aldık mı en az 5 sene kullanırız. 159 un niye sıfırını üretmezler ki  :asagi-ok: Ayrıca dizel bile olsa bizim Palio dan daha cok yaktığını söylüyorlar. (1.2 8V) Güzel araba ama düşük KM olanı yok  :'(

2005 yılında üretilmiş 2000cc dizel Araçların Hiçbirisi 9-10lt den aşağı yakmaz. Karşılaştırdığınız araçlar çok farklı. Ağırlık, sınıf, motor hacmi bunlar hep bir kıstastır. Kaldı ki 159un manueli 7-8lt yakıyor.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Sizde haklısınız zaten benim yakıt konusunda bir sıkıntım yok. Bizim palio zaten KM de 25-30 kuruş yakıyor. :D Manueli 7-8 yakıyorsa otomatik olanı 9-10 yakar çok da sorun olmaz. Şuan ki tek sorunumuz 159 ların KM si çok yüksek 2. elde. Dizel motor bir de düşündürüyor insanı. İlandaki araç 5 senelik bizim 10 senelik araçdan daha fazla KM yapmış. Sizce ne gibi sorunlar çıkabilir 160 Bin KM deki bir 159 da ?

LooKTeri

You are not allowed to view links. Register or Login
Piyasa piyasa değil 159 en asagi 50 bin olması lasim hakki o 30 35 40 a alinan 159 dan ne beklionuz

100 Bin KM nin altında, kazasız, hor kullanılmamış 159 bulursam 50 bin veririm. SW olması şartıyla tabiki :D Gidipde 160 Bin KM deki 159 a 50 Bin vermem. Akıl var mantık var yani.  8)

hi_cazz


You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Piyasa piyasa değil 159 en asagi 50 bin olması lasim hakki o 30 35 40 a alinan 159 dan ne beklionuz

100 Bin KM nin altında, kazasız, hor kullanılmamış 159 bulursam 50 bin veririm. SW olması şartıyla tabiki :D Gidipde 160 Bin KM deki 159 a 50 Bin vermem. Akıl var mantık var yani.  8)

Size göre biz alırken mantıksızlık yaptık o zaman diyorum ve kendi adıma konuyu kapatıyorum. Isteyen aklını kullanıp az km de aracını alır.


Sent from my iPhone using Tapatalk


LooKTeri

You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Piyasa piyasa değil 159 en asagi 50 bin olması lasim hakki o 30 35 40 a alinan 159 dan ne beklionuz

100 Bin KM nin altında, kazasız, hor kullanılmamış 159 bulursam 50 bin veririm. SW olması şartıyla tabiki :D Gidipde 160 Bin KM deki 159 a 50 Bin vermem. Akıl var mantık var yani.  8)

Size göre biz alırken mantıksızlık yaptık o zaman diyorum ve kendi adıma konuyu kapatıyorum. Isteyen aklını kullanıp az km de aracını alır.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ben kimseyi kızdırmak için yazmadım. Eğer yanlış bir şey söylediysem affola. Arabaların alım satımı ile ilgili çok bir bilgim yok. Zaten bilgim olmadığı için bu forumdan yardım istedim. Hatalıysam özür dilerim.  :clover:

erdem1904

Ege paranoyası bende hala sürüyor galiba  :) 2 yıl geçti 17+2 :D
1996 146 1.7 boxer
1996 146 1.6 boxer
1998 156 2.0 ts exe.
2004 156 selespeed
2006 159 1.9 jtd dist.
2006 156 1.6 dist.
2005 147 1.6 dist.MK2

tayfun

You are not allowed to view links. Register or Login
Ege paranoyası bende hala sürüyor galiba  :) 2 yıl geçti 17+2 :D
yok canım yok yok Allah.korusun:D

ibrahim

Selamlar arkadaşlar ve abiler. Yıllardan beri olan alfa tutkumu resmiyete dönüştürmek istiyorum artık.

Aşağıda linkini verdiğim araç hakkında bilgisi olan var mı ? Birde milano güvenilir midir ? Araç önerisi olanlarda gerek You are not allowed to view links. Register or Login linki ile veya özel mesajla önerilerini iletirlerse memnun olurum.

Saygılar.

You are not allowed to view links. Register or Login

Adalı35

You are not allowed to view links. Register or Login
Selamlar arkadaşlar ve abiler. Yıllardan beri olan alfa tutkumu resmiyete dönüştürmek istiyorum artık.

Aşağıda linkini verdiğim araç hakkında bilgisi olan var mı ? Birde milano güvenilir midir ? Araç önerisi olanlarda gerek You are not allowed to view links. Register or Login linki ile veya özel mesajla önerilerini iletirlerse memnun olurum.

Saygılar.

You are not allowed to view links. Register or Login
Fiyat ve model konusunda problem var  arkadaşlardan anladigim kadari ile. Iyice bi ekspertiz yaptırmadan kesinlikle girmeyin bu alışverişe
İyi olmak kolaydır, zor olan adil olmaktır....

ugur_1903e

Arkadaşlar ilandaki araç daha önce forumdan satılan Q2 mi acaba tanıyan bilen var mı? sordum kazası yok tamponlarda boya var dedi sahibi.
You are not allowed to view links. Register or Login

delıfısek

You are not allowed to view links. Register or Login
Arkadaşlar ilandaki araç daha önce forumdan satılan Q2 mi acaba tanıyan bilen var mı? sordum kazası yok tamponlarda boya var dedi sahibi.
You are not allowed to view links. Register or Login


vay vay vay... boyle 147 ler tr de varmıydı. çok güzel duruyor. aynı bu ozellikte bide 156 olsa  :)

ugur_1903e

özellik ve görünüş olarak gerçekten mükemmel.

fatihmehmet

Forumda satılık olan değil. Daha önce 38 bin idi fiyatı diye hatırlıyorum ama son 1 aydır bu fiyatta herhalde. Bütçem olsa araçta temizse ben tercih ederdim. Hem az sayıda bulunuyor hem bu renk. Daha ne olsun


Sent from my iPhone using Tapatalk
2007 - Alfa Romeo GT Q2 1.9 JTD (2019-.....)
2004 - Alfa Romeo 156 mk2 2.0 TS Manuel. (2016- 2019)
2008 - Alfa Romeo 147 1.6 TS - Alfa Rosso. (2013-2016)

ugur_1903e

Bende tam olarak bu sebepten dolayı aracı takip ediyorum. 38000 bence biraz ütopik bir rakam ama bu fiyatlar gayet ideal gibi. Birde araç temiz olsa bu kadar zamandır neden satılmıyor diye sorular kurcalıyor aklımı.
Yalnız ilgimi çekti fotolarda arabanın km si 83354 gibi bir şey görünüyor fotolar yeni değil anlaşılan.

renovatio

bu arac benimde ilgimi çekti ama uzun zamandır ilanda,159 mu alsam 147 mi kararsız kalmaya başladım :)

murat_016

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Arkadaşlar ilandaki araç daha önce forumdan satılan Q2 mi acaba tanıyan bilen var mı? sordum kazası yok tamponlarda boya var dedi sahibi.
You are not allowed to view links. Register or Login


vay vay vay... boyle 147 ler tr de varmıydı. çok güzel duruyor. aynı bu ozellikte bide 156 olsa  :)

bayağıdır satılık bursada çok denk geldik kendisiyle cidden güzel duruyor  :)

rebeloghy

Son araç için başka bir forumda konuştuğum sahibi ise bir miktar hasar kaydı var..

ugur_1903e

You are not allowed to view links. Register or Login
Son araç için başka bir forumda konuştuğum sahibi ise bir miktar hasar kaydı var..
aracın uzun süredir satılmamasını açıklıyor galiba.

Adza

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Son araç için başka bir forumda konuştuğum sahibi ise bir miktar hasar kaydı var..
aracın uzun süredir satılmamasını açıklıyor galiba.

Aracın sahibi de bizden, bizzat aracı gördüm bana yakın oturuyor. Arkada da sticker var zaten :)

erhan35

Yazın telefonla pazarlık yaptım almak istedim,  uzakta olduğum için ekstra fotoğraf istedim whatsuptan gelmedi, o hafta başka 147 denk geldi onu aldım.

effe64

You are not allowed to view links. Register or Login
Bu kırmızı 159 yaklaşık 6 aydır ilanda. 40 bin gibi bi rakama alınabilir.

LooKTeri

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Bu kırmızı 159 yaklaşık 6 aydır ilanda. 40 bin gibi bi rakama alınabilir.

Spam yapmakdaki amacın ne ki ?  :asagi-ok:

Gouki

Aynı mesajı birden fazla göndermek hepimizin başına gelebiliyor. Asıl neden ilgilendiğiniz aracın paylaşılması mı bilemiyorum ama böyle bir tepkiye hiç gerek yok. You are not allowed to view links. Register or Login

miracozdag

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Arkadaşlar ilandaki araç daha önce forumdan satılan Q2 mi acaba tanıyan bilen var mı? sordum kazası yok tamponlarda boya var dedi sahibi.
You are not allowed to view links. Register or Login


vay vay vay... boyle 147 ler tr de varmıydı. çok güzel duruyor. aynı bu ozellikte bide 156 olsa  :)

Ben kendi q2'mi 2012 şubatta aldığımda bu araç ilandaydı. Hala satamadı, fiyat düşmüyor galiba.