Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



görüş öneri acil

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

erman

arkadaşlar merhaba bu araç hakkında görüşlerinizi alabilimiyim, aracı almayı düşünüyorum eğer uyarsa , tesekkurler ..


You are not allowed to view links. Register or Login

ibrahim_020805

eğer limitleriniz o civardaysa bence alınabilecek en güzel araba marea hlx veya bravo hgt yinede siz bilirsiniz
1998 Marea hlx 2.0 v5
1999 Alfa 156 2.0 Excutive
2001 Volvo S 40 1.9 T4
2007 Alfa 147 1.6
2005 Alfa 156 1.6 Distincive
1999 Mercedes C 200  CDI
1997 Opel Omega CD 2.5 V6
1999 Honda Accord 2.0 Ex (Amerikan)
2013 Chevrolet Aveo 1.3 D
2006 Mercedes A150 Avantgarde

erman

özel sebeplerden dolayı  bu limitlerde araç bakıyorum fakat hepsi uçan teneke , bu donanımda ve en önmlisi güvenlik olarak en iisi bunlar, ayrıca uzun süre 146 kullanmışlığımda var ,

kemalkml

ilandaki araç kaporta olarak diri duruyor . motor mekanik tabi ki  bilinmez . ibrahim beyin önerisi güzel bencede mantıklı. eğer alfa romeo olması şart değil ise 1992 sonrası mazda 626 iyi arabadır temiz bi araç bulursanız hem konforlu hemde sorunsuzdur.

alfistahakan

146 TI 2.0 bence iyi bir seçim.Motor temiz ise düşünmeye değer.Zaten Alfa düşünmese diğer markalar için burada bizlere danışmaz diye düşünüyorum.Hem daha önce 146 kullanmışlığı varmış.
Hakan
Forever Alfa

celalAR

Bnde 146 kullaniyorm hocm bnce de ii ama tupunun atiker olmamasna dkkt et..bn aracla ilgli extra bi sorun yasamadim :))

erman

virüsle alakalı bi sorun yok .) 146 mızı 8 yıl kadar kullandık tertemizdi , geçenlerde 147 mi sattım , yani bu paralara opel corsa , polo ,accent, kuş serisi  felan var bu donanım ve zevkte kullanabıleceğın arac yok , birde alternatif olarak van araçlar fiesta van felan nispeten daha modelli araclar fakat şirket çıkması olmayanı denk getirmek biraz zor birde muaynelerı yıllık vergileri vs ızır zıvır durumları var , kararsızım ..

erman

You are not allowed to view links. Register or Login
Bnde 146 kullaniyorm hocm bnce de ii ama tupunun atiker olmamasna dkkt et..bn aracla ilgli extra bi sorun yasamadim :))
bu araca tüp takılmamış , yaşından dolayı boyanmış oda normal zaten ..

celalAR

hocam o biraz yakar ama yaaa :D haberin olsun yani bi 50 bankosu var bnce :D zorlamaz diyosan eyw :D

mahoretti

motorda sonradan seni üzecek bi sıkıntısı yoksa AL bence... Güzel duruyor. Senin 147 den sonra fark olacak doğal olarak ama bu da güzel yani....

erman

Zavoli sart evet agriya gitti geldi derken astari yuzunu gecer vazcaydim suan bakalim hayirlisi :)