Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



CARPUTER

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

n/a

#100
quote:
166dan farkı ne blmiyorum ama sizin bahsettiklerinize göre bu sistem tam otomatik olmuyormu?

oluyor herhalde :P

kaiserhose

#101
E hasan bey bugün sizin dediğiniz olaya dikkat ettim.Sabah arabaya bindikten sonra sadece dereceyi ayarladım. Önce azcık üst cama rezistans tarafına üfledi. Sonra değiştirdi alta üflameye başladı. Sonra hızlandı. Yani 147 bir alt sınıf diye koymamazlık etmemişler. Bal gibi de koymuşlar. Otomatik bu yaw hem de tam otomatik. :)

murat

#102
quote:

quote:

Hava yönlendirmesini kendi yapan klima bende görmedim, Onuda serkan söylemiş zaten bir önceki sayfada... Anlattığı şekilde bir "hızlı soğutma" özelliği eklenmiş olabilir...


Bildiğim kadarıyla 2005 model honda civic lerde var hava yönlendirmesini seçtiğimiz anahtarda da auto var onu seçince otomatik olarak hava yönlendirmesini ayarlıyor.



Mazda 929 royal classic 3,0 modelleri de yönlendirmeyi 4 istikamete kendi yapabiliyor
Cuore Sportivo...

147 1.6 TS (2005)
145 1.4 TS (1998)
156 1.6 TS (2004)
156 2.0 SS SW (2004)
159 1.9 JTD SW (2009)
Giuilietta 1.6 JTD (2014)
166 2.4 JTD (2003)
Giuilietta 1.6 JTD (2012)
Giuilietta 1.6 JTD (2015)

Alfadanadam

#103
Adamlar 2 DIN olarak hazırını yapmışlar. Özellikle 147,GT ve 159 sahiplerine göre :)

Bluetooth ile handsfree telefon görüşmesi, TV, GPS, 3G gibi envai çeşit uygulamanın yanında, bizim nazlı Alfalara çok uyacak bir uygulama olan EOBD bağlantısı ile arabanın ECU'süne direk bağlantı ve Alfa Diag programı ile hata teşhisi, arıza kodu silme gibi extra özellikle kazandırmak çok kolay. 2 DIN bir Alfa alırsam ciddi olarak almayı düşüneceğim bir cihaz.

]You are not allowed to view links. Register or Login

Register or Login" border=0>

agucba

#104
145 için düşündüğüm bir uygulama ama zaten tek olan eşya koyma gözü, bu uygulama sonunda 0 olacak. Bir de siğmama gibi bir durum da var tabiki.

///////////////

ATA

#105
Bunun bir benzeride indash olarak var. Markası thermaltake idi sanırım. Sitemizden tunerviper alıp yapmayı planlıyor. Serkan Abi bide o cihaza bak istersen.

Register or Login" border=0>
1997 145 1.4 Ts (1999-2001)
2001 156 1.6 Ts (2006-2015)
1996 Gtv 2.0 V6 Tb
2009 MiTo 1.6 Jtdm
1991 75 2.0 Ts
2006 156 1.6 Ts

Alfadanadam

#106
Bu carav denen markanın single din olanı da var. Bilgisayar kasasını biryerlere sıkıştırmakla uğraşılacağına daha derli toplu bir çözüm gibi. En güzeli de ECU'ye direk bağlantı ile motor durumunu istediğin zaman görebilme vetest edebilme :)

Cem

#107
Fiyat bilgisi yok ama hiç bir yerde?

Alfadanadam

#108
You are not allowed to view links. Register or Login

Numune siparişi için Paypal kullanılabilir diyor. Email ile iletişime geçip sample istenebilir :)

Cem

#109
China bağlantısını Cüneyt yapsa da bize numune olarak 8-10 tane gönderseler=))

A.S.GÜMÜŞ

#110
quote:

Register or Login" border=0>




ben bir süredir bir in-dash almak için çabalayıp duruyorum, istediğim model necvox dva3906 benim çapım için gayet donanımlı, bluetooth, navi vb gibi, ama maalesef malum sebeplerden 2.el olacak. 2 din de düşündüm arabaya bindim baktım evirdim çevirdim ama olduramadım. Peki bu eleman nasıl yapmış bunu ?


07 DH 800

Alfadanadam

#111
orta konsoldaki havalandırma düğmelerinin olduğu kısmı altındaki 4'lü flaşörün oturduğu kısım ile beraber kesmiş. Alt taraftaki küllüğün yerinden biraz feragat ederek aşağıya ötelemiş. Üst tarafta boşalan kısmı da ihtiyacına görefiber ya da benzeri malzeme ile tekrar yapmış. İncik boncuk işlerle uğraşmayı seven bir fiberci kolayca yapabilir.
Bu aradada necvox yerine xetec biraz daha iyi bir marka diye biliyorum. Yakın bir arkadaşım astra'sına xetec dtm-620 taktı. Navigasyon yazılım konusunda ben yardımcı olmuştum hatta. Şu an için gayet memnun, aklınızda olsun.

A.S.GÜMÜŞ

#112
xetec 620 2 din, maalesef benim yukarıdaki örnekteki gibi işlere vaktim yok,bununla uğraşılmak lazım. 1 din in-dash, bluetooth, navi ve usb bağlantısı gibi donanımları mutlaka olması gereken ortalama bir cihaz benim işimi görür. çok bakındım istediğim özelliklere sahip bir tek necvox 3906 yı bulabildim.


07 DH 800

ATA

#113
Ben araç içinde böyle renkli ekrandan çok hoşlanmıyorum. Yoksa benim boşta duran konsolu aynı bunun gibi yapardım çoktan, ama ekran, bilgisayar parçaları vs pahallı bence.
1997 145 1.4 Ts (1999-2001)
2001 156 1.6 Ts (2006-2015)
1996 Gtv 2.0 V6 Tb
2009 MiTo 1.6 Jtdm
1991 75 2.0 Ts
2006 156 1.6 Ts

Anıl

#114
Bana görede gereksiz uygulama,hem orta panelin tipi bozuluyor,hem de evde bilgisayardan bıkmadınız birde arabada mı ihtiyaç duyuldu!Birde yolda giderken düşünün,bendeki ana ünite'de 3.5" ekran var,her ne kadar parlaklığını kapasamda yolda göz alıyor rajatsız ediyor,birde TV kadar LCD ekranı ön panelde düşünemiyorum,tehlikeli...
İtalyanlar sadece otomobilleri değil, hayalleri de yaratırlar...

1998 GTV V6 TB