Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Trafik sigortası

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Sportivo

Arkadaşlar, trafik sigorta ücretleriniz ne kadar? Ben son yılı 212 TL ile geçirdim. Ağustos'ta 150-160 TL dolaylarında teklif gelmekte. Geçen seneye göre düşüş olmasının sebebi ne olabilir?
Alfa Romeo 156
35 AU 4494

adnan.geyik

#1
Ben fiyt sordum.420-263Tl arasında degisiyor. En uygun ERGO. Sakın arastırmadan yaptırmayın. Fiyat aralığı oldukça genis.
Adnan Geyik
34 GIA 336
Tonale TI

atakaneraslan

#2
Merhabalar , 1 ay önce yaptırdım 270 liraya.

alfistahakan

#3
31 Mayıs 2010 tarihinde 100 TL sigorta ödedim.
Hakan
Forever Alfa

atakaneraslan

#4
Tabi fiyatlar hangi şehrin plakasına sahip olduğunuza göre değiştiği için biz istanbul plakalılar dezavantajlı bu konuda zira riski en yüksek şehir istanbul.

alfistahakan

#5
Ben birde kızdım geçen yıl 80 tl ödemiştim çünkü.Meğer dua etmem lazımmış.
Hakan
Forever Alfa

atakaneraslan

#6
dua edin hakkaten 100 lira çok güzel fiyat. Önceki aracım Kırklareli plaka idi ve ben de senelerce o civarda fiyatlar ödedim , bir anda 270 beni de şaşırtmıştı  

Edited by - atakaneraslan on 23/07/2010  15:30:02

Edited by - atakaneraslan on 23/07/2010  16:20:36

exclusive.alfisti

#7
aracım 2006 model 156 bolu plaka aracım ve trafik sigortam 120 lira tutuyor sanırım epeyce şanslıyım bu konuda

atakaneraslan

#8
Aslında eğer maliyet açısından bir anlam ifade etseydi ben arabamı devir aldığımda plakamı yine 39 yapacaktım ancak astarı yüzünü geçio yeni plaka çıkartmak You are not allowed to view links. Register or Login de bu adrese dayalı nüfus sistemi  , ikametgah falan filan değmez dedim 100-150 fazla ödicez napalım  , yoksa alışmıştık ne güzel 80 - 100 lira ödemeye

ercie

#9
Aracım 2004 model Alfa 156 bende bir ay önce 270 TL ödedim çok eldi ama yapacak bişey yok istanbul farkı

koful

#10
224 TL izmir plaka iken, su an ist plaka bakalım seneye ne olacak...

bu arada kaskoyu da izmir plaka iken yaptırmıştım,, aynı yerden devam ettirebilir miyim hem trfk sig. hem kaskoyu? bilgisi olan var mı?

Alfadanadam

#11
164'ü aldığım arkadaş 320'ye yaptırmıştı, ben plakayı 67 yapınca 110'a yaptırdım :)

exclusive.alfisti

#12
quote:

164'ü aldığım arkadaş 320'ye yaptırmıştı, ben plakayı 67 yapınca 110'a yaptırdım :)



her yönüyle seviyorum küçük şehirleri detirti bir kez daha bana

Yiğit Doğukan

Merhabalar. Bugün dengesizin teki arabamın çamurluğuna dokundurmuş. Neyse ki hasar büyük değil ama tamir tutarı hasara göre biraz fazla gibi geldi. Kaportacı bu hasara en az 100 TL tutar dedi.

Trafik sigortası bu gibi vur-kaç olaylarını karşılıyor mu?

You are not allowed to view links. Register or Login

Gouki


Yiğit Doğukan

You are not allowed to view links. Register or Login
Geçmiş olsun Yiğit.

Sağolasın Özgün

sifyan

Geçmiş olsun, Allah beterinden korusun. Şubat ayında 34 plaka ile 360 liradan yaptırdım. 74 Plakaya geçince 120 liraya düştü. Büyük şehirdekilere sabır dilerim 3 araçlık para ödüyorlar.

156vs

geçen hafta yaptırdım 290 küsür lakin 34 den yapıldıgı için 325 oldu , 06 ya döndügünde 30 küsür lira geri iade edilecek

agucba

Bence plakadan ziyade ikametgah önemli. Zaten artık online olarak kimin nerede oturduğu artık tek bir tuş ile görülebiliyor.
Babamın 164'ü 35 plaka ama Adapazarı'nda oturuyor. Bize 308 TL ile 800 TL arasında fiyatlar sunulmuştu.

///////////////

Ferhat_27

Geçen sene 286 tl idi 3 gün önce 217 tl ye yeniledim  :) 8 taksit

Alfadanadam

You are not allowed to view links. Register or Login
Bence plakadan ziyade ikametgah önemli. Zaten artık online olarak kimin nerede oturduğu artık tek bir tuş ile görülebiliyor.
Babamın 164'ü 35 plaka ama Adapazarı'nda oturuyor. Bize 308 TL ile 800 TL arasında fiyatlar sunulmuştu.

Maalesef dediğin gibi değil. Plakaya göre işlem yapıyorlar hala. Dediğin gibi olsa 159'ı İstanbul plaka bırakacaktım ama şaka gibi rakamlar çıkınca çevirdik 67'ye.

Utku

Kasko, ikametgaha gore.Ancak trafik sigortasi halen plakaya gore.
10 plaka aracim, istanbulda oturuyorum, 200 tl odedim sigortaya.Istanbul plaka olsaydi 330 gibi birsey tutuyordu.
2003 147 1.6 Twinspark
2008 159 1.9 Jtdm-Qtronic
2005 156 2.0 Selespeed
2008 159 1.9 Jtdm-Qtronic

Anıl

You are not allowed to view links. Register or Login
Bence plakadan ziyade ikametgah önemli. Zaten artık online olarak kimin nerede oturduğu artık tek bir tuş ile görülebiliyor.
Babamın 164'ü 35 plaka ama Adapazarı'nda oturuyor. Bize 308 TL ile 800 TL arasında fiyatlar sunulmuştu.
Benim ikametgah Manisa ama 35 plaka motoruma İzmir vergisi ödüyorum,araştırmak lazım bu işi,boşuna kazıklanmayayım.
İtalyanlar sadece otomobilleri değil, hayalleri de yaratırlar...

1998 GTV V6 TB

KAKIRMAN

Giuyu aldığımda (1 ay oldu olacak) 309 TL'ye yaptırdım.
The Machina List

1998 | Alfa Romeo 145 | 1.6 TS
2001 | Alfa Romeo 156 | Sportwagon | Selespeed 2.0
2005 | Alfa Romeo 156 | Sportwagon | Selespeed 2.0
2011 | Alfa Romeo Giulietta | Sport Pack 1 | 1.6 JTD
2005 | Alfa Romeo 156 | Sportwagon | Selespeed 2.0
2006 | Alfa Romeo GT | 2.0 TS
2011 | Alfa Romeo 159 |1.7 TBI
***
2005 | Peugeot 206 | 1.4 HDI | Panoramic
2017 | Peugeot 2008 |  1.6 HDI |Allure

zephry

Bugün biten trafik sigortam yenilendi. Geçen sene 243 TL idi bu sene düşmüş 193 TL olmuş.