Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



CARPUTER

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

t_e_m

#25
evet makyajlı 156'da olması mümkün değil malesef.. ancak kokpitin üstündeki yol bilgisayarı ve havalandırma kombosu üzerinde oynanabilir ama 147 gibi güzel olmaz. evet bu arada 147 çok güzel olmuş.

n/a

#26
Abi tıp baya ilerledi yaw...

krm

#27
147 deki güzel de, bunun cd dvd giriş yeri nerede? ben mi göremiyorum, gece gece beynim mi iflas etti..

Alfadanadam

#28
Keremcim bu ekranları bilgisayara bağlıyorlar. Bazısı arka koltuk altına bazısı da bagaja koyuyor bilgisayarı. o yüzden cd dvd girişi genellikle bagajda falan oluyo sanırım
Kaldı ki şöyle 80-100 gb.'lık bir hard disk olduktan sonra zırt pırt cd-dvd değiştirmeye de gerek yok... :)

Bu arada ekranlarda gördüğünüz alfa logolo grafik arayüzlerin hepsi custom design. beinsync ve road runner adını birkaç yerde duyduğum programlar.

alfisti

#29
bunların elektrik beslemeleri 12 volt ile gerçekleşebiliyor mu? 220 volt gerekmiyor mu?
Ulvi Toprak Tire/İzmir
1998 145 1.4 TS ( 2004 de satıldı)
2004 147 1.6 TS Distinctive (2011 de satıldı)
2009 159 JTDM Distinctive Plus QTronic (2023 de satıldı)
2023 Tonale MHEV Veloce

master

#30
Güzelmiş hakikaten de çok çok dertli olsa gerek bunun yapımı..
Mülayim biriyim.

2001 156 2.0 TS Executive
1997 GTV V6 Turbo
2007 159 1.9 JTDm Distinctive Plus
2008 GT 1.9 JTDm Q2
2007 Spider 2.2 JTS

Sercan Keklik

#31
12 v ile gerçekleşiyor.
cok basit yapımı arkadaşlar sadece kıl tüy ugraş vakit olması lazım
145 1.4 TwinSpark
145 1.6 TwinSpark
147 1.6 TwinSpark
147 2.0 SeleSpeed Blackline
156 1.6 TwinSpark
156 2.0 TwinSpark
156 2.0 SeleSpeed
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
159 1.9 JTS
MiTo 1.6 JTDm
Giulietta 1.4 MultiAir
Giulietta 1.6 JTDm
Giulietta 1.6 JTDm
Spider 2.0 TwinSpark (916)
Spider 2.2 JTS SeleSpeed (939)
159 JTD Ti

n/a

#32
Böyle şeyler için yıllık iznimi bile harcardım... Hakikaten orjinal gibi duruyo apaçilikle alakasız hoş çalışmalar...

Alfadanadam

#33
quote:

Güzelmiş hakikaten de çok çok dertli olsa gerek bunun yapımı..



Önder'cim GTV ile ilgili topici bulursam linkini koyarım, bi bakarsın :)
Tek iş CNC tezgahı olan ve işini güzel yapan bir yer bulmak, gerisi basit. Bildiğin PC işte..
Bildiğin pcyi bağlıyosun arabaya ki öyle aman aman birşey olması da gerekmiyor. Neticede arabada kantır oynamıcan sanırım :)

Alfadanadam

#34
Önder'cim senden büyük işler bekliyoruz, arabada bir bu eksik kalmıştı zaten :)


You are not allowed to view links. Register or Login


Alfadanadam

#35
Eğer dashboard'da yeriniz yoksa, sadece monitör olarak kullanılabilen ekranlardan alıp gene bir carputer yapılabilir. Bu yöntem nispeten daha kolay.

Register or Login" border=0>

Edited by - Alfadanadam on 23/07/2006  20:05:50

Alfadanadam

#36
Register or Login" border=0>

Sercan Keklik

#37
bu arada GTV lerin flaşör butonu harikaymış :) daha yeni dikkatimi çekti.
bülent aga sen taktın bu işe kafayı hayırlısı diyorum :D
145 1.4 TwinSpark
145 1.6 TwinSpark
147 1.6 TwinSpark
147 2.0 SeleSpeed Blackline
156 1.6 TwinSpark
156 2.0 TwinSpark
156 2.0 SeleSpeed
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
159 1.9 JTS
MiTo 1.6 JTDm
Giulietta 1.4 MultiAir
Giulietta 1.6 JTDm
Giulietta 1.6 JTDm
Spider 2.0 TwinSpark (916)
Spider 2.2 JTS SeleSpeed (939)
159 JTD Ti

Alfadanadam

#38
Fena halde takmış durumdayım.
Herşey tamam da bizim orta konsolda hiç yer yok ya...Teybi söktük hadi..havalandırmaları aşağıya alabilir miyim acaba..incelemek lazım :)

Sercan Keklik

#39
quote:

Fena halde takmış durumdayım.
Herşey tamam da bizim orta konsolda hiç yer yok ya...Teybi söktük hadi..havalandırmaları aşağıya alabilir miyim acaba..incelemek lazım :)



mk1 de küllük iptal edilip küllük altı ile küllügün oldugu yere yapılıo

ek:
klima butonlarını aşşagıya almanız imkansız

Edited by - SerCy on 23/07/2006  22:46:49
145 1.4 TwinSpark
145 1.6 TwinSpark
147 1.6 TwinSpark
147 2.0 SeleSpeed Blackline
156 1.6 TwinSpark
156 2.0 TwinSpark
156 2.0 SeleSpeed
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
159 1.9 JTS
MiTo 1.6 JTDm
Giulietta 1.4 MultiAir
Giulietta 1.6 JTDm
Giulietta 1.6 JTDm
Spider 2.0 TwinSpark (916)
Spider 2.2 JTS SeleSpeed (939)
159 JTD Ti

Alfadanadam

#40
quote:

bunların elektrik beslemeleri 12 volt ile gerçekleşebiliyor mu? 220 volt gerekmiyor mu?


,
Ulfistim sen tosbağaya para dökeceğine 147'ne yap böyle bir şey de örnek ol gençlere :)

Alfadanadam

#41
quote:

Register or Login" border=0>




Sercan bunu yapan nasıl yapmış ya?
Bir orantısızlık var ama anlayamadım. normalde o ekran için orada boşluk yok!!

Sercan Keklik

#42
teyp kullanmıyor diger herşeyin yeri aynı.
145 1.4 TwinSpark
145 1.6 TwinSpark
147 1.6 TwinSpark
147 2.0 SeleSpeed Blackline
156 1.6 TwinSpark
156 2.0 TwinSpark
156 2.0 SeleSpeed
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
159 1.9 JTS
MiTo 1.6 JTDm
Giulietta 1.4 MultiAir
Giulietta 1.6 JTDm
Giulietta 1.6 JTDm
Spider 2.0 TwinSpark (916)
Spider 2.2 JTS SeleSpeed (939)
159 JTD Ti

Alfadanadam

#43
Bir daha bak istersen :)

Register or Login" border=0>



Register or Login" border=0>

Edited by - Alfadanadam on 23/07/2006  23:32:19

Alfadanadam

#44
Dashboard'un üst ve alt kısmının birleşim yerine bakarsan ilk resimde havalandırmalar aşağı alınmış :)

1

Register or Login" border=0>




2
Register or Login" border=0>

Sercan Keklik

#45
allala bnm bildigim alınmıyo arkasında şaseedn gelen bi demir var ona baglıydı o demiride o zmn kesti bi şekilde aşağıya aldı
145 1.4 TwinSpark
145 1.6 TwinSpark
147 1.6 TwinSpark
147 2.0 SeleSpeed Blackline
156 1.6 TwinSpark
156 2.0 TwinSpark
156 2.0 SeleSpeed
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
159 1.9 JTS
MiTo 1.6 JTDm
Giulietta 1.4 MultiAir
Giulietta 1.6 JTDm
Giulietta 1.6 JTDm
Spider 2.0 TwinSpark (916)
Spider 2.2 JTS SeleSpeed (939)
159 JTD Ti

Alfadanadam

#46
Adamlar bu iş için neler kesiyo bu ne ki..hem demire bağlı değil ya
kapağın altında plastik bir yere vidalı
o yüzden çok zor olacağını sanmam
ben bir yandan para biriktirmeye başliim bi touchscreen ekran için :)

master

#47
Benim dashboard eski versiyon :) Bu resimdeki yeni.

Ne kadar kesip biçsem de monitör yerleştirecek yer yok bende. Arabaya entegre olmayınca da güzel durmuyor zaten.

Ben yapamam yani :)
Mülayim biriyim.

2001 156 2.0 TS Executive
1997 GTV V6 Turbo
2007 159 1.9 JTDm Distinctive Plus
2008 GT 1.9 JTDm Q2
2007 Spider 2.2 JTS

alfisti

#48
quote:

quote:

bunların elektrik beslemeleri 12 volt ile gerçekleşebiliyor mu? 220 volt gerekmiyor mu?


,
Ulfistim sen tosbağaya para dökeceğine 147'ne yap böyle bir şey de örnek ol gençlere :)



bu tip teknolojik değişiklikler biz yaşlıları bozar kardeş.. biz klasiklerle uğraşıyoruz...
Ulvi Toprak Tire/İzmir
1998 145 1.4 TS ( 2004 de satıldı)
2004 147 1.6 TS Distinctive (2011 de satıldı)
2009 159 JTDM Distinctive Plus QTronic (2023 de satıldı)
2023 Tonale MHEV Veloce

whale

#49
Çok beğendim adamlar muhteşem işler çıkarmışlar. Arabanın dışı değil ama içine yapılan herşey çok hoşuma gidiyor.