Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



CARPUTER

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Alfadanadam

#50
Önder'cim istedikten sonra ne var ki.alırsın yeni kasa için orta konsolu. o kısım ayrı satılıyordur. :)

Register or Login" border=0>

Register or Login" border=0>

Onur

#51
Önder bencede böyle yap içini. özellikle ordaki teybi takdır. inanılmaz kaliteli bir teyp araban özellik görsün biraz

n/a

#52
quote:

Önder bencede böyle yap içini. özellikle ordaki teybi takdır. inanılmaz kaliteli bir teyp araban özellik görsün biraz



onur sen hangi teypten bahsediosn??? bülent abinin koyduğu katalog çekiminden olan spiderin içindeki teybi mi diosn...aman diiym amaan...doblo teybi kendisi...156imdan soğutan tek neden...yakinda deiştrcem zaten =) gelio alpine =)

master

#53
Evet güzel bir konsol bu ama bunun için klimamı otomatiğe çevirtmem , ortadaki havalandırma deliklerini de üçlüye çevirtmem lazım. Yahu dertsiz başıma dert açmayın , memnunum ben böyle :)

Ayrıca Alpine 9847 çok da güzel uyum sağlıyor araca :) Bundan sonra olsa olsa JVC KD-AVX2 alırım , o da ancak çok gaza gelirsem :)
Mülayim biriyim.

2001 156 2.0 TS Executive
1997 GTV V6 Turbo
2007 159 1.9 JTDm Distinctive Plus
2008 GT 1.9 JTDm Q2
2007 Spider 2.2 JTS

Onur

#54
quote:

quote:

Önder bencede böyle yap içini. özellikle ordaki teybi takdır. inanılmaz kaliteli bir teyp araban özellik görsün biraz



onur sen hangi teypten bahsediosn??? bülent abinin koyduğu katalog çekiminden olan spiderin içindeki teybi mi diosn...aman diiym amaan...doblo teybi kendisi...156imdan soğutan tek neden...yakinda deiştrcem zaten =) gelio alpine =)



2.5 yıldır bende kullanıyorum o teknoloji harikasını :)

Alfadanadam

#55
quote:

Evet güzel bir konsol bu ama bunun için klimamı otomatiğe çevirtmem , ortadaki havalandırma deliklerini de üçlüye çevirtmem lazım. Yahu dertsiz başıma dert açmayın , memnunum ben böyle :)

Ayrıca Alpine 9847 çok da güzel uyum sağlıyor araca :) Bundan sonra olsa olsa JVC KD-AVX2 alırım , o da ancak çok gaza gelirsem :)



Öndercim gaz veriyo diye düşünme ama :) hazır arabanın önü yeni, içini de bi orta kısmı değiştirerek çevirebilsem ben yaparım ama ben çevirmeye kalksam dijital klima falan giriyo işin içine ki kimse çıkamaz içinden..Anca bi pertten falan denk gelcek ki kaç paraya olur belli değil.

Yerinde olsam direk girişirdim yani. Ekran olayı neyse ama o orta bambaşka yapar içini. hem yandaki havalandırmalara da uyar. bilmiyom yaane:)

Alfadanadam

#56
Bu arada JVC KD-AVX2 ye ben de feci taktım, nolcak bilmiyom..

master

#57
Sevgili Alfadandikkatsiz Abi :) Benim de işin içine otomatik klima giriyor , klimam manuel şu anda , yeni kasalarda ise yarı-otomatik , onu çevirmek ölümdür muhtemelen.

Benim orta konsol çok güzel ve değişik bir boyayla boyalı , üstelik tasarımı da oldukça hoşuma gidiyor :)

Esas 156'nın içine uyar bu carputer , sen yap bi tane :)
Mülayim biriyim.

2001 156 2.0 TS Executive
1997 GTV V6 Turbo
2007 159 1.9 JTDm Distinctive Plus
2008 GT 1.9 JTDm Q2
2007 Spider 2.2 JTS

agucba

#58
quote:

Sevgili Alfadandikkatsiz Abi :) Benim de işin içine otomatik klima giriyor , klimam manuel şu anda , yeni kasalarda ise yarı-otomatik , onu çevirmek ölümdür muhtemelen.

Benim orta konsol çok güzel ve değişik bir boyayla boyalı , üstelik tasarımı da oldukça hoşuma gidiyor :)

Esas 156'nın içine uyar bu carputer , sen yap bi tane :)




Bence hiç değiştirmeyin. Arabaya olabilecek tüm güzellikleri yapmışsınız zaten. :))

///////////////

Alfadanadam

#59
quote:

Sevgili Alfadandikkatsiz Abi :) Benim de işin içine otomatik klima giriyor , klimam manuel şu anda , yeni kasalarda ise yarı-otomatik , onu çevirmek ölümdür muhtemelen.

Benim orta konsol çok güzel ve değişik bir boyayla boyalı , üstelik tasarımı da oldukça hoşuma gidiyor :)

Esas 156'nın içine uyar bu carputer , sen yap bi tane :)



Önder'cim niye kızıyosun yahu, araban süper zaten onu tartışmaya bile gerek yok. İçinin de ne şekilde olduğunu uzun zamandır biliyorum zaten. :)
Ama klimayı yarı otomatik yapmak dijital ve çift bölge yapmaktan daha kolaydır diye tahmin ettim sadece:)
Tasarımı konusunda haklısın ayrıca sitedeki senden sonra en deli GTV hastası ben olduğumu da hatırlamanı rica ederim :)

Ben olsam gene de bir araştırırdım ama.

master

#60
Ne kızması yaw :) Yok öyle bir şey , yanlış anlaşıldıysam özür dilerim.

Aslında niyetim yok ama madem illa ki yap diyorsunuz gidip bir sorayım Alfa Teknik'e falan klima olayını :)
Mülayim biriyim.

2001 156 2.0 TS Executive
1997 GTV V6 Turbo
2007 159 1.9 JTDm Distinctive Plus
2008 GT 1.9 JTDm Q2
2007 Spider 2.2 JTS

Alfadanadam

#61
Tamam tamam Önder'cim boşver, masrafa sokmayalım seni.
Dedim ki hani okullar kapandı falan canın sıkılıyordur. Hem yarı otomatik olursa sen rahat edersin :)

alfisti

#62
yarı otomatik klima nasıl oluyor?
Ulvi Toprak Tire/İzmir
1998 145 1.4 TS ( 2004 de satıldı)
2004 147 1.6 TS Distinctive (2011 de satıldı)
2009 159 JTDM Distinctive Plus QTronic (2023 de satıldı)
2023 Tonale MHEV Veloce

master

#63
Canım sıkılıyor hakkaten , arabada kurcalama listesinde sıra frenlere ve belki de Unichip'e gelmişti ama bunlar bile çok gerekli değil , uzun vadeli ve "belki" denecek planlar. Şimdi üçüncü olarak bu konsol meselesi eklendi. Kısmet :)

Yarı otomatik klima makyajsız 156'larda olan klima , derecesini falan elle çevirerek ayarlıyorsunuz , sonra isterseniz otomatik olarak o dereceye kadar soğutuyor isterseniz de manuel olarak şiddeti ayarlayabiliyorsunuz.
Mülayim biriyim.

2001 156 2.0 TS Executive
1997 GTV V6 Turbo
2007 159 1.9 JTDm Distinctive Plus
2008 GT 1.9 JTDm Q2
2007 Spider 2.2 JTS

n/a

#64
eski 146 daki klimadan.fiat'ın modellerinde çokça kullanılıyo

alfisti

#65
yaw ben de onu demek istediğim için sordum zaten... fan ayar düğmesinde "auto" seçeneği yok mu? var... e derecesini de ayarlayabiliyorsun... o zaman otomatik klima.. sadece digital değil :) benim 145 de de vardı... zaten 156 larda otomatik klima standart tı..

Edited by - alfisti on 25/07/2006  18:00:07
Ulvi Toprak Tire/İzmir
1998 145 1.4 TS ( 2004 de satıldı)
2004 147 1.6 TS Distinctive (2011 de satıldı)
2009 159 JTDM Distinctive Plus QTronic (2023 de satıldı)
2023 Tonale MHEV Veloce

agucba

#66
Tam Otomatik Klima 164'teki gibi oluyor. Dereceyi ayarlayıp "Auto" düğmesine basıyorsunuz, geri kalanını klima kendisi hallediyor. Yani yönlendirme, fan hızı gibi.

Yarı Otomatik'te dereceyi giriyorsunuz, konum "Auto"'ya getiriliyor, istenilen ısı değerine ulaşıldığında klima otomatik olarak devreden çıkıyor. Ama yönlendirme manuel olarak yapılıyor. Seri I 156'daki gibi.

Manuel Klima'da ise her şeyi kullanıcı yapıyor. 145'teki gibi.

Sanırım doğruyum??

///////////////

alfisti

#67
bilemiyorum... o zaman 147 ya da seri2 156 da da yarı otomatik klima var çünkü hava yönlendirmelerinizi "auto" ya bassanız dahi siz yapıyorsunuz...

bence otomatik klimada da manuel klimada da hava yönlendirmeleri bu konuyla bağlantısızdır... otomatiklik sıcaklık ayarı ve fan hızıyla ilgilidir...sıcaklığı ister seri1 156 ya da bazı 145 ve 146 larda olduğu gibi ayarlarsınız ister digital göstergeler ile ayarlarsınız farketmez, her ikisi de otomatikdir diye düşünüyorum...

bu arada özellikle belirteyim TS 145 ve 146 larda otomatik özellikli klima mevcuttur- bazılarında elbette-
Ulvi Toprak Tire/İzmir
1998 145 1.4 TS ( 2004 de satıldı)
2004 147 1.6 TS Distinctive (2011 de satıldı)
2009 159 JTDM Distinctive Plus QTronic (2023 de satıldı)
2023 Tonale MHEV Veloce

n/a

#68
Otomatik, yarı otomatik ayrımı yapılan düğme çevirme, derece seçme hareketi demek değildir. Klima sisteminin yapısından kaynaklanır. Tam otomatik klima demek seçtiğiniz derecenin klima ünitesi tarafından algılanıp flaplari ( soğuk, sıcak hava karışımını ) ona göre ayarlamasıdır, yarı otomatik klimada bu işi kendiniz manuel yaparsınız..

agucba

#69
Tam Otomatik Klima sadece 164 ve 166'larda sadece mevcut o zaman. Çünkü derece girildikten sonra yönlendirme dahil her şeyi sistem kendisi yapıyor. Kullanıcı hiç bir şeye müdahale etmiyor. Babamın 164'ü öyle çünkü.

///////////////

alfisti

#70
quote:

Otomatik, yarı otomatik ayrımı yapılan düğme çevirme, derece seçme hareketi demek değildir. Klima sisteminin yapısından kaynaklanır. Tam otomatik klima demek seçtiğiniz derecenin klima ünitesi tarafından algılanıp flaplari ( soğuk, sıcak hava karışımını ) ona göre ayarlamasıdır, yarı otomatik klimada bu işi kendiniz manuel yaparsınız..



eee sonuç? :) auto seçeneği olan klima otomatik midir yarı otomatik mi?
Ulvi Toprak Tire/İzmir
1998 145 1.4 TS ( 2004 de satıldı)
2004 147 1.6 TS Distinctive (2011 de satıldı)
2009 159 JTDM Distinctive Plus QTronic (2023 de satıldı)
2023 Tonale MHEV Veloce

n/a

#71
Yarı otomatik.. Sonuçta araç içi soğukluğu manuel ayarlıyorsunuz.. Düğmeden 22 dereceyi çevirdiğiniz zaman mekanik şekilde flaplarıda hareket ettirmiş oluyorsunuz.. Tam otomatikte ayarı kendisi yapıyor.

n/a

#72
benim eski 146 da dereceyi ayarlıyorsun.fanın üfleme hızını (1,2,3,4 kademe gibi)auto ya seçiyorsun ve üfleme yönünü seçiyorsun.bunların hepsini elle yapıyosun.sonra klima içerdeki sıcaklığa göre otomatik olarak çalışıyo.dijitallerde ise dereceyi dijital ekranda seçiyosun.üfleme yönünü seçiyosun sonra o otomatik olarak içerdeki sıcaklığa göre çalışıyo.yönlerdirme yi nasıl kendi yapıyo.manuellerde ise benim arabamda olduğu gibi  termostat  düğmesinin üzerinde derece yok.kırmızı ve mavi bölge var.maviye getirip yine üfleme hızını ve üfleme yönünü seçip çalıştırıyorsunuz.otomatiklerle manueller arasındaki fark otomatik klimalarda içerdeki sıcaklığı sabit tutabilme şansınız var.ayarladığınız dereceye göre klima değişik hızlarda çalışarak iç sıcaklığı sabit tutuyor.manuel klimada sistem kapatıcaya kadar sürekli aynı hızda çalışıyo.biraz uzun oldu ama .

alfisti

#73
quote:

benim eski 146 da dereceyi ayarlıyorsun.fanın üfleme hızını (1,2,3,4 kademe gibi)auto ya seçiyorsun ve üfleme yönünü seçiyorsun.bunların hepsini elle yapıyosun.sonra klima içerdeki sıcaklığa göre otomatik olarak çalışıyo.dijitallerde ise dereceyi dijital ekranda seçiyosun.üfleme yönünü seçiyosun sonra o otomatik olarak içerdeki sıcaklığa göre çalışıyo.yönlerdirme yi nasıl kendi yapıyo.manuellerde ise benim arabamda olduğu gibi  termostat  düğmesinin üzerinde derece yok.kırmızı ve mavi bölge var.maviye getirip yine üfleme hızını ve üfleme yönünü seçip çalıştırıyorsunuz.otomatiklerle manueller arasındaki fark otomatik klimalarda içerdeki sıcaklığı sabit tutabilme şansınız var.ayarladığınız dereceye göre klima değişik hızlarda çalışarak iç sıcaklığı sabit tutuyor.manuel klimada sistem kapatıcaya kadar sürekli aynı hızda çalışıyo.biraz uzun oldu ama .



valla ben de öyle biliyordum ama değil diyorlar :)
Ulvi Toprak Tire/İzmir
1998 145 1.4 TS ( 2004 de satıldı)
2004 147 1.6 TS Distinctive (2011 de satıldı)
2009 159 JTDM Distinctive Plus QTronic (2023 de satıldı)
2023 Tonale MHEV Veloce

n/a

#74
öyledir ulvi'ciğim.ben hep öyle kullandımçbaşkada bi yolu yoktu.