Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



NCAP Çarpışma testleri 147-156-159-Mito-Giulietta

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

ArinFırat

147


156


159


MiTo


Giulietta


147 ve 156 resmen orta direkten ikiye ayrılacakmış gibi,mito 159 ve Giulietta daha sağlam duruyor.

ihsany

#1
bildiğim kadarıyla 147 ve 156 larda makyajlı kasalar daha güvenli ancak makyajlı kasalar NCAP testlerine girmediler.
Alfa Romeo 147 1.6 Eco
Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB MA TCT
Alfa Romeo 156 2.0

İhsan Yaprak
L'amore è diverso in italiano

ArinFırat

#2
haklısın 147 ve 156 MK1 ile teste You are not allowed to view links. Register or Login gerçekten ürkütücü hale giriyor araba.zaten testler 60-70 km hız ile yapılıyor yanılmıyorsam.bu hızda bile ne hale geliyor araba.

Alfadanadam

#3
İşyerinde olduğum için youtube linklerine giremiyorum ama tahminimce koyduğunuz 156 videosu resmi ncap testi değil, hatta hiç ncap testi olmadı benim bildiğim.

agucba

#4
Giulietta, kompakt sınıfta çarpışma testi sonuçlarına göre şu anda en yüksek puanı alan model.

///////////////

ArinFırat

#5
orta direkten 2 ye ayrılacak gibi ezilip büzülmesi gerçekten çok korkunç.giulietta ve 159 5 yıldız almış.hatta giulietta 159 dan daha güvenli.. 159 agresif,ihtişamlı ve hırçın görüntüsü ile kalıbının adamı olamamış bence

agucba

#6
Yumuşak kabuk, sert çekirdek düşüncesi daha ağır basmakta. Dışarıdan çok fazla hasar almış olsa da önemli olan içerideki yolcuların ne derecede güvenliğinin sağlanabildiği, hayati tehlike riskinin en aza indirilmesidir. Bu kriterler daha ön plandadır ve olası büyük bir kazada hayatta kalabilmek, otomobilin karoserisinin deformasyonundan önceliklidir diye düşünüyorum.

///////////////

erdem1904

#7
quote:

bildiğim kadarıyla 147 ve 156 larda makyajlı kasalar daha güvenli ancak makyajlı kasalar NCAP testlerine girmediler.



Pasif güvenlik elemanları konusunda haklı olabilirsiniz. Ama güvenli'den kasıt kaza anında ezilme burulma olayı ise ki mk1 156 ya yapılan test!! sonuçları hep bu yönde yorumlanıyor 2 kasada aynı alt yapı üzerine kurulu ve tek farkları ön ve arka kaporta aksamının dizayn farkı olduğundan aynı oranda güvenli. Mk 2 lerinde içeride fazladan patlayan 2 airbagi hariç farklı bir görüntüsü olmayacak benzer durumlarda...

Edited by - erdem1904 on 03/02/2012  13:21:12
1996 146 1.7 boxer
1996 146 1.6 boxer
1998 156 2.0 ts exe.
2004 156 selespeed
2006 159 1.9 jtd dist.
2006 156 1.6 dist.
2005 147 1.6 dist.MK2

fevkalbeser12

#8
156 görüntü kalitesi çok kötü birde dikkatli baktığımda aracın herhangi bir yerinde euroncap yada adac gibi bi ibare yok sanki belki bu başka bi kaza testi olabilir.
Araba markalarından bir insan yaratmak istesek toyota beyni, aston martin yüzü, cadillac karnı ve alfa romeo bu insanın kalbi ve ruhu olur...
                         jeremy clarkson

Alper

#9
Bu video benim bildiğim kadarıyla bir cam firmasının testiydi.
Ön cam testi için yapılmış bir test ve kaç km hızla olduğu belirtilmemişti.


Edited by - alpermusa on 03/02/2012  15:06:20

Fiction

#10
156 nın videosunu vaktinde araştırmıştım kaynağını. testi yapan firmanın diğer test videolarınıda var audi a4 test etmişlerdi aynı test farklı araç, audi ninkinde 64 kmh olduğunu söylüyorlardı röportaj kısmında yani 156 da 64 km

birde gene yaptığım araştırmalar sonunda şöyle söyliim

155,gtv,145,146 şasisinin adı TYPE 2 , tempra , tipo ile ortak şasi
156,147,gt deki şasinin adı TYPE 2 SERIE 3 aynı şasinin bazı eklemeler yapılmış hali ve bu şaside fiat bravo,brava,multipla gibi araçlarda kullanılmış. Bu araçların test videolarına bakarsanız görürsünüz sonuçlar oldukça yakın

You are not allowed to view links. Register or Login

bu linkte oldukça bilgi var

Edited by - Fiction on 05/02/2012  02:08:50
GTV 2.0 TS Phase 2

omer baycan

#11
eğer yanlış bilmiyorsam 156 1.200 kg civarında.bu durumda sacın epey kalın yada karoserin epey bi sağlam olması gerekmezmi.bu görüntüye göre kaporta epey ince karoserde alüminyum gibi tepki vermiş.ozaman bu ağırlık nereden geliyor.korkutucu ve güvensizlik verici görüntü( eğer gerçek test görüntüsü ise)

komanowa

#12
Videoda 156 ile golfün kafa kafaya  çarpıştıkları kaza sonrası görüntüleri var. ( daha önce videolar kısmında verilmişti )

You are not allowed to view links. Register or Login

156 da , golf te aynı derecede hasarlı gibi duruyor. Tam bir kıyaslama olmayabilir ( kazanın hangi hızlarda olduğu gibi ) ama buradaki durum çok da vahim değil. Allah kimsenin başına vermesin...
2004  156 2.0 s.s. 2012 - ....
1998  145 1.4 t.s. 2010 - 2012