Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



35 AR 2208

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Burak1985

#25
quote:

Çok güzel maşallah, kazasız belasız..



çok teşekkür ederim.

quote:

Hayırlı olsun tekrardan. Kazasız belaız kullanmanız dileğiyle..



çok saol. hepimiz için kazasız belasız sürüşler

Burak1985

#26
quote:

Burak tek kelime ile mükemmel duruyor,maşallah diyelim:)birde merak ettim,boya korumada ne kullanıyorsun,buluşmalarda da yakından gördüğümden biliyorum senin 159 cam gibi parlıyor. Bu arada yazılımı nerde yaptırdın?

Edited by - Anıl on 02/04/2012  22:08:44



Anıl abi aslında kullandığım 2 ürün var boya koruma ve cila... ikisini aynı anda yapamıyorum malesef. boya koruma aracımda parlaklık sağlamıyor bence arada atıyorum. cila ise neredeyse mükemmel diyebilirim. boya koruma için sonaxın carnabau içerikli katı bir ürünü var xtreme sanırım ismi. içini açnca doğal el kremi gbi kokuyor. diğeri ise 3m in rosa diye geçen pembe renk sıvı cilası. bu cila aracı parlatmak için hakikaten en ideal ürün. bnm araç okyanus siyahı içinde mavi mor simler var bu cilayı attıktan sonra onlar burdayım diye bağırıyor parlaklıkta bundan dolayı sanırım.

Birgün toplanalım 3-4 araba sırayla yapalım araçları ben uygulamalı gösteririm. yanlız 2 si mikrofiber olmak üzere toplam 3 beze ihtiyacım var her araç için

Yazılımıda 3. sanayide bir yer var özelden veya telefondan veririm sana reklam olmasın şimdi burda. çok memnunum yakıt olarak çok farketti ort. 115 km ile istanbula gittim ort. 5 lt yaktım ve bu sadece bilgisayar değil göstergede de kendni hissettiriyor

murat

#27
Harika görünüyor maşallah
Cuore Sportivo...

147 1.6 TS (2005)
145 1.4 TS (1998)
156 1.6 TS (2004)
156 2.0 SS SW (2004)
159 1.9 JTD SW (2009)
Giuilietta 1.6 JTD (2014)
166 2.4 JTD (2003)
Giuilietta 1.6 JTD (2012)
Giuilietta 1.6 JTD (2015)

Burak1985

#28
quote:

41 kere maşallah.Diyecek bi şey bulamadım gerçekten



teşekkürler

quote:

cok guzel gule gule kullan



saolun

Burak1985

#29
quote:

Muhteşem herşeyiyle. Bu arada jantların rengi çok hoş bence. Ben simsiyah boyanmış jantları hiç sevmiyorum, bence bu tam tadında olmuş. Bu arada deriler gerçekten kaliteli görünüyor. Güle güle kazasız belasız binersiniz inşallah.



Bülent bey çok teşekkür ederim. jantları boyatmadan önce çok sıkıntı çektim ikilemde kaldım. sonra boya rengini karıştıra karıştıra karar verdim içine sim koydurdum en son vernikle simler dahada ordaya çıktı metalmiş gibi bir görüntü oldu. karıştırdığımız boya kodları halen cebimde mevcut ilk boyanıp fırından çıktığında çok hoşuma gitmişti sonra takınca araca acaba olmadımı dedim pek içime sinmemişti gibi. sonra gelen tepkiler hep olumluydu oda içimi rahatlattı saolun

Burak1985

#30
quote:

jant boyandıktan sonra muhteşem olmuş, izmirde barış abiyle fatihle buluştuğunuz araba değil mi bu ordan gözüm ısırıyor sanki



Aynen aynen emin o araç

Burak1985

#31
quote:

Burakcım, yakından resimlerdekinden çok daha iyi duruyor gerçekten... Linkteki jantlarla son noktayı koyacak gibisin. Yay, egsoz, şu anki jant rengin hepsi tam tadında...



Ata valla niyetliyim cando da kafama giriyor ama burda da birkaç arkadaş beğenmedi. bende kararsız gibiyim çünkü jantı alınca lastikte alıcam 2 bin tl daha uçucak... satarken bu yaptıklarımızı fiyat olarak alırsak iyide alamazsak ozaman sıkıntı

ATA

#32
Ya al tak zaten sen 4c alırken seninkini ben alıcam, için rahat olsun veririm hakkını :D:D:D

Şaka bir yana, içine sinecekse yap tabi ama bence  ultra yakışır o jantlar, satarkende jantları ayrı satabilme şansın var, kule gergisini bile satmıştın 156da hatırlasana =))
1997 145 1.4 Ts (1999-2001)
2001 156 1.6 Ts (2006-2015)
1996 Gtv 2.0 V6 Tb
2009 MiTo 1.6 Jtdm
1991 75 2.0 Ts
2006 156 1.6 Ts

Alper

#33
Derilerine bayıldım çok güzel olmuş.
Cila oldukça başarılı olmuş gerçekten.
Jant işine gelirsek ben almışken 19 ti jantına bak derim vereceksen o kadar para bari hakkını versin :)

Passione

#34
quote:

quote:

Burakcım, yakından resimlerdekinden çok daha iyi duruyor gerçekten... Linkteki jantlarla son noktayı koyacak gibisin. Yay, egsoz, şu anki jant rengin hepsi tam tadında...



Ata valla niyetliyim cando da kafama giriyor ama burda da birkaç arkadaş beğenmedi. bende kararsız gibiyim çünkü jantı alınca lastikte alıcam 2 bin tl daha uçucak... satarken bu yaptıklarımızı fiyat olarak alırsak iyide alamazsak ozaman sıkıntı



Burak sen al o jantları al bak biter, devamı gelmez falan üzülürüm kardeşim :)
"centocinguantanove"

Burak1985

#35
quote:

quote:

quote:

Burakcım, yakından resimlerdekinden çok daha iyi duruyor gerçekten... Linkteki jantlarla son noktayı koyacak gibisin. Yay, egsoz, şu anki jant rengin hepsi tam tadında...



Ata valla niyetliyim cando da kafama giriyor ama burda da birkaç arkadaş beğenmedi. bende kararsız gibiyim çünkü jantı alınca lastikte alıcam 2 bin tl daha uçucak... satarken bu yaptıklarımızı fiyat olarak alırsak iyide alamazsak ozaman sıkıntı



Burak sen al o jantları al bak biter, devamı gelmez falan üzülürüm kardeşim :)



abi ozaman şu ara sıkışık biraz en kısa sürede bu güzel tavsiyelere uyup jantı alıcam. en kotu kenara koyar ondan 1 ay sonrada lastikleri alıp takarım

Lbe

#36
Replica jant alırken yinede dikkat edin derim.Bizim başımıza şöyle bir şey geldi 17jantta

Register or Login" border=0>

Kasise girince jant içinden kırılma yapmış yazlık-kışlık lastik değişiminde farkettik.Satan kişi değiştirmedi ve Tüketici Hakem Heyeti ile çözdük yenisini aldık fakat nasıl güvenip nasıl takalım şimdi yeni jantı..

alfistahakan

#37
Replika janttan uzak durun.Resimdeki örneklerden çok var bildiğim.
Hakan
Forever Alfa

Tolga033

#38
Mükemmel ötesi ..Kazasız , belasız keyifli sürüşler ...

Alfadanadam

#39
Replika konusunda aynı fikirdeyim. Kim nerede üretmiş belli olmayan önemli bir döküm parçayı sadece tipine bakarak almak bazı riskleri peşinen kabul etmek demektir bana göre.

Burak1985

#40
quote:

Derilerine bayıldım çok güzel olmuş.
Cila oldukça başarılı olmuş gerçekten.
Jant işine gelirsek ben almışken 19 ti jantına bak derim vereceksen o kadar para bari hakkını versin :)



çok saol alper... valla istanbulda buluşamadık inş başka zaman gorusuruz..
19 çok buyuk gelicek tr şartlarına bakarsak. takmayı düşünmüyorum. yakıt artışı-performans düşüklüğüde cabası olucak

Burak1985

#41
Bületn bey, Hakan bey ve Burak bey... replica olayına bende katılıyorum ancak başka seçeneğim yok... bu jantların orjinali kim bilir nekadar böyle olunca insan ister istemez biraz daha ucuzuna gidiyor. aslında bu aralar yaptığım masraf çok olmasaydı orj. birşey alabilirdim ama çok masraf ettiğim için büyük meblalara girişemiyorum. ancak yaz sonu olur.

ismail

#42
Burak bey harika bir araç, kazasız belasız kullanmanız dileği ile..

Bu Artcar a bizde uğrayacağız bu gidişle :)

fevkalbeser12

#43
Burak şimdi nişanlıma gösterdim senin arabanın son halini kısmetse dedim 2-3 sene sonra alıcaz dedim bu arabayı:) gördü bayıldı senin arabana onay çıktı yani:)
Araba markalarından bir insan yaratmak istesek toyota beyni, aston martin yüzü, cadillac karnı ve alfa romeo bu insanın kalbi ve ruhu olur...
                         jeremy clarkson

Alfadanadam

#44
Bence mevcut haliyle fazlasıyla yakışıklı bir 159 zaten. Gelin şu replica işinden vazgeçin hem paranız da cebinizde kalsın hem de içinizi kurtlar kemirmesin acaba diye.

KAKIRMAN

#45
Maşallah. Makine çok dehşetli bir halde duruyor.

Edited by - KAKIRMAN on 04/04/2012  15:57:50
The Machina List

1998 | Alfa Romeo 145 | 1.6 TS
2001 | Alfa Romeo 156 | Sportwagon | Selespeed 2.0
2005 | Alfa Romeo 156 | Sportwagon | Selespeed 2.0
2011 | Alfa Romeo Giulietta | Sport Pack 1 | 1.6 JTD
2005 | Alfa Romeo 156 | Sportwagon | Selespeed 2.0
2006 | Alfa Romeo GT | 2.0 TS
2011 | Alfa Romeo 159 |1.7 TBI
***
2005 | Peugeot 206 | 1.4 HDI | Panoramic
2017 | Peugeot 2008 |  1.6 HDI |Allure

Burak1985

#46
quote:

Burak şimdi nişanlıma gösterdim senin arabanın son halini kısmetse dedim 2-3 sene sonra alıcaz dedim bu arabayı:) gördü bayıldı senin arabana onay çıktı yani:)




Burak1985

#47
quote:

Bence mevcut haliyle fazlasıyla yakışıklı bir 159 zaten. Gelin şu replica işinden vazgeçin hem paranız da cebinizde kalsın hem de içinizi kurtlar kemirmesin acaba diye.



bülent bey sanırım haklısınız. inanın aracımda abartı birşey yapmak istemiyorum. ufak tefek değişiklerle güzel gözüksün istiyorum okadar. replica janttan şimdilik vazgeçtim zaten. yapacağım tek birşey kaldı ti marşpiyeli oda kaba durmuyor ztn. ondan sonra birşey yapmayı düşünmüyorum

Burak1985

#48
quote:

Maşallah. Makine çok dehşetli bir halde duruyor.

Edited by - KAKIRMAN on 04/04/2012  15:57:50



çok teşekkür ederim