Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Brera - TT - Z4

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

agucba

You are not allowed to view links. Register or Login

Alfa'yı yerden yere vuruyorlar ama sanırım haksız değiller.

Görüntünlerin başında Alfa ağırlığı sebebi ile (diğer ikisine göre + 300 Kg) diğer ikisinin egzozlarını görebiliyor ancak.

Slalom testinde yine performansı en düşük araç olarak değerlendiriliyor.

Motor da yavaş kaldığı için eleştiriliyor.

Süspansiyonu aşırı yumuşak olduğu için spor-coupe bir araca uygun olmadığı söyleniyor.

Arka koltuklar eleştiriyor (ama BMW'nin arka koltuklarının olmadığından bahsetmiyorlar).

Benzin tüketimi yine eleştiri konusu (BMW'den 5 lt. daha fazla yakıyormuş).

İşçilik olarak zaten bahsetmeye gerek yok. WTCC h.sonunda kendim de gördüm bir çok hata. Hatta Bülent'e göstermiştim iki yeri (difüzör ve kapı altlarını mesela).

Tek hoşa giden aracın dizaynı.

Ama test başlarken Dünya Kupasının rövanşını almak ister gibi bir başlangıç yapıyorlar. Almanya-İtalya karşılaştırması. Almanya 2-0 galip gelmiş oluyor.

Edited by - agucba on 06/10/2006  18:43:16

///////////////

Sercan Keklik

#1
"Süspansiyonu aşırı yumuşak olduğu için spor-coupe bir araca uygun olmadığı söyleniyor."

Son derece haklılar
145 1.4 TwinSpark
145 1.6 TwinSpark
147 1.6 TwinSpark
147 2.0 SeleSpeed Blackline
156 1.6 TwinSpark
156 2.0 TwinSpark
156 2.0 SeleSpeed
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
159 1.9 JTS
MiTo 1.6 JTDm
Giulietta 1.4 MultiAir
Giulietta 1.6 JTDm
Giulietta 1.6 JTDm
Spider 2.0 TwinSpark (916)
Spider 2.2 JTS SeleSpeed (939)
159 JTD Ti

n/a

#2
z4 yerine, yeni 3serisi coupe ile kıyaslanması gerekir...

n/a

#3
alfanın bu kilo problemini çözmesi gerek, en başta 159 'u,o kadar başarılı motorlar var fakat kilosu nedeni ile bu gücünü teknik verilere yansıtamıyor

Onur

#4
bu ağırlık işi kesinlikle çözlmeli. aynı güvenlik seviyesini saglayabilen aynı sınıf araçlardan en az 50-100 kg agır.

master

#5
Alman testinde Alman arabası varsa ben o teste güvenmem :)

Ama hız olarak Brera'nın kötü olduğu da bir gerçek. 1770 kilo ne demek yahu. Mercedes S serisi mi bu ? Spor arabadan bahsediyoruz burada. Araba Audi TT ağırlığında olsa eminim ki performansı da çok başarılı olur. Yeni Alfa'ların en önemli sorunu ağırlık. Bu kadar ağırlık da nerden geliyor hakkaten çok merak ediyorum. Hani rakipleriyle biraz fark olur ama bu kadar da olmaz.

Bir de fiyatlar dikkatimi çekti :) Brera 3.2 JTS , Z4 3.0'dan daha pahalı. Tabii "pahalı" derken 39.000 euro'dan bahsediyoruz. Delirmemek elde değil. Brera 3.2 JTS veya Z4 3.0 al , 40.000 euro ver. Türkiye'de olsa ortalık Brera'dan geçilmez herhalde :) 40.000 euro tabii ki az bir para değil ama yollardaki 40.000 euroluk araba sayısına bakınca pek de azımsanacak sayıda oldukları söylenemez :)
Mülayim biriyim.

2001 156 2.0 TS Executive
1997 GTV V6 Turbo
2007 159 1.9 JTDm Distinctive Plus
2008 GT 1.9 JTDm Q2
2007 Spider 2.2 JTS

n/a

#6
brera çok büyük bir araba olsa ağırlığına hak vericem ama,arkada ufak çocuk bile oturamaz,brera yerine gider GT 2.0 jts manuel You are not allowed to view links. Register or Login Şu an alfa da alınabilcek en mantıklı araç.İç kabin büyüklüğü olarakta abartmıyorum benim 156 kadar da var.Arka oturma mesafesi mükemmel.39 bin avro ver gt al.Hem kaçiyor,hem tasarımı güzel,hem iç hacmi geniş,hem de en önemlisi hafif.Yani 159 alıcağımız düşünürsek.Şöle birde kırmızı veya mavi olursa tadından yenmez GT nin.Hele birde facelift yaparlarsa daha ne isterim ben

n/a

#7
Bu 1770kg ağırlık benim için çok büyük hayal kırıklığı oldu..
Ağırlık bir arabanın en büyük düşmanı, handling'i, performansı berbat ediyor.. Bir Alfa Coupe'nin 1770kg olması kadar mantık dışı birşey yok..
Umarım 8C de de böyle bir hataya düşülmez..

master

#8
Ahmet çok haklısın. GT gerçekten kusursuz bir Alfa. Tasarımı , performansı , iç mekanı , fiyatı , donanımı... Hepsi olması gerektiği gibi. Bir GT almak lazım :)
Mülayim biriyim.

2001 156 2.0 TS Executive
1997 GTV V6 Turbo
2007 159 1.9 JTDm Distinctive Plus
2008 GT 1.9 JTDm Q2
2007 Spider 2.2 JTS

agucba

#9
GT 3.2

///////////////

n/a

#10
almanlar asla tarafsız olamaz bu konularda

n/a

#11
kesinlikle.taraflı oldukları yayınladıkları yada lisansör oldukları dergilerdede geçerlidir.

n/a

#12
sırf ağırlıktan kalkış vs. performansı çook vasat..
ya kg problemini çözcekler yada artık 3.2lt den 240-260 yerine lt başıan 100hp lere yakın güçler çıkarmanın yolunu bulcaklar(öğrenicekler -japonlardan- )

Alfadanadam

#13
Brera'yı kullanmadım ama GT 2.0 Selespeed kullandım. SS şanzımandan pek hoşlanmasam da genel olarak araba çok hoşuma gitti. Manuel vites te olduktan sonra GT varken Brera çok gereksiz kalıyor benim gözümde.

GT 2.0 JTS bana yeter :)

tughan

#14
Hepsinin içinde araba çok ağır ama karizmada o kadar ağır...

Edited by - tughan on 07/10/2006  21:53:54
Tuğhan.
156 Selespeed

Levent Kobaza

#15
Alfa daki bu ağırlık problemi hakikaten sorun.
Ben 147 yi aldığım günlerde 156 ve 147 nin kiloları aynı dediğim de arkadaşlarım şaşırmıştı?
Hakikaten birinin bagaj yok birinin var normalde ağırlık 3-5 neyse olmalı ama aynı

n/a

#16
Ben bu ağırlık konusunun neden kaynaklandığından pekte çok anlamam ama benim şahsi fikrim bir araba benzerlerine göre daha ağırsa bu onun sanki biraz daha sağlam, oturaklı tabiri caizse kemikli olduğu anlamına gelmezmi? Yanlış anlaşılmasın savunduğumdan değil ben böyle düşündüğümden tabii belkide yanlış düşünüyorumdur dedim ya çok ta anlamam.

agucba

#17
Ağır olmasının tek nedeni GM-FIAT işbirliğinden kaynaklanıyor.

Ortak üretilen ve Epsilon adı verilen platformun hem dört çeker, hem arkadan itiş hem de 4 çeker sistemlere uygun olması için üretildiğinden ağır oluyor.

///////////////

omeroguz

#18
Ağır abi diyoruz ama performansı çok kötü.
Kalkış kötü.
Hızlanma kötü.
Ağırlık kötü.
Yakıt çok kötü.

Duruşu güzel
Kullanımı güzel
Dizaynı özel
Keyif arabası

Sanırım bunlar ağır bastığı için seviyoruz.

Ya 156 1,6 ile Doblo dizel bir aracın kalkış ivmelenmesi aynı. Doblo dizel olmasına rağmen Benzinli 156 1,6'ya göre daha seri bir araç bence. Rampa çıkarken adam inat etti kafa kafaya gittik. Sonra geçiyorsun ama geçene kadar rezil olacağız diye soğuk ter döküyor insan.

master

#19
Ömer Bey o kadar da hor görmeyin 156 1.6'yı :) Yokuş yukarı dizellerin zaten avantajlı olduğu ortada üzülecek bir durum yok:)
Mülayim biriyim.

2001 156 2.0 TS Executive
1997 GTV V6 Turbo
2007 159 1.9 JTDm Distinctive Plus
2008 GT 1.9 JTDm Q2
2007 Spider 2.2 JTS

n/a

#20
dizeller abartıldığı gibi değil.nefesleri çabuk tükeniyo.bizim araçlar ise maraton koşucusu gibi

t_e_m

#21
valla bi kere bir a4'den çok fena tokat yedim hafif yokuşta, gerçi üzüntüm bagaj kapağındaki 2.0tdi yazısını görene kadar sürdü:) yani çok aman aman torklu değil 156lar ve dolayısı ile bu tür durumlar normal.

ancak düz yolda ne 3.16 ne de a4 1.6 karşımda durabilmiştir. haa marifet diye söylemiyorum her gördüğüyle kapışan bi tip izlenimi yarattım ama hiç değilim, alfayı gören gaza geliyor sidik yarıştırmaya kalkıyor be arkadaşlar sizce de öyle değil mi?

Alfadanadam

#22
KEsinlikle aynı fikirdeyim, benim bir de arkadaki 156 ve 2.0 yazıları sökük, evde çekmecemde duruyor; ondan mıdır nedir çok bulaşan oluyor. Gerçi problem değil ama gereksiz yere benzin tüketiyorum zaman zaman :)

omeroguz

#23
quote:

Ömer Bey o kadar da hor görmeyin 156 1.6'yı :) Yokuş yukarı dizellerin zaten avantajlı olduğu ortada üzülecek bir durum yok:)



Bazen kızsamda vazgeçemiyorum. Hastalık oldu. Yoksa sadece ayda 2 depo işe gidip gelmek için benzin harcayıp arabasını değiştirmemek konusunda direnen kaç kişi vardır?

admin

#24
BEN BEN
:alfisti:

Lütfen forumda arama yapmadan yeni konu başlatmayın.