Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Sahibinden Efsaneler

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Alper

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

arkadaşlar benim aracımın fotosunu çalmışlar
Yok artik yuhh yani....nerde vardi bu foto baska...siteden mi almislar...burdan...hemde senin oldugun foto cesarete bak...arasaydin,ben o resimdeki sofor koltugunda oturan kisiyim diye...

Yok direk mesaj attım.
Benim fotoğrafımı kullanmışsınız diye :)
Savcılığa suç duyurusnda bulunuyorum bilginiz olsun dedim :)
Bu ona yeter bence
Yarında bizim TMSF deki avukat arkadaşlarla konuşurum.
Sonuca bağlarız :)

Alper

Birde yazmış oraya sik ve konfor arayanlara diye aratacam ben ona sik ve konforu.

delimai

kaldırdılar sanırım ilanı...ulaşılamıyor...
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Levent Ayas


2006 156 1.6 TS Distinctive                2008 159 JTD

Alper

You are not allowed to view links. Register or Login
kaldırdılar sanırım ilanı...ulaşılamıyor...

İlandaki benim fotoğraflarım kaldırıldı sahibinden tarafından.

fevkalbeser12

E bi görseydik ya:) yetişemedim:)
Araba markalarından bir insan yaratmak istesek toyota beyni, aston martin yüzü, cadillac karnı ve alfa romeo bu insanın kalbi ve ruhu olur...
                         jeremy clarkson

Alper

You are not allowed to view links. Register or Login
E bi görseydik ya:) yetişemedim:)

You are not allowed to view links. Register or Login

agucba

"Nochmals ein paar Beispiele aus Deutschland" diyelim...  :)

You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login (GTV 2.0 T. Spark NOVITEC Turbo)

///////////////

Alper

You are not allowed to view links. Register or Login
"Nochmals ein paar Beispiele aus Deutschland" diyelim...  :)

You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login (GTV 2.0 T. Spark NOVITEC Turbo)

Bugün günlerden GTV mi diyoruz abi :)

ku2

2006 model olana bayıldım.. İçi ne kadar güzel :)))
--
2004 Subaru Impreza WRX STI / 34 VK 0778
2015 Subaru Levorg 1.6 GT-S SPORT / 06 BM 4785

fevkalbeser12

Bi ilanda benden
You are not allowed to view links. Register or Login
Araba markalarından bir insan yaratmak istesek toyota beyni, aston martin yüzü, cadillac karnı ve alfa romeo bu insanın kalbi ve ruhu olur...
                         jeremy clarkson

Alper

You are not allowed to view links. Register or Login
Bi ilanda benden
You are not allowed to view links. Register or Login
Off diyorum ya yok ki ülkemizde bundan.

Alfadanadam

Bu fiyata bence resmen bedava bir kolleksiyonluk Alfa...

Alper

You are not allowed to view links. Register or Login
Bu fiyata bence resmen bedava bir kolleksiyonluk Alfa...
Açık arttırmadır o Bülent abi :)

Alfadanadam

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Bu fiyata bence resmen bedava bir kolleksiyonluk Alfa...
Açık arttırmadır o Bülent abi :)

He ya öyleymiş :)

Anıl

Arttırmadan alalım,gümrüğe takılmasın diye üzerine "hediye" yazdırırız :D
İtalyanlar sadece otomobilleri değil, hayalleri de yaratırlar...

1998 GTV V6 TB

Alper

You are not allowed to view links. Register or Login
Arttırmadan alalım,gümrüğe takılmasın diye üzerine "hediye" yazdırırız :D

Hahahahah :) Bu yöntem benim ama olmuyor böyle :)

Olsa ben yapardım hiç düşünmeden hatta üzerine de 8 dolar yazardım :)

Her hafta bir parçasını söker gönderttirirebilirdim :)

Burada toplardık :)

asklepios

You are not allowed to view links. Register or Login
Bi ilanda benden
You are not allowed to view links. Register or Login

sen nasıl bir güzelliksin öyle

alfistahakan

Ayakkabı ile hiç sürmemiş içine bile girmemiş sanki.
Hakan
Forever Alfa

fevkalbeser12

Bence tahminde bulunalım kaç pounda biter diye tutturanada bişey yapalım:)
Araba markalarından bir insan yaratmak istesek toyota beyni, aston martin yüzü, cadillac karnı ve alfa romeo bu insanın kalbi ve ruhu olur...
                         jeremy clarkson

Fiction

You are not allowed to view links. Register or Login

25.000 tl ye 3.2 v6 GT. Fiyatı yanlış yazmışlar heralde. Araçta hasarda yok.
GTV 2.0 TS Phase 2

Alper

#2445
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

25.000 tl ye 3.2 v6 GT. Fiyatı yanlış yazmışlar heralde. Araçta hasarda yok.

6 aylık 1800 TL vermeyi göze alan kişi kaçırmasın derim :)

Ben 2 araç için yıllık o kadar veriyorum . 6 ayda vermek beni yorar açıkçası :)

Yoksa kaçırılacak araç değil bu fiyata :)

77187 TL kasko bedeli var :)

Bunu artık kaç paraya kasko yaparlar düşünmek istemiyorum :)

Hem Alfa Romeo hem parçaları pahalı :)

Bunu alacaksın sonra kaskoyu yaptıracaksın sonra direk bir duvara vuracaksın alacaksın kaskodan da 77 bin TL yi gidip BRERA 3.2 Q4 alacaksın :)
Bak 25 bin TL nasıl 2 günde 77 bin TL yapılır :D

sp4rc0

şu güzelliğe bakarmısınız..  8)
You are not allowed to view links. Register or Login
'06 147 1.6 TS (2006-...)
'17 Volvo V40 CC 1.5 T3 (2017-...)

Anıl

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

25.000 tl ye 3.2 v6 GT. Fiyatı yanlış yazmışlar heralde. Araçta hasarda yok.

6 aylık 1800 TL vermeyi göze alan kişi kaçırmasın derim :)

Ben 2 araç için yıllık o kadar veriyorum . 6 ayda vermek beni yorar açıkçası :)

Yoksa kaçırılacak araç değil bu fiyata :)

77187 TL kasko bedeli var :)

Bunu artık kaç paraya kasko yaparlar düşünmek istemiyorum :)

Hem Alfa Romeo hem parçaları pahalı :)

Bunu alacaksın sonra kaskoyu yaptıracaksın sonra direk bir duvara vuracaksın alacaksın kaskodan da 77 bin TL yi gidip BRERA 3.2 Q4 alacaksın :)
Bak 25 bin TL nasıl 2 günde 77 bin TL yapılır :D
Alper ticari zekan muhteşem çalışıyor,yarın hemen kaporasını yatırayım,kasko yaptırıp sonra İzmir yolunda uçurumdan atarım :D Bu kadar kazancı hiçbir yatırım veremez,birde Alfa'dan hep zarar edersin diye söylerler...
İtalyanlar sadece otomobilleri değil, hayalleri de yaratırlar...

1998 GTV V6 TB

evrenalpar

O kadar para vermez kasko yahu, o işler öyle olmuyor sanırım.

Obasar daha iyi bilir. :)
206GTI (2003-2008)
A3 1.6 (2008-2010)
Giulietta M.Air (2010-2012)
Honda CR-V (2012-2013)
Audi A3 1.6TDI S-Tronic (2013 - 2016)
Alfa Romeo 159 1.9JTD SW (2016 -2017)
Giulietta M.Air TCT (2017-...)

Alper

You are not allowed to view links. Register or Login
O kadar para vermez kasko yahu, o işler öyle olmuyor sanırım.

Obasar daha iyi bilir. :)
Abi en kötü kasko bedelini verir devletin belirlediği.
Mesela benim otomobilim 25 bin TL ama devletin belirttiği 19 Bin TL bana 19 teklif ederler direk 6 bin kar elde etmek için ama ben primi ödediğim tutar olan 25 bin TL almak için pazarlık yapmam gerekir , çünkü 19 bin TL nin pirimi atıyorum 800 TL ise 25 bin için ben 1000 TL ödüyorum mesela.
Benden aldığının karşılığını vermek zorunda.