Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



156 TS vs 156 SS

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

thuGLife

Merhaba arkadaşlar. 156 2.0 TS ve 2.0 SS arasındaki farklar nedir? Hangisinin motoru daha problemlidir? Hangisinin yakıtı daha iyidir ? Büyük bir problemde masrafları ne olur? Bilen kullanan arkadaşların düşüncelerini duymak isterim. Malum sona yaklaştım artık bu son aşama  :))

Alfadanadam

Motorlar birebir aynı motordur. ss otomatikleştirilmiş manuel şanzımandır. Yani debriyaj vardır ama pedal yoktur. Vitesleri hidrolik tahrikiyle çalışan bir robot değiştirir. Manuele nazaran daha komplike olduğu için manuele göre daha karmaşıktır.
Ss robotu dışında farkı olmadığı için tercihinizi otomatik mi yoksa manuel mi noktasına indirgemeniz gerekiyor.

Tapatalk


egeozal1

Benim bildiğim ikisi arasında sadece şanzıman farkı var. Ama selespeed te gerçekten hassas davranmanız gerekebilir. Selespeed te alacağınız aracın selespeed robotu basınç tüpünü vs kontrol edin. Sağlıklı bir Selespeed emin olun manuelden daha keyifli olur yakıt konusunu da bilmiyorum. Tecrübeli abilerim yardımcı olurlar :)

TRUPHASE

Yakıt olarak bir farkı yok.Gerisi keyfe kalmış ikisi de güzel arabalar.
[url="//www.trioacoustic.com"]www.trioacoustic.com[/url]

Alper

Valla bakimli bir SS in keyfini hicbir otomobil veremez acik ve net.

Alfadanadam

Ss herkesin beklentilerini aynı oranda karşılamaz ama. Almadan önce mutlaka deneyin kısa bir süre de olsa.

Tapatalk


thuGLife

Arkadaşlar 156 mk2 2.0 almaya karar verdim ama Türkiyede şuan hiç satılık yok :) Hatta 1 aydır hiç yok. Sadece 1 tane var o da full bile olmamasına rağmen uçmuş 30 bin istiyor :) Yok mu hiç tanıdık eş dost aracını satacak, bir kaç hafta daha bekleyip daha sonra mecburen 1.6 lara yönelicem :(

Alfadanadam

Hocam o dediğiniz arabadan Türkiye'ye zaten hepi topu 28 tane girdi. Çok şükür ki bir dönem benim de oldu. Bırakın 1 ayı, belki 1 sene daha çıkmaz ilana. Bol şans diliyorum :)

ALFAŞK

1.6 yı kötüledi ya   :'(

bende 1.6 var 120 hp yetiyo valla piyasada bulunan 2.0 araçlarla baş edecek seviyede ama ss. ile değiil tabi  :D
''Aslında Herkes Alfa' sını arar, şanslı olanlar bulur.''

erdem1904

mk2 156 2.0 zor iş  :) Ya SS alın ki ben öyle yaptım ya da 1.6 manuel  ;)
1996 146 1.7 boxer
1996 146 1.6 boxer
1998 156 2.0 ts exe.
2004 156 selespeed
2006 159 1.9 jtd dist.
2006 156 1.6 dist.
2005 147 1.6 dist.MK2

thuGLife

Kötülemedim ya sadece altımdakinin biraz canavar olmasını istiyorum :)
Hep 1.6 kullandım klimayla falan bayılıyo ister istemez, tüpte zamanla fark ettiriyo. En son aracım e46 kasa 3.18 i di, 1 ay kadar da 98 model 5.28 e binince 1.6 lar yavaş kaldı :))
  Ezelden beri otomatik kullanmayı sevmem hep problemli de olurlar onun için SS den uzak durmaya çalışıyorum, çoğu markanın otomatiği saçma sapan devirlerde ve çok sarsıcı vites geçişleri gördüm, hatta bi geriye çekip sonra ileriye doğru iğrenç geçiş yapan araçlara bindim. Hiç SS kullanmadım ama otomatik olması soğumama yetti.
Manuel içinde 3-5 yıl beklemem lazım sanırım :))

Alper

You are not allowed to view links. Register or Login
Kötülemedim ya sadece altımdakinin biraz canavar olmasını istiyorum :)
Hep 1.6 kullandım klimayla falan bayılıyo ister istemez, tüpte zamanla fark ettiriyo. En son aracım e46 kasa 3.18 i di, 1 ay kadar da 98 model 5.28 e binince 1.6 lar yavaş kaldı :))
  Ezelden beri otomatik kullanmayı sevmem hep problemli de olurlar onun için SS den uzak durmaya çalışıyorum, çoğu markanın otomatiği saçma sapan devirlerde ve çok sarsıcı vites geçişleri gördüm, hatta bi geriye çekip sonra ileriye doğru iğrenç geçiş yapan araçlara bindim. Hiç SS kullanmadım ama otomatik olması soğumama yetti.
Manuel içinde 3-5 yıl beklemem lazım sanırım :))

Hala şunu kavrayamamışsınız.
Selespeed bir otomatik vites değildir.
Manuel şanzımandır.
Sadece debriyaj görevini bir hidrolik pompa ile sağlar.
Yani baskı balatası vardır.
Sadece debriyaj pedalı yoktur.

thuGLife

İzmirde ss sahibi bi arkadaş bana bir tur attırır mı acaba :) Gidiş geliş 2.0 155 ps in cazibesiyle ss alıcam heralde :)

erdem1904

Ankara'da olsaydınız benim araçta deneyebilirdiniz  :) İzmir de aktif SS kullanıcısı yok bildiğim kadarıyla...
1996 146 1.7 boxer
1996 146 1.6 boxer
1998 156 2.0 ts exe.
2004 156 selespeed
2006 159 1.9 jtd dist.
2006 156 1.6 dist.
2005 147 1.6 dist.MK2

thuGLife

Ayrıca alper kardeşim ben ss e laf söylemiyorum genel anlamda otomatik şanzumandan hoşlanmadığımı debriyajlı manuel sistemden daha çok zevk aldığımı söylüyorum ss konusunda çok hassassınız :)

egeozal1

SS candır ya. Benim en beğendiğim otomatikleştirilmiş düz şanzıman. :yukari-ok: :yukari-ok:

thuGLife

Teşekkürler erdem belki tatile gelirsin bu tarafa falan diyomuşum :)) İzmirde yoksa almaya gittiğimde deniycem ozaman

egeozal1

Bence önce kullanıcısı olan satılık olmayan bir ss test edin sağlıklı motoru test ederseniz sağlıklı olmayan motoru hemen anlayabilirsiniz.. :)

thuGLife

Evet ege çok mantıklı bir fikir ama önce bir SS ci bulmam lazım :)

egeozal1

Sadece zaman abi elbet çıkar İzmir'den ss ci  ;)

thuGLife

Bu arada erdem bey arabanızı ve özellikle rengini çok beğendim. Telefondan giriyorum, normal jamara siyahı değil,  siyah lacivert karışımı gibi falan geldi, rengi neyse çok güzel duruyor gerçekten.

erdem1904

Gölgede siyaha kayıp güneşte lacivert oluyor.. Lacivert normalde ama alfa boya tanımı beyin durmaya yaklaştığı için bu saatte hatırlayamıyorum :)
1996 146 1.7 boxer
1996 146 1.6 boxer
1998 156 2.0 ts exe.
2004 156 selespeed
2006 159 1.9 jtd dist.
2006 156 1.6 dist.
2005 147 1.6 dist.MK2

egeozal1

Cosmo Blue du. Galiba  ;)

erdem1904

Aynen öyle Ege  ;) Aklıma gelmedi bir türlü...
1996 146 1.7 boxer
1996 146 1.6 boxer
1998 156 2.0 ts exe.
2004 156 selespeed
2006 159 1.9 jtd dist.
2006 156 1.6 dist.
2005 147 1.6 dist.MK2

egeozal1