Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Yardim & Onerileriniz...

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Buraki

 Son iletilerim hep olumsuz sebeplerden ibaretti. Fakat simdi siz degerli arkadaslarimin,abilerimin fikirlerine basvurmak amaclidir :) bircogunuzun bildigi uzere yakin gecmiste evlenmis bulunmaktayim ve esimin arabasi biz tatildeyken abisi tarafindan perte cikarilmasindan dolayi yeni bir arac bakiyoruz. Bir kac gundur kendi basima bazi araclara bakiyorum. Fakat isin icinden cikamiyorum. Butce olarak max 80.000 tl civari araclara bakiyorum. Esim wv kullanicisi oldugundan ozellikle Golf 1.6 tdi dsg ye yogunlastik ama 5-6 ay gibi bir surec beklememiz gerektiklerini belirttklerinden diger araclara yogunlastik. Bende bundan firsat bilerek Mito 1.4 sportivo yu kafasina sokmaya calisiyorum. ( tabi tek kapili bir arac fikrine gelene kadar Beatle a yogunlastirdim :) ki Mito ya birsey demesin ve sukurler olsunki Beatle icinde yaklasik bekleme surelerinden bahsedildi :) ) Lafi daha cok uzatmadan fikirlerinizi almak istedigim araclar Audi A1 Sportpack,A3 Sportpack, Mito 1.4 tct sportivo, Mercedes A180 ( ki ben hic begenmiyorum o yuzden en son sirada )   WV Tiguain 1.4 Chrome Edition, ve diger bahsettigim Golf. Benzinli veya dizel diye bir ayrimimiz yok. Sadece otomatik vites olsun yeter. Simdiden hepinize tesekkurler.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Buraki

Ne yazmsim yahu :) aylarin acisini cikarmisim resmen ..


Sent from my iPhone using Tapatalk

Spider_Volkan

saydıklarının arasından kesinlikle parasını hakeden tek araç mito

Buraki

Bana gorede en mantiklisi tabikide Mito ama ilerde cocuk olursa rahat olmaz fala diye pek socak bakmiyo tek kapiya. Yavas yavas isindirmaya calisiyorum :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Spider_Volkan


Buraki

Yok onu direk geri cevirdi )) bende zaten 2014 u bekliyorum  degistirmek icin :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Tolga033


Gouki

Tiguan'in seneye yeni kasası geliyormuş. Bir de Golf 5 altyapısı kullanıyormuş.

alfa38

A3 1.6 tdi sınıfının en iyilerinden oldukça geniş sportif bir araç aile için mitodan daha iyi bir tercih olur sanırsam. Alfa aşkımız var tabi ama Mito aile arabasi değil Sanki alfadan giulietta olur veya tertemiz düşük km li 159 fazlasıyla işinizi görür. Tercih size kalmış. 

Buraki

Zaten hali hazirda bir Giu muz var. Lakin benim aklimda da baska bir Alfa neden olmasin diyede bir dusunce var :) zaten 1-2 bulusmamizda Pelin'de bulundu. Gayette memnun kaldi. Hazir Alfisti olmaya emeklemisken neden kosmaya baslamasin diye dusundum :) A3 konusuna gelince eger Mito olmazsa benimde dusuncem A3 olucak galiba. Golfe o kadar para bence fazla gibi.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Alper

Al Sercanin Spider'I bak keyfine.
Coluk cocuk gideceginiz zaman zaten Gui var.
Gunluk kosturmaca da zaten Pelin tek gidip geliyor ise e spider sukseli de arac bence farkli seylere gerek yok.
Ben az bucuk tanidiysam Peline spider tam uyar.

Buraki

Yok artik :)
O diilde sadece Mito olursa kirmizi olur dedim. Spiderda kirmizydi yanilmiyosam ))) o zaman ben yarindan itibaren duz vites kullanmaya da alistriyim Pelini ;)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Alper

Yarin Ecem'i kapip geleyim bir sizin o tarafa sende Pelin'i cagir bak nasil ikna ediyorum ben onu :)
Ciddiyim hee yarin aksam bir baskin yaparim sizin oraya Ecemle.

Buraki

Eve bekleriz Alpercim. Artik malum ole pek gec vakitlere kadar kalmiyorum :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Emre Sezen

vay arkadaş, adamlar ev gezmeleri felan, ohoo, e tabi biri evli, diğeri nişanlı, Emin'le birlikle sizi protesto için, izdivaç programına kayıtları yaptırdım  :D




2008-2010   156 2.0 SS 2004
2013-........  GTV V6 TB  1997

Alper

Evde zaten yakindir oralara :) yarin haberlesiriz o zaman :)
Whatsapp dan yaziyorum.

Alper

Ooo Emre izdivac programlarina gerek yok.
Sen GTV yi getir yarin direk buluruz takariz yuzukleri hahahahha :)

eminpar

You are not allowed to view links. Register or Login
alfistiturkey'e hos geldiniz.. [%member%] olarak giriş yaptınız.

Lütfen profil sayfanızdaki eksiklikleri doldurunuz.

Alper harbi izdivaç programına yazdır bizi ahaha ;D

Nexus 4 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi


eminpar

You are not allowed to view links. Register or Login
vay arkadaş, adamlar ev gezmeleri felan, ohoo, e tabi biri evli, diğeri nişanlı, Emin'le birlikle sizi protesto için, izdivaç programına kayıtları yaptırdım  :D
[/quote

Emre hangi program takım elbiseyi çekip geleyim :))

Nexus 4 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi


Emre Sezen

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
vay arkadaş, adamlar ev gezmeleri felan, ohoo, e tabi biri evli, diğeri nişanlı, Emin'le birlikle sizi protesto için, izdivaç programına kayıtları yaptırdım  :D
[/quote

Emre hangi program takım elbiseyi çekip geleyim :))

Nexus 4 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi

bu saatten sonra program seçme lüksümüz yok  :p takım elbise şart tabi  :serefe:




2008-2010   156 2.0 SS 2004
2013-........  GTV V6 TB  1997

eminpar

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
vay arkadaş, adamlar ev gezmeleri felan, ohoo, e tabi biri evli, diğeri nişanlı, Emin'le birlikle sizi protesto için, izdivaç programına kayıtları yaptırdım  :D
[/quote

Emre hangi program takım elbiseyi çekip geleyim :))

Nexus 4 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi

bu saatten sonra program seçme lüksümüz yok  :p takım elbise şart tabi  :serefe:

Vallaha Burak da Alperde kendilerine düşen msg almışlardır :)) takım şart haklısın hocam

Nexus 4 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi


agucba

#21
Artık siteye girmeyen bir arkadaşımızın "Evlat olsa sevilmez" diye bahsettiği Skoda Yeti'yi de bence göz ardı etmeyin. VW Tiguan'a alternatif olabilir.

Uzun zamandır inceliyorum ve "Duyguları, Alfa Romeo sevgisi, 26-27 yıllık alışkanlığımızı" bir kenara bırakırsak, bizim için "sadece ihtiyaca yönelik hizmet edecek" bir alternatif olarak görünüyor.

Çok az kilometrelerde (azami 15.000 km) 40-50.000 TL aralığında çok temiz modelleri mevcut. Hatta bir kısmında navigasyon eklenmiş olanları var ki çok cazip olmayan iç mekanına biraz renk katıyor.

1,2 litrelik modelleri gayet işlevsel görünüyor. Şehir içi için sanırım yeterli olacaktır ve kadın sürücülere yüksek oturma pozisyonu neden ile güven verecektir.

///////////////

Buraki

You are not allowed to view links. Register or Login
Artık siteye girmeyen bir arkadaşımızın "Evlat olsa sevilmez" diye bahsettiği Skoda Yeti'yi de bence göz ardı etmeyin. VW Tiguan'a alternatif olabilir.

Uzun zamandır inceliyorum ve "Duyguları, Alfa Romeo sevgisi, 26-27 yıllık alışkanlığımızı" bir kenara bırakırsak, bizim için "sadece ihtiyaca yönelik hizmet edecek" bir alternatif olarak görünüyor.

Çok az kilometrelerde (azami 15.000 km) 40-50.000 TL aralığında çok temiz modelleri mevcut. Hatta bir kısmında navigasyon eklenmiş olanları var ki çok cazip olmayan iç mekanına biraz renk katıyor.

1,2 litrelik modelleri gayet işlevsel görünüyor. Şehir içi için sanırım yeterli olacaktır ve kadın sürücülere yüksek oturma pozisyonu neden ile güven verecektir.

Dusuncelerini paylastigin icin tesekkur ederim abi. Fakat wv gurubunda olmasina ragmen skodaya bir turlu isanamadim. Ve buyuk ihtimalle A1 olucak gibi. Hem fiyati digerlerine ve kaliteye gore daha uygun geldi.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Buraki

Sonuc olarak Toyota Auris'e karar verdik sanirsam :) ne kadar 2.bir Gui diye daha dogrusu 2. Bir Alfa diye diretmeme ragmen girisimlerim basarisiz kaldi :(
ayriyeten 2 adet yeni lastik alicam fakat bugun gittigim lastikci Pzero Rosso yerine yeni cikan bi Pzero modeli tavsiye etti. Bilindigi uzere lastiklerle aram bayaa bir ski fiki, bu yuzden sizlerin bilgilerine basvuruyim dedim :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

ozoozo

You are not allowed to view links. Register or Login
Sonuc olarak Toyota Auris'e karar verdik sanirsam :) ne kadar 2.bir Gui diye daha dogrusu 2. Bir Alfa diye diretmeme ragmen girisimlerim basarisiz kaldi :(
ayriyeten 2 adet yeni lastik alicam fakat bugun gittigim lastikci Pzero Rosso yerine yeni cikan bi Pzero modeli tavsiye etti. Bilindigi uzere lastiklerle aram bayaa bir ski fiki, bu yuzden sizlerin bilgilerine basvuruyim dedim :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Bir mahsuru yok ise ne kadar fiyat aldınız acaba ? ve boyutları kaç ? , teşekkürler, bu arada araç konusunda hayırlısı ne ise o olsun , şimdiden güle güle kullanın kazasız belasız.