Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Alfa 156 SeleSpeed MK 2 Yardım.

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

thuGLife

Arkadaşlar 2 aydır buralardayım bir arayış içindeydim hatırlayan arkadaşlar vardır. 156 mk2 ss almaya karar verdim. Hatta önümüzdeki hafta içî kesin bir tanesini alacam. Sahibinden de 3-4 seçenekten başka bir çarem yok gibi görünyor. Çevrenizde yada buradan 156 mk 2 SS ini satmak isteyen arkadaşlar varsa çok sevinirim.
Bunun haricinde sahibinden üzerinden bakarsak sizce hangileri ön planda  ?

TRUPHASE

Bende var bir tane, iyi bir şey bakıyorsan ara konuşalım. Özelden tel attım.
[url="//www.trioacoustic.com"]www.trioacoustic.com[/url]

TRUPHASE

[url="//www.trioacoustic.com"]www.trioacoustic.com[/url]

thuGLife

Bu araç hakkında bilgisi yada fikri olan var mı arkadaşlar ?
You are not allowed to view links. Register or Login

zephry

3 ay önce konuşulmuştu bu 156 hakkında....3514. mesajdan itibaren.....

You are not allowed to view links. Register or Login

thuGLife

Teşekkür ederim konuda muhabbeti geçmiş ama pek aydınlanamadım birisi beğenmiş, birisi boyası çok kötü birinin eskisi demiş falan. Tam bilgisi olan arkadaşlar var mı elimizde patlamasın.

erdem1904

Arayıp bakımları hangi serviste yaptırdığını sorun... Gittiği servisi aramızdan illaki tanıyan vardır. Sitenin referansıyla arayıp servisle görüşün ne var ne yok öğrenin. Sonrada baktırırsınız.. Burada ki sahibi değilse eğer kimse son güncel durumunu bilemez...
1996 146 1.7 boxer
1996 146 1.6 boxer
1998 156 2.0 ts exe.
2004 156 selespeed
2006 159 1.9 jtd dist.
2006 156 1.6 dist.
2005 147 1.6 dist.MK2

thuGLife

Bu aracı tanıyan bilen var mı arkadaşlar ? Adam kayseride ne kazası var nede sorunu var herşeyi tertemiz fabrikadan çıktığı gibi, şase numarasını da verim eski bakımlarıda istanbulda serviste yapılmış dedi. Kırmızı koltuk çok cırtlak ama olursa yapacak bişey yok :)
Bu arada 25 son olur diyor.
You are not allowed to view links. Register or Login

redromeo156

bu araç uzun suredır ılanda sureklı ılan guncellıyor .
2004 1,6
2004 1,6
2004 1,6
2004 2,0 ss
gtv v 6

TRUPHASE

Araçta sunroof yok zaten :) Bence sen atla İstanbul'a gel boşuna başka araç arama ;)
[url="//www.trioacoustic.com"]www.trioacoustic.com[/url]

TRUPHASE

[url="//www.trioacoustic.com"]www.trioacoustic.com[/url]

egeozal1

Mümkünse ben bu araca balıklama atlıyorum özelden fiyat alabilir miyim? :D

thuGLife

Uğur abi imkanlar el verse 1 dk bile beklemem ama arada fark çok :( zaten 1.6 almayı düşünmeye başladım alacak araba yok

alfa38

#13
Ben Kayseri deyim dilerseniz bakarız araca.

TRUPHASE

You are not allowed to view links. Register or Login
Uğur abi imkanlar el verse 1 dk bile beklemem ama arada fark çok :( zaten 1.6 almayı düşünmeye başladım alacak araba yok
Kısmet.İlla o paraya yorgun ss alacağına temiz bir 1.6 çok daha iyi olur.En azından için rahat binersin.
[url="//www.trioacoustic.com"]www.trioacoustic.com[/url]

thuGLife

 Aynen hayırlısı abi. Bu arada 1.6 Dis. tavsiyesi olan arkadaşlar varsa görmek isterim.

delimai

You are not allowed to view links. Register or Login
Bu aracı tanıyan bilen var mı arkadaşlar ? Adam kayseride ne kazası var nede sorunu var herşeyi tertemiz fabrikadan çıktığı gibi, şase numarasını da verim eski bakımlarıda istanbulda serviste yapılmış dedi. Kırmızı koltuk çok cırtlak ama olursa yapacak bişey yok :)
Bu arada 25 son olur diyor.
You are not allowed to view links. Register or Login
Arkadasi taniyorum....bir gun arabasindan inerken yakalamistim tanistik...o gun bugun gorusuyoruz...surucu kursu sahibiir-bu ay a2 ehlitlyet aldim kendisinden-arabayi surdum ss 2.0 cok farkli 1.6 yla alakasi yok...herhangi bir sikintisi yok diye biliyorum aracin..gecen ayia sogutma suyunda eksiltme gibi bir seyden bahsetmisti yaptiracakti..arzu ederseniz.gelin misafir edelim gorustururuz...sahibi durust bir arkadas ne varsa soyleyecektir...zaten kendiside 1 yildir biniyor sanirim bu araca....satip midibus alacakti kurs icin....
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Levent Ayas


2006 156 1.6 TS Distinctive                2008 159 JTD

thuGLife

Bilgi için teşekkür ederim. Ama çok fazla seçenek olmadığı için tırstım açıkcası ve 1.6 mk2 ile başlamaya karar verdim alfa macerama :)
Şu araç hoşuma gitti görünüş olarak içi dışı diri gibi ama 9 kazası var ufak tefek en büyüğü 6 bin küsür. Çok büyük değil gibi kazalar problem çıkarır mı sizce arkadaşlar ?
You are not allowed to view links. Register or Login

alfa38

You are not allowed to view links. Register or Login
Bilgi için teşekkür ederim. Ama çok fazla seçenek olmadığı için tırstım açıkcası ve 1.6 mk2 ile başlamaya karar verdim alfa macerama :)
Şu araç hoşuma gitti görünüş olarak içi dışı diri gibi ama 9 kazası var ufak tefek en büyüğü 6 bin küsür. Çok büyük değil gibi kazalar problem çıkarır mı sizce arkadaşlar ?
You are not allowed to view links. Register or Login
Son sahibi olabilirsiniz.  Bence başka araçlara bakın. O kadar hasara fiyat fazla.

thuGLife

Kazalar hep 1-2 bin tl civarı olduğundan fazla hasarlı değil en azından diye düşünündüm ama motoru kaportası içi temiz görünüyor. Birde baya dolu bir araç.
Sizin aracın resimleri varsa görmek isterim

erdem1904

Bu aracın hayatta son sahibi olmazsınız... Satan vatandaş bu işlerde uzman. Satılmayacak mal olsa ilgili şahıs almaz ;) Ama fiyat fazla o hasar kayıtları sebebiyle... Orijinal beyaz olması sebebiyle 23-24 aralığında fiyata ben düşünürdüm açıkçası...
1996 146 1.7 boxer
1996 146 1.6 boxer
1998 156 2.0 ts exe.
2004 156 selespeed
2006 159 1.9 jtd dist.
2006 156 1.6 dist.
2005 147 1.6 dist.MK2

egeozal1


thuGLife

Beyazın linkini vermişim yanlışlıkla, hasta oldum da arkadaşa göstermiştim :) asıl bu araç için konuşuyodum 9 hasar kayıtlı dediğim buydu
You are not allowed to view links. Register or Login

alfa38

You are not allowed to view links. Register or Login
Beyazın linkini vermişim yanlışlıkla, hasta oldum da arkadaşa göstermiştim :) asıl bu araç için konuşuyodum 9 hasar kayıtlı dediğim buydu
You are not allowed to view links. Register or Login
Hmm tamam o zaman beyaz için değildi yorumumuz:)

thuGLife

Bir de bu çok hoşuma gitti. Hem temiz hem en dolusu. Bunu alsak siyah yada beyaz kaplama yapabilirmiyiz acaba :)
You are not allowed to view links. Register or Login