Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Alınık 145 veya Muadili

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 3 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

ismet

arkadaşlar şimdi geldim, iyi dilekler için teşekkür ederim. kredi işlerini hallettim, artık daha ciddi şekilde bakabiliyorum ilanlara. destek için tekrar teşekkürler

önce şu tekirdağ'daki 80bin km'deki araç sahibiyle görüşeyim, ondan sonra aklımda kırmızı olan var  :alfisti:
I am the master of my fate
I am the captain of my soul

ismet

#101
arkadaşlar bir derleme yaptım, harekete geçmeden önce önerilerinizi öğrenmek isterim. 3 araç var listemde şimdilik:

1. beyaz, 80bin km, 1.6 ts motor, 99 model, 11.500 baz fiyat: You are not allowed to view links. Register or Login

2. kırmızı, 180bin km, 1.6 boxer motor, 97 model, lpg, 10.950 baz fiyat: You are not allowed to view links. Register or Login

3. yeşil, 180bin km, 1.6 boxer motor, 95 model, lpg, 10bin baz fiyat: You are not allowed to view links. Register or Login

4. kırmızı, 145bin, 1.6 boxer motor, 95 model, 8250 baz fiyat: You are not allowed to view links. Register or Login

1.si en mantıklısı gibi görünüyor aslında ama diğerlerine göre fiyatları bir miktar yüksek. You are not allowed to view links. Register or Login f/p olarak iyi sayılır, 3.sü ise hem en iyi f/p oranına sahip hem de sportivo bakımlı ve seceresini öğrenebiliriz. . 4 numara da sadece ankarada olması ve fiyatıyla öne çıkabilir. o da diğerleri olmazsa, yoksa, önceliği yoktur. sizin düşünceler ve yorumlar neler?

benim niyetim 10bin maks bütçeyle araç alabilmek. bu da demek oluyor ki 9.500 araca verip kalanıyla noter, gidip gelme, sigorta v.b. masrafları kaşılayabilmek.

siz ne önerirsiniz? şimdiden teşekkürler  :alfisti:
I am the master of my fate
I am the captain of my soul

agucba

Biraz pahallı olsun ama T. Spark olsun. Boxer'in sesi her ne kadar iyi olsa da sizin orada bakımını kim yapacak? Ayrıca tüketimi T. Spark'a göre çok fark edecektir.

///////////////

ismet

You are not allowed to view links. Register or Login
Biraz pahallı olsun ama T. Spark olsun. Boxer'in sesi her ne kadar iyi olsa da sizin orada bakımını kim yapacak? Ayrıca tüketimi T. Spark'a göre çok fark edecektir.

Haklısın Serkan Abi zaten Bülent abi de aynı şeyi demişti. Kaldı ki araç 80bin km(eğer gerçekse), olur da satmam gerekirse avantaj da olacaktır. Bakalım pazarlıkla ne kadar inecek.

Bu araçta lpg yok, 1.6 benzinli ts motoru olan 145, normal şartlar altında 2 kişi ve gayet sakin kullanımda şehir içi ortalama ne kadar yakar abi bilgin var mı?
I am the master of my fate
I am the captain of my soul

blackgear

Boxer için Alfom Mustafa abi her türlü yardımcı olabilecek tecrübeye sahip bir kişi diyebilirim İsmet. Ama parça ve işçilik maliyetlerine bir şey diyemem. Zira hiç boxer kullanamadım. Sorgulamadım da.

ismet

You are not allowed to view links. Register or Login
Boxer için Alfom Mustafa abi her türlü yardımcı olabilecek tecrübeye sahip bir kişi diyebilirim İsmet. Ama parça ve işçilik maliyetlerine bir şey diyemem. Zira hiç boxer kullanamadım. Sorgulamadım da.

Aslında boxer motora ankara'da çare buluruz bulmasına da temel motivasyonum "sorun çıkarmayan" bir araç olacaktır. Yine de boxer tercih edecek olursam ve sorun çıkarsa, ankara'da bir şekilde çaresine bakılır diye düşünüyorum Kadirim
I am the master of my fate
I am the captain of my soul

ismet

You are not allowed to view links. Register or Login

bu araç için (listedeki 2 numaralı araç) yazdığım mesaja cevap geldi arkadaşlar:

Alıntı YapMerhabalar aracin lpg beyni ramsesdir. Ankarada takildi yerel markadir su zamana kadar hic sorun yasamadim. son bakimlari bostanci oto sanayide alfa romeo ozel servisinde yapilmistir.Muttalip usta burda nam salmis bur ustadir. Boyali parca olarak sag on kapi ve sag camurluk vardir arac tamammen orjinaldir. Herhangi bir kronik ariza gibi bir takintisi yoktur resimlerde ne goruyorsaniz o dur. Tum ozellikleri faaldir calismayan hicbir aksami yoktur. Araci satma sebebim yuksek model bir arac almaktir. Eger gercekten ciddi aliciysaniz sizi uzmeyiz soyliyecegim rakamda kesinlikle pazarlik payi yoktur duz 10000tl ye verecegim.

ne dersiniz?
I am the master of my fate
I am the captain of my soul

tolga_ozhan

Muttalip adını ben yeni duyuyorum. Hangi servis olduğunu öğrenme şansımız var mı?

erdem1904

Cok :asagi-ok:  o rakama temiz ts alınır...
1996 146 1.7 boxer
1996 146 1.6 boxer
1998 156 2.0 ts exe.
2004 156 selespeed
2006 159 1.9 jtd dist.
2006 156 1.6 dist.
2005 147 1.6 dist.MK2

Alfadanadam

You are not allowed to view links. Register or Login
Muttalip adını ben yeni duyuyorum. Hangi servis olduğunu öğrenme şansımız var mı?

Muttalip, Carium Zeki ustanın eski kalfasıdır.

tolga_ozhan

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Muttalip adını ben yeni duyuyorum. Hangi servis olduğunu öğrenme şansımız var mı?

Muttalip, Carium Zeki ustanın eski kalfasıdır.

Tamamdır Abi :)

egeozal1

Fiyat bana da biraz fazla geldi ama. Bence boxer motor da keyifli makinedir...  :yukari-ok: Her alfisti tatmalı...  8)

agucba

2 gidip 1 bıraktıktan sonra Boxer'ın keyfi de bir yere kadar...  ;)

///////////////

egeozal1

You are not allowed to view links. Register or Login
2 gidip 1 bıraktıktan sonra Boxer'ın keyfi de bir yere kadar...  ;)
Sende haklısın be Serkan abim   :-X Cebe çok dokunduruyordu bizimkisi bir de benzinli kullanıyorduk lpg yoktu. :D Ama az kullandık çok kullansaydık iki tane 147 parası dökerdik  >:D

ismet

Sitedeki telkinler sonucunda boxer motordan uzak durmaya karar verdim. Alacagim arac kesinlikli TS motor olacak. 1000 lira kar edeyim diye 5000 masraf etmeye gerek yok diye dusunuyorum.

Su 11.500 diyen 80bindeki aracla goruseyim bir, bakalim ne dicek...
I am the master of my fate
I am the captain of my soul

tolga_ozhan

Yazmayayım dedim, sildim ama dayanamdım :)

99 model 145 11.500 TL
Şu an kullandığım 166 2.0 TS'yi 126 bin km'de sıfır LPG ve sıfır continental lastikler ile birlikte 14.000 TL'ye aldım.

Tabii ki hanım mevzularını anlıyorum (Zamanında hanıma 164'ü kabul ettirmiş birisi olarak) o yüzden fikir değiştirin demiyorum.
Ama 166 nere 145 nere

O fiyat bence bir 145 için çok fazla demenin bir başka yolu benimki :)

ismet

You are not allowed to view links. Register or Login
Yazmayayım dedim, sildim ama dayanamdım :)

99 model 145 11.500 TL
Şu an kullandığım 166 2.0 TS'yi 126 bin km'de sıfır LPG ve sıfır continental lastikler ile birlikte 14.000 TL'ye aldım.

Tabii ki hanım mevzularını anlıyorum (Zamanında hanıma 164'ü kabul ettirmiş birisi olarak) o yüzden fikir değiştirin demiyorum.
Ama 166 nere 145 nere

O fiyat bence bir 145 için çok fazla demenin bir başka yolu benimki :)

Haklisin ama her arac sahibi kendi aracina bir fiyat biciyor. Alici da teklifini sunuyor, anlasirlarsa alisveris oluyor.

O fiyati zaten vermem de veremem de. Aklimdaki fiyat maks 10bin hatta 9000-9500. Ha adam verir mi bilmiyorum. Bakicaz artik.

Bu arada 164u hanim kesin kabul etmez ki zaten butcem de 10bin lira. Bu butceyle masrafsiz bir 164 bulmam imkansiz.
I am the master of my fate
I am the captain of my soul

Doğa Tosun

abi 146 düşünmez misin ?

hayırlısı olsun inşallah en kısa zamanda gönlüne göre birşey bulursun, sıkıntısız binersin inşallah :)
"AlfaRomeo 159 JTDM [url="//dist.plus"]Dist.Plus[/url] Qtronic


"Alfa MiTo 1.4 TB (sold)
"Alfa GT 2.0 JTS Selespeed (sold)
"Alfa 147 1.6 TS (sold)

tolga_ozhan

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Yazmayayım dedim, sildim ama dayanamdım :)

99 model 145 11.500 TL
Şu an kullandığım 166 2.0 TS'yi 126 bin km'de sıfır LPG ve sıfır continental lastikler ile birlikte 14.000 TL'ye aldım.

Tabii ki hanım mevzularını anlıyorum (Zamanında hanıma 164'ü kabul ettirmiş birisi olarak) o yüzden fikir değiştirin demiyorum.
Ama 166 nere 145 nere

O fiyat bence bir 145 için çok fazla demenin bir başka yolu benimki :)

Haklisin ama her arac sahibi kendi aracina bir fiyat biciyor. Alici da teklifini sunuyor, anlasirlarsa alisveris oluyor.

O fiyati zaten vermem de veremem de. Aklimdaki fiyat maks 10bin hatta 9000-9500. Ha adam verir mi bilmiyorum. Bakicaz artik.

Bu arada 164u hanim kesin kabul etmez ki zaten butcem de 10bin lira. Bu butceyle masrafsiz bir 164 bulmam imkansiz.

Yok zaten benim yorumum yapacağınız haraketin tersine yöneltmek için değildi.
Aklıma geleni bir Alfisti ile paylaşmasam rahatsız olurdum. :)
Yoksa belkide beyaz olanla istediğiniz fiyata anlaşırsınız ve verdiğiniz paranın hakkını sonuna kadar verecek bir araç olarak kullanırsınız.

ismet

You are not allowed to view links. Register or Login
abi 146 düşünmez misin ?

hayırlısı olsun inşallah en kısa zamanda gönlüne göre birşey bulursun, sıkıntısız binersin inşallah :)

Tesekkur ederim Dogacim. 146 da olur ama tercih edecek olsam 145 secerdim.  Bildigin temiz 146 mi var?
I am the master of my fate
I am the captain of my soul

ismet

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Yazmayayım dedim, sildim ama dayanamdım :)

99 model 145 11.500 TL
Şu an kullandığım 166 2.0 TS'yi 126 bin km'de sıfır LPG ve sıfır continental lastikler ile birlikte 14.000 TL'ye aldım.

Tabii ki hanım mevzularını anlıyorum (Zamanında hanıma 164'ü kabul ettirmiş birisi olarak) o yüzden fikir değiştirin demiyorum.
Ama 166 nere 145 nere

O fiyat bence bir 145 için çok fazla demenin bir başka yolu benimki :)

Haklisin ama her arac sahibi kendi aracina bir fiyat biciyor. Alici da teklifini sunuyor, anlasirlarsa alisveris oluyor.

O fiyati zaten vermem de veremem de. Aklimdaki fiyat maks 10bin hatta 9000-9500. Ha adam verir mi bilmiyorum. Bakicaz artik.

Bu arada 164u hanim kesin kabul etmez ki zaten butcem de 10bin lira. Bu butceyle masrafsiz bir 164 bulmam imkansiz.

Yok zaten benim yorumum yapacağınız haraketin tersine yöneltmek için değildi.
Aklıma geleni bir Alfisti ile paylaşmasam rahatsız olurdum. :)
Yoksa belkide beyaz olanla istediğiniz fiyata anlaşırsınız ve verdiğiniz paranın hakkını sonuna kadar verecek bir araç olarak kullanırsınız.

Katiliyorum. Bu tamamen beklentiyle ilgili bir durum. Hayirlisi diyelim :)
I am the master of my fate
I am the captain of my soul

ismet

You are not allowed to view links. Register or Login

bu ne ola ki? bunu alsa biri yabancı plakayla mı kullanacak yoksa yabancıdan yabancıya ilanlarından mı?

bu yabancıdan yabancıya ilanlarını anlamak da mümkün değil. insan kendi ülkesinde yabancı kadar değer görmüyor arkadaş  :(
I am the master of my fate
I am the captain of my soul

ismet

#122
bir başka araç: You are not allowed to view links. Register or Login

arkadaşlar bu ilanları olur da bilgisi olana denk gelir diye paylaşıyorum. rahatsızlık için kusura bakmayın.
I am the master of my fate
I am the captain of my soul

erdem1904

Bu 145 gayet güzel ve diri görünüyor. Doğruysa 2.sahibinden olması da avantaj. Bence öncelikle hangi servise gittiğini öğrenmek lazım.. Tanıdık yer çıkarsa araştırılabilir. 
1996 146 1.7 boxer
1996 146 1.6 boxer
1998 156 2.0 ts exe.
2004 156 selespeed
2006 159 1.9 jtd dist.
2006 156 1.6 dist.
2005 147 1.6 dist.MK2

erdem1904

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

bu ne ola ki? bunu alsa biri yabancı plakayla mı kullanacak yoksa yabancıdan yabancıya ilanlarından mı?

bu yabancıdan yabancıya ilanlarını anlamak da mümkün değil. insan kendi ülkesinde yabancı kadar değer görmüyor arkadaş  :(

Bu yabancıdan yabancıya değil. Öyle olsa zaten en fazla 5000 tl olurdu fiyatı :) Gümrükten çıkarmış daha TR ye çevirmemiş.
1996 146 1.7 boxer
1996 146 1.6 boxer
1998 156 2.0 ts exe.
2004 156 selespeed
2006 159 1.9 jtd dist.
2006 156 1.6 dist.
2005 147 1.6 dist.MK2