Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Alınık MK-2 156 & 147

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

brkcnn

arkadaşlar herkese tekrardan merhabalar..
Daihatsu Sirion bir aracım vardı hatırlarsınız belki. Aracımı GT alma niyetiyle sattım. Fakat yakıt mevzusu şu an için benim adıma sorun teşkil edeceğinden bu hayalimi başka bir bahara erteleme durumunda kaldım malesef :(

Tavsiyeleriniz benim için önemli. Tanıdık bilindik bir araç almanın önemini de bilen birisiyim.. Temiz, bakımlı, geçmişi bilinen ve tercihen LPG'li MK-II 156 yada 147 satan yada satmayı planlayan üyelerimiz var mı acaba??

ismet

hayırlısı olsun. 2.0 (ss) mı düşünüyorsunuz yoksa 1.6 mı?
I am the master of my fate
I am the captain of my soul

brkcnn

gönül 2.0 istiyor tabi ki ama hem manuel hem 2.0 piyasada 2-3 tane var bildiğim kadarıyla ve fiyatları da biraz bütçemin üzerinde açıkçası. uygun bir 2.0 tam süper olur ama 1.6 da şansımız daha yüksek gibi görünüyor..

ismet

You are not allowed to view links. Register or Login
gönül 2.0 istiyor tabi ki ama hem manuel hem 2.0 piyasada 2-3 tane var bildiğim kadarıyla ve fiyatları da biraz bütçemin üzerinde açıkçası. uygun bir 2.0 tam süper olur ama 1.6 da şansımız daha yüksek gibi görünüyor..

valla eğer 2.0 istiyorsanız uygun fiyata temiz bir 2.0 manuel mk1 çekip, kalan parayı da body kit vb. uygulamalarına harcarsanız harika bir makinanız olabilir. hatta dışı mk1 içi mk2 olan kasadan alırsanız tadından yenmez.

gerçi zevk meselesi elbette ama bu forum genel olarak mk1'cidir :)
I am the master of my fate
I am the captain of my soul

blackgear


erdem1904

1996 146 1.7 boxer
1996 146 1.6 boxer
1998 156 2.0 ts exe.
2004 156 selespeed
2006 159 1.9 jtd dist.
2006 156 1.6 dist.
2005 147 1.6 dist.MK2

blackgear

29 Ekim mini buluşmasına gelseydin, muhtemelen seninki de temiz olurdu Erdem abi :D

romeo37

Çok Temiz mk2 var...


Sent from my iPhone using You are not allowed to view links. Register or Login

TRUPHASE

Sahibinden yalanmış 156mk2 ss var bakılık :)
[url="//www.trioacoustic.com"]www.trioacoustic.com[/url]

brkcnn

You are not allowed to view links. Register or Login
Çok Temiz mk2 var...


Sent from my iPhone using You are not allowed to view links. Register or Login

Türker hocam özelden p.m. attım.
saygılar..

mstfkybs

Temiz mk 1 mi 2 mi bilmiyorum ama eski kasa  2004 model 147 var kazasız boyasız :D

brkcnn

tercihim yeni kasa. teşekkürler..

ArinFırat

Diyarbakır'da yalnız değilmişim..bendede 2004 156 var,,kredi çekmiştim ve bi miktar param vardı 159 almak için 2-3 kez satışa çıkardım otopazarına gittim ama pek ilgilenen olmadı..anlayacağın ilimizde pek meraklısı yok..sana tavsiyem; uzun yıllar binerim al-sat yapmam,paraya sıkışsam dahi arabamdan vazgeçmem satmam diyorsan 156 al.

brkcnn

sizinle mesajlaşmıştık sahibinden üzerinden. sirion umu size takas için teklif etmiştim ama pek cazip gelmemişti size :D

ArinFırat

You are not allowed to view links. Register or Login
sizinle mesajlaşmıştık sahibinden üzerinden. sirion umu size takas için teklif etmiştim ama pek cazip gelmemişti size :D
hatırladım ok..eşim otomatik vites 206 veya fiesta istiyordu...nolduysa ondan sonra oldu,156 mı satamayınca çektiğim krediyle fiesta aldık..159 bahara kaldı :( eğer boya ve km takıntın yoksa urfada 18750 TL bir ilan var,,

brkcnn

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
sizinle mesajlaşmıştık sahibinden üzerinden. sirion umu size takas için teklif etmiştim ama pek cazip gelmemişti size :D
hatırladım ok..eşim otomatik vites 206 veya fiesta istiyordu...nolduysa ondan sonra oldu,156 mı satamayınca çektiğim krediyle fiesta aldık..159 bahara kaldı :( eğer boya ve km takıntın yoksa urfada 18750 TL bir ilan var,,
boya takıntım çok yok ama km konusu biraz takıntı haline geldi bende

ArinFırat

pc başına geçtiğim zaman ilk açtığım site You are not allowed to view links. Register or Login,sürekli alfa ilanlarını takip ederim..sende bi müddet öyle yap,elbet kesene ve gönlüne göre bi alfa bulursun..üzerini tamamlayıp 159 alacak param olmuş olsaydı benim 156 yı gör göster test et derdim..araba.com ve You are not allowed to view links. Register or Login alfa ilan sayısı fazla,o siteleride izlemeye al

brkcnn

hepsi takibimde araştırmalarım devam ediyor şu an :alfisti:

ArinFırat

You are not allowed to view links. Register or Login
hepsi takibimde araştırmalarım devam ediyor şu an :alfisti:
hadi bakalım hayırlısı..alırsan haberimiz olur heralde ;)

brkcnn

tabi canım sitede her türlü bilgisi fotosu olur zaten. ayrıca buradaki abilerimizin tecrübelerinden de her zaman faydalanmak isterim :alfisti:

brkcnn

You are not allowed to view links. Register or Login

fikirleriniz nelerdir acaba??

Utku

ow cok uygun bence bu araba.Fazla durmaz bu ilan, eger ciddi birseyi yoksa.
2003 147 1.6 Twinspark
2008 159 1.9 Jtdm-Qtronic
2005 156 2.0 Selespeed
2008 159 1.9 Jtdm-Qtronic

ArinFırat

dostum şuna bakarmısın,,araç Diyarbakır'da.. You are not allowed to view links. Register or Login

tayfun

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

fikirleriniz nelerdir acaba??
bu jantlar replica  17 deyilmi yahu?

GT-I8160 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi


blackgear

You are not allowed to view links. Register or Login
dostum şuna bakarmısın,,araç Diyarbakır'da.. You are not allowed to view links. Register or Login

Arkadaşa ben de kendi aracımı önerdim lakin, collezione her türlü basar yukarıdakine de benimkine de  :rock: Tabiki eğer ilan doğru ve satıcı düzgün ise ;)