Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Mercekli far yardım:)

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

blackeyekenan


Merhaba arkadaşlar, 2005 1,6 orjinal mercekli farlar var aracımda ,, ancak önünü zor görüyor, fazla aydınlatma yok, sislerle gitmek zorunda kalıyorum,,araca kim binse senin farlar yanmıyormu diyor,, far ayarına baktırdımayarlar normal,, ama ışık yook neredeyse,far kapagıda temiz duruyor,, kullanan arkadaşlar ne yapılmalı, ampüllerin zamanla netliğini yitirmesi gbi durum sözskonusu mudur,,, yada ne yapılmalı,, yardım lütfen, yoksa klasik fara geçecemmbu gdişle,,,

Sent from my iPad using Tapatalk HD

  ALFA 156 1.6 DISTINCTIVE (2005)

KAKIRMAN

Ampülleri değiştir. Bunun için tamponu sökmen gerekecek. D1S ampül bulman lazım. Aynı olayı ben de yaşadım. Yol ortasında tamponu söküp ampülleri takmıştım. Sonuç 10 numara...

Heladan tepetakla ile gönderildi.

The Machina List

1998 | Alfa Romeo 145 | 1.6 TS
2001 | Alfa Romeo 156 | Sportwagon | Selespeed 2.0
2005 | Alfa Romeo 156 | Sportwagon | Selespeed 2.0
2011 | Alfa Romeo Giulietta | Sport Pack 1 | 1.6 JTD
2005 | Alfa Romeo 156 | Sportwagon | Selespeed 2.0
2006 | Alfa Romeo GT | 2.0 TS
2011 | Alfa Romeo 159 |1.7 TBI
***
2005 | Peugeot 206 | 1.4 HDI | Panoramic
2017 | Peugeot 2008 |  1.6 HDI |Allure

blackeyekenan

Ömrü azaldı ozaman demek,, fiyatı nedir bilgina varmı yada renk olarak ne tavsiye esersinn


Sent from my iPad using Tapatalk HD

  ALFA 156 1.6 DISTINCTIVE (2005)

KAKIRMAN

Hocam ben vaktiyle toptan getiren birisinden almıştım.150 tl ye. Philips d1s. Standarttır zaten kelvin değerleri...

Heladan tepetakla ile gönderildi.

The Machina List

1998 | Alfa Romeo 145 | 1.6 TS
2001 | Alfa Romeo 156 | Sportwagon | Selespeed 2.0
2005 | Alfa Romeo 156 | Sportwagon | Selespeed 2.0
2011 | Alfa Romeo Giulietta | Sport Pack 1 | 1.6 JTD
2005 | Alfa Romeo 156 | Sportwagon | Selespeed 2.0
2006 | Alfa Romeo GT | 2.0 TS
2011 | Alfa Romeo 159 |1.7 TBI
***
2005 | Peugeot 206 | 1.4 HDI | Panoramic
2017 | Peugeot 2008 |  1.6 HDI |Allure

blackeyekenan

Tamam dostum, d2s alıcam sahbnden .com da buldum, cok sagol,,


Sent from my iPad using Tapatalk HD

  ALFA 156 1.6 DISTINCTIVE (2005)

tunerviper

Mercek içlerinde zamanla kararma oluyor açılıp mercek içinin temizlenmesi yada merceğin değişmesi de gerekebilir. Ben açıp temizlediğimde bariz fark oldu. Hatta o zaman philips ampul almıştım takma gereği bile duymadım evde duruyor.
Turbo Twin Spark

nanotechmilas

şuda olabilir... sonar junyan gibi cin malı farlardan çıkan mercekler beş para etmez daha önceki aracıma
valeo mercek alıp modifie yapmıştık... harika sonuç vermişti ama başka bir arkadaşım sonar yada depo marka mercekli far aldı... kesilme çizgisi düzgündü ama yatay düzlemde nerdeyse sıfır adınlatma veriyordu...

Anıl

Arkadaşımızın farları orjinal fabrikasyon xenon mercekli..
İtalyanlar sadece otomobilleri değil, hayalleri de yaratırlar...

1998 GTV V6 TB

KAKIRMAN

Vaktiyle dediğim gibi orijinal xenonlarım hiç aydınlatmıyordu. Bana yok mercekler değişecek yok far cam şçten sararmış temizlenmesi gerekecek vs vd denilmişti. Hiç uğraşmadım şu da var orijinal xenon farların ampüllerini söküp takmak kolay değildir tampon varken. Bunun için tamponu sökmek lazım. Farları elşme almışken arka kapak içersinden plastik bir çubuğa pamuk dokayıp içini de temizleyebildiğim kadar temizlemiştim. Sonuçta gece deneme sürüşü yaptığımda ağzım açık kalmıştı resmen.

Heladan tepetakla ile gönderildi.

The Machina List

1998 | Alfa Romeo 145 | 1.6 TS
2001 | Alfa Romeo 156 | Sportwagon | Selespeed 2.0
2005 | Alfa Romeo 156 | Sportwagon | Selespeed 2.0
2011 | Alfa Romeo Giulietta | Sport Pack 1 | 1.6 JTD
2005 | Alfa Romeo 156 | Sportwagon | Selespeed 2.0
2006 | Alfa Romeo GT | 2.0 TS
2011 | Alfa Romeo 159 |1.7 TBI
***
2005 | Peugeot 206 | 1.4 HDI | Panoramic
2017 | Peugeot 2008 |  1.6 HDI |Allure

Anıl

Bu temizlikte kesinlikle alkol ve türevi kullanmamak lazım, yoksa içindeki parlak boya tabakasını almamak içten bile değil...
İtalyanlar sadece otomobilleri değil, hayalleri de yaratırlar...

1998 GTV V6 TB

nanotechmilas

156 mk1 lerin farlarını sökmenin bir kolay yolu var tampon sökmeden....
Lifte kaldırılırsa veya bir kanal üzerindeysen aşağıdan baktığında farların altındaki tek civatayı söküp
daha sonra üsteki civatasını söküp farı biraz öne doğru çekersen farın tırnaklı ayağı yerinden çok kolay çıkıyor sonra farı yukarı doğru çektiğimizde hooopp far elimizde :)

KAKIRMAN

Şu da var. Zaten farları tutan 2 somun var. Birisi zaten açıkta diğeri ise içte. İçte olan için konuşuyorum.Tamponu sökmeden sis farlarını sökünüz. Elinizi oradan farın bağlı olduğu vidaya uzatınız. Dikkatli bir şekilde somunu sökünüz. Daha sonra farı hafif kanırtarak yerinde çıkarmaya çalışınız.
The Machina List

1998 | Alfa Romeo 145 | 1.6 TS
2001 | Alfa Romeo 156 | Sportwagon | Selespeed 2.0
2005 | Alfa Romeo 156 | Sportwagon | Selespeed 2.0
2011 | Alfa Romeo Giulietta | Sport Pack 1 | 1.6 JTD
2005 | Alfa Romeo 156 | Sportwagon | Selespeed 2.0
2006 | Alfa Romeo GT | 2.0 TS
2011 | Alfa Romeo 159 |1.7 TBI
***
2005 | Peugeot 206 | 1.4 HDI | Panoramic
2017 | Peugeot 2008 |  1.6 HDI |Allure

blackeyekenan

Sagoln arkadslar bugun gittim elmanlar zenonların metcekleri değişecek diyor temizlik fayda etmiyor gbi mntıksız sey soylediler canım sıkıldı,, ulan bi far 1875 lirayken merceğin ömrü bitermi,, nasıl mantıksız bi durum bu,, temizlik yapalım önce bakalım nasıl olacakk, neymiş zenonlar hep böyleymişşş, ne sacma ya


Sent from my iPad using Tapatalk HD

  ALFA 156 1.6 DISTINCTIVE (2005)

blackeyekenan

Ohh be sukür  spnunda farların derdinden kurtuldumm,
Ampulleri değiştirdim camın dışınıda değiştirdimm olay çözüldüüü, meğer ampuller cok sönükşş ömrünü tammlamışşş


Sent from my iPad using Tapatalk HD

  ALFA 156 1.6 DISTINCTIVE (2005)

KAKIRMAN

Demiştim tecrübeyle sabittir...

GT-N7000 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

The Machina List

1998 | Alfa Romeo 145 | 1.6 TS
2001 | Alfa Romeo 156 | Sportwagon | Selespeed 2.0
2005 | Alfa Romeo 156 | Sportwagon | Selespeed 2.0
2011 | Alfa Romeo Giulietta | Sport Pack 1 | 1.6 JTD
2005 | Alfa Romeo 156 | Sportwagon | Selespeed 2.0
2006 | Alfa Romeo GT | 2.0 TS
2011 | Alfa Romeo 159 |1.7 TBI
***
2005 | Peugeot 206 | 1.4 HDI | Panoramic
2017 | Peugeot 2008 |  1.6 HDI |Allure

Gouki

You are not allowed to view links. Register or Login
Ampülleri değiştir. Bunun için tamponu sökmen gerekecek. D1S ampül bulman lazım. Aynı olayı ben de yaşadım. Yol ortasında tamponu söküp ampülleri takmıştım. Sonuç 10 numara...

:alkis:

blackeyekenan

You are not allowed to view links. Register or Login
Demiştim tecrübeyle sabittir...

GT-N7000 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Ya 20 lira vedim işçilğine  20 dk ugrastırdıı. Zenon beyni
İşi zorlaştırıyor el zor griyoo özellilke su haznesin de skülmesi de gerektirdi,,, far yıkama yı aktif hale getirdim 10 liralık aparatı taaaaa istanbuldan getirttimmm,, :) siboplu fıskıyeee ne zormuşş bee bulması,,


Sent from my iPad using Tapatalk HD

  ALFA 156 1.6 DISTINCTIVE (2005)

egeozal1

Bizde de keşke fabrikasyon xenon ve far yıkama olsaydı  :haydi: bence donanımlı aracınız olduğu için çok şanslısınız  :serefe: :rock: :yukari-ok:

KAKIRMAN

Kardeş inşallah vidaları güzel sıkmıştır usta... Zira o zorluktan dolayı tamponu sökmüştüm...

GT-N7000 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

The Machina List

1998 | Alfa Romeo 145 | 1.6 TS
2001 | Alfa Romeo 156 | Sportwagon | Selespeed 2.0
2005 | Alfa Romeo 156 | Sportwagon | Selespeed 2.0
2011 | Alfa Romeo Giulietta | Sport Pack 1 | 1.6 JTD
2005 | Alfa Romeo 156 | Sportwagon | Selespeed 2.0
2006 | Alfa Romeo GT | 2.0 TS
2011 | Alfa Romeo 159 |1.7 TBI
***
2005 | Peugeot 206 | 1.4 HDI | Panoramic
2017 | Peugeot 2008 |  1.6 HDI |Allure

blackeyekenan

You are not allowed to view links. Register or Login
Kardeş inşallah vidaları güzel sıkmıştır usta... Zira o zorluktan dolayı tamponu sökmüştüm...

GT-N7000 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Zaten ondan zorlandık sıkması zor oldu,, sol taraf özellikle sag taraf makinayla sıkıldı,,, sol tarafta depoyu soktuk ama tampona dokunmaya gerenk kalmadı:)
Yavas yavas kafamı kurcalayan eksiklikleri gideriyorumm:) sırada calışmayan ısıtmalı koltuk var:)) 200 liraymıış karbonlu olanlarııı, sağolun ki hep bu forumdan öğrendimmm herşeyii :) teşekkürler arkadşlarım


Sent from my iPad using Tapatalk HD

  ALFA 156 1.6 DISTINCTIVE (2005)

Tolga033

You are not allowed to view links. Register or Login
Ohh be sukür  spnunda farların derdinden kurtuldumm,
Ampulleri değiştirdim camın dışınıda değiştirdimm olay çözüldüüü, meğer ampuller cok sönükşş ömrünü tammlamışşş


Sent from my iPad using Tapatalk HD
Hadi hayırlı olsun.  :)

blackeyekenan

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Ohh be sukür  spnunda farların derdinden kurtuldumm,
Ampulleri değiştirdim camın dışınıda değiştirdimm olay çözüldüüü, meğer ampuller cok sönükşş ömrünü tammlamışşş


Sent from my iPad using Tapatalk HD
Hadi hayırlı olsun.  :)

Eyvallh  kardeşş:)


Sent from my iPad using Tapatalk HD

  ALFA 156 1.6 DISTINCTIVE (2005)