Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



159 Sportwagon

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

n/a

Tek kelime ile müthiş Register or Login"/>


You are not allowed to view links. Register or Login" target="_blank">You are not allowed to view links. Register or Login


Register or Login" width="600" align="left" vspace="2" border="0"/>


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


Register or Login" width="600" align="left" vspace="2" border="0"/>


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 Register or Login" width="600" align="left" vspace="2" border="0"/>







 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 



Edited by - Onur on 25/02/2006  16:10:40

master

#1
Süper olmuş , ama port bagajsızken :)
Mülayim biriyim.

2001 156 2.0 TS Executive
1997 GTV V6 Turbo
2007 159 1.9 JTDm Distinctive Plus
2008 GT 1.9 JTDm Q2
2007 Spider 2.2 JTS

Alfadanadam

#2
Şu SW'lerden de oldum olası hazetmedim...İlla SW alcan deselerdi çok güzel bir alternatif ama...

Onur

#3
ben bunu değilde 156 crosswagon u çok begeniyorum :)

n/a

#4

Çok güzel yaw : ) Harbiden Sportwagon olmuş bu Stationwagon filan değil : )


Onur

#5

brera nın uzunu olmuş bu yahu :)


 


Alfadanadam

#6
sitede amma station seven varmış yaw...ne uzunu ne brerası onurcum..Brera ayyyrııı :)

n/a

#7
Station banada saçma geliyor mini-van ' ı herzaman tercih ederim.. Amma velakin araba güzel hakkını vermek lazım : )

Onur

#8

station alcaksan 206 sw alcaksın :)


güzel araba lafımız yok ama bana  yineden breranın uzun versiyonu gibi geliyor :)


 


n/a

#9
çok şık olmuş.türkiyede pek tutulmuyor ama avrupada station wagon lar iyi satıyor.

Gouki

#10
Bence de çok şık olmuş

Sercan Keklik

#11
igrenç tek kelimeyle sedan 1o numara buna göre
145 1.4 TwinSpark
145 1.6 TwinSpark
147 1.6 TwinSpark
147 2.0 SeleSpeed Blackline
156 1.6 TwinSpark
156 2.0 TwinSpark
156 2.0 SeleSpeed
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
159 1.9 JTS
MiTo 1.6 JTDm
Giulietta 1.4 MultiAir
Giulietta 1.6 JTDm
Giulietta 1.6 JTDm
Spider 2.0 TwinSpark (916)
Spider 2.2 JTS SeleSpeed (939)
159 JTD Ti

Alfadanadam

#12
Hayret, Sercan gibi Alfa SW sever biri bile beğenmediyse hayatta satmaz bu araba..Zaten alfayı SW alan niye alır anlamam...Yüke gelmez, dağa bayıra gelmez...

Sercan Keklik

#13

:) Alfa CLUB Station :p


şaka bi yana yok alfa artık iice çıtayı yükseltti baksanıza 4x4 :D


ben begenmedim ama dedigim gbi 159 da sacma olmuş 156 gibi kısa bi araba degilki 156 ile aynı katagoride bi araç dgil mantıksız.. kocaman arabada stationki station alfaların arkaları daha dar herkes arkası dar diyo 159 icin buna binemicekler o zmn :)

145 1.4 TwinSpark
145 1.6 TwinSpark
147 1.6 TwinSpark
147 2.0 SeleSpeed Blackline
156 1.6 TwinSpark
156 2.0 TwinSpark
156 2.0 SeleSpeed
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
159 1.9 JTS
MiTo 1.6 JTDm
Giulietta 1.4 MultiAir
Giulietta 1.6 JTDm
Giulietta 1.6 JTDm
Spider 2.0 TwinSpark (916)
Spider 2.2 JTS SeleSpeed (939)
159 JTD Ti

whale

#14

SW lerden  pek  hazetmem ama alfa bu işi daha iyi yapıyor. 156 SW de diğerlerinden daha cazipti 159 da güzel olmuş ama alırmsın deseniz hiç işim olmaz


n/a

#15
turkiyede alanda olmas satanda!!! yani ehh fena deil!! ama kımse para vermez bence SWlere!! olanlarda cok az! ayda bir ya goruom ya gormuyom!! insanlar bu kadar para verdikten sonra daha spor ama geniş iç hacimli arabaları seciolar!!

n/a

#16
Gördüm!!!! :) Araba gümüş renkli, yeşil CC plakalı idi -muhtemelen İtalyanların arabasıdır..

Alet güzeldi ama, ben olsam gümüş renk tercih etmezdim. :P :)

n/a

#17
quote:

Gördüm!!!! :) Araba gümüş renkli, yeşil CC plakalı idi -muhtemelen İtalyanların arabasıdır..

Alet güzeldi ama, ben olsam gümüş renk tercih etmezdim. :P :)



italyan konsolosluğunun siparişi ;)

Sercan Keklik

#18
quote:

quote:

Gördüm!!!! :) Araba gümüş renkli, yeşil CC plakalı idi -muhtemelen İtalyanların arabasıdır..

Alet güzeldi ama, ben olsam gümüş renk tercih etmezdim. :P :)



italyan konsolosluğunun siparişi ;)



bi tanede siyah var konsoloslukta :D
145 1.4 TwinSpark
145 1.6 TwinSpark
147 1.6 TwinSpark
147 2.0 SeleSpeed Blackline
156 1.6 TwinSpark
156 2.0 TwinSpark
156 2.0 SeleSpeed
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
159 1.9 JTS
MiTo 1.6 JTDm
Giulietta 1.4 MultiAir
Giulietta 1.6 JTDm
Giulietta 1.6 JTDm
Spider 2.0 TwinSpark (916)
Spider 2.2 JTS SeleSpeed (939)
159 JTD Ti

agucba

#19
Modelin adı üstünde. Sportwagon. Alfa bunu yük yüklensin diye yapmıyor ki. Tamamen prestij için. Bunu alan birisinin kaç kilo yüklediği veya kaç litre hacmi var ilgilendirmiyor. Maksat Alfa'nın da Kombi'si var dedirtmek. Hem özellikle Almanya'da bu araçlar çok tutuluyor. Bunu alan adam açacak bagajı, yükleyecek Golf Çantasını gidecek Golf oynamaya. Veya bu araba bize dar geliyor, bizim bebeğin eşyaları diye direten hanımların gazabından korkan ama Alfa'dan da vazgeçmek istemeyen beylerin arabası olur bu ancak. :))^
BMW 3 serisi veya Audi A4'ün de kombileri öyle ahım şahım arabalar değil ama onlar da var. Mercedes'i katmıyorum, onlar ayrı bir ligde oynuyor bu oyunu.

Yalnız buna da Sedan da olduğu güzel bir jant - yay kombinasyonu iyi gider...

Edited by - agucba on 15/01/2007  21:07:14

///////////////

Levent Kobaza

#20
güzel lakin bende pek sw sevenlerden değilim

murat

#21
Ben de sw sevmem pek ..Bu türkiyede satmaz da Avrupa'da sw hastalığı nedeniyle satacaktır
Cuore Sportivo...

147 1.6 TS (2005)
145 1.4 TS (1998)
156 1.6 TS (2004)
156 2.0 SS SW (2004)
159 1.9 JTD SW (2009)
Giuilietta 1.6 JTD (2014)
166 2.4 JTD (2003)
Giuilietta 1.6 JTD (2012)
Giuilietta 1.6 JTD (2015)

n/a

#22
sw çok yakışmış bence......

n/a

#23
almanyada bulunduğumda ortalık sw audi a6 tdi kaynıyordu özellikle avrupa ülkelerinde sw anlayışı çok.aileler çoğunlukta bu tür araçları tercih ediyor..159 sw nin de bu tarz araç almak isteyenler için cazip bir seçenek olacağı kesin...

Jakomo

#24
Alooooo beyleeeeeeer nöööölüyo orda ????? Bir SW sahibi olarak güceniyom haaaaaaaaaaaaaaaaaa

Şaka maka bir kenara tamamen zevk meselesi tabii ki.... Ama bence gerçekten güzel bir makine
Sabır, boyun eğmek değil, mücadele etmektir !!!!

1996 145 1,7 16V
2001 156 SWSS Mk1,5
1994 164 V6 TB
1999 156 2,5 V6 
2003 156 SS MK 1,5
2004 156 SWSS Mk2
2007 GT
1996 BMW E36 320i Coupe M-technik
1999 166 V6 TB
1997 145 QV
2004 156 SWSS
2010 MiTo 1,4 TB