Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



1.6 ts Alt devir sorunsalı

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Murad

Arkadaşlar,
Bu sorunsalın en basit çözümü nedir? Bu alt devir ivmelenme olayını ufak bir miktar da olsa nasıl arttırırız?

dnr1

Arac 147 sanirim..147 lerin hava filitre kazani emis ucunda bez bir parca var..motordan sicak hava cekmesin diye duvar niteliginde konulmus.zamanla bu parca hava filitre girisini kapatiyor,hava alamadigi icin,cekis dusmekte..lpg regulatoru..hemen debimetrenin altina montaji yapilan bu parcanin icindrn 80-90 dercelik su akisi olmakta,debimetreyide bu sicakliga ulastirdigi icin borudaki hava isinmakta ve oksijen yogunlugunu dusurmekte, ne kadar oksijen o kadar benzin mantigiyla calisan motorlarimiz,benzini veya gazi kismakta cekis dusmekte..cozumu nalburlarda isi yalitim bandi satilmakta veya koctas gibi yerlerde kopuklu kalorifer borusu yalitimlari var,onlarla debimetreyi ve o kisimdaki borulari yalitim yaparak, yeniden aski yasayabilirsin...arkadasimin 147 sini ara sira kullanan biri olarak bunlari yaptiktan sonra gayette guzel yurudugune saidim..bizim icinde allah razi olsun dersen sevinirim
[url="http://img16.imageshack.us/img16/64/sanalmod3.jpg"]http://img16.imageshack.us/img16/64/sanalmod3.jpg[/url]

lyolcul

benim regülatör debimetrenin altında değil ama ama aynı sıkıntı bende de var. hava emişdeki bez tam olarak nerede acaba,ben de bi kontrol edeyim.

Murad

You are not allowed to view links. Register or Login
Arac 147 sanirim..147 lerin hava filitre kazani emis ucunda bez bir parca var..motordan sicak hava cekmesin diye duvar niteliginde konulmus.zamanla bu parca hava filitre girisini kapatiyor,hava alamadigi icin,cekis dusmekte..lpg regulatoru..hemen debimetrenin altina montaji yapilan bu parcanin icindrn 80-90 dercelik su akisi olmakta,debimetreyide bu sicakliga ulastirdigi icin borudaki hava isinmakta ve oksijen yogunlugunu dusurmekte, ne kadar oksijen o kadar benzin mantigiyla calisan motorlarimiz,benzini veya gazi kismakta cekis dusmekte..cozumu nalburlarda isi yalitim bandi satilmakta veya koctas gibi yerlerde kopuklu kalorifer borusu yalitimlari var,onlarla debimetreyi ve o kisimdaki borulari yalitim yaparak, yeniden aski yasayabilirsin...arkadasimin 147 sini ara sira kullanan biri olarak bunlari yaptiktan sonra gayette guzel yurudugune saidim..bizim icinde allah razi olsun dersen sevinirim
Bilgi için teşekkür ederim. Benim anlatmak istediğim bizim ts motorların genel olarak sorunu olan 1-2 viteslerde 3000 devirden önce ki güç sorunu. Biraz güçlendirici bir tavsiye ne olabilir gibi sormuştum. Hava filtresi filan deniyor ama bence bunlar hikaye. Hava filtresinin bir etkisi olmuyor. Başka ne olabilir diye sesli düşünüyorum.

tunerviper

Chip yaptırabilirsiniz. Alt devirleri biraz olsun canlandırıyor.
Turbo Twin Spark