Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



156 ss calismadi

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

erim

Merherba forum sakinleri  15 gun once soguk bi sabah saati 156 im calisayip selespeed lambasi yanip sonmeye baslayinca  gitim hemen degistirdim aküyü bi problem kalmadi catir cutur calisiyodu 3 gn kulanmiycam diye garaja cekdim elektrik kacagi var demisti akucu bende kutup basini cekdim bu aksam bindim kontagi cevirdim selespeed ikaz lambasi yanip sonmeye basladi yinee, akudenmidir yoksa nedendir bilemedim :/

tolga_ozhan

Selespeed ile alakalı olma ihtimali düşük ama şöyle bir soru sorayım.
Çalıştırmak için kontağı çevirdiğinizde SS önce aracı boşa alıyor mu?
Eğer boşa düşüremiyorsa zaten vites altındayken çalıştıramaz.
Eğer boşa düşürebiliyorsa problem SS'de değil.
Eğer düşüremiyorsa SS'in düzgün olup olmadığına dair sağlamalara başlamak gerekli.

erim

You are not allowed to view links. Register or Login
Selespeed ile alakalı olma ihtimali düşük ama şöyle bir soru sorayım.
Çalıştırmak için kontağı çevirdiğinizde SS önce aracı boşa alıyor mu?
Eğer boşa düşüremiyorsa zaten vites altındayken çalıştıramaz.
Eğer boşa düşürebiliyorsa problem SS'de değil.
Eğer düşüremiyorsa SS'in düzgün olup olmadığına dair sağlamalara başlamak gerekli.

Anahtari takiyorum kontagi aciyorum butun ikaz isiklari yaniyo normal sonra sonuyo ama selespeed yanip sonmeye basliyor marşa basincada 0 tepki zaten :/ ama dedigim gibi 15 gun oncede aynisini yapmisti akunun zayif oldugunu bildigim icin degistirdim duzelmisti birde kontagi acarken on tarafdan sanki kontak anahtarinin oldugu yerden takur tukur cizirtili bi ses geliyo :/ ama kullanim esnasinda da hic rahatsiz edici bir problem yasatmadi bir anda olabilirmi boyle?

tolga_ozhan

Ben tekrar sorayım mı sorumu :)
Anahtarı kontağa takıyorsunuz, aracı MAR konumuna getiriyorsunuz ve o esnasa vites göstergesinde 1 rakamını görüyorsunuz. Sonra marşa bastığınız esnada vites göstergesinde N işaretini görüyor musunuz?

erim

You are not allowed to view links. Register or Login
Ben tekrar sorayım mı sorumu :)
Anahtarı kontağa takıyorsunuz, aracı MAR konumuna getiriyorsunuz ve o esnasa vites göstergesinde 1 rakamını görüyorsunuz. Sonra marşa bastığınız esnada vites göstergesinde N işaretini görüyor musunuz?

Hayir goremiyorum  :'(

tolga_ozhan

Peki aracın başına gelip şöför tarafı kapısını açtığınızda SS pompasının çalıştığına dair (10 sn civarı çalışan elektrik motoru) bir ses duyuyor musunuz?

erim

You are not allowed to view links. Register or Login
Peki aracın başına gelip şöför tarafı kapısını açtığınızda SS pompasının çalıştığına dair (10 sn civarı çalışan elektrik motoru) bir ses duyuyor musunuz?

Dinledim ama duyamadim :/

tolga_ozhan

O zaman muhtemelen problem elektirksek bir arızadan kaynaklanıyor.   Selespeed'e ait olanları ve akü cirarındaki diğer sigortaları kontrol edin bende. Yerlerini kullanıcı kitabında bulmak mümkün.
Sistemdeki bir kaçak sigortayı attırmış olabilir.
Tabii tüm bunları yapmadan önce bir ölçü aleti ile akünün sağlıklı olduğuna emin olamak lazım.
Yeni değiştirmiş olabilirsiniz ama tüm bu işlere girişmeden yine emin olmakta fayda var.

erim

You are not allowed to view links. Register or Login
O zaman muhtemelen problem elektirksek bir arızadan kaynaklanıyor.   Selespeed'e ait olanları ve akü cirarındaki diğer sigortaları kontrol edin bende. Yerlerini kullanıcı kitabında bulmak mümkün.
Sistemdeki bir kaçak sigortayı attırmış olabilir.
Tabii tüm bunları yapmadan önce bir ölçü aleti ile akünün sağlıklı olduğuna emin olamak lazım.
Yeni değiştirmiş olabilirsiniz ama tüm bu işlere girişmeden yine emin olmakta fayda var.

Tesekkrederim en azindan robottan falan kaynakli olmadigini dusunmeniz  rahatlatti sanirim :) sigortalari kontrol ederim ama buyuk ihtimal sanai yolu göründü :/

tolga_ozhan

Hiç pompa sesi gelmiyorsa daha robotun görev yapmasına sıra bile gelmiyordur. O yüzden bence daha basit bir elektirk arızası.
SS yağ seviyesini kontrol ettiniz mi?

erim

Kontrol etti  normaldi hatta biraz artmis gibime geldi   :D

erim

You are not allowed to view links. Register or Login
Hiç pompa sesi gelmiyorsa daha robotun görev yapmasına sıra bile gelmiyordur. O yüzden bence daha basit bir elektirk arızası.
SS yağ seviyesini kontrol ettiniz mi?

Dün sigortaları kontrol ediyim dedim biraz uğraştım kurcaladım söktüm takdım sigortaları sonra nasıl olduğunu anlamadım ama çalıştı  bende dogruca sanayi nin yolunu tuttum tabi ordada araba çalıştığı için bi arıza bulamadık ama marş motorundan olabilir dediler bana pek olabilirmiş gibi gelmedi ama bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmakda istemiyorum :/