Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Alfa 147 2.0 Selespeed Tekleme

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

jamaisvu

Arkadaşlar bugün 2004 model 147 alarak aranıza katıldım. Fakat aklıma bir şey takıldı. Vites geçişlerinde (city modunda) hafif bir tekleme tarzı bir şey oluyor gibi. (eskiden kullandığım tam otomatik arabaya göre baya hissediliyor vites geçişleri yani.) Acaba bu normal midir diye size sormak istedim. Eğer normal değilse sorunun neden kaynaklandığını tahminen de olsa söylerseniz sevinirim.

tolga_ozhan

You are not allowed to view links. Register or Login
Arkadaşlar bugün 2004 model 147 alarak aranıza katıldım. Fakat aklıma bir şey takıldı. Vites geçişlerinde (city modunda) hafif bir tekleme tarzı bir şey oluyor gibi. (eskiden kullandığım tam otomatik arabaya göre baya hissediliyor vites geçişleri yani.) Acaba bu normal midir diye size sormak istedim. Eğer normal değilse sorunun neden kaynaklandığını tahminen de olsa söylerseniz sevinirim.

Otomatik arabaya göre geçişleri çok çok farklı olacaktır. Çünkü selespeed bir otomatik şanzıman değildir. Ancak bu yinede tekliyor olmasını gerektirmez. Alışık olmadığınız bir hissiyat aslında normal olmasına rağmen size anormal geliyor olabilir. Anlayan bir ustanın bakmasında fayda görüyorum.

dnr1

Yarı otamatik araçlarda vites geçişlerinde gaz kesilmesi normaldir
[url="http://img16.imageshack.us/img16/64/sanalmod3.jpg"]http://img16.imageshack.us/img16/64/sanalmod3.jpg[/url]

max-ime

You are not allowed to view links. Register or Login
Arkadaşlar bugün 2004 model 147 alarak aranıza katıldım. Fakat aklıma bir şey takıldı. Vites geçişlerinde (city modunda) hafif bir tekleme tarzı bir şey oluyor gibi. (eskiden kullandığım tam otomatik arabaya göre baya hissediliyor vites geçişleri yani.) Acaba bu normal midir diye size sormak istedim. Eğer normal değilse sorunun neden kaynaklandığını tahminen de olsa söylerseniz sevinirim.

  Vites geçişlerinde ayağınızı gazdan hafif çekin, eğer tekleme kesiliyorsa sorun yok demektir.

  Robotize şanzımanların klasik özelliğidir.

TRUPHASE

Arkadaşların da dediği gibi selespeed  e özel bir durum olabilir. Daha önce kaydettiğim bir videoyu paylaşayım belki sizin için bir fikir olabilir.

[url="//www.trioacoustic.com"]www.trioacoustic.com[/url]

GooSe

Selespeed ile tam otomatik şanzumanı karsilastirmak elma elma kiyaslamasi olmaz. Vites geçişlerinde ki his tum selespeed dualogic selectronic mtm şanzıman larda vardir

Motorola cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi


jamaisvu

#6
Teşekkürler cevaplarınız için. benim de tahmin ettiğim gibi korkulacak bir durum değilmiş anladığım kadarıyla aksine hoşuma gitmeye bile başladı  :D. ben yine de en yakın zamanda tam emin olmak için bir alfa servisine göstericem (motordan da biraz falza ses geliyor gibi varyatör arızası olabilir diye düşündüm.) ama her şey bir kenara bu arabayı sürmek insanı gerçekten ayrıcalıklı hissettiriyor.

tolga_ozhan

You are not allowed to view links. Register or Login
Teşekkürler cevaplarınız için. benim de tahmin ettiğim gibi korkulacak bir durum değilmiş anladığım kadarıyla aksine hoşuma gitmeye bile başladı  :D. ben yine de en yakın zamanda tam emin olmak için bir alfa servisine göstericem (motordan da biraz falza ses geliyor gibi radyatör arızası olabilir diye düşündüm.) ama her şey bir kenara bu arabayı sürmek insanı gerçekten ayrıcalıklı hissettiriyor.

Radyatör değil, varyatördür o :)

jamaisvu

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Teşekkürler cevaplarınız için. benim de tahmin ettiğim gibi korkulacak bir durum değilmiş anladığım kadarıyla aksine hoşuma gitmeye bile başladı  :D. ben yine de en yakın zamanda tam emin olmak için bir alfa servisine göstericem (motordan da biraz falza ses geliyor gibi radyatör arızası olabilir diye düşündüm.) ama her şey bir kenara bu arabayı sürmek insanı gerçekten ayrıcalıklı hissettiriyor.

Radyatör değil, varyatördür o :)

Aynen düzelttim şimdi teşekkürler. bu tarz araba ile ilgili terimleri hala karıştırıyorum.  :)