Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



son süratlar

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Alfadanadam

#50
Admin bu konuda çalışmalara çoktan başlamıştır eminim. ama şöyle bir durum var ki, bu site mali anlamda sadece tolganın emekleri ile ayakta duruyor..bir mesajında halihazırda hosting kotamızı aştığını falan söylüyordu. Mehmet abinin dediği tarzda gelişmeler için daha fazla alan gerekiyor, bu da gayet amatörce ayakta tutulan(amatör olan yapılan iş değil ticari amaç yok anlamında tabi) bir site için ciddi külfet, neticede adamın arkasında tofaş vb yok......

Onur

#51

gönüller bir oldumu samanlık seyran olur. bu yolda burda olan herkezin siteyi daha güzel daha iyi daha verimli yapmak için maddi manevi hiçbir sorumluluktan kaçınıcagını sanmıyorum...


 


Alfadanadam

#52
hah işte bende bu lafı bekliyorum ama herkesten.....

anIL(34an623)

#53

burada belli bir kalite var gerçekten. muhabbet olsun, takılanlar olsun. böyle bir ortamın kıymetini bilmek gerek. aroc'ta da kalite wardı ama biraz toplama kampı gibiydi. (tamamen tofaş yüzünden)


sözüm meclisten dışarı "alfam.net "gibi değil, ya da biri çıkıp alfa romeo sahiplerine zavallı demiyor ve diyemez. (mail grubunda bi arkadaş alfa sahipleri için zavallı demişti, onu kastediyorum)


bu ortamın ayakta tutulması için yapılması gereken bir şeyler varsa, bu ortamdan keyif alan herkesin elini taşın altına sokması gerek. bir örgütlenme olursa elimden geldiğince her türlü desteği vermeye hazırım ben


n/a

#54
Mehmet abi anılar bölümünü hemen açabliriz güzel fikir gerçekten.. Ama film olayında siteye koymamız zor hatta imkansız : (  Bunu CD'leri çoğaltıp kargoyla gönderme yolu ile halletmeyi düşünüyorum.. Bende bayağı video topladım Kasım ayı içerisinde bu işi yapacağım..  



quote:

veloce wrote:

            Esasında şu sitede bir de film olsa çok güzel olur...daha önce de belirttiğim gibi bende de birtakım filmler var...ama arasındaki 164 prototyp f-1 concept inanılır gibi değil, kesinlikle o sesi duymanız lazım... Ayrıca Alfacıların yaşadığı ve unutamayacakları anılardan oluşan bir bölüm de olabilir düşüncesindeyim...ne dersiniz?!?



quote:

Alfadanadam wrote:

Mehmet Abi sen böyle anlatmaya devam ettikçe sandalyeden düşenlerin sayısı hızla artıyor. Aman bizi hiç terketme olur mu?




Tufan

#55
tolgacım imkansız derken neyi kastediyorsun? işin maddi boyutunu bir tarafa koyalım önce. hostu değiştirsek filan olmaz mı mesela?

n/a

#56

Diğer arkadaşlarada gerçekten çok teşekkürler.. Ama sitemiz büyük boyutlu videolar koymadıktan sonra yeterli gibi gözüküyor.. Hosting şirketi ile görüştüm bu kadarlık kota aşımları problem değil, siteniz çok güzel başarılar dediler : )


Gereken en büyük katkıyı zaten sizler gösterdiğiniz iyi niyet ile zaten yapıyorsunuz sevgili dostlar....


n/a

#57

Abi şöyle..


Mesela bizim Hosting paketimiz en üst amatör paket ve 100mb.lık bir yerimiz var.. Bu paketten sonrası genelde profosyonel veya şirket olayına giriyorki bir anda fiyatlar çok yükseliyor.. Çünkü sadece yer arttırımı değil,  bant genişlikleri, sınırsız ftp, SQL gibi zaten bizim ihtiyacımız olmayan özelliklerinde sahibi oluveriyoruz : ) Bu olay tüm hosting firmalarında var değiştirmek çözüm değil yani..  Sadece kapasite arttırımı yapmayı sorsak belki ücreti karşılığında yaptırabiliriz.. Ama İşin içine video girdimi en az 10GBlık bir yer lazım olur bize.. Postayla dağıtmak gene en uygun çözüm gibi gözüktü bana..




quote:


neanderthal wrote:

tolgacım imkansız derken neyi kastediyorsun? işin maddi boyutunu bir tarafa koyalım önce. hostu değiştirsek filan olmaz mı mesela?


Alfadanadam

#58

böyle durumlar için peer2mail servisini kullanabiliriz :)


Sırf bu iş için aldığımız bir gmail vs. accounttan bu program vasıtasıyla gayet hızlı bir şekilde download edebilirsiniz ki emin olun bu herhangi bir siteden download etmekten daha hızlı..


Diğer alternatif ise daha kolay. hriders mail yanlış hatırlamıyorsam sınırsız  mail alanı veriyor ve upload sınırı mail başına 500 mb ve en güzeli de ÜCRETSİZ :)


mesela You are not allowed to view links. Register or Login">alfisti@hriders.net ya da .com gibi bir mail alıp pekala bu işi götürebiliriz. mail şifresini de admin özel mesaj ile dağıtır. gerekli gördüğü zamanlarda değiştirir falan...


Ne dersiniz??


n/a

#59

700 mb'lık Cd'yi kim upload edicek .. ?


Alfadanadam

#60

Bir sürü insan yapıyor bunu..isteyene ben yapabilirim..akşamdan başla derim ya da evden çıkarken, geldiğimde olmuş You are not allowed to view links. Register or Login zorluğu var ki bunun?


Bu arada hrider ile ilgili minik bilgiler..imkanları inanılmaz...


You are not allowed to view links. Register or Login">You are not allowed to view links. Register or Login?_ >>>>>soldaki linki explorer a kopyalayın..





• Hriders mail

  • FREE

  • Storage space - 1000 GB (1TB)

  • Maximum attachment size - 500M


n/a

#61
Şimdi hatırladım bu servisi.. Hatta tolga@... diye mailde almıştım zamanında .. ama kullanırken yavaşlıktan insanı kanser ettiği için terk etmiştim kendisini : ) Aman diyim hriders'e bulaşmayalım..

Onur

#62

bencede bu tip videolar sitede bulunursa daha iyi olur. ama dediğiniz kadar ugraştırıyosa değmez...


 


n/a

#63
Bir ara AFRA ya t-shirt, SW, mont ve benzeri ürünler yapmıştım...(1999) o zamanlardan kalma ve daha sonra yaptırdığım ; ALFA CORSE, SCUDERIA DEL PORTELLO, ALFA ROMEO ve buna benzer nakış disketleri biryerlerde olacak, ilk fırsatta onları kopyalayıp size yollayayım, mont vs. yaptırırsanız kullanırsınız...Ben tekstilden tam kopmadan önce (2000 yılı) MC LAREN'in original kolleksiyonunu hazırlamış ve aynı özel kumaşlardan da fazla yaptırıp tam ALFA ROSSO tonunda boyatıp , yaklaşıp 20 model üretip , bunları, Suadiye'deki Birmot'un açılışında benim 61 spider ile birlikte , istedikleri için bırakmıştım...1 hafta sonra yağışlı bir günde Spiderı bir çekiciye koymuşlar, içine de yaptığım birbirinden güzel modelleri de bir torbaya tıkıp, yağışlı havada, Alfanın üstü de açık bir vaziyette,hemde hiçbirşekilde bana haber vermeden , arkadaşımın galerisine yollamışlar...Maalesef karşımda hiçbir yetkili bulamadım...O günden beri de Birmotlara uğramam...



quote:

Tolga wrote:

Mehmet abi anılar bölümünü hemen açabliriz güzel fikir gerçekten.. Ama film olayında siteye koymamız zor hatta imkansız : (  Bunu CD'leri çoğaltıp kargoyla gönderme yolu ile halletmeyi düşünüyorum.. Bende bayağı video topladım Kasım ayı içerisinde bu işi yapacağım..  



quote:

veloce wrote:

            Esasında şu sitede bir de film olsa çok güzel olur...daha önce de belirttiğim gibi bende de birtakım filmler var...ama arasındaki 164 prototyp f-1 concept inanılır gibi değil, kesinlikle o sesi duymanız lazım... Ayrıca Alfacıların yaşadığı ve unutamayacakları anılardan oluşan bir bölüm de olabilir düşüncesindeyim...ne dersiniz?!?



quote:

Alfadanadam wrote:

Mehmet Abi sen böyle anlatmaya devam ettikçe sandalyeden düşenlerin sayısı hızla artıyor. Aman bizi hiç terketme olur mu?






n/a

#64

abi koymak imkansız diyorum kardeşim onur hala bence koyalım  diyor : ))


Eskiden bir gümrük komisyon şirketinin bir reklam metni vardı.. "Zoru hemen yaparız imkansız biraz zaman alır" Tabii mali polis atlamıştı hemen "nooluyor diyerekten" : )


Varmı onurcum bu şirketle bi alakanız : )  



quote:


Onur wrote:

bencede bu tip videolar sitede bulunursa daha iyi olur. ama dediğiniz kadar ugraştırıyosa değmez...


 




n/a

#65

Valla süper olabilir.. Tabi o disketleri nasıl nerde kullanacağımızı bilmek lazım. Ben tekstilden hiç anlamam : )


Birmotta eski birmot birşey kaybetmemişsiniz gitmemekle..




quote:


veloce wrote:

Bir ara AFRA ya t-shirt, SW, mont ve benzeri ürünler yapmıştım...(1999) o zamanlardan kalma ve daha sonra yaptırdığım ; ALFA CORSE, SCUDERIA DEL PORTELLO, ALFA ROMEO ve buna benzer nakış disketleri biryerlerde olacak, ilk fırsatta onları kopyalayıp size yollayayım, mont vs. yaptırırsanız kullanırsınız...Ben tekstilden tam kopmadan önce (2000 yılı) MC LAREN'in original kolleksiyonunu hazırlamış ve aynı özel kumaşlardan da fazla yaptırıp tam ALFA ROSSO tonunda boyatıp , yaklaşıp 20 model üretip , bunları, Suadiye'deki Birmot'un açılışında benim 61 spider ile birlikte , istedikleri için bırakmıştım...1 hafta sonra yağışlı bir günde Spiderı bir çekiciye koymuşlar, içine de yaptığım birbirinden güzel modelleri de bir torbaya tıkıp, yağışlı havada, Alfanın üstü de açık bir vaziyette,hemde hiçbirşekilde bana haber vermeden , arkadaşımın galerisine yollamışlar...Maalesef karşımda hiçbir yetkili bulamadım...O günden beri de Birmotlara uğramam...



quote:

Tolga wrote:

Mehmet abi anılar bölümünü hemen açabliriz güzel fikir gerçekten.. Ama film olayında siteye koymamız zor hatta imkansız : (  Bunu CD'leri çoğaltıp kargoyla gönderme yolu ile halletmeyi düşünüyorum.. Bende bayağı video topladım Kasım ayı içerisinde bu işi yapacağım..  



quote:

veloce wrote:

            Esasında şu sitede bir de film olsa çok güzel olur...daha önce de belirttiğim gibi bende de birtakım filmler var...ama arasındaki 164 prototyp f-1 concept inanılır gibi değil, kesinlikle o sesi duymanız lazım... Ayrıca Alfacıların yaşadığı ve unutamayacakları anılardan oluşan bir bölüm de olabilir düşüncesindeyim...ne dersiniz?!?



quote:

Alfadanadam wrote:

Mehmet Abi sen böyle anlatmaya devam ettikçe sandalyeden düşenlerin sayısı hızla artıyor. Aman bizi hiç terketme olur mu?








n/a

#66
Video cd.leri çoğaltıp üyelere kargo ile ulaştırmak da iyi fikir...Bir de bu siteye yakışır bir sticker olması lazım...12cm.ölçülerinde bir üçgen, alt tarafına alfistiturkey  kendi yazı karekteriyle, ortayada quadrofolio...sadece fikir...ne dersiniz?

Tufan

#67
Daha önce bu konuda fikir üretmiş arkadaşlar beni affetsinler ama Mehmet Bey tasarım konusunda pirimiz. Mehmet Bey'den rica etsek de bir eskiz yapsa?

Alfadanadam

#68

Ben bizzat Mehmet abinin tasarımlarını ve eskizlerini gördüm..inanılmaz şeylerdi...


Zaten garajı başlıbaşına bir meditasyon merkezi gibi , özellikle italyan otomobillerine hayran olanlar için..



Edited by - Alfadanadam on 31/10/2005  18:33:36

master

#69

Yanlış anlaşılmışım ben :) Site paketine konulsa videolar daha iyi. İnternete koymak hakkaten zor iş.

Mülayim biriyim.

2001 156 2.0 TS Executive
1997 GTV V6 Turbo
2007 159 1.9 JTDm Distinctive Plus
2008 GT 1.9 JTDm Q2
2007 Spider 2.2 JTS

TRSemih

5. vites 80km/h sabit hızdan hızlanma ile top speed (eğimsiz yolda denenmiştir).


GT Q2 Blackline '08 1.9 JTDM (2026-...)
A4 B8 '09 2.0 TFSI QUATTRO (2022-2026)
Giulietta '15 1.6 JTDM (2021)
159 '06 1.9 JTDM (2016-2021)
156 '05 1.6 TS (2012-19)
156 '98 2.0 TS (2014-15)

fevkalbeser12

You are not allowed to view links. Register or Login
5. vites 80km/h sabit hızdan hızlanma ile top speed (eğimsiz yolda denenmiştir).


Çok sağlam hort:)
Araba markalarından bir insan yaratmak istesek toyota beyni, aston martin yüzü, cadillac karnı ve alfa romeo bu insanın kalbi ve ruhu olur...
                         jeremy clarkson

blackgear

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
5. vites 80km/h sabit hızdan hızlanma ile top speed (eğimsiz yolda denenmiştir).


Çok sağlam hort:)

:))

Madem hortlamış, maksimum hızım 215km/h (Navigasyon değeridir, Ankara-İstanbul Otoban üzerinde kızılcahamam sapağında İstanbul-Ankara istikametinde görülmüştür. Yolda eğim var.

Lbe

Düz yolda 195-200, eğimli yolda 210 gördüm en son

KAKIRMAN

Hort mu ne hortu. 7 Yıl be. Dile kolay bu 7 yılda neler oldu neler bitti :-[
The Machina List

1998 | Alfa Romeo 145 | 1.6 TS
2001 | Alfa Romeo 156 | Sportwagon | Selespeed 2.0
2005 | Alfa Romeo 156 | Sportwagon | Selespeed 2.0
2011 | Alfa Romeo Giulietta | Sport Pack 1 | 1.6 JTD
2005 | Alfa Romeo 156 | Sportwagon | Selespeed 2.0
2006 | Alfa Romeo GT | 2.0 TS
2011 | Alfa Romeo 159 |1.7 TBI
***
2005 | Peugeot 206 | 1.4 HDI | Panoramic
2017 | Peugeot 2008 |  1.6 HDI |Allure