Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Giulietta seçimi

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Ekin

Cok tesekkurler, kaplama isini dusunduk ama bir de siyah sunrooflu araba aramamiz gerekecekti simdi, Ankara'daki kirmizi cunku (fiyati da uygundu, bayi kendisi satin almis kota doldurmak icin, 75bin fiyat verdiler sunroof + dist. kirmizi, butun islemleri tamam) o yuzden malesef ki 3-4 hafta beklemeye karar verdik. Ama bu arada da en az 15 gunluk bir Giulietta kiralayacagiz, aslinda benzinlisini kiralayacaktik yakit durumunu yasayarak gorelim, en azindan bize ne kadar masrafi olacagini bizzat goruruz diye ama nerdeee, benzinliyi internette tek bir yerde bulduk o da gunlugune 250 istiyor  :haydi: :haydi: Bursa-Istanbul-Antalya'da fiyatlari da uygun gorunen 3 yer bulduk, bir saat icinde konusacagiz bakalim, hepsi dizel.

Her turlu lehimize diye dusunuyorum, 15 gun kullandiktan sonra dizel mutlu etmeyecekse gozu karartip benzinli aliriz, mutlu ederse ne ala, bizimki gelene kadar Giulietta'siz kalmamis olurum  :) 15 gunluk kiralama icin de 1200-1400 gibi bir butce ayirdik bakalim, umarim arac buluruz pazar gunune kadar.

Su arabayi alinca derin bir oh cekecegim, forum ahalisini de kurtarmis olacagim oyle miydi boyle miydi su mu bu mu derdimden  :haydi:

alihsans

Renk niçin bu kadar aşırı önemli anlamadım?
Bence en güzeli kırmızı. Beyaz ve griye de hayır demem. Bir tek siyahı hoşuma gitmiyor.
Hayatta en hakiki mürşit ilimdir.

Everybody should drive a Mini, everybody should own a Mini at some point or you're incomplete as a human being. JAMES MAY

Ekin

Siz de haklisiniz aslinda, ama zevk meselesi iste, beyazi oyle bir yakistiriyorum ki bu arabaya, baska rengi dusunmedim bile hic  :) Bir de aylardir su manzaraya bakinca baska renge bir turlu isinamadim  :-[


Alfadanadam

Avis duzenli olarak giu alıyor ve naksimum 2 yasindayken satiyor. Bence avisin elinde kesin vardir kiralamak icin.

LG-D802 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi


Ekin

Avis malesef minimum 25 yas istiyor, bizim yaslar 24.. 3 yeri aradik, biri Bursa biri Antalya, bu ikisinde arac yoktu. Istanbul'da bir yeri aradik o da 25 yas diyor, birkac yer kaldi aramadigimiz.  :duvar:

agucba

Şu anda bizim araç kiraladığımız şirketin garajında Avis'in araçları da var. Dün kırmızı bir 500L'nin arkasında 2014 model, siyah Giulietta görünce hem şaşırmış hem sevinmiştim.  :)

///////////////

Ssaika

Selam arkadaşlar, yeni Giuletta aldım ve aranıza katıldım. Benim merak ettiğim fabrika verisi olan 6.8 Lt/ 100 km verisini tutturabiliyormusunuz ? Ben aracım henüz daha 200 km de ve 12 Lt verisiyle gidiyorum, e bana fazla gibi geldi. Yorumlarınızı bekliyorum. Aracım 1.4 Multiair TCT.

alihsans

You are not allowed to view links. Register or Login
Selam arkadaşlar, yeni Giuletta aldım ve aranıza katıldım. Benim merak ettiğim fabrika verisi olan 6.8 Lt/ 100 km verisini tutturabiliyormusunuz ? Ben aracım henüz daha 200 km de ve 12 Lt verisiyle gidiyorum, e bana fazla gibi geldi. Yorumlarınızı bekliyorum. Aracım 1.4 Multiair TCT.
Tutturamazsınız. :)
Şurada son tüketimimi detaylı paylaşmıştım:
You are not allowed to view links. Register or Login



LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Hayatta en hakiki mürşit ilimdir.

Everybody should drive a Mini, everybody should own a Mini at some point or you're incomplete as a human being. JAMES MAY

admin

200 km'deki bir motorun yüksek yakıt tüketmesi normaldır. Ilerleyen km ile tüketiminiz normale dönecektir.
Bu arada firmanın vermiş olduğu tüketimi tutturmak mümkün. Sadece çok sabırlı olmak gerekiyor.
:alfisti:

Lütfen forumda arama yapmadan yeni konu başlatmayın.

alihsans

You are not allowed to view links. Register or Login
200 km'deki bir motorun yüksek yakıt tüketmesi normaldır. Ilerleyen km ile tüketiminiz normale dönecektir.
Bu arada firmanın vermiş olduğu tüketimi tutturmak mümkün. Sadece çok sabırlı olmak gerekiyor.
TCT ile şehir içi 6,7, şehir dışı 4,3 lt'yi tutturmak nasıl mümkün hocam?
Bildiğiniz bir tüyo varsa öğrenmek isteriz.  :)
Hayatta en hakiki mürşit ilimdir.

Everybody should drive a Mini, everybody should own a Mini at some point or you're incomplete as a human being. JAMES MAY

halil

katalogda yazan  yakıt tüketimi ve emisyon değerleri, 2008/692/EC direktifine göre  ölçülmüş fabrika test sonuçlarıdır.fabrika şartlarında bütün etkenler optimum seviyededir.hava sıcaklığı,rüzgar durumu,hava basıncı,o2 değeri.gerçek trafik şartları içerisinde ,bu değerler değişken olacağından,fabrika değerlerine yaklaşabilirsiniz ama birebir tutturmak zor.

.hele alman araçları için daha zor.kataloglara %10 düşük değer yazdıkları ortaya çıkmıştı.
cehennemde ateş yoktur.her insan kendi  ateşini bu dünyadan götürür.P.S.A

chao

benim bu fabrika yakıt tüketim verileri ile ilgili düşüncem hangi marka ya da hangi model olursa olsun onların verdiği üzerine 1,5 - 2 lt koymak lazım.(benzinlide)

Denemelerimde genelde de sonuç böyle çıkıyor. Denildiği gibi, abartı bir şekilde zorlayarak ve deneyerek belli  bir km de fabrika verilerini tutturabilirsiniz ama sürekli ve genel kullanımda aynı veriyi tutturmak çok zordur.

Mesela, benim bir önceki Giuliettamda(120 hp) fabrikasyon şehir içi yakıt tüketimi 8.4 / şehir dışı 5,3 / karma 6,4 olarak verilmiş.

Ama benim gerçekte yaşadığım;
Şehir içi : yazın 9,5 - kışın 10,5 / şehir dışı : 6,5 - 7 / Karma ise arabayı sattığım gün (trip B ilk aldığım günden beri sıfırlamamıştım) baktığımda 8,5 'di.

Kullanım şeklime gelince, sürekli 6. vites 80'le de gitmem, sürekli 180 200 de gitmem. ortalama bir kullanım şekli denilebilir.
Bu yüzden fabrika verilerini baz alarak bir aracın yakıt tüketimi hakkında kanaatte bulunmak çok mantıklı gelmiyor bana.

2004 Alfa Romeo 147 1.6 TS Distinctinve
2013 Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB 120 Progression Pluse
2014 Alfa Romeo Giulietta 1.6 Jtd Distinctive
2016 Alfa Romeo Giulietta 1.6 Jtd Super TCT