Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Distinctive ve progression hakkında

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

erhan35

Merhaba arkadaşlar, bu iki model arasında özellik olarak birçok fark olmasına karşın ben basitçe ayrımı direksiyonun sol tarafındaki hız sabitleyici ve el gazı kolundan yapıyorum. Yanlışsam duZelttin lütfen. Progression modellerde o kol yok değil ki?

iceberg156

Hangi model hakkında bahsettiğinize de bağlı fakat Alfa 147 ve 156 için distinctive modellerde cruise control olmasına rağmen progressionlarda bu özellik mevcut değil.


Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive Plus Q-Tronic
Alfa Romeo 156 1.6 TS Distinctive
Alfa Romeo 156 1.6 TS Distinctive

erhan35

You are not allowed to view links. Register or Login
Hangi model hakkında bahsettiğinize de bağlı fakat Alfa 147 ve 156 için distinctive modellerde cruise control olmasına rağmen progressionlarda bu özellik mevcut değil.

147 için söylemiştim, araba satış ilanlarında sıklıkla rastlıyorum progressionlara distinctive yazıyorlar. ve fotoğraflardan anlamak için direksiyonun solundaki kollara bakıyorum.

iceberg156

147' ler için beygir güçlerinde de farklılık gösterebiliyor. Distinctive modeller 120 hp iken Progressionlar 105 hp olabiliyor diye biliyorum. 147' si olan arkadaşlar daha net bilgi verebilirler.


Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive Plus Q-Tronic
Alfa Romeo 156 1.6 TS Distinctive
Alfa Romeo 156 1.6 TS Distinctive

Tolga033

You are not allowed to view links. Register or Login
147' ler için beygir güçlerinde de farklılık gösterebiliyor. Distinctive modeller 120 hp iken Progressionlar 105 hp olabiliyor diye biliyorum. 147' si olan arkadaşlar daha net bilgi verebilirler.
MK2 olan 147'ler o şekilde galiba.

cem meric

147 bazı modellerinde paket olarak'da farkı var collezione gibi,
Varyatörsüz 105'lik bir kaç araç var.
120'likler varyatörlüler  :)

alihsans

147'lere sonradan hız sabitleyici takılamıyor mu?
Hayatta en hakiki mürşit ilimdir.

Everybody should drive a Mini, everybody should own a Mini at some point or you're incomplete as a human being. JAMES MAY

halil

mk1 lerde  motor farkı yoktur.distinctive olanların ekstradan  arka cam otomatiği,cruise ,dijital kliması vardır.mk2 lerde ise 105hp lik versiyonlar vardır.donanım biraz daha farklıdır.progression,distinctive,collezione,black line gibi versiyonları vardır.

You are not allowed to view links. Register or Login/alfaromeo.com.tr/Pages/147_5_donanim.html
cehennemde ateş yoktur.her insan kendi  ateşini bu dünyadan götürür.P.S.A

kahraman.kilic1

147 2007 model var bende progression. 105 beygir bunlarda varyatör yok hız sabitleyici yok ve kol dayama yok bunun dışında tüm özellikler distinctive ile benzer. Arka camlar otomatik ve klima çift bölgeli dijital.