Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Araç Sorgulamaları

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 3 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Doğa Tosun

Aksam bmw ilanina doping çekicem bismillah deyip. 21.500 e foruma vericem bedava versmen ama ilgilenen olmaz diye düşünüyorum
"AlfaRomeo 159 JTDM [url="//dist.plus"]Dist.Plus[/url] Qtronic


"Alfa MiTo 1.4 TB (sold)
"Alfa GT 2.0 JTS Selespeed (sold)
"Alfa 147 1.6 TS (sold)

ozoozo


You are not allowed to view links. Register or Login
Aksam bmw ilanina doping çekicem bismillah deyip. 21.500 e foruma vericem bedava versmen ama ilgilenen olmaz diye düşünüyorum

Bu defa da satmazsan Alfin Oğuzla arabayı parçalayıp satmaya geliyoruz kardeşim. :arkadasim:


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi

ismet

You are not allowed to view links. Register or Login
Aksam bmw ilanina doping çekicem bismillah deyip. 21.500 e foruma vericem bedava versmen ama ilgilenen olmaz diye düşünüyorum

İsteyene daha yüksekten vermiyorsun, istemeyene daha aşağıdan veriyorsun :) Bence önce sen karar ver Doğa :)
I am the master of my fate
I am the captain of my soul

sbk0655

#1303
.

sbk0655

You are not allowed to view links. Register or Login
Aksam bmw ilanina doping çekicem bismillah deyip. 21.500 e foruma vericem bedava versmen ama ilgilenen olmaz diye düşünüyorum
Treni kacirdin dedik sana ver o adama arabayi diye , simdi dogal olarak durgun bir donemdeyiz tum piyasalarda ciddi durgunluk var , hadi hayirlisi bakalim allah gonlune gore versin.

sbk0655

#1305
.

sbk0655

#1306
.

sbk0655

#1307
.

sbk0655

#1308
.

Erkay KAHYA

You are not allowed to view links. Register or Login
Treni kacirdin dedik sana ver o adama arabayi diye , simdi dogal olarak durgun bir donemdeyiz tum piyasalarda ciddi durgunluk var , hadi hayirlisi bakalim allah gonlune gore versin.

You are not allowed to view links. Register or Login  Treni vurgulamak için mi mesajlar?  :D

ozoozo


You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Treni kacirdin dedik sana ver o adama arabayi diye , simdi dogal olarak durgun bir donemdeyiz tum piyasalarda ciddi durgunluk var , hadi hayirlisi bakalim allah gonlune gore versin.

You are not allowed to view links. Register or Login  Treni vurgulamak için mi mesajlar?  :D

Kaç defa diyorum Serkan abiyi sinirlendirmeyin :(


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi

sbk0655

Haaha yok ya internetin halt etmesi silelim bari .

hi_cazz

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Treni kacirdin dedik sana ver o adama arabayi diye , simdi dogal olarak durgun bir donemdeyiz tum piyasalarda ciddi durgunluk var , hadi hayirlisi bakalim allah gonlune gore versin.

You are not allowed to view links. Register or Login  Treni vurgulamak için mi mesajlar?  :D

ileti kasıyor çaktırma ;)


ismet

Serkan araç satmak için 100 ileti gerek 1500 değil  :p Tamam la tamam vurmayın, adam öldü :))
I am the master of my fate
I am the captain of my soul

Gouki

You are not allowed to view links. Register or Login beyefendi burası sahibinden değil !!!1!!!!!11!!!!

gneral

You are not allowed to view links. Register or Login

Arkadaşlar bu aracın geçmişini biliyor musunuz??
Muhsin | Samsun

sbk0655

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login beyefendi burası sahibinden değil !!!1!!!!!11!!!!
Ya bir ilan verecez burnumdan getirdiniz.

mhaktan

You are not allowed to view links. Register or Login
Bu araci taniyan varmi arkadaslar bu hafta icinde arac almayi dusunuyorum var mi tavsiyeleriniz ?

Doğa Tosun

2-3 kez net alıcıyı iptal ettiğim doğrudur ama bu sefer kararım kesin İsmet Abi. Diğer badirelerde alacağım araba yoktu açıkçası, arabasız kalamam okul 25 km uzakta, şu an bmw satıldığı an alacağım 2-3 tane araba var, o yüzden kesin satılması gerek :) babam da üstünü çizdi bmw'nin..

You are not allowed to view links. Register or Login  You are not allowed to view links. Register or Login  You are not allowed to view links. Register or Login 

Özdemir Abi valla ben de o noktadayım 1 haftadır :D fena fikir değil, parçalasak parçaları satsak sonra çalıntı ihbarı versek, kaskodan da parasını alsak  >:D (sanayide bunu teklif ettiler kaskolu olduğunu öğrenen bi Esnaf)

Serkan Abi, haklısın. Durgun bi dönem ama, 86 tane favorisi var ilanın, anlamıyorum neden satılmıyor...
"AlfaRomeo 159 JTDM [url="//dist.plus"]Dist.Plus[/url] Qtronic


"Alfa MiTo 1.4 TB (sold)
"Alfa GT 2.0 JTS Selespeed (sold)
"Alfa 147 1.6 TS (sold)

ozoozo

You are not allowed to view links. Register or Login
2-3 kez net alıcıyı iptal ettiğim doğrudur ama bu sefer kararım kesin İsmet Abi. Diğer badirelerde alacağım araba yoktu açıkçası, arabasız kalamam okul 25 km uzakta, şu an bmw satıldığı an alacağım 2-3 tane araba var, o yüzden kesin satılması gerek :) babam da üstünü çizdi bmw'nin..

You are not allowed to view links. Register or Login  You are not allowed to view links. Register or Login  You are not allowed to view links. Register or Login 

Özdemir Abi valla ben de o noktadayım 1 haftadır :D fena fikir değil, parçalasak parçaları satsak sonra çalıntı ihbarı versek, kaskodan da parasını alsak  >:D (sanayide bunu teklif ettiler kaskolu olduğunu öğrenen bi Esnaf)

Serkan Abi, haklısın. Durgun bi dönem ama, 86 tane favorisi var ilanın, anlamıyorum neden satılmıyor...

favorilerden bir tanesi ölücü You are not allowed to view links. Register or Login kardeşim haberin olsun. Geçen Tutkuda söyledi az daha düşsün alacağım alet nalet diye..

ismet

Vay arkadaş, o 25 km'yi her gün servisle gittim ben :) You are not allowed to view links. Register or Login

Şaka bir yana, hayırlı olsun. Baban neden çizdi?
I am the master of my fate
I am the captain of my soul

sbk0655


You are not allowed to view links. Register or Login
2-3 kez net alıcıyı iptal ettiğim doğrudur ama bu sefer kararım kesin İsmet Abi. Diğer badirelerde alacağım araba yoktu açıkçası, arabasız kalamam okul 25 km uzakta, şu an bmw satıldığı an alacağım 2-3 tane araba var, o yüzden kesin satılması gerek :) babam da üstünü çizdi bmw'nin..

You are not allowed to view links. Register or Login  You are not allowed to view links. Register or Login  You are not allowed to view links. Register or Login 

Özdemir Abi valla ben de o noktadayım 1 haftadır :D fena fikir değil, parçalasak parçaları satsak sonra çalıntı ihbarı versek, kaskodan da parasını alsak  >:D (sanayide bunu teklif ettiler kaskolu olduğunu öğrenen bi Esnaf)

Serkan Abi, haklısın. Durgun bi dönem ama, 86 tane favorisi var ilanın, anlamıyorum neden satılmıyor...

Belki onlarda kendi arabalarının satılmasını bekliyordur kardeşim .

Kutay

You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login
2-3 kez net alıcıyı iptal ettiğim doğrudur ama bu sefer kararım kesin İsmet Abi. Diğer badirelerde alacağım araba yoktu açıkçası, arabasız kalamam okul 25 km uzakta, şu an bmw satıldığı an alacağım 2-3 tane araba var, o yüzden kesin satılması gerek :) babam da üstünü çizdi bmw'nin..

You are not allowed to view links. Register or Login  You are not allowed to view links. Register or Login  You are not allowed to view links. Register or Login 

Özdemir Abi valla ben de o noktadayım 1 haftadır :D fena fikir değil, parçalasak parçaları satsak sonra çalıntı ihbarı versek, kaskodan da parasını alsak  >:D (sanayide bunu teklif ettiler kaskolu olduğunu öğrenen bi Esnaf)

Serkan Abi, haklısın. Durgun bi dönem ama, 86 tane favorisi var ilanın, anlamıyorum neden satılmıyor...

Belki onlarda kendi arabalarının satılmasını bekliyordur kardeşim .
Dogru orantı  :yukari-ok:
[url="https://hizliresim.com/2bAebA"]https://hizliresim.com/2bAebA[/url]

98" 156 1.6
99" 156 2.0
99" 166 3.0 Sportronic

erhan35

q2 ilanda yok kim aldı acaba? bende düşünmedim değil ama aracın boya durumu rahatsız etti. Bursa'daki q2 de yok ilanlarda

ahmet_mahmut

2004 model 112binde 156 almayi düşünüyorum, fiyat olarak 28 bin dusunuluyor ne dersiniz bana yardımcı  olabilecek var mi fikir verebilecek..