Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Arabama Hırsız Girdi.

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Salleen

#25
bizim bundan onceki alfayı mk1 dı ilk alındıgı gun hırsız girmişti. delirmiştim .

sizinki cıdden buyuk hasarlı aklımdan gecenleri bi
Allah bilir. nasıl yapılır ya nasıl nasıl kıyar bı ınsan buna yuh ya cok buyuk geçmiş olsun

Cem

#26
Çok büyük geçmiş olsun Cengiz Abi,
Şimdi gördüm mesajını.
BABASI BELİRSİZ olan bu adamları tenhaya kıstırıp bütün hırsı çıkarmak gerek ya neyse,Allahlarından bulsunlar eğer inançları varsa.!!
Bu arada kimlikler için özellikle bir zabıt tutturmanız gerekli,o gün itibariyle çalındığını ancak o şekilde kanıtlayabilirsiniz.(adınıza kredi vs gibi işlemlerde kullanmaları durumunda kanıt olarak) Laptop için de eğer IP nosu biliyorsanız o şekilde savcılık müdahale edip bazı durumlarda cep telefonu takibi benzer bir sistemle yakalayabilirler.
Haram zıkkım olsun,ne demeli bilmem!
Tekrar büyük geçmiş olsun,cana  geleceğine mala gelsin demek tek çare bu aşamada.

kotchero

#27
quote:

Offf yaa, şimdi gördüm ve sinirden deliye dönmüş durumdayım. Allah biliyor ya aklımdan neler geçiriyorum......

Çok geçmiş olsun Cengiz. Bazı kaskolar araç içindeki kişisel eşyalar için de bir miktar teminat veriyordu yanlış bilmiyorsam , seninkinde de o tarz bir teminat var mıydı?



Malesef laptop ve diğer eşyalarımı teminat kapsamıyor ses sistemide araç bedelinin %5!ini geçemiyormuş.

Senin dediğini söylediler banada sordum yokmuş benim sigortada.

çok saol teşekkür ederim allah sizlerin arabalarını korusun bu şerefsizlerden.

kotchero

#28
quote:

Geçmiş olsun!!Bu gün hırsızlık yarın gasptan içerideler,merak etmeyin,hepsinin kayıtları poliste mevcut.
Bence kredi kartı konusunda bankanıza başvurun,kimlikler konusunda ise daha da hassas davranın,gerekli işlemleri hemen başlatın,çünkü o kimlikleri çeşitli cürümleri işlemek için kullanacaklar.İnşallah olay burada kalır daha fazla zarar görmezsiniz.Bu tarz hırsızlar  genelde geniş ve organize olmuş diğer suç şebekeleri için çalışır.Ancak bir kaç eylemden sonra (sözde)ağabeylerinin menfaatleri gereği içeri tıklırlar,yerlerine yenileri You are not allowed to view links. Register or Login çark döner.

Bu arada İstabul Bahçlievlerde mi oldu olay?Bende oradayım.


Kimlik konusunda beyan ve raporu detaylı tutturdum e sordum tutanak tarih ve saatinden itibaren kimliklerin kullanılması hiçbirşey ifade etmiyor özellikle sordum.

Yarenin karşısı bilirsiniz oraları o zaman istanbul evlerinin olduğu yer.


n/a

#29
cengiz abi resimleri gördüm ve içim parçalandi...
dilerim bunu yapanin anasini bacisini eşşekler atlar zenciler ve bilimum uzuuun bacaklilar tenhada sıkıştırır.....dilerim ki bunu yapanlar en ağir kazalarda yaralanıp sakat kalırlar..

ama en önemlisi  CANA DEĞİL MALA GELSİN...
inşallah kaybettiklerinin çok daha iyilerine sahip olursun...

n/a

#30
Arabaya hırsiz girmesi günlük hayatın bir parçası oldu, artık hırsızın girmesini değil, daha çok "zarar vermesini" yarirgiyoruz neredeyse.

Çok büyük namussuzluk, çok geçmiş olsun..

Gouki

#31
Cengiz abi çok geçmiş olsun ya allah kahretsin bunu yapanları valla yakalayınca gebertmek lazım bunu yapabilen adam hiç uslanır mı ya..

AlfistiKerem

#32
Çok çok geçmiş olsun Cengiz kardeş.Bunlara ******* demek az bile.Bende 3 sene önce uno turbo vardı.3 kez arabam çalındı.İlkinde teyzemin evinin önünden çaldılar.Ruhsatı bendeydi.2.sinde evimin önünden çaldılar gece,gene ruhsatı aldık allahtan.3 .de bağdat caddesine divan pastanesinin önünüden çaldılar,1 saat dolaştım geldim bi baktım yok ve maalesef ruhsatı herzaman yanıma alan ben,o sefer almadım.Gidiş o gidiş...Hala daha arıyoruz.Sana da tekrardan çok geçmiş olsun,inşallah kaskon zararını karşılar.

n/a

#33
Cok Gecmis Olsun.

Hakkate cok uzucu ya. Benimde bir kac kere basima gelmisti eski arabamda.

Pislik adamlar, Lanet olsun hepsine.

Tekrar gecmis olsun Cengiz, umarim kartlar ve kimlik cok sorun yaratmaz.

n/a

#34
geçmiş olsun Cengiz.
İnsan böyle durumlarda kime ne diyeceğini şaşırıyor gerçekten. Yapana mı , yaptırana mı , yapanları güya bulamayanlara mı , yapılanların komik cezalarına mı , düştüğümüz hallere mi ?
bunların yatacak yeri yok .

kotchero

#35
Herkese teşekkür ederim.
İnanın başka hiçbirşey beni bu kadar rahatlatmazdı,
İyiki varsınız, bu olayın acısını sizlerden başka kimse benimle bu kadar gerçek paylaşamazdı..

içime su serptiniz tek dileğim arabamın eskisi gibi olması.

ycecen

#36
Benim arabama hırsız girdiğinde 1 hafta kendime gelememiştim.. Sadece dandik bi teyp çalmıştı halbuki.. Ama sorun tecavüze uğramış hissetmekte.. Gerçekten çok geçmiş olsun.

Cem

#37
Hiç sıkma abi canını, kırmızı 156 daha da güzel olur inşallah,öyle atla deve değil maddi kayıplar,üzücü şeyler ama Allahtan o ...........'ları yedek anahtarı bulamamış ve şimdi araban senin evinin önünde. O bile bence rahatlaman için yeter.
Sen güzel bi alarm taktır,birde ek bir poliçe ile arabandaki eşya + tesisatını teminat altına al.İçin rahat olsun..Allah Tekrarından saklasın.

kotchero

#38
quote:

Benim arabama hırsız girdiğinde 1 hafta kendime gelememiştim.. Sadece dandik bi teyp çalmıştı halbuki.. Ama sorun tecavüze uğramış hissetmekte.. Gerçekten çok geçmiş olsun.



bu aslında tam ifade ediyor gerçkten kendşnş berbet hşssettşren bişey.


t_e_m

#39
allahın belaları, resimleri görünce benim asabım bozuldu, keşke yapanlar elimizde olsa da alfistiturkey üyeleri olarak hep beraber dövebilsek.
geçmiş olsun, hiçbiri telafi edilmeyecek zaiyatlar değil neyse ki..

Sercan Keklik

#40
abi dün geceden beri forum acılmıyordu inan şu an acıldıgına lanet ettim ya..!

Evlatları sakat dogsun.. Yatacak mezar bulamasınlar... Kısır Kalsınlar! Anneleri ölsün! aklıam daha cok şey geliyoda yazamıyorum buraya.. Böyle şerefsizlik olmaz ya.. İt kopuk dolu etraf bunları alıcaksın bi sallandırcaksın İbret-i alem olucak.. Bak bidaha yapıyolarmı
145 1.4 TwinSpark
145 1.6 TwinSpark
147 1.6 TwinSpark
147 2.0 SeleSpeed Blackline
156 1.6 TwinSpark
156 2.0 TwinSpark
156 2.0 SeleSpeed
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
159 1.9 JTS
MiTo 1.6 JTDm
Giulietta 1.4 MultiAir
Giulietta 1.6 JTDm
Giulietta 1.6 JTDm
Spider 2.0 TwinSpark (916)
Spider 2.2 JTS SeleSpeed (939)
159 JTD Ti

n/a

#41
üff..

çok geçmiş olsun.. Benimde teyp gitmişti ama o hazmedememezlik ve bukadar kolaymı duygusu kolay gitmemişti...

boşverin ya lanet olsun ..

bado

#42
off..ya..çok üzüldüm yaa.. ne adi şerefsizler. var.. çok geçmiş olsun.. cengiz bey..  :(
Bahadır BAYRAK --- 2011 Alfa Romeo Giulietta /

n/a

#43
Şimdi gördüm Cengiz abi çok geçmiş olsun..
Allah belalarını versin..

En büyük kabuslarımdan biri başına gelmiş çok üzüldüm, ki benimde aracımda çok ciddi tesisat var ve allah korusun onlar giderse maddiyata mı yoksa verdiğim emeğe mi daha çok üzülürüm bilemiyorum...

bu insanlar o milyarlık teypleri, hoparlörleri çalıp da ihya olmuyolar, gidip teypçilere tanesi 20-30 milyona satıyolar. Ekonomik koşullar, yasaların uygulanmaması ve polisin yozlaşması nedeniyle Türkiye it kopuk cenneti oldu maalesef..
Polise de boşuna sormuşsun abi, onlar polisle yüzde hesabına çalışıyolar..

Bize de onlara beddua etmek dışında bişey kalmıyo maalesef..

Tekrar çok geçmiş olsun...

scanti

#44
yakalanan şerefsizler 1 saat sonra salınınca olacak budur, vakti zamanında evimize giren bir hırsız yakalandığında uüzleştirmeye hırsızı eve getiren polislerden biri " bana kalsa bunların diz kapaklarına birer tane sıkarım bir daha ömrü billah düzelipte bu işleri yapamazlar" demişti. Bir insanı ömür boyu sakat bırakmayı düşünmek her nekadar sevimli gözükmesede helal e uzanan elleri kırmak lazım. benzeri olaylardan ağzı yanmayan yoktur.ben 145 imi satacağım gün sabah kaltıgımda sağ ön cam patlak ve teyp in yerinde yeller esiyordu. Açlık işsizlik bahane işn kolayına kaçıp emeğimizi çalıyorlar, alınterimizi gasp ediyorlar. evimize - arabamıza girip özelimize tecavüz ediyorlar. diz kapaklarına sıkmakta bencede fayda var...

Jakomo

#45
Cengiz ya: inan acaip üzüldüm, resmen için parçalandı.... Ben' de zamanında aynı bela ile karşılaşmıtım ve tabii ki küfürün biri bin para.... Allah belalarını versin, onun bunu çocukları !!!!!!
Yapabileceğimiz bişi varsa ltf hmn haber ver....
İnşallah ................. lar kredi kartlarını kullanmamışlardır' da birde ordan zarara uğramazsın.....
Sabır, boyun eğmek değil, mücadele etmektir !!!!

1996 145 1,7 16V
2001 156 SWSS Mk1,5
1994 164 V6 TB
1999 156 2,5 V6 
2003 156 SS MK 1,5
2004 156 SWSS Mk2
2007 GT
1996 BMW E36 320i Coupe M-technik
1999 166 V6 TB
1997 145 QV
2004 156 SWSS
2010 MiTo 1,4 TB

kotchero

#46
quote:

Cengiz ya: inan acaip üzüldüm, resmen için parçalandı.... Ben' de zamanında aynı bela ile karşılaşmıtım ve tabii ki küfürün biri bin para.... Allah belalarını versin, onun bunu çocukları !!!!!!
Yapabileceğimiz bişi varsa ltf hmn haber ver....
İnşallah ................. lar kredi kartlarını kullanmamışlardır' da birde ordan zarara uğramazsın.....



Allahtan Kredi kartlarında bir problem olmadı hepsinio panik anında olsada arayıp iptal ettridim ama büyük işkenceydi yani o moralle mecal anlatmak ne kadar zormuş.

Bak alarm bana çıksaymış belki bu olmazmış   guluyorum artık valla snirimden oynatmaya az kaldı

BARLAS

#47
Gül ya Cengiz boşver.. Bugün sana yarın bize, sonra tekrar sana sonra tekrar bize.. Düzen ve ceza (!) uygulamaları böyle oldukça bu böyle sürer gider, olan da bizim gibi para biriktirip, kredi alıp araba vs alanlara olur...

Cana gelmesin de, boşver gerisini...

kotchero

#48
quote:

Gül ya Cengiz boşver.. Bugün sana yarın bize, sonra tekrar sana sonra tekrar bize.. Düzen ve ceza (!) uygulamaları böyle oldukça bu böyle sürer gider, olan da bizim gibi para biriktirip, kredi alıp araba vs alanlara olur...

Cana gelmesin de, boşver gerisini...



Süper söyledin doğru söze ne denir, haklısın.. ama düzen ters ve biz hep bunu yaşıcaz ve kendimizi korumak zorunda kalıcaz...

Tufan

#49
Benim arabama hırsız girdiğinde karakolda polisler ile sohbet ederken "ne yaparsam hırsızları caydırırım" diye sordum. Sonuçta işi bilenler polisler yani.

Polis arkadaşın bana verdiği cevap "silah al" olmuştu.

Arabamı dağıtsınlar ben razıyım...