Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Alfa 156 2.0 - Hararet

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

iskoc

You are not allowed to view links. Register or Login
Orjinal fabrika cikisi radyatorum delindigi icin carium Zeki ustada ithal bir radyator ile degistirmistik.. Kisin hicbir hararet problemim yokken yaz sicaklari baslamaya basladigi andan itibaren yuksek suratlerde yasamaya basladi benbu problemi.. Termostat,devirdaim,hortum baglantilari hatta gosterge saatindeki bir elektronik arizadan bile suphelendik fakat daha oncede soyledigim gibi problem yok hicbirisinde.. Tabiki radyatorude kisin sifir taktigimizdan hic suphelenmedik ve sona biraktik.. En son radyatoru Orjinal Bakir ile degistirince problem aninda cozuldu.. Tahminimce 2.0 156 lara ithal radyatorler yetersiz kaliyor yada Bulent beyinde soyledigi gibi tikanma soz konusu olabilir.. Suanda 200 km nin uzerinde 1 saat bile performansli kullanimda hararet 80 derecenin uzerine cikmiyor.. Probleminiz cok cok buyuk ihtimal daha once soyledigim gibi radyatorunuz.. Alfayedekparcadan temin edebilirsiniz fiyat en son 350 TL idi.. Zeki usta problemini cozecektir .. Hatta Çağlar tavsiye ettii daha once ayni problemi yasamis beraber halletmissiniz diye soylerseniz fazlasiyla ilgilenecektir.

performanslı kullanımda 80 in üzerine çıkmamasıda normal değil..
2001 156 2.0 Twinspark 2013-2015
1998 166 3.0 V6 24V     2015-2019

Kafzielist

156 da uzun yolda hararet 90 derecenin yaklasik 1 cm asagisinda kaliyor .. 80 dereceden kastim bu.. ne kadar cok devir cevirirseniz devirdaim orantili sekilde hizlaniyor yani isin ozeti siz redline yapmadintan sonra yuksek hizlara cikmaniz arabayi hararetlendirmez
156 2.0 TS 98"
156 2.5 V6 01"
156 2.0 TS Executive 01"
156 2.0 TS 99"
33 1.7ie 89"
33 1.5ie 94"
33 1.5QV 90"

eser06

öncelıkle herkeze merhaba aranıza 2001 model 156 sleesped alarak yenı katıldım aracımı bır haftatır kulllanmama rahmen sanırım bundan sonra baska araca bınmem.sorunum aracımın hararetı yukselıyor 110 kadar cıkıyor bıdon kapagını acıyorum su bıtmıs tekrar koyuyorum turluyorum gene hararet yukselıyor kapagı gene acıyorum su gene eksılmıs bır kacakda You are not allowed to view links. Register or Login bıdonukapagı orjınal degılmıs tempra kapagımıs sanırım sorun bundan kaynaklana bılırmı en onemlısı ben memurum ankarada en ucuz parcayı nereden alacagımı ve musterıyı uzmeden alfa tamırı  yapan  alfadan anlıyan tavsıye edebılecegınız bırı varmı.sanırım alfaya bınınce 10 yıllık ustamıda degıstırmem gerecek tesekkur ederım aranızda olmak cok guzel

mavisseckin

Eksozdan aşırı beyaz duman çıkıyorsa sorun conta yakmış olabilir. Yada radyatörde su kaçağı ama önemli bi sorun bence bu şekilde binme büyük sıkıntı çıkarır

DcD-Semih

Öncelijle hayırlı olsun. Suyun eksilmesi normal değil, muhakkak bir yerden kaçak vardır kapalı sistem sonuçta.

Genleşme kabının etrafına bakın antifriz görürseniz kapaktan kaçırıyodur. Yüksek basınçta suyu tutamıyor olabilir kapaklar aynı zamanda giderdir. Aracın altına karton koyup ertesi gün bakın radyatör, su hortumları termostat bunların hiçbirinden kaçak olmadığına emin olun gerekirse bir ustaya liftte kontrol ettirin. Bir diğer ihtimalde silindir kapağında su kaçağı olması. Egzoz manifoltunun kenarlarında yanmış antifriz kalıntısı egzozdan su atma, sıkışık trafikte ve yüksek devirlerde hararetin yükselmesi şeklinde görülür.

Geçmiş olsun ve kolay gelsin :)
2001 Alfa Romeo 145 1.6 T.spark - Giallo Zoe
2002 Alfa Romeo 156 2.0 Selespeed - Rosso
2002 Alfa Romeo 156 2.0 T.Spark - Bianco Polare
2002 Alfa Romeo 156 2.0 Selespeed - Grigio Chiaro
2000 Alfa Romeo 156 2.0 T.Spark - Rosso
2004 Alfa Romeo 156 2.0 T.Spark - Grigio Metallico
2012 Alfa Romeo Giulietta 1.4TB - Bianco Pastello

beyce

You are not allowed to view links. Register or Login
Orjinal fabrika cikisi radyatorum delindigi icin carium Zeki ustada ithal bir radyator ile degistirmistik.. Kisin hicbir hararet problemim yokken yaz sicaklari baslamaya basladigi andan itibaren yuksek suratlerde yasamaya basladi benbu problemi.. Termostat,devirdaim,hortum baglantilari hatta gosterge saatindeki bir elektronik arizadan bile suphelendik fakat daha oncede soyledigim gibi problem yok hicbirisinde.. Tabiki radyatorude kisin sifir taktigimizdan hic suphelenmedik ve sona biraktik.. En son radyatoru Orjinal Bakir ile degistirince problem aninda cozuldu.. Tahminimce 2.0 156 lara ithal radyatorler yetersiz kaliyor yada Bulent beyinde soyledigi gibi tikanma soz konusu olabilir.. Suanda 200 km nin uzerinde 1 saat bile performansli kullanimda hararet 80 derecenin uzerine cikmiyor.. Probleminiz cok cok buyuk ihtimal daha once soyledigim gibi radyatorunuz.. Alfayedekparcadan temin edebilirsiniz fiyat en son 350 TL idi.. Zeki usta problemini cozecektir .. Hatta Çağlar tavsiye ettii daha once ayni problemi yasamis beraber halletmissiniz diye soylerseniz fazlasiyla ilgilenecektir.

Nereden buluruz bu bakır radyatörü ve ne kadara bulabiliriz?

beyce

Benim radyatör yeni değiştirildi bu arada. ona rağmen yapıyor hararet olayını devir daim ve hararet yeni