Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Baskın Basanındır :)

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Sitsabaiesan

[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img] Gebze center de yakaladım yakışıklıyı


Sent from my iPhone using Tapatalk
1995/145 1.7** boxer
1998/146 1.4** ts
2004/147 1.6** ts
2007/159 1.9** jts
Sadece insan biriktirir.

HEPİMİZ ÖLELİM FENERBAHÇE YAŞASIN

Sitsabaiesan

[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img] yine bir Gebze center radarı


Sent from my iPhone using Tapatalk
1995/145 1.7** boxer
1998/146 1.4** ts
2004/147 1.6** ts
2007/159 1.9** jts
Sadece insan biriktirir.

HEPİMİZ ÖLELİM FENERBAHÇE YAŞASIN

Sitsabaiesan

[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img] bereketli yer burası


Sent from my iPhone using Tapatalk
1995/145 1.7** boxer
1998/146 1.4** ts
2004/147 1.6** ts
2007/159 1.9** jts
Sadece insan biriktirir.

HEPİMİZ ÖLELİM FENERBAHÇE YAŞASIN

Sitsabaiesan

[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img] bunu da az önce Hereke'de yakaladım selamlar


Sent from my iPhone using Tapatalk
1995/145 1.7** boxer
1998/146 1.4** ts
2004/147 1.6** ts
2007/159 1.9** jts
Sadece insan biriktirir.

HEPİMİZ ÖLELİM FENERBAHÇE YAŞASIN

Gouki

You are not allowed to view links. Register or Login Abi maşallah :)

Sitsabaiesan

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login Abi maşallah :)

çalışıyoruz :) radarlar hep açık :)
1995/145 1.7** boxer
1998/146 1.4** ts
2004/147 1.6** ts
2007/159 1.9** jts
Sadece insan biriktirir.

HEPİMİZ ÖLELİM FENERBAHÇE YAŞASIN

Tolga033

2 Kocaeli,1 Afyon, 1 Ankara.

Avea inTouch 4 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Sitsabaiesan

Adım adım Anadolu hepsi şehrime geldi


Sent from my iPhone using Tapatalk
1995/145 1.7** boxer
1998/146 1.4** ts
2004/147 1.6** ts
2007/159 1.9** jts
Sadece insan biriktirir.

HEPİMİZ ÖLELİM FENERBAHÇE YAŞASIN

Sitsabaiesan

[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img] başka bir forumda yakaladım çok Hoşuma gitti Başlığa uygun mu ? Bilemedim


Sent from my iPhone using Tapatalk
1995/145 1.7** boxer
1998/146 1.4** ts
2004/147 1.6** ts
2007/159 1.9** jts
Sadece insan biriktirir.

HEPİMİZ ÖLELİM FENERBAHÇE YAŞASIN

Tolga033

Bu arabaya kocaman egzozlar yakışıyor.  :yukari-ok:

hüseyin.akman

[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]
2004  147  1.6 TS distincive (16 RU 535)

Adalı35

[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]

SM-N915F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

İyi olmak kolaydır, zor olan adil olmaktır....

ilkerbenli

Geçen hafta salı gününden, Bilkent cyberpark çıkışı ikili baskın..
159 un rengine bayıldım :))
[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]

Sent from my D6603 using Tapatalk

2012 Mito QV

Muratözdemir

[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]
Gaziemir kipa otoparkı

alisto

[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]

abi - kardeş

Maltepe

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


sp4rc0

You are not allowed to view links. Register or Login
[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]

SM-N915F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Manisa da görüyorum bunu. Birkaç kez selam verme girişimin oldu ama alan olmadı :)
'06 147 1.6 TS (2006-...)
'17 Volvo V40 CC 1.5 T3 (2017-...)

Adalı35

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]

SM-N915F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Manisa da görüyorum bunu. Birkaç kez selam verme girişimin oldu ama alan olmadı :)
Bu aracı sonradan hatırladım ümit.  Bi ara sahibinden de Satılıktı.  Başka bir forumda fotoğraflarını görmüştüm sanırım manisa da ikamet ediyor sahibi.

SM-N915F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

İyi olmak kolaydır, zor olan adil olmaktır....

sp4rc0

[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]

Forumdan değildir diye umuyorum..
'06 147 1.6 TS (2006-...)
'17 Volvo V40 CC 1.5 T3 (2017-...)

Tolga033

You are not allowed to view links. Register or Login
[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]

abi - kardeş

Maltepe

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Çok güzel fotoğraf olmuş ,kardeş kardeş.  :)

mhmtmcn

[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]
Samsun yolu. Hem baskın hem selamlaşma. 06 ALF 59 Selamlar.

ST27i cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Turaç Karakuş




Mersinde dükkanım önünde duruyor :)
2005 Ar 156 1,6 t-spark

Tolga033

You are not allowed to view links. Register or Login



Mersinde dükkanım önünde duruyor :)
Senin kirmiziyi yakalayip goremedik bir turlu. :)

Avea inTouch 4 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


MuRaT34

haftasonu memleket havası alalım diye Kastamonu ya gittik amanda ne göriyim :D



Sitsabaiesan

1995/145 1.7** boxer
1998/146 1.4** ts
2004/147 1.6** ts
2007/159 1.9** jts
Sadece insan biriktirir.

HEPİMİZ ÖLELİM FENERBAHÇE YAŞASIN

Sitsabaiesan

[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]
Gebze otopark


Sent from my iPhone using Tapatalk
1995/145 1.7** boxer
1998/146 1.4** ts
2004/147 1.6** ts
2007/159 1.9** jts
Sadece insan biriktirir.

HEPİMİZ ÖLELİM FENERBAHÇE YAŞASIN