Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



61 SF 627 Giu ile yola devam...

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

ugur_1903e

147 ile yollarımızı ayırdıktan sonra, mutlu sona 2012 model Giulietta (1.6) ile ulaştık çok şükür.

Şimdilik bir kaç foto ile başlayayım yoncalar ve sticker ile yeni fotoları en kısa zamanda yükleyeceğim.





milano 75

hayırlı olsun,ağız tadıyla kullanın inşallah
delilikten muzdarip değilim,her anının tadını çıkarıyorum

Koful

hayırlı olsun maşallah  :nazar:
kazasız belasız sürüşler dilerim...

Recep Küçük

 Maşallah kazasız belasız ağız tadıyla binin inşallah. Hayırlı uğurlu olsun :nazar: :nazar:

41 K 9803  147 1.6 ts progression 3K

ugur_1903e

Herkese çok çok teşekkür ederim. Allah hepimize kazasız belasız sürüşler nasip etsin inş.

blackgear


ssg

Hayırlı olsun. Kazasız, belasız, keyifli sürüşler :nazar::clover: Yalnız anten yamuk duruyor sanırım.
BMW 1.16i Sportline
Giulietta 1.6 JTDm
-----------------
Eksi Alfalarım
-----------------
MiTo 1.4 MA TCT
MiTo 1.4 TB
GT 2.0 JTS Selespeed

MuRaT34

hayırlı olsun allah kaza bela vermesin  :clover:

tayfun

Hayırlı olsun.


Sent from my iPhone using Tapatalk

vieri


salihpak


ugur_1903e

Herkese çok teşekkür ederim. Allah herkese gönlünden geçen alfayı nasip etsin inş.

Gouki

Hayırlı uğurlu olsun yeni Alfa'nız.

schumi

Hayırlı olsun. Kazasız belasız...

koroglubrk

10 AHU 04 Jarama Black Mk2 147
10 ABK 64 Jarama Black Mk2 156 SS

ugur_1903e

Herkese iyi dilekleri için çok teşekkür ederim.

egemensnt


universeee

Hayırlı uğurlu olsun, maşallah! :)
2005 Alfa Romeo 147 1.6TS Distinctive 2013-2016
2013 Nissan Qashqai 1.5 dci Tekna 2016 - ...

krm1983

Keyifli sürüşler


iPad 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
Siamo fatti della stessa materia di cui sono fatti i sogni.

Alfadanadam

Hayırlı uğurlu olsun, kazasız belasız inşallah.

Tesla

Hayırlı olsun beyaz güvercininiz. 61 plakada çok güzel duruyor :)
-Tesla-