Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Terfi - 159 / Vol. 2

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Kutay

[url="https://hizliresim.com/2bAebA"]https://hizliresim.com/2bAebA[/url]

98" 156 1.6
99" 156 2.0
99" 166 3.0 Sportronic

Tolga033


Utku

Epeydir yazmamışım
Yakın zaman önce güzel bi bakımdan geçtik bahattin ustada.
Fren diskleri, balatalar, el freni teli, sağ teker bilyası, yağ filtre ıvır zıvır..138 k oldu km..Tıkır tıkır biniyoruz.
El freni teli değişimi rahatlattı epey arabayı.Zaten liftte arka tekerlek zor dönüyordu, el freni inik de olsa tutuyomuş meğer.

You are not allowed to view links. Register or Login

Nitekim aralık ayında ailemize yeni bir üye katılacak.
Bebeğin yanında birde köpeğimiz var ve sw araca ihtiyac duyacağım.
Elim bir türlü ilan vermeye gitmiyor ama başa gelince mecbur kalıcam sanırım.
2003 147 1.6 Twinspark
2008 159 1.9 Jtdm-Qtronic
2005 156 2.0 Selespeed
2008 159 1.9 Jtdm-Qtronic

Theillest

Maşallah abi sitede en cok begendiğim 159 lardan biri. Ailenin yeni üyesine de sağlıklı huzur dolu uzun bir ömür dilerim:)

ar.159

Baba dendikten sonra sw ye de binilir traktöre de üstad hayırlısı olsun ihtiyaç varsa çok zorda olsa vedalaşmayı bilmeli


Sent from my iPhone using Tapatalk
34 AV 0020 COMING SOON!!
"Diğerleri otomobil satmak için yarışır, biz ise yarışmak için otomobil satarız."Enzo-Ferrari
"Ne zaman yolda bir Alfa Romeo görsem şapkamı çıkartıp onu selamlarım." Henry Ford

Koful

Maşallah  :nazar:
Bebeğinizi de sağlıklı kucağınıza almanız dileğiyle...
159 SW'ye mi geçeceksiniz bilemiyorum ama, sırf bagaj büyüsün diyeyse pek te farkı yok açıkçası, değiştirdiğinize değmeyebilir. Ama köpek içinse bişey diyemem...

francobaresi

Masallah , bakimlar iyi olmus. Bebeginiz de sagligiyla bereketiyle gelir  insallah, aralikta bir alfista daha artiyoruz :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Cuore sportivo

Utku


You are not allowed to view links. Register or Login
Maşallah abi sitede en cok begendiğim 159 lardan biri. Ailenin yeni üyesine de sağlıklı huzur dolu uzun bir ömür dilerim:)

Cok sagolun, amin insallah..

You are not allowed to view links. Register or Login
Maşallah  :nazar:
Bebeğinizi de sağlıklı kucağınıza almanız dileğiyle...
159 SW'ye mi geçeceksiniz bilemiyorum ama, sırf bagaj büyüsün diyeyse pek te farkı yok açıkçası, değiştirdiğinize değmeyebilir. Ama köpek içinse bişey diyemem...

Eksik olmayin, sizin sw de cok guzel.ama sasirdim pek fark olmadigina..sedan 159 larin yukleme agzi cok dar.
Ben hem bebek arabasi puseti ivir ziviri rahatlikla koyarim hemde kopegi de koyarim diye dusunuyodum.
159 sw de olabilir ama denk gelmesi zor.insignia sport tourer secenekler icinde en ustte gozukuyor..

You are not allowed to view links. Register or Login
Masallah , bakimlar iyi olmus. Bebeginiz de sagligiyla bereketiyle gelir  insallah, aralikta bir alfista daha artiyoruz :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Cok sagol onur..insallah :)
2003 147 1.6 Twinspark
2008 159 1.9 Jtdm-Qtronic
2005 156 2.0 Selespeed
2008 159 1.9 Jtdm-Qtronic

Utku


You are not allowed to view links. Register or Login
Baba dendikten sonra sw ye de binilir traktöre de üstad hayırlısı olsun ihtiyaç varsa çok zorda olsa vedalaşmayı bilmeli

Sent from my iPhone using Tapatalk

Bi kucagimiza alalim da, neye binecegimize bakicaz ustad..bana sigmayiz gibi geliyor 159 a
2003 147 1.6 Twinspark
2008 159 1.9 Jtdm-Qtronic
2005 156 2.0 Selespeed
2008 159 1.9 Jtdm-Qtronic

Koful

Kağıt üzerinde 45lt fark var sedanla sw arasında, en büyük artısı köpeğin orada takılabilecek olması :)

Ancak köpek oradayken yanına ne kadar eşya konabilir bakmak lazım. Bizim araca hala sol arka kapı bekliyoruz, o işler bittikten sonra dilerseniz bir Ankara buluşmasında inceleriz birlikte :)

Bir de başka sw önerileri olanlar da olabilir mesela You are not allowed to view links. Register or Login

rain man

159'un maşallahı var abi.

Forumu forum yapan 159'lardan belli ki bir iki tane ancak kaldı sen de satacağım diyorsun ne diyeyim :)

Ama ailenize yeni gelecek olan üyeniz de sağlıkla mutlulukla gelsin neşe katsın evinize. Öyle bir güzellik söz konusu oluyorsa aracın önemi yok bence :) Şimdiden hayırlı olsun tebrik ederim.
Alfa Romeo 147 1.9 JTD Q2 2009

ku2

Topu attılar bana :)))
Evet..
O zaman şöyle diyim..
Opel Insignia Sport Tourer güzel, donanımlı, ve büyük bir araç. Yükleme eşiği düz..!! Çok önemli bir ayrıntı bu.
Passat variant keza öyle..Yükleme eşiği düz. Ancak 159da yükleme eşiği düz DEĞİL. Bagaj aşağıda kalıyor ve çok derin değil. Benim Subaru SWde de eşik düz..ve yükleme çok rahat yapılabiliyor. Misal, çocuk arabasını katlayıp koymak, spor çanta, sırt çantası, valiz, IKEA kutusu yüklemesi çok rahat yapılıyor.
Ben 159u incelediğimde 2 unsur beni rahatsız etmişti. Birincisi arka diz mesafesi, ikincisi de eşikten dolayı bagajın kullanışsız olması.
--
2004 Subaru Impreza WRX STI / 34 VK 0778
2015 Subaru Levorg 1.6 GT-S SPORT / 06 BM 4785

Utku

You are not allowed to view links. Register or Login
Kağıt üzerinde 45lt fark var sedanla sw arasında, en büyük artısı köpeğin orada takılabilecek olması :)

Ancak köpek oradayken yanına ne kadar eşya konabilir bakmak lazım. Bizim araca hala sol arka kapı bekliyoruz, o işler bittikten sonra dilerseniz bir Ankara buluşmasında inceleriz birlikte :)

Bir de başka sw önerileri olanlar da olabilir mesela You are not allowed to view links. Register or Login

45 lt den ziyade yukseklik ve yukleme esigi cazip kiliyor sw yi.
Ama selim abinin yazdiklarindan sonra listede sona dusuyor 159 sw  :(
Istanbuldayim bu arada ama tesekur ederim teklifiniz icin..
2003 147 1.6 Twinspark
2008 159 1.9 Jtdm-Qtronic
2005 156 2.0 Selespeed
2008 159 1.9 Jtdm-Qtronic

Utku

You are not allowed to view links. Register or Login
159'un maşallahı var abi.

Forumu forum yapan 159'lardan belli ki bir iki tane ancak kaldı sen de satacağım diyorsun ne diyeyim :)

Ama ailenize yeni gelecek olan üyeniz de sağlıkla mutlulukla gelsin neşe katsın evinize. Öyle bir güzellik söz konusu oluyorsa aracın önemi yok bence :) Şimdiden hayırlı olsun tebrik ederim.

Veysel eksik olma kardesim cok sagol.
Once guzelligi alalim kucaga, araba isi kolay :)
Dogum yaklastikca insanin oncelikleri oyle degisiyor ki inanilmaz..

Cok daha guzel 159 lar forumda var bu arada, hepsine de masalah..
2003 147 1.6 Twinspark
2008 159 1.9 Jtdm-Qtronic
2005 156 2.0 Selespeed
2008 159 1.9 Jtdm-Qtronic

Utku

You are not allowed to view links. Register or Login
Topu attılar bana :)))
Evet..
O zaman şöyle diyim..
Opel Insignia Sport Tourer güzel, donanımlı, ve büyük bir araç. Yükleme eşiği düz..!! Çok önemli bir ayrıntı bu.
Passat variant keza öyle..Yükleme eşiği düz. Ancak 159da yükleme eşiği düz DEĞİL. Bagaj aşağıda kalıyor ve çok derin değil. Benim Subaru SWde de eşik düz..ve yükleme çok rahat yapılabiliyor. Misal, çocuk arabasını katlayıp koymak, spor çanta, sırt çantası, valiz, IKEA kutusu yüklemesi çok rahat yapılıyor.
Ben 159u incelediğimde 2 unsur beni rahatsız etmişti. Birincisi arka diz mesafesi, ikincisi de eşikten dolayı bagajın kullanışsız olması.

Tecrube konustu :)
159 sw direk elenir bu durumda..alfadan uzaklasma fikri bile beni uzsede, oncelikler ihtiyaclar mecbur birakacak.
Passat zaten aday bile degil, ruhsuz markanin odun arabasi
Subaru olabilirdi ama toplasan uc bes ilan var, onlarinda fiyatlar epey yukselmis.
Insignia oncelikli aday oluyor, zaten piyasada daha zarif bi sw goremiyorum.

Hele bi dogsun, bakacagiz, simdilik zamani var gibi.
Eyvallah abi
2003 147 1.6 Twinspark
2008 159 1.9 Jtdm-Qtronic
2005 156 2.0 Selespeed
2008 159 1.9 Jtdm-Qtronic

Alper

Utku hayırlı olsun öncelikle.
Skoda superb yi de ekle bence.
SW olarak ciddi güzel , geniş ve kullanışlı

SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


GooSe

Bende benzer araçlara bakıyorum 508 sw yide listeye ekle derim özellikle thp sine bakıyorum

ASUS_Z00AD cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


ar.159


You are not allowed to view links. Register or Login
Utku hayırlı olsun öncelikle.
Skoda superb yi de ekle bence.
SW olarak ciddi güzel , geniş ve kullanışlı

SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
superb de sw ye ne gerek var normali bizim yatak odası kadar bagaja sahip :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
34 AV 0020 COMING SOON!!
"Diğerleri otomobil satmak için yarışır, biz ise yarışmak için otomobil satarız."Enzo-Ferrari
"Ne zaman yolda bir Alfa Romeo görsem şapkamı çıkartıp onu selamlarım." Henry Ford

Utku

@Alper eyvallah cok sagol..
superb de cok guzel.ama o kadar yaslanmadim ya :) dinamik degil o araba..sportif bi sw olsun istiyorum.zaten cok az ilan var ve rakamlar dusundugumun ustunde

@GooSe cok guzel secenek..listede oda
2003 147 1.6 Twinspark
2008 159 1.9 Jtdm-Qtronic
2005 156 2.0 Selespeed
2008 159 1.9 Jtdm-Qtronic

ku2

 Motor dizel mi benzin mi düşünüyorsun Utku..?
--
2004 Subaru Impreza WRX STI / 34 VK 0778
2015 Subaru Levorg 1.6 GT-S SPORT / 06 BM 4785

Utku

You are not allowed to view links. Register or Login
Motor dizel mi benzin mi düşünüyorsun Utku..?

En buyuk ikilemim bu..
Yillik 20-25 bin yapiyorum en az.Lakin istedigim sw araclarin dizel ve benzinli versiyonlari arasinda takriben 10-15 bin tl oynuyor.Hangisi mantikli emin olamiyorum bu noktada.
Yoksa 1.6 180 hp cosmo sport tourer neredeyse bedavaya satiliyor 50 k civarina



2003 147 1.6 Twinspark
2008 159 1.9 Jtdm-Qtronic
2005 156 2.0 Selespeed
2008 159 1.9 Jtdm-Qtronic

muğlalı

bu noktada en mantıklısi 508 Utku hatta binerim diyorsan temiz bir 407 sw bile güzel olur ama temizi zor bulunur.

Tolga033

Hayırlı olsun abi.
İnsignia SW güzel tercih,sedandan daha çok beğeniyorum hatta.Alfa başka ama mecburiyetler işte.  :)

erdem1904

Güzel haber :) Sağlıklı sıhhatli dünyaya gelir inşallah... Önceliklerin, tercihlerin, evlendikten sonra zaten daralan kendine ayırabildiğin zaman miktarın hızla değişecek  :) Ama hepsine değer  ...
1996 146 1.7 boxer
1996 146 1.6 boxer
1998 156 2.0 ts exe.
2004 156 selespeed
2006 159 1.9 jtd dist.
2006 156 1.6 dist.
2005 147 1.6 dist.MK2

Adza

Allah analı babalı büyütsün. Jant almaya geldiğimde incelenmiştim aracını hatırlıyorsundur. Çok güzel çok temiz bir 159. Satmana üzülsem de sebebi güzel. Hayırlısı olsun insaallah kıymet bilecek birine gider. :clover: