Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



06 M 0192 GIULIETTA

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

mertcancagla


mertcancagla

Bugun cift cikisimi yaptirdim sonunda
Bu fotograf cok net degil yarin daha guzel bir fotograf koyacagim.
Umarim Erkay ve Azmi abi begenmistir
Nereye gitmemi soyleyen Ozgun abiye sonsuz tesekkur ve saygilarimi sunarim. You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login  You are not allowed to view links. Register or Login

Rotweiler

AÇıkcası ben beğendim Mert. Hizalama da güzel olmuş.
Difüzör de sırıtmamış.
Güle güle eskit ;)
Anyone can drive a fast car, but only few can drive a car fast.
|||||||||||||||

ssg

Hayirli olsun kardesim. Sira bende :D
BMW 1.16i Sportline
Giulietta 1.6 JTDm
-----------------
Eksi Alfalarım
-----------------
MiTo 1.4 MA TCT
MiTo 1.4 TB
GT 2.0 JTS Selespeed

Gouki

Hayırlı olsun kardeşim tam tadında oldu. Bu fotoğrafta sağ taraf daha aşağıda ama son hali fabrikasyon gibi.

schumi

Hayırlı olsun,çift çıkışsız Giu kalmasın... :)

mertcancagla

You are not allowed to view links. Register or Login
AÇıkcası ben beğendim Mert. Hizalama da güzel olmuş.
Difüzör de sırıtmamış.
Güle güle eskit ;)
Cok tesekkurler abi
Olabildigi kadar orjinal olsun dedik
Bencede guzel oldu:)

mertcancagla

You are not allowed to view links. Register or Login
Hayirli olsun kardesim. Sira bende :D
Cumartesi gidiyoruz kardesim!:D

mertcancagla

You are not allowed to view links. Register or Login
Hayırlı olsun kardeşim tam tadında oldu. Bu fotoğrafta sağ taraf daha aşağıda ama son hali fabrikasyon gibi.
Aynen Ozgun abi yarin daha duzgununu cekicem
Hakkini odeyemem vallahi cok tesekkur ederim
Adamin dibisin!;D :clover: :nazar:

mertcancagla

You are not allowed to view links. Register or Login
Hayırlı olsun,çift çıkışsız Giu kalmasın... :)
Aynen bencede kalmamali cok yakisiyor
Tesekkur ederim:)

Doğa Tosun

gayet güzel olmuş  :yukari-ok: tam ayarında. Ben de tavsiyeyi egzoz konusunda You are not allowed to view links. Register or Login 'den almıştım "abart muhsin"e göndermişti
"AlfaRomeo 159 JTDM [url="//dist.plus"]Dist.Plus[/url] Qtronic


"Alfa MiTo 1.4 TB (sold)
"Alfa GT 2.0 JTS Selespeed (sold)
"Alfa 147 1.6 TS (sold)

Erkay KAHYA

Nice diff.  :nazar:
Adamlar ya. Selçuk ve İsmail.  :yukari-ok:
Tamam olmuştur o.  :D






mertcancagla

You are not allowed to view links. Register or Login
gayet güzel olmuş  :yukari-ok: tam ayarında. Ben de tavsiyeyi egzoz konusunda You are not allowed to view links. Register or Login 'den almıştım "abart muhsin"e göndermişti
Ozgun abi isin kitabini yazmis :D
Cok saol canim kardesim

mertcancagla

You are not allowed to view links. Register or Login
Nice diff.  :nazar:
Adamlar ya. Selçuk ve İsmail.  :yukari-ok:
Tamam olmuştur o.  :D
Aynen mukemmel usta ve insanlardi iki abide

KUY65

Şimdi tam olmuş güle güle kullan :)  :nazar:
06KUY65-MiTo Kutay Yıldız, Ankara

OğuzCanAlantor

Hayırlı olsun Mertcan güle güle kullan  :nazar:

mertcancagla

You are not allowed to view links. Register or Login
Şimdi tam olmuş güle güle kullan :)  :nazar:
Daha tam olmadi bir haftsya tam olacak umarim >:D

mertcancagla

You are not allowed to view links. Register or Login
Hayırlı olsun Mertcan güle güle kullan  :nazar:
Cok tesekkur ederim:)

ssg

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Şimdi tam olmuş güle güle kullan :)  :nazar:
Daha tam olmadi bir haftsya tam olacak umarim >:D
Bir haftaya ateş edecek >:D
BMW 1.16i Sportline
Giulietta 1.6 JTDm
-----------------
Eksi Alfalarım
-----------------
MiTo 1.4 MA TCT
MiTo 1.4 TB
GT 2.0 JTS Selespeed

mertcancagla

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Şimdi tam olmuş güle güle kullan :)  :nazar:
Daha tam olmadi bir haftsya tam olacak umarim >:D
Bir haftaya ateş edecek >:D
Kar yagmazsa tabi :duvar:

ssg

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Şimdi tam olmuş güle güle kullan :)  :nazar:
Daha tam olmadi bir haftsya tam olacak umarim >:D
Bir haftaya ateş edecek >:D
Kar yagmazsa tabi :duvar:
Doğu'ya yağacakmış bu hafta :D
BMW 1.16i Sportline
Giulietta 1.6 JTDm
-----------------
Eksi Alfalarım
-----------------
MiTo 1.4 MA TCT
MiTo 1.4 TB
GT 2.0 JTS Selespeed

h.t

Hayırlı olsun kardeşim..

Bi el atında benim difide halledelim , çok çirkin bizim giu lar diff siz yav :'(

mertcancagla

You are not allowed to view links. Register or Login
Hayırlı olsun kardeşim..

Bi el atında benim difide halledelim , çok çirkin bizim giu lar diff siz yav :'(
Bu cumartesi topluca hepsini halledelim istersen?:D You are not allowed to view links. Register or Login

mertcancagla




Oncesi - Sonrasi olarak bu sekilde fotograf koydum:)

Aracim bildiginiz gibi 1.4 TCT MA
Bu jantlari bundan onceki ayin 23 unde satin aldim. Ancak TOFAS in stoklarindaki problemden dolayi yurtdisindan daha bugun gelebildi jantlarin hepsi ve suanda takmak nasil oldu.
Aracimda yay yoktu ancak 18 " lastikten dolayi cip gibi gozukecegini dusundugumden dolayi vogtland 30 mm yay aldim.
Bence cok duzgun tam kararinda bir yay oldu
Bu jantlari aldigimdan dolayi cok mutluyum bu arabaya cok yakistigini dusunuyorum. Daha detayli fotigraflari cektikce foruma koyacagim.

ssg

Hadi hayırlı olsun kardeşim. Baya uzun yoldan geldi :D Jant+yay+marşpiyel tam kararında :nazar: Bide yıka şu arabayı :D
BMW 1.16i Sportline
Giulietta 1.6 JTDm
-----------------
Eksi Alfalarım
-----------------
MiTo 1.4 MA TCT
MiTo 1.4 TB
GT 2.0 JTS Selespeed