Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Yeniden Merhaba - 06 EB 8956 159 SportsWagon 1.9 JTD

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Reha

#100
Geçmiş olsun. Kaza fotoğraflarını görünce çok üzüldüm. Hallolur inşallah. Ama  bu sıralar parça biraz geç geliyor. Ben bir hortum sipariş ettim, 7 hafta oldu daha Bursa fabrikaya yeni gelmiş.

Koful

You are not allowed to view links. Register or Login
Geçmiş olsun. Kaza fotoğraflarını görünce çok üzüldüm. Hallolur inşallah. Ama  bu sıralar parça biraz geç geliyor. Ben bir hortum sipariş ettim, 7 hafta oldu daha Bursa fabrikaya yeni gelmiş.

Eyvah.. bana 20-25 gün dediler ama, inşallah dediğiniz gibi olmaz. Gerçi bendeki bu şansla 17 hafta bile olabilir  :haydi:

Edit: Sağolun bu arada geçmiş olsun dileğiniz için.

Reha

Kusura bakmayın. Kötü haber verip moraliniz bozmak istemem. Planlarınızı ona göre yapın demek istedim.

Kurzuk

Geçmiş olsun. Beni yeni gördüm tatsızlıkları. Nazarı bunlarda çıksın deriz biz. Büyük kaza vermesin.
2008 MY GT Q2
[url="http://www.alfistiturkey.com/forum/uyelerimiz-ve-alfa-romeo-lari/06-m-9826-my-gt-q2/"]http://www.alfistiturkey.com/forum/uyelerimiz-ve-alfa-romeo-lari/06-m-9826-my-gt-q2/[/url]

muğlalı

geçmiş olsun parça tedariğinde sıkıntı olduğunu söylemişti sercan italya dan kaynaklı, artık 159 yaşlanınca bu tür sorunlar olacaktır ancak birmotun bir çok parçayı stokta tutmadığıda gerçek en azından kaporta parçalarının fazla sayıda bulundurması gerekir.

Koful

You are not allowed to view links. Register or Login
geçmiş olsun parça tedariğinde sıkıntı olduğunu söylemişti sercan italya dan kaynaklı, artık 159 yaşlanınca bu tür sorunlar olacaktır ancak birmotun bir çok parçayı stokta tutmadığıda gerçek en azından kaporta parçalarının fazla sayıda bulundurması gerekir.

Doğrudur hocam,, bizim sıkıntı hasarın arkada olması, dolayısıyla SW için çıkma parça bulamamak... gerçi önde olunca da ayrı bir dert :)
Neyse bekliycez bakalım ne kadarsa cezamız.. kısmet..

Koful

You are not allowed to view links. Register or Login
Geçmiş olsun. Beni yeni gördüm tatsızlıkları. Nazarı bunlarda çıksın deriz biz. Büyük kaza vermesin.

çok sağolun..

Koful

2 ay 13 gün süren hasret dün akşam itibariyle sona erdi. Gerçi hala ufak tefek işler var da (tampon boyandıktan sonra JTDm'nin yanlış yapıştırılması gibi  :) :) ) halledicez inşallah yavaş yavaş.
Öncesi ve sonrası foto paylaşayım.

You are not allowed to view links. Register or Login






Bir de bonus,




Sizce aynalara saten krom kapak mı daha iyi gider yoksa carbon siyah kaplama mı? (carbon kapak çok pahalı olduğu için kaplatayım diyorum)

ku2

HAdi geçmiş olsun..
Saten krom al. Araç zaten siyah karbona gerek yok bence...
--
2004 Subaru Impreza WRX STI / 34 VK 0778
2015 Subaru Levorg 1.6 GT-S SPORT / 06 BM 4785

ssg

Geçmiş olsun :) Saten krom tercih edin. Carbon kendini hiç göstermez.
BMW 1.16i Sportline
Giulietta 1.6 JTDm
-----------------
Eksi Alfalarım
-----------------
MiTo 1.4 MA TCT
MiTo 1.4 TB
GT 2.0 JTS Selespeed

TRSemih

Geçmiş olsun. Allah tekrarını yaşatmasın.

Aynalara saten diyorum bende. Hatta Far yanı kromlarla scudettoyu da şeffaf plastidiple kaplayın, takım olarak saten olsun.
GT Q2 Blackline '08 1.9 JTDM (2026-...)
A4 B8 '09 2.0 TFSI QUATTRO (2022-2026)
Giulietta '15 1.6 JTDM (2021)
159 '06 1.9 JTDM (2016-2021)
156 '05 1.6 TS (2012-19)
156 '98 2.0 TS (2014-15)

defrost

Çok geçmiş olsun yeni gördüm ama pırıl pırıl olmuş nazar değmesin keyifle binmeye devam  :nazar: :nazar: :nazar:

francobaresi

Gecmis olsun,  bekleme suresi hem sasirtti beni hem korkuttu.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Cuore sportivo

Koful

Sağolun arkadaşlar.
Ok saten kroma yöneleyim.

You are not allowed to view links. Register or Login , Onur hocam bekleme süresinde biraz da servisin ve tedarikçinin beceriksizliği var. Bir kapının kodunu sisteme tanıtamadılar, kapı çamurluktan 3 hafta sonra geldi... Sonrasında 1 hafta kaporta işleri sürdü, en ilginci de boya işinin 15 günden fazla sürmesiydi  :duvar:
Bu arada tampon değişmedi, yetkili servise gönderilip onarıldı falan, değişik bir süreç... Ama ufak aksilikler dışında sonuçtan memnunum, kaporta boya işçiliği geç ama güzel oldu.

rain man

Hadi geçmiş olsun üstad. Maşallahı var sw'nin. Eskiden sw araca karşı antipatim vardı. Sizlerin araçları görünce değişti ya. :-)
Alfa Romeo 147 1.9 JTD Q2 2009

francobaresi

You are not allowed to view links. Register or Login
Sağolun arkadaşlar.
Ok saten kroma yöneleyim.

You are not allowed to view links. Register or Login , Onur hocam bekleme süresinde biraz da servisin ve tedarikçinin beceriksizliği var. Bir kapının kodunu sisteme tanıtamadılar, kapı çamurluktan 3 hafta sonra geldi... Sonrasında 1 hafta kaporta işleri sürdü, en ilginci de boya işinin 15 günden fazla sürmesiydi  :duvar:
Bu arada tampon değişmedi, yetkili servise gönderilip onarıldı falan, değişik bir süreç... Ama ufak aksilikler dışında sonuçtan memnunum, kaporta boya işçiliği geç ama güzel oldu.
Akotada yapilmadi galiba tum islemler? ugrastirmislar bekletmisler sizi ama sonuctan memnun olmaniz sevindirici, kotu bi iscilikte olabilirdi. Benim aynalar saten krom ve cok yakisiyo siyah arabaya diye dusunuyorum, gecen karbon kaplatmis bir 159 gordum pek hosuma gitmemisti


Sent from my iPhone using Tapatalk
Cuore sportivo

Reha

Geçmiş olsun o zaman. Kazanın arka çamurluktan olduğunu görünce işin uzun süreceğini tahmin etmiştim. Kabul edelim koskoca Tofaş parça konusunda yetersiz kalıyor. Hadi sw 159 az diye stok tutmuyorsun bari 1-1.5 ay bekletme. Ben kendim ebaydan sipariş versem bile daha hızlı geliyor. Biliyorsunuz ben de jts su hortumunda aynı sıkıntıyı yaşamıştım. Umarım işçiliğin iyi olması her şeyi unutturmuştur. Allah bir daha böyle can sıkıcı kazalar yaşatmasın.

Sercan Keklik

145 1.4 TwinSpark
145 1.6 TwinSpark
147 1.6 TwinSpark
147 2.0 SeleSpeed Blackline
156 1.6 TwinSpark
156 2.0 TwinSpark
156 2.0 SeleSpeed
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
159 1.9 JTS
MiTo 1.6 JTDm
Giulietta 1.4 MultiAir
Giulietta 1.6 JTDm
Giulietta 1.6 JTDm
Spider 2.0 TwinSpark (916)
Spider 2.2 JTS SeleSpeed (939)
159 JTD Ti

max-ime


Maşşallah diyelim, yeni nazarlardan korusun :)

Tesla

Talihsizlikler yaşasanızda aracınız muhteşem duruyor keyfini çıkartın lütfen. Nazar değmesin sizede aracınızada  :alfisti: :clover:
-Tesla-

Gouki

Güzel insanın güzel 159'u. Tekrar geçmiş ve bu son olsun!

Tolga033

Gelmiş,geçmiş olsun. Saten krom derim ben de.  :)

Tapatalk 19.03


hi_cazz

Gözün aydın. Baya uzun sürdü ama sonuçtan memnun olmak en önemli iş. Güzel günlerde kullan bundan sonra inşallah.


Sent from my iPhone using Tapatalk


Koful

Herkese güzel dilekleri için sonsuz teşekkürler.

Özgün'cüm o senin güzelliğin kardeşim. You are not allowed to view links. Register or Login

muğlalı

Hayırlı olsun,  güzide 159 lardan bir tanesi işçilik gayet güzel olmuş bu son olsun inş :nazar: