Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Motor Çok Geç Isınıyor, Bazen Hiç Isınmıyor, Çalışan Motor Soğuyor

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

abdoganay

You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login

termostat :yukari-ok:

triger değişiminde devridaim su pompası da değişmeliydi sanki  :'(

Söylediğiniz doğru, fakat devirdaim ile termostat bağımsız parçalar. Ne görevleri, nede bulundukları yer aynı.
Kusura bakma üstadım, telefondan yazınca eksik gibi geldi bana da 😊 
Sorun kesinlikle termostattır, ama hazır trigeri değiştirmişken devirdaimi de değiştirseydin keşke demek istedim.

sberkcan

Problem herkesin dediği gibi termostattaymış arkadaşlar :) Kendi termostatı pahalı olduğu için Renault termostatı (Komple değil, sadece borunun içindeki ufak parça) takıldı AR serviste. Araç artık hemen ısınıyor, hiçbir problem yok. Sadece 70'den sonra 90'a ulaşma konusunda bir gecikme var. Onuda tam test edemedim, aracı hep kısa mesafe kullanıyorum havada bu sıralar 0 derecelerde...

Sercan Keklik

You are not allowed to view links. Register or Login
Problem herkesin dediği gibi termostattaymış arkadaşlar :) Kendi termostatı pahalı olduğu için Renault termostatı (Komple değil, sadece borunun içindeki ufak parça) takıldı AR serviste. Araç artık hemen ısınıyor, hiçbir problem yok. Sadece 70'den sonra 90'a ulaşma konusunda bir gecikme var. Onuda tam test edemedim, aracı hep kısa mesafe kullanıyorum havada bu sıralar 0 derecelerde...

Kendi termostatı 130 TL Orjinali 180 TL nasıl pahalı diye renault takıyorlar anlam veremiyorum. İşin İlginç olanı servisin bunu yönlendirmesi çok ilginç
145 1.4 TwinSpark
145 1.6 TwinSpark
147 1.6 TwinSpark
147 2.0 SeleSpeed Blackline
156 1.6 TwinSpark
156 2.0 TwinSpark
156 2.0 SeleSpeed
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
159 1.9 JTS
MiTo 1.6 JTDm
Giulietta 1.4 MultiAir
Giulietta 1.6 JTDm
Giulietta 1.6 JTDm
Spider 2.0 TwinSpark (916)
Spider 2.2 JTS SeleSpeed (939)
159 JTD Ti

ku2

AR Servis mi bunu yapan..??
Yok artık.

Termostat kaç para ya..!! 80-100 TL bişeydir..dicektim.
Sercan yazmış zaten.

--
2004 Subaru Impreza WRX STI / 34 VK 0778
2015 Subaru Levorg 1.6 GT-S SPORT / 06 BM 4785

KAKIRMAN

Kimse üstüne alınmasın tecrübe edinmeye başlasın yeni arkadaşlar. Alırsın alfa olursun kalfa argümanı boşa icad olunmamış.

HTC One max cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

The Machina List

1998 | Alfa Romeo 145 | 1.6 TS
2001 | Alfa Romeo 156 | Sportwagon | Selespeed 2.0
2005 | Alfa Romeo 156 | Sportwagon | Selespeed 2.0
2011 | Alfa Romeo Giulietta | Sport Pack 1 | 1.6 JTD
2005 | Alfa Romeo 156 | Sportwagon | Selespeed 2.0
2006 | Alfa Romeo GT | 2.0 TS
2011 | Alfa Romeo 159 |1.7 TBI
***
2005 | Peugeot 206 | 1.4 HDI | Panoramic
2017 | Peugeot 2008 |  1.6 HDI |Allure

Sercan Keklik

Bu arada şunuda belirtiyim;

You are not allowed to view links. Register or Login

Bakın 156 1.6 İçin Uyumlu olan termostat başka hani araçlarla uyumlu.

Renault yok..


fiat - Lancia - Alfa Romeo

Sonra Alfa Kötü araba, kötü araba değil arkadaş. Yanlış muamele daima bu Ülkede yapılıyor. Sabri kardeşim üstüne alınma sakın. Kızıyorum çünkü bu araba ALFA ROMEO fakat millet doğan şahin muamelesi ile tamiratına gidiyor.
145 1.4 TwinSpark
145 1.6 TwinSpark
147 1.6 TwinSpark
147 2.0 SeleSpeed Blackline
156 1.6 TwinSpark
156 2.0 TwinSpark
156 2.0 SeleSpeed
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
159 1.9 JTS
MiTo 1.6 JTDm
Giulietta 1.4 MultiAir
Giulietta 1.6 JTDm
Giulietta 1.6 JTDm
Spider 2.0 TwinSpark (916)
Spider 2.2 JTS SeleSpeed (939)
159 JTD Ti

ku2

Sabri,
Ellerinde parça yok idareten bunu takalım mı oldu durum..?
Yani..parça gelince buyrun gelin takalım..Bir şekilde problemi gidermiş olalım..gibi mi yani.!!

Hayır anlamadığım ben de aynı servise gidiyorum..Hiç bir zaman bu şekilde bir uygulama ile karşılaşmadım.
--
2004 Subaru Impreza WRX STI / 34 VK 0778
2015 Subaru Levorg 1.6 GT-S SPORT / 06 BM 4785

krm1983

Alfaya renault termostatı takan 'Usta'dan uzak durun bence.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Siamo fatti della stessa materia di cui sono fatti i sogni.

goekCHE

Benim 156da da termostat sorunu olmuştu. O zaman (sene 2012) aynı şey söylenmişti bana da renault'nun termostatını boru içine takarız denmişti. Benim aklıma pek yatmayınca ALFIN'de orjinal termostat taktırmıştım. Yani Selim Bey hayretler içinde kalmanıza gerek yok. Rutin uygulama :D
2014 Giulietta 1.4 170hp MultiAir TCT Distinctive (2017-   )
2012 Giulietta 1.4 170hp MultiAir TCT Distinctive (2015 -2017)
2007 159 1.9 JTDm Q-Tronic Distinctive (2013-2015)
2003 156 2.0 Selespeed Distinctive (2012-2013)

halil

ar serviste yapıyorlar.bildiğimiz eski klasik termostadı boru içine takıyorlar.yaptıran arkadaşım oldu .yapılan işlem uygun olur mu?kısa vadede sorun olmaz belki ama uzun vadede sıkıntı çıkarabilir.termostat oransal çalışan bir parça.çalışma sistemleri her ne kadar aynı olsa da ,reno termostadı ile alfa termostadının açılma süresi,kapanma süresi,birim zamanda geçirdiği su miktarı,suya karşı gösterdiği direnç farklıdır. bu nedenle motorun hayati önem taşıyan soğutma sistemi üzerinde böyle ucuz çözümlere kaçmamak gerekir.ilerde acısı fazlasıyla çıkar.

takılan termostat aşağıdaki gibi.

cehennemde ateş yoktur.her insan kendi  ateşini bu dünyadan götürür.P.S.A

mahoretti

Termostat hakkında gözlem ve kısa bilgi içerir....

Sabah şu sıralar hava soğuk ve araç termometresi 3 derece gösteriyor. Aracı çalıştırıp bir 10 sn. sonra yola çıkıyorum yavaşça. Yaklaşık 4Km yol, büyük bölümü otoban. Son kısımda şehir içi 1km kadar. İlk 1km sonrası kalorifer "HI olarak" açıyorum tabi soğuk ama 4km sonrasında ısınmış oluyor. Bu arada agrasif kullanmıyorum. Agrasif kullanımda daha çabuk ısındığını gözlemledim ama genelde sakin 3000 devir altı kullanıyorum sabahları... Yani 4km sonra hanımı okuluna bıraktığımda ve eve dönüşe geçtiğimde kalorifer tam randımanlı ve hararet 90 derece oluyor.

alperuzi

Reno termostatı takmayı Opel Vectrada da yapıyorlardı. Ucuz olmasının yanında regulasyonu da çok iyi yapıyor meret :) Yani örneğin vectra orjinal termostatında 80-95 arası oynama oluyor derecede, renoda ise 90 derecede sabit kalıyordu.

ku2

--
2004 Subaru Impreza WRX STI / 34 VK 0778
2015 Subaru Levorg 1.6 GT-S SPORT / 06 BM 4785

milano 75

valla benim 75 de 2 senedir reno termostatı takılı ama malumunuz 75 bendeki,bulamamıştım aksarayda,ebay den getirteyim falan diye düşünürken reno termostatı taktık.kendi termostat yatağını komple boşaltıp hortum içine takmıştık termostatı.2-3 hafta önce soğutma  sistemini komple temizleyince, çalışmasına rağmen onuda yeniledim, 15 tl. yalnız 75 de uzun yolda hareket halinde hararet 70 civarını ne iniyor nede çıkıyor ,trafikte 80-90 arası
delilikten muzdarip değilim,her anının tadını çıkarıyorum

Sercan Keklik

You are not allowed to view links. Register or Login
valla benim 75 de 2 senedir reno termostatı takılı ama malumunuz 75 bendeki,bulamamıştım aksarayda,ebay den getirteyim falan diye düşünürken reno termostatı taktık.kendi termostat yatağını komple boşaltıp hortum içine takmıştık termostatı.2-3 hafta önce soğutma  sistemini komple temizleyince, çalışmasına rağmen onuda yeniledim, 15 tl. yalnız 75 de uzun yolda hareket halinde hararet 70 civarını ne iniyor nede çıkıyor ,trafikte 80-90 arası

abi yalnız seninki yok. Buna mecbur bi çözüm yolu şart, bu yaptığında geçiçi süreli çözüm okey. Bulunur mu? yurt dışından belki, Fakat parçası zebille olan arabanın yok diyip 15 Liralık termostatın takılıp, başa açacağı 4-5 bin TL lik min hasarı kim ödeyecek? Burası işte çok merak konusu değil açıkcası çünkü yine kullanıcı ödiyecek. Neden? Çünkü usta oraya 15 TL lik bi parça taktı risk aldı. Kısa süreli çözümmüydü? Evet Dağda ağrı da kalsan, istanbula dönmek için yapılır mı? Yapılır. Sürekli kullanmak için yapılır mı? Orası işte "Risk" kelimesinin tarifi :)

15 TL Reno = 180 Orjinal TL / 130 TL Alman Malı

130 TL / 180 TL = Min. 4000 TL Masraf.
145 1.4 TwinSpark
145 1.6 TwinSpark
147 1.6 TwinSpark
147 2.0 SeleSpeed Blackline
156 1.6 TwinSpark
156 2.0 TwinSpark
156 2.0 SeleSpeed
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
159 1.9 JTS
MiTo 1.6 JTDm
Giulietta 1.4 MultiAir
Giulietta 1.6 JTDm
Giulietta 1.6 JTDm
Spider 2.0 TwinSpark (916)
Spider 2.2 JTS SeleSpeed (939)
159 JTD Ti

francobaresi

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
valla benim 75 de 2 senedir reno termostatı takılı ama malumunuz 75 bendeki,bulamamıştım aksarayda,ebay den getirteyim falan diye düşünürken reno termostatı taktık.kendi termostat yatağını komple boşaltıp hortum içine takmıştık termostatı.2-3 hafta önce soğutma  sistemini komple temizleyince, çalışmasına rağmen onuda yeniledim, 15 tl. yalnız 75 de uzun yolda hareket halinde hararet 70 civarını ne iniyor nede çıkıyor ,trafikte 80-90 arası

abi yalnız seninki yok. Buna mecbur bi çözüm yolu şart, bu yaptığında geçiçi süreli çözüm okey. Bulunur mu? yurt dışından belki, Fakat parçası zebille olan arabanın yok diyip 15 Liralık termostatın takılıp, başa açacağı 4-5 bin TL lik min hasarı kim ödeyecek? Burası işte çok merak konusu değil açıkcası çünkü yine kullanıcı ödiyecek. Neden? Çünkü usta oraya 15 TL lik bi parça taktı risk aldı. Kısa süreli çözümmüydü? Evet Dağda ağrı da kalsan, istanbula dönmek için yapılır mı? Yapılır. Sürekli kullanmak için yapılır mı? Orası işte "Risk" kelimesinin tarifi :)

15 TL Reno = 180 Orjinal TL / 130 TL Alman Malı

130 TL / 180 TL = Min. 4000 TL Masraf.
Parca bulma problemi olmadikca muhim parcalarda orjinalden sapmak nihayetinde uzecektir bence de.  Yarin ben de 159 termostatini degistirtcem, sercan sen daha once karsilastin mi yasadigim tarzda sorunla 159 sahiplerinde . Sorun soyle ;90 a ulascakken su sicakligi aniden 80 e dusuyo 80 dereceye sabitliyo, yokusta filan 90 a yaklasiyo sonra rahatlayinca ya da durunca hemen 80 e azaliyo sicaklik. Sanirim parafinli bi madde varmis termostatta ve zamanla bu ozellik yitirilip termostat bozuluyomus. Yarin serviste orjinal termostati takilcak,  uzerinde isi sensoru ayri mi satiliyo bilmiyorum. Heralde bahsettigim soruna termostat ve sensor disinda sebep olacak bisey yoktur


Sent from my iPhone using Tapatalk
Cuore sportivo

Sercan Keklik

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
valla benim 75 de 2 senedir reno termostatı takılı ama malumunuz 75 bendeki,bulamamıştım aksarayda,ebay den getirteyim falan diye düşünürken reno termostatı taktık.kendi termostat yatağını komple boşaltıp hortum içine takmıştık termostatı.2-3 hafta önce soğutma  sistemini komple temizleyince, çalışmasına rağmen onuda yeniledim, 15 tl. yalnız 75 de uzun yolda hareket halinde hararet 70 civarını ne iniyor nede çıkıyor ,trafikte 80-90 arası

abi yalnız seninki yok. Buna mecbur bi çözüm yolu şart, bu yaptığında geçiçi süreli çözüm okey. Bulunur mu? yurt dışından belki, Fakat parçası zebille olan arabanın yok diyip 15 Liralık termostatın takılıp, başa açacağı 4-5 bin TL lik min hasarı kim ödeyecek? Burası işte çok merak konusu değil açıkcası çünkü yine kullanıcı ödiyecek. Neden? Çünkü usta oraya 15 TL lik bi parça taktı risk aldı. Kısa süreli çözümmüydü? Evet Dağda ağrı da kalsan, istanbula dönmek için yapılır mı? Yapılır. Sürekli kullanmak için yapılır mı? Orası işte "Risk" kelimesinin tarifi :)

15 TL Reno = 180 Orjinal TL / 130 TL Alman Malı

130 TL / 180 TL = Min. 4000 TL Masraf.
Parca bulma problemi olmadikca muhim parcalarda orjinalden sapmak nihayetinde uzecektir bence de.  Yarin ben de 159 termostatini degistirtcem, sercan sen daha once karsilastin mi yasadigim tarzda sorunla 159 sahiplerinde . Sorun soyle ;90 a ulascakken su sicakligi aniden 80 e dusuyo 80 dereceye sabitliyo, yokusta filan 90 a yaklasiyo sonra rahatlayinca ya da durunca hemen 80 e azaliyo sicaklik. Sanirim parafinli bi madde varmis termostatta ve zamanla bu ozellik yitirilip termostat bozuluyomus. Yarin serviste orjinal termostati takilcak,  uzerinde isi sensoru ayri mi satiliyo bilmiyorum. Heralde bahsettigim soruna termostat ve sensor disinda sebep olacak bisey yoktur


Sent from my iPhone using Tapatalk

Termostatı değiştirdiğinde problem bitecektir üstad. Termostat ın bozulma sebeplerinden biri de yanlış antfiriz kullanılması. Fazla Ant.kullanılması
145 1.4 TwinSpark
145 1.6 TwinSpark
147 1.6 TwinSpark
147 2.0 SeleSpeed Blackline
156 1.6 TwinSpark
156 2.0 TwinSpark
156 2.0 SeleSpeed
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
159 1.9 JTS
MiTo 1.6 JTDm
Giulietta 1.4 MultiAir
Giulietta 1.6 JTDm
Giulietta 1.6 JTDm
Spider 2.0 TwinSpark (916)
Spider 2.2 JTS SeleSpeed (939)
159 JTD Ti

francobaresi

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
valla benim 75 de 2 senedir reno termostatı takılı ama malumunuz 75 bendeki,bulamamıştım aksarayda,ebay den getirteyim falan diye düşünürken reno termostatı taktık.kendi termostat yatağını komple boşaltıp hortum içine takmıştık termostatı.2-3 hafta önce soğutma  sistemini komple temizleyince, çalışmasına rağmen onuda yeniledim, 15 tl. yalnız 75 de uzun yolda hareket halinde hararet 70 civarını ne iniyor nede çıkıyor ,trafikte 80-90 arası

abi yalnız seninki yok. Buna mecbur bi çözüm yolu şart, bu yaptığında geçiçi süreli çözüm okey. Bulunur mu? yurt dışından belki, Fakat parçası zebille olan arabanın yok diyip 15 Liralık termostatın takılıp, başa açacağı 4-5 bin TL lik min hasarı kim ödeyecek? Burası işte çok merak konusu değil açıkcası çünkü yine kullanıcı ödiyecek. Neden? Çünkü usta oraya 15 TL lik bi parça taktı risk aldı. Kısa süreli çözümmüydü? Evet Dağda ağrı da kalsan, istanbula dönmek için yapılır mı? Yapılır. Sürekli kullanmak için yapılır mı? Orası işte "Risk" kelimesinin tarifi :)

15 TL Reno = 180 Orjinal TL / 130 TL Alman Malı

130 TL / 180 TL = Min. 4000 TL Masraf.
Parca bulma problemi olmadikca muhim parcalarda orjinalden sapmak nihayetinde uzecektir bence de.  Yarin ben de 159 termostatini degistirtcem, sercan sen daha once karsilastin mi yasadigim tarzda sorunla 159 sahiplerinde . Sorun soyle ;90 a ulascakken su sicakligi aniden 80 e dusuyo 80 dereceye sabitliyo, yokusta filan 90 a yaklasiyo sonra rahatlayinca ya da durunca hemen 80 e azaliyo sicaklik. Sanirim parafinli bi madde varmis termostatta ve zamanla bu ozellik yitirilip termostat bozuluyomus. Yarin serviste orjinal termostati takilcak,  uzerinde isi sensoru ayri mi satiliyo bilmiyorum. Heralde bahsettigim soruna termostat ve sensor disinda sebep olacak bisey yoktur


Sent from my iPhone using Tapatalk

Termostatı değiştirdiğinde problem bitecektir üstad. Termostat ın bozulma sebeplerinden biri de yanlış antfiriz kullanılması. Fazla Ant.kullanılması
Bu dedigin iyi oldu, muhtemelen bozulma sebebi ortaya cikti. Su max seviyesinin cok az altindaydi, bir ay kadar once musluktan bir litre kadar su koyulmustu serviste. Olcum filan olmadan goz karari eklendi , belki sebep budur


Sent from my iPhone using Tapatalk
Cuore sportivo

agucba

Zamanında babamın bir önceki '90 model 164'üne Ford marka distribütor kapağı taktırmak durumunda kalmıştık iki tane. Tevzi makaralarını değiştirdik mi hatırlamıyorum. Bizde olduğu süre içerisinde herhangi bir sıkıntı yaşamamıştık.
Yalnız bunu yazarken başka marka lara ait parça kullanılsın diye teşvik etmek amacıyla yazmıyorum. O an için en iyi ve en sağlıklı çözüm yolu bu idi.

///////////////

erdem1904

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
valla benim 75 de 2 senedir reno termostatı takılı ama malumunuz 75 bendeki,bulamamıştım aksarayda,ebay den getirteyim falan diye düşünürken reno termostatı taktık.kendi termostat yatağını komple boşaltıp hortum içine takmıştık termostatı.2-3 hafta önce soğutma  sistemini komple temizleyince, çalışmasına rağmen onuda yeniledim, 15 tl. yalnız 75 de uzun yolda hareket halinde hararet 70 civarını ne iniyor nede çıkıyor ,trafikte 80-90 arası

abi yalnız seninki yok. Buna mecbur bi çözüm yolu şart, bu yaptığında geçiçi süreli çözüm okey. Bulunur mu? yurt dışından belki, Fakat parçası zebille olan arabanın yok diyip 15 Liralık termostatın takılıp, başa açacağı 4-5 bin TL lik min hasarı kim ödeyecek? Burası işte çok merak konusu değil açıkcası çünkü yine kullanıcı ödiyecek. Neden? Çünkü usta oraya 15 TL lik bi parça taktı risk aldı. Kısa süreli çözümmüydü? Evet Dağda ağrı da kalsan, istanbula dönmek için yapılır mı? Yapılır. Sürekli kullanmak için yapılır mı? Orası işte "Risk" kelimesinin tarifi :)

15 TL Reno = 180 Orjinal TL / 130 TL Alman Malı

130 TL / 180 TL = Min. 4000 TL Masraf.

2 yıl önce 156 ya Behr marka olanını şaşmazda yedek parçacıdan 75 tl ye almıştım.
1996 146 1.7 boxer
1996 146 1.6 boxer
1998 156 2.0 ts exe.
2004 156 selespeed
2006 159 1.9 jtd dist.
2006 156 1.6 dist.
2005 147 1.6 dist.MK2

milano 75

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
valla benim 75 de 2 senedir reno termostatı takılı ama malumunuz 75 bendeki,bulamamıştım aksarayda,ebay den getirteyim falan diye düşünürken reno termostatı taktık.kendi termostat yatağını komple boşaltıp hortum içine takmıştık termostatı.2-3 hafta önce soğutma  sistemini komple temizleyince, çalışmasına rağmen onuda yeniledim, 15 tl. yalnız 75 de uzun yolda hareket halinde hararet 70 civarını ne iniyor nede çıkıyor ,trafikte 80-90 arası

abi yalnız seninki yok. Buna mecbur bi çözüm yolu şart, bu yaptığında geçiçi süreli çözüm okey. Bulunur mu? yurt dışından belki, Fakat parçası zebille olan arabanın yok diyip 15 Liralık termostatın takılıp, başa açacağı 4-5 bin TL lik min hasarı kim ödeyecek? Burası işte çok merak konusu değil açıkcası çünkü yine kullanıcı ödiyecek. Neden? Çünkü usta oraya 15 TL lik bi parça taktı risk aldı. Kısa süreli çözümmüydü? Evet Dağda ağrı da kalsan, istanbula dönmek için yapılır mı? Yapılır. Sürekli kullanmak için yapılır mı? Orası işte "Risk" kelimesinin tarifi :)

15 TL Reno = 180 Orjinal TL / 130 TL Alman Malı

130 TL / 180 TL = Min. 4000 TL Masraf.
tabii ki,yaa bi kere benim kafa rahat etmez ve etmiyoda.o yüzden sağlam gözüktüğü halde yinede değiştim.benzin depo giriş rekoru sıkıntılı benim,bulamadım zamanında,yapıştırma kapattım ,geçen bi baktım alfar da stok 1 yazıyo,sıkıntı olmadığı halde direk arayıp aldım duruyo kenarda ,termostatda gelmiş sanırım,az önce baktım gözüküyo ellerinde,arayıp onuda alıcam.termostat hortum içine takılınca bulunduğu konum yaklaşık 10 cm geriye kayıyo,belli mi olur ne olacağı,kısacak o kadar şey varken gerek yok öyle şeylere
delilikten muzdarip değilim,her anının tadını çıkarıyorum

milano 75

You are not allowed to view links. Register or Login
Zamanında babamın bir önceki '90 model 164'üne Ford marka distribütor kapağı taktırmak durumunda kalmıştık iki tane. Tevzi makaralarını değiştirdik mi hatırlamıyorum. Bizde olduğu süre içerisinde herhangi bir sıkıntı yaşamamıştık.
Yalnız bunu yazarken başka marka lara ait parça kullanılsın diye teşvik etmek amacıyla yazmıyorum. O an için en iyi ve en sağlıklı çözüm yolu bu idi.
benimkilerde farklı kodlarda idi,geçen sene deniştim bosch ile,tevzi makaralarıda biri alfa biri mercedes oem çıktı,onlar duruyo ama.bulunmayınca mecbur bazı farklı değişimler.bobinler mako taunus,yağ filtrem taunus 2.0 (bizimkiyle tamamen aynı).
delilikten muzdarip değilim,her anının tadını çıkarıyorum

Sercan Keklik


You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Zamanında babamın bir önceki '90 model 164'üne Ford marka distribütor kapağı taktırmak durumunda kalmıştık iki tane. Tevzi makaralarını değiştirdik mi hatırlamıyorum. Bizde olduğu süre içerisinde herhangi bir sıkıntı yaşamamıştık.
Yalnız bunu yazarken başka marka lara ait parça kullanılsın diye teşvik etmek amacıyla yazmıyorum. O an için en iyi ve en sağlıklı çözüm yolu bu idi.
benimkilerde farklı kodlarda idi,geçen sene deniştim bosch ile,tevzi makaralarıda biri alfa biri mercedes oem çıktı,onlar duruyo ama.bulunmayınca mecbur bazı farklı değişimler.bobinler mako taunus,yağ filtrem taunus 2.0 (bizimkiyle tamamen aynı).

Ustad bana saseni bir gonderirmisin kontrol etmek istiyorum termostatin hangi arabalarla uyumlu, nasil bulabilirsin


Sent from my iPhone using Tapatalk
145 1.4 TwinSpark
145 1.6 TwinSpark
147 1.6 TwinSpark
147 2.0 SeleSpeed Blackline
156 1.6 TwinSpark
156 2.0 TwinSpark
156 2.0 SeleSpeed
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
159 1.9 JTS
MiTo 1.6 JTDm
Giulietta 1.4 MultiAir
Giulietta 1.6 JTDm
Giulietta 1.6 JTDm
Spider 2.0 TwinSpark (916)
Spider 2.2 JTS SeleSpeed (939)
159 JTD Ti

milano 75

You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Zamanında babamın bir önceki '90 model 164'üne Ford marka distribütor kapağı taktırmak durumunda kalmıştık iki tane. Tevzi makaralarını değiştirdik mi hatırlamıyorum. Bizde olduğu süre içerisinde herhangi bir sıkıntı yaşamamıştık.
Yalnız bunu yazarken başka marka lara ait parça kullanılsın diye teşvik etmek amacıyla yazmıyorum. O an için en iyi ve en sağlıklı çözüm yolu bu idi.
benimkilerde farklı kodlarda idi,geçen sene deniştim bosch ile,tevzi makaralarıda biri alfa biri mercedes oem çıktı,onlar duruyo ama.bulunmayınca mecbur bazı farklı değişimler.bobinler mako taunus,yağ filtrem taunus 2.0 (bizimkiyle tamamen aynı).

Ustad bana saseni bir gonderirmisin kontrol etmek istiyorum termostatin hangi arabalarla uyumlu, nasil bulabilirsin


Sent from my iPhone using Tapatalk
şase zar16200006222197 sercan, 75 1.8tb ve 2.0 ts de bu kullanılıyo
delilikten muzdarip değilim,her anının tadını çıkarıyorum

milano 75

birde başlık farklı ama yeni konuda açmaya gerek yok,bu tevzi makarasının olayı nedir,arıza belirtileri nedir.hangi durumlarda değişmeli,ben bi ara söküp temizledim sarı kısmı çok ince zımpara ile,değişecektim baktım ikiside farklı,hangisi olmalı bilemedim,kaldı öyle
delilikten muzdarip değilim,her anının tadını çıkarıyorum