Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Fren kaliper kapağı

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 3 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

147TI

#75
Getirmesi dert değil Bülent abi parayı basmak sorun bence 200küsür YTL vermek kolay kısmıysa ver siparişi gelsin :)

Benim sadece sticker ihtiyacım kaldı artık...

Sercan Keklik

#76
ahmet bunlar türkiyeden dimi?
145 1.4 TwinSpark
145 1.6 TwinSpark
147 1.6 TwinSpark
147 2.0 SeleSpeed Blackline
156 1.6 TwinSpark
156 2.0 TwinSpark
156 2.0 SeleSpeed
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
159 1.9 JTS
MiTo 1.6 JTDm
Giulietta 1.4 MultiAir
Giulietta 1.6 JTDm
Giulietta 1.6 JTDm
Spider 2.0 TwinSpark (916)
Spider 2.2 JTS SeleSpeed (939)
159 JTD Ti

Alfadanadam

#77
quote:

Getirmesi dert değil Bülent abi parayı basmak sorun bence 200küsür YTL vermek kolay kısmıysa ver siparişi gelsin :)

Benim sadece sticker ihtiyacım kaldı artık...




O paraya arkalar için de bi güzellik düşünmüş olsalar o paraya değerdi ama :)

SeriousAlfaManiac

#78
Ben bu kapağı serviste bi arabada gördüm direk gözlerim fal taşı oldu ya hatta baktık baktık önce 3.2 fren sistemini mi yaptı fln dedik okadar ki benziodu ama sahibi yoktu soramadım :( Ama benimkiler foliatec ile boyalı yani şöle solim tamamen yalan duruyo yanında hani bişeyi yapmak istersinde yapamazsın sadece benzetirsin ya benimki öle duruodu yani.

n/a

#79
murat söyleseydin motip yada benm kullandığım DUPLi-COLOR lardan alıp yollasaydım sana kargoyla..ayıpsın yani :)

n/a

#80
valla sercanım ben bu fotoyu yaklaşık 1.5 - 2 ay önce bulmuştum biyerden şu an hatırlamıyorum türkiyeden mi yabancı bi ülkeden mi maalesef..

xtreme06

#81
can, senin dupli colorlardan bende aldım, şöyle güzel bi hava kolluyorum boyamak için.. 690 derece gümüş , 300 derece kırmızı. tanesi  12.3 ytl. Telini sökmeyi bende düşünüyorumda, takamam felan diye cesaret edemiyorum.

Alfadanadam

#82
quote:

can, senin dupli colorlardan bende aldım, şöyle güzel bi hava kolluyorum boyamak için.. 690 derece gümüş , 300 derece kırmızı. tanesi  12.3 ytl. Telini sökmeyi bende düşünüyorumda, takamam felan diye cesaret edemiyorum.



Telini söküp takmak çok basit, herhangi bir araçta sökülürken bir kere görseniz hemen kaparsınız.

n/a

#83
düz tornavide ve çok büyük ağızlı olmayan bir pense işinizi görür :) AMA geri takmadan önce boyanın iyice kuruduğundan emin olun çünkü o tel kastırılarak takılıyor geri takarken oyüzden boya biraz da olsa daha tazeyse birazcık bozabiliyor.
ben o hatayı yaptım ama yinede en az hasarlı atlattım yani birkaç milimlik bi parçayı bozdum oda ztn anlaşılmaz birşey ama elden kaçarsa ve boya kurumamışsa o kısmı tekrar tekrar boyamak gerekebilir :) aklınızda olsun :)

690 gümüş ve 300 kırmızı yıda.

gümüşü ince 2 yda 3 kat.katlar kesinlikle ince olsun boya akıcak gibi olmıcak asla..kırmızıda 3 yada 4 kat ince :) gene az az ince ince ama çok kat :) hem hızlı kurur hemde boyanın akıp biryerde toplanıp iz yaparak kurumasını engeller :)

kolay gelsin şimdiden :)

147TI

#84
Boyam ve yaylarım geldi inşallah hafta içi 20bin bakımı ile halledicem herşeyi bu hafta :))))) hehehe sonunda...

Ama kimse bana ısıya dayanıklı sticker tavsiyesinde bulunmadı bi sticker cı bulup kendim yaptırmam gerekcek sanırım... öylemi???

n/a

#85
hayırlı olsun eren.taktırdıktan sonra foto gönder.

admin

#86
Ahmet sein koyduğun siyah kapaklar, 159 ya da brera olabilir. Dün 159 Q4 teki kaliperler aynen resimdekiler gibiydi.
:alfisti:

Lütfen forumda arama yapmadan yeni konu başlatmayın.

n/a

#87
valla olabilir bektaş abi ben o resimleri sadece o jant tarafından görüntülerini buldum.komple araba olarak bir fotosu yok idi o yuzden hangi model alfaya ait olduğunu bilemiyorum..

147TI

#88
quote:

onun yerine şöyle bişey yapabilirsin bence çok fark yok:
Register or Login" border=0>





Bu sticker dan bulma şansı olan varmı acaba aramızda??? Her yere sordum;hatta arabalara sticker uygulayan bi yer budum sanayide ama bu sıcaklığa dayancak gibi bi malzeme olmadığını söylediler :((

Eğer bilen, bulan veya elinde fazla olan varsa talibim tabiki ücreti karşılığı...

Salleen

#89
normal stıcker yerı bılıyorumda ımkansız yanı o sıcaklıgı kaldıramaz herhalde

147TI

#90
Sercan sen geçen sefer bu sticker ı bulabilceğimiz bir yer sölemiştin? Bulamazmıyız ordan yine???

Sercan Keklik

#91
milanoda vardı.
145 1.4 TwinSpark
145 1.6 TwinSpark
147 1.6 TwinSpark
147 2.0 SeleSpeed Blackline
156 1.6 TwinSpark
156 2.0 TwinSpark
156 2.0 SeleSpeed
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
159 1.9 JTS
MiTo 1.6 JTDm
Giulietta 1.4 MultiAir
Giulietta 1.6 JTDm
Giulietta 1.6 JTDm
Spider 2.0 TwinSpark (916)
Spider 2.2 JTS SeleSpeed (939)
159 JTD Ti

Sercan Keklik

#92
bu arada bu ebayda satılan kapakları ben bulamadım bitmişmi?
145 1.4 TwinSpark
145 1.6 TwinSpark
147 1.6 TwinSpark
147 2.0 SeleSpeed Blackline
156 1.6 TwinSpark
156 2.0 TwinSpark
156 2.0 SeleSpeed
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
159 1.9 JTS
MiTo 1.6 JTDm
Giulietta 1.4 MultiAir
Giulietta 1.6 JTDm
Giulietta 1.6 JTDm
Spider 2.0 TwinSpark (916)
Spider 2.2 JTS SeleSpeed (939)
159 JTD Ti

147TI

#93
quote:

bu arada bu ebayda satılan kapakları ben bulamadım bitmişmi?





Sercan bu adamlarda var bak bu benim zamanında sorduğum singopurlular...

You are not allowed to view links. Register or Login


Milanoya hiç uğrayan yokmu, bende şu stickerlardan istiyorum. Bana yardım edebilecek olan??

n/a

#94
ben sormuştum sticker'ı, sana mesaj atıcaktım hep unutuyorum..
dur atıyorum şimdi..

carmaniac

#95
şu kaliper kapagına cok takmıs durumdayım getırtelım sunları yaa...olmadı ben tek alıcam o derece hosuma gıdıolar

carmaniac

#96
şöle bişi buldum gecen gun

You are not allowed to view links. Register or Login

simendifer

#97
Arkadaşlar bende kaliperleri boyamayı düşünüyorum ve şu sticker olayıda çok hoş duruyor. En azından diğer arabalardan farklı bir görüntü olması açısından önemli. Astar olarakta kullanabileceğim beyaz ve ısıya dayanıklı bir boyayla, printerdan çıkartacağım kalıbı kullanarak yapmak hem görüntü, hem maliyet, hemde dayanıklılık açısından daha verimli olur diye düşünüyorum. Sticker kullanan arkadaşlar ön ve arka kaliperlere yapıştırdıkları stickerların boyutlarını yazarlarsa sevinirim. Hatta kapakların üzerindeki yazıların boyutlarını bilen varsa yazsın lütfen. Böylece orjinale en yakın görüntüyü elde etmiş oluruz.

147TI

#98
Beyaz ısıya dayanıklı boya bulursanız lütfen bizimlede paylaşın :)

n/a

#99
servislerde bulamazmıyız.benim kaliperlerde boyalı ama stıcker olarak çok hoş duruyor.bulan olursa banada haber versin bende alacam