Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Aranıza yeni katıldım.

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

besamemucho

Merhabalar. Aranıza yeni katıldım. İsmim Hasan. Kocaeli'den katılıyorum. Şu an bir aracım yok ancak yakın zamanda belki bir giulietta sahibi olabilirim. Henüz karar aşamasındayım.

İlk aracım,  2007 yılında almış olduğum 1998 model bir  BMW 3.16i compact'tı. Onu alırken çevremden çok destek almamıştım. Ancak rahmetli babam bana destek vermişti ve gözümü karatmış ve almıştım. Tabi 3 sene kullanıp sattım. Şimdilerde ise Giulietta 1.6 JTDM ler ilgimi çekiyor ancak ikinci elinin çok yavaş olması , ve çevremden gelen çok fazla olumsuz yorum beni biraz  tedirgin ediyor. Senede 30 bin kilometre yapan biriyim. aldığım araca beş sene binmek istiyorum. Dolayısıyla 50 bin kilometrede bir giulietta  aldığımda,  beş sene sonunda 200 bin kil0ometrede bir giuliettayı satarken sıkıntı yaşamaktan korkuyorum. Gerçi belli de olmaz. beş sene giulietta kullandıktan sonra bakarsınız hiç satmak  istemem.

a-y-k-u-t

yeni bir şey yaratacaksan eskiyi tamamen yok et!!

krm1983

Aramıza hoşgeldiniz. Alın kryfini sürün dizel giulynin. Alıp Kullandıkça dediğimi anlayacaksınız.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Siamo fatti della stessa materia di cui sono fatti i sogni.

besamemucho

You are not allowed to view links. Register or Login
Hoş geldin
Teşekkürler hoşbulduk.

besamemucho

You are not allowed to view links. Register or Login
Aramıza hoşgeldiniz. Alın kryfini sürün dizel giulynin. Alıp Kullandıkça dediğimi anlayacaksınız.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Tahmin ediyorum. İşin tuhaf tarafı, kafamı bu kadar kurcalayan bir araba olmadı şimdiye kadar. Değişik arabalara değişik zamanlarda ilgi duydum ancak , içimden bir ses bu arabayı almazsan pişman olacaksın diyor. Diğer araçlarda hiç böyle hissetmemiştim. Sanırım  diğer araçlar ruhları olmayan sadece birer makina :)

krm1983


You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Aramıza hoşgeldiniz. Alın kryfini sürün dizel giulynin. Alıp Kullandıkça dediğimi anlayacaksınız.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Tahmin ediyorum. İşin tuhaf tarafı, kafamı bu kadar kurcalayan bir araba olmadı şimdiye kadar. Değişik arabalara değişik zamanlarda ilgi duydum ancak , içimden bir ses bu arabayı almazsan pişman olacaksın diyor. Diğer araçlarda hiç böyle hissetmemiştim. Sanırım  diğer araçlar ruhları olmayan sadece birer makina :)

Kesinlikle öyle. Ben koltuğuna oturur oturmas almaya karar verdim ve hiç pişman olmadım.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Siamo fatti della stessa materia di cui sono fatti i sogni.

schumi

Hoşgeldiniz, çevredeki sinek vızıltılarına karşı kulağınızı tıkayın. Hepimizin klasik karşılaştığı durumlar. Siz kalbinizin sesini dinleyin...

Recep Küçük

Hoşgeldiniz. Kocaeli'nin neresinden? Bende Kocaeli'deyim. Bana da çok şey söylediler ama koltuğa oturduğum anda ki his paha biçilemez. İnşallah gönlünüze göre bir giu bulursunuz.

41 K 9803  147 1.6 ts progression 3K

Adza

Hepimizin duyduğu alma son sahibi olursun sanayiden çıkmazsın vs vs vs... Kulak asmayın hiçbirine bakımını zamanında yaptırdıktan sonra hiç bişey olmaz JTDm2 motor harika bir motor. Giulietta bambaşka bir araç, kesinlikle kulak asmayın. Size alma diyenler 1 tur ver diyecek, onlara da vermeyin :)

besamemucho

You are not allowed to view links. Register or Login
Hoşgeldiniz. Kocaeli'nin neresinden? Bende Kocaeli'deyim. Bana da çok şey söylediler ama koltuğa oturduğum anda ki his paha biçilemez. İnşallah gönlünüze göre bir giu bulursunuz.
Teşekkürler.
cevap veren herkese teşekkürler. Başiskele'denim. Ancak işim İzmit Merkez. Evet koltuğuna oturdum ve test etme şansım oldu. Gerçekten zevkli araba.

Şimdiye kadar iki araç sahibi oldum ikisini de satarken ne yaparım kaygısıyla değil , binerken zevk duyarım düşüncesiyle aldım.

Farklı bir konuda bilgi almak istiyorum. Araştırdığım kadarıyla Fiat yetkili servisleri giuliettalara bakıyormuş. Ben aracımı her zaman işin ehli servislere götürmüşümdür şimdiye kadar. Ancak zorda kalındığı durumda özel fiat servisleri bakar mı? Aracın üzerinde 1.6 multijet motor ve turbo sistemi var diye soruyorum. yoksa aracımı Fiat servisine götüreceğimden değil. Yanlışım varsa düzeltin lütfen.
Sİz servis problemini nasıl çözüyorsunuz Kocaeli'de.

akaydoruk

Öncelikle hoşgeldiniz,bende kesinlikle tavsiye ediyorum az yakıt ve çok keyif veren bir araç pişman olmazsınız :alfisti:
11' Mito Qv

34 VK 5478

besamemucho

Bu arada bir araba satış sitesinde 6-7 tane favorilere eklediğim araç uçup gitmiş. Demek ki satılmayan bir araba değilmiş.

krm1983


You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Hoşgeldiniz. Kocaeli'nin neresinden? Bende Kocaeli'deyim. Bana da çok şey söylediler ama koltuğa oturduğum anda ki his paha biçilemez. İnşallah gönlünüze göre bir giu bulursunuz.
Teşekkürler.
cevap veren herkese teşekkürler. Başiskele'denim. Ancak işim İzmit Merkez. Evet koltuğuna oturdum ve test etme şansım oldu. Gerçekten zevkli araba.

Şimdiye kadar iki araç sahibi oldum ikisini de satarken ne yaparım kaygısıyla değil , binerken zevk duyarım düşüncesiyle aldım.

Farklı bir konuda bilgi almak istiyorum. Araştırdığım kadarıyla Fiat yetkili servisleri giuliettalara bakıyormuş. Ben aracımı her zaman işin ehli servislere götürmüşümdür şimdiye kadar. Ancak zorda kalındığı durumda özel fiat servisleri bakar mı? Aracın üzerinde 1.6 multijet motor ve turbo sistemi var diye soruyorum. yoksa aracımı Fiat servisine götüreceğimden değil. Yanlışım varsa düzeltin lütfen.
Sİz servis problemini nasıl çözüyorsunuz Kocaeli'de.

Evet 105 bg lik (jtdm-2) mjet ünite var üzerinde.

İstanbulda özel servis- usta alternatifi çok.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Siamo fatti della stessa materia di cui sono fatti i sogni.

Recep Küçük

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Hoşgeldiniz. Kocaeli'nin neresinden? Bende Kocaeli'deyim. Bana da çok şey söylediler ama koltuğa oturduğum anda ki his paha biçilemez. İnşallah gönlünüze göre bir giu bulursunuz.
Teşekkürler.
cevap veren herkese teşekkürler. Başiskele'denim. Ancak işim İzmit Merkez. Evet koltuğuna oturdum ve test etme şansım oldu. Gerçekten zevkli araba.

Şimdiye kadar iki araç sahibi oldum ikisini de satarken ne yaparım kaygısıyla değil , binerken zevk duyarım düşüncesiyle aldım.

Farklı bir konuda bilgi almak istiyorum. Araştırdığım kadarıyla Fiat yetkili servisleri giuliettalara bakıyormuş. Ben aracımı her zaman işin ehli servislere götürmüşümdür şimdiye kadar. Ancak zorda kalındığı durumda özel fiat servisleri bakar mı? Aracın üzerinde 1.6 multijet motor ve turbo sistemi var diye soruyorum. yoksa aracımı Fiat servisine götüreceğimden değil. Yanlışım varsa düzeltin lütfen.
Sİz servis problemini nasıl çözüyorsunuz Kocaeli'de.
Bende merkez de oturuyorum. Çarşı da çalışıyorum. Servis problemini bostancı ya götürerek hallediyorum. Bostancı da işinin ehli birçok servis var. İzmit'teki fiat servisleri giuya bakıyormu bilmiyorum.

41 K 9803  147 1.6 ts progression 3K

besamemucho

Eğer alırsam giulietta, iki alternatifim olacak izmit için.   izmit Fİat yetkili satıcısı ve servisi Efsane otomotiv Giuliettalara bakıyormuş.  Ayrıca Doğu sanayi ile batı sanayinin birleştiği kavşakta oto pazarı karşısında Bir özel servis var. Ya da Bostancı sanayiye gideceğim. Şimdiye kadar dizel arabada başıma gelen en büyük sıkıntı Turbo revizyonu, devir daim  değiştirilmesi , kızdırma bujilerinin değişimi falandı. En problemli iş olan turbo revizyonunda  bile aracımı güç içinde halledip vermişlerdi bana. Açıkcası serviste bugün git yarın gel iki gün bekle parça gelsin gibi cevaplar biraz  can sıkıntısı oluyor.Umarım böyle durumlarla karşılaşmayız.

Ugur55

Kafanızda soru işareti olmasın giu hakkında. Hem sağlam hemde dizaynı sınıfında tek.umarım istediğiniz alfanıza kavusursunuz :alfisti:
2012 Giulietta 1.4 MA Distinctive Mk1
2015 Giulietta 1.6 JTDM Distinctive Mk2
2015 Giulietta 1.4 MA TCT Distinctive Mk2
,,

besamemucho

Güzel yorumlarınız için teşekkürler. Moral verdiniz bana. Takip ettiğim , ve kara vermekte zorlandığım  birkaç araç satılmış. birkaçında da beni rahatsız eden bazı noktalar var. Hayırlısı bakalım umalım da dediğiniz gibi az kilometrede, ihtiyacıma yönelik  temiz bir giulietta bulurum.

coscos23

öncelıkle hosgeldınız bende sızın gıbı cok dusuncelıydım yok ıkıncı elı gıtmez pıyasası yok dedıler aldırıs etmedım ben bınmek ıcın aldım satmak ıcın degıl cokta memnunum hem yakıt hem performans gercekten tatmın edıcı :)

besamemucho

You are not allowed to view links. Register or Login
öncelıkle hosgeldınız bende sızın gıbı cok dusuncelıydım yok ıkıncı elı gıtmez pıyasası yok dedıler aldırıs etmedım ben bınmek ıcın aldım satmak ıcın degıl cokta memnunum hem yakıt hem performans gercekten tatmın edıcı :)
teşekkürler. sizin arcınızın modeli nedir.

coscos23

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
öncelıkle hosgeldınız bende sızın gıbı cok dusuncelıydım yok ıkıncı elı gıtmez pıyasası yok dedıler aldırıs etmedım ben bınmek ıcın aldım satmak ıcın degıl cokta memnunum hem yakıt hem performans gercekten tatmın edıcı :)
teşekkürler. sizin arcınızın modeli nedir.

2011 model benım aracın konusuda burda ınceleyebılırsınız

You are not allowed to view links. Register or Login

besamemucho

güzel araçmış. ben de sunrooflu modellere öncelik veriyorum. birkaç tane takip ettiğim var.

fatihmehmet

Hoşgeldiniz. Giulietta ve MiTo en sorunsuz alfalardan. O konuda içiniz rahat olsun. Zaten motor Fiat'ın çokça kullanılan bir motoru. Bu yuzden parca sıkıntısı olarakta düşünmeyin.

Biz daha eski nesil araçlara biniyoruz ve biz bile parca sıkıntısı çekmiyoruz. Tabiki parca sıkıntısı olan araçlarda var ama kesinlikle giulietta o modellerin içinde degil :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
2007 - Alfa Romeo GT Q2 1.9 JTD (2019-.....)
2004 - Alfa Romeo 156 mk2 2.0 TS Manuel. (2016- 2019)
2008 - Alfa Romeo 147 1.6 TS - Alfa Rosso. (2013-2016)

besamemucho

You are not allowed to view links. Register or Login
Hoşgeldiniz. Giulietta ve MiTo en sorunsuz alfalardan. O konuda içiniz rahat olsun. Zaten motor Fiat'ın çokça kullanılan bir motoru. Bu yuzden parca sıkıntısı olarakta düşünmeyin.

Biz daha eski nesil araçlara biniyoruz ve biz bile parca sıkıntısı çekmiyoruz. Tabiki parca sıkıntısı olan araçlarda var ama kesinlikle giulietta o modellerin içinde degil :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

teşekkürler. duymak istediğim cevap tam da buydu.

Recep Küçük

Elimden geldiği kadar her konuda bende yardımcı olmaya çalışırım hiç merak etmeyin.

41 K 9803  147 1.6 ts progression 3K

alperen08

Merhaba, aramıza şimdiden hoşgeldiniz. İzmitte Beykar da bakıyor şeklinde duydum ancak ben hiç gitmedim. Ben ufak tefek işlerimi kurtlar oto özel servisinde nevzat ustaya gösteriyorum, ancak esas bakımlarım için istanbul Bostancı sanayideki özel alfa servislerinden birini tercih ediyorum. Şuan kullandığım 159 benim 4. alfam ve satılmıyor diye birşey yok, yıl olmuş 2016 parçası yok tamiri yok diye bir durum hiç yok :D bence içinizden gelen sesi dinleyin ve alın GUİ nizi.