Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



2012 Alfa Romeo 159 ti 1750 TBi

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

tekin159

You are not allowed to view links. Register or Login
yiğidi öldürüp hakkını vermek gerek, yoksa her ortamda waow giulietta müthiş araba demekten kolay bir şey yok.

mesela GT, bugüne kadar kullandığım tüm otomobiller arasında en güzel direksiyon hissiyatı GT'de idi.

mesela 156,mk1 mk2 farketmeksizin, içi 159'dan kat kat zarif ve çok daha güzel tasarımı var. bugün 25-30 lira bandında otomobil bakıyor olsam 2003 156 bakarım, dışı mk1 içi mk2 olan.

147, o sınıfta o dönemde daha iyi bir alternatif yok.

145, o dönemde bambaşka bir tarz.


giuya baktığımda, ben kötü anılar dışında birşey göremiyorum.
Çok şükür kötü anım Yok benim ama yine de tasarım olarak kurtarıyor. Alfa Romeo diyoruz. Izgara olduğu sürece sorun yok. Sadece pazara uygun üretilmiş bir araç olması sorun. Satabilmek için üretildiği için böyle bence. Ki bunu yapmayan marka kalmamışken maalesef alfa Romeo Fiat çatısı altında buna mecbur kaldı. Hala yolda gördüğümde dönüp bakabiliyorum. Beğeniyorum. Baktırıyor. Onca araba arasından sıyrılıyor.



Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
2006 - 159 JTDM
2011 - GIiulietta JTDM
2010 - 159 TBI
2023 - Giulia 2.0 Competizione Q4

admin

Yapmayın, etmeyin yahu. Giulietta'nın hangi Fiat modeli ile ilgisi var!

Fiat SPA, sırf Alfa Romeo Giulietta'da kullanılmak üzere C-Platformu üzerinden C-Evo Platformunu kullandı ki bu platform Avrupa'da başka hiç bir başka modelde yok. Sadece Amerika kıtasında olan Dodge Dart ile Chrysler 200 ve Fiat Viaggio. Viaggio zaten Dart'ın bir benzeri.

Motor olarak bakılacak olursa yine Fiat Power Train tarafından geliştirilen motorlar var. Hatırlatmak gerek. Fiat Power Train, kısaca FPT, FCA içerisinde Ferrari'den başlamak üzere tüm birimlere mühendislik çözümleri sunmakta, yani tamamı ile bağımsız bir birim.

Kablo demeti gibi kırılan şeyler kronik olabilir, ancak unutmamak gerek ki ancak bu tip görünmeyen şeyler olduğu için Giulietta'ya nispeten uygun fiyatlara binilebiliyor. Kablo demetini değiştirmek nispeten ucuz, değiştirirsiniz ama en az 5 sene içiniz rahat binersiniz. Sinyal-Silecek kumanda kolları, Multimedya sistemi şeyleri saymamanızı rica ederim. Bunlar günümüzde olmazsa olmazlar artık.
147/156'larda değiştikten sonra 6 ay içinde tekrar öten ön takım, ne zaman tırtlamaya başlayacağı belli olmayan varyatör, ne zaman saçmalamaya başlayacağı belli olmayan elektronik devreler, koltuk biraz hızlı çekildi diye yanmaya başlayan ABS uyarı ışıkları, rengi pembeye çalan kırmızı renkler, ne zaman arıza ve nasıl arıza çıkartacağı Selespeed gibi bir vites varken, Giulietta her açıdan çok iyi.

Çok övülen T. Spark 16V motorlarının da Fiat'tan geldiği unutulmamalı bu durumda, veya şasinin Tipo/Tempra ailesinden geliştirildiği.

:alfisti:

Lütfen forumda arama yapmadan yeni konu başlatmayın.

tekin159

You are not allowed to view links. Register or Login
Yapmayın, etmeyin yahu. Giulietta'nın hangi Fiat modeli ile ilgisi var!

Fiat SPA, sırf Alfa Romeo Giulietta'da kullanılmak üzere C-Platformu üzerinden C-Evo Platformunu kullandı ki bu platform Avrupa'da başka hiç bir başka modelde yok. Sadece Amerika kıtasında olan Dodge Dart ile Chrysler 200 ve Fiat Viaggio. Viaggio zaten Dart'ın bir benzeri.

Motor olarak bakılacak olursa yine Fiat Power Train tarafından geliştirilen motorlar var. Hatırlatmak gerek. Fiat Power Train, kısaca FPT, FCA içerisinde Ferrari'den başlamak üzere tüm birimlere mühendislik çözümleri sunmakta, yani tamamı ile bağımsız bir birim.

Kablo demeti gibi kırılan şeyler kronik olabilir, ancak unutmamak gerek ki ancak bu tip görünmeyen şeyler olduğu için Giulietta'ya nispeten uygun fiyatlara binilebiliyor. Kablo demetini değiştirmek nispeten ucuz, değiştirirsiniz ama en az 5 sene içiniz rahat binersiniz. Sinyal-Silecek kumanda kolları, Multimedya sistemi şeyleri saymamanızı rica ederim. Bunlar günümüzde olmazsa olmazlar artık.
147/156'larda değiştikten sonra 6 ay içinde tekrar öten ön takım, ne zaman tırtlamaya başlayacağı belli olmayan varyatör, ne zaman saçmalamaya başlayacağı belli olmayan elektronik devreler, koltuk biraz hızlı çekildi diye yanmaya başlayan ABS uyarı ışıkları, rengi pembeye çalan kırmızı renkler, ne zaman arıza ve nasıl arıza çıkartacağı Selespeed gibi bir vites varken, Giulietta her açıdan çok iyi.

Çok övülen T. Spark 16V motorlarının da Fiat'tan geldiği unutulmamalı bu durumda, veya şasinin Tipo/Tempra ailesinden geliştirildiği.
Sizin de dediğiniz gibi alfa Romeo zaten Fiat çatısı altında. Biz burda Fiat yahutta alfa Romeo hakkında eleştiri yapmadık. Fiat'ın kusursuz mekanikte bir giulietta yaptı ama iç malzemeleri alt sınıf Fiat kalitesinde. Bunu eleştirdik. Yoksa sizin uzun uzun yazdığınız sorunlar için 156 ve 147'yi kötülemiyoruz. Aksine arızaları olsa da alfa olduğu için özgün olduğu için bu arızaları göz ardı edebiliyoruz. Ama ilk seri giuliettalar iç mekan olarak gerçekten hayal kırıklığı. Bunu söylemek istedik. En azından ben. En nihayetinde emek verip kazandığımız para ile alıp kullandığımız bir araba. Ve bu eleştiri konusunda ben sosyal medyada bazı alfisti oluşumlarında alfa Romeo hakkında kalite konusunda eleştiri yapınca bu kadar tepki görmeyi yanlış anlaşılmayı anlamıyorum. Biz sevdiğimiz için eleştiriyoruz beklentimiz daha yüksek diye. Yoksa 20 bin liraya 156 alıp(küçümseme yapmıyorum) 156>f30 BMW diyecek kadar malım kıymetli kafasındaki adamlardan olması kolay. Ciddi ciddi var böyle kafalar. Yoksa giulietta çok güzel araba efsane  araba en birinci demek çok kolay.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
2006 - 159 JTDM
2011 - GIiulietta JTDM
2010 - 159 TBI
2023 - Giulia 2.0 Competizione Q4

ar.159

Ya benim anlamadığım fatih Altaylı'da da olduğu gibi Alfa testi ve üzerine yazı yazan tüm yazarlar aynı şekilde yorumda bulunuyor
Alfa efsanesi 1910 da doğdu
Kazanmadığı yarış kalmadı
2. Dünya savaşı ile ekonomik çöküşe geçti
Fiat grubuna katıldı
156 ile başını doğrulttu
Ama sonrası gelmedi
Nitekim 4c ile muhteşem döndü

İyi hoşta kardeşim nerde bu 159 brera spider mito
Bizim çok çok daha iyilerine yetecek paramız varken vazgeceöediğimiz son 30 yılın bence en iyi tasarımlarından olan 159 tarih sayfalarında ve yazarlarda çöp mü ölü doğmuş çocuk mu anlamadım gitti


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
34 AV 0020 COMING SOON!!
"Diğerleri otomobil satmak için yarışır, biz ise yarışmak için otomobil satarız."Enzo-Ferrari
"Ne zaman yolda bir Alfa Romeo görsem şapkamı çıkartıp onu selamlarım." Henry Ford

hi_cazz

You are not allowed to view links. Register or Login
Ya benim anlamadığım fatih Altaylı'da da olduğu gibi Alfa testi ve üzerine yazı yazan tüm yazarlar aynı şekilde yorumda bulunuyor
Alfa efsanesi 1910 da doğdu
Kazanmadığı yarış kalmadı
2. Dünya savaşı ile ekonomik çöküşe geçti
Fiat grubuna katıldı
156 ile başını doğrulttu
Ama sonrası gelmedi
Nitekim 4c ile muhteşem döndü

İyi hoşta kardeşim nerde bu 159 brera spider mito
Bizim çok çok daha iyilerine yetecek paramız varken vazgeceöediğimiz son 30 yılın bence en iyi tasarımlarından olan 159 tarih sayfalarında ve yazarlarda çöp mü ölü doğmuş çocuk mu anlamadım gitti


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Bende bunu baya sorguladım. Saffet üçüncü'de aynı şeyi yaptı.  Giulietta ile 159 teste geldiğinde 159un dönüp yüzüne bakmadı.



Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi


erk1n

Bir aday daha çıktı kafamı kurcalayan...

Daha önce konuyu açmama sebep olan 159 'un özellikleri şöyleydi:

2011 Model, 95 000 km 'de 1.8 tbi, Ti, Manuel, Sedan, Beyaz Renk
(2011 modelmiş, araç sahibi 2011 yılı son çeyrek üretimi diye 2012 yazmış)

Yeni adayımız

2008 Model, 110 000km, 2.4 JTDm, Q4, Manuel, Distinctive, Station Wagon, Gümüş renk (10 000 TL daha uygun)

Siz olsanız hangisi, neden?


Alfa Romeo 159 (2008) >
Alfa Romeo 166 (2001) >
Alfa Romeo GTV (1999) >
Alfa Romeo 156 (2006) ...

tekin159

You are not allowed to view links. Register or Login
Bir aday daha çıktı kafamı kurcalayan...

Daha önce konuyu açmama sebep olan 159 'un özellikleri şöyleydi:

2011 Model, 95 000 km 'de 1.8 tbi, Ti, Manuel, Sedan, Beyaz Renk
(2011 modelmiş, araç sahibi 2011 yılı son çeyrek üretimi diye 2012 yazmış)

Yeni adayımız

2008 Model, 110 000km, 2.4 JTDm, Q4, Manuel, Distinctive, Station Wagon, Gümüş renk (10 000 TL daha uygun)

Siz olsanız hangisi, neden?
Yakıt tüketimi aynı olur.
Q4 ve sw olmadı 2.4 jtdm safını çok güzel gösteriyor.
Ama ti paket bi tbi'ın asla yeri dolmaz.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
2006 - 159 JTDM
2011 - GIiulietta JTDM
2010 - 159 TBI
2023 - Giulia 2.0 Competizione Q4

tekin159

You are not allowed to view links. Register or Login
Ya benim anlamadığım fatih Altaylı'da da olduğu gibi Alfa testi ve üzerine yazı yazan tüm yazarlar aynı şekilde yorumda bulunuyor
Alfa efsanesi 1910 da doğdu
Kazanmadığı yarış kalmadı
2. Dünya savaşı ile ekonomik çöküşe geçti
Fiat grubuna katıldı
156 ile başını doğrulttu
Ama sonrası gelmedi
Nitekim 4c ile muhteşem döndü

İyi hoşta kardeşim nerde bu 159 brera spider mito
Bizim çok çok daha iyilerine yetecek paramız varken vazgeceöediğimiz son 30 yılın bence en iyi tasarımlarından olan 159 tarih sayfalarında ve yazarlarda çöp mü ölü doğmuş çocuk mu anlamadım gitti


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Kesinlikle. Bir çok sözde büyük tanınmış otomobil dergileri ısrarla giulia 156'nın devamı diyor. Çıldırmamak elde değil.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
2006 - 159 JTDM
2011 - GIiulietta JTDM
2010 - 159 TBI
2023 - Giulia 2.0 Competizione Q4