Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



34 AT 8072 / 2004 156 SS

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 3 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

sefalet

Delinen radyatör ve o leş gibi, içi gorunmeyen su haznesi degisti. Arada sırada kaputu açıp hazneye donen hortumdan akan suyu izliyorum bi süre manyak gibi :)

Lenovo P1a42 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

2008 159 1,9 JTD Distinctive Plus (2022-.....)
2004 156 2.0 Selespeed (2017-2022)
2004 156 1,6 Distinctive (2014-2017)

sefalet

Bir konuda yardımınıza ihtiyacım var. Hava sıcaklığı kaç derecenin altına indiğinde çalışmıyordu klima? Bugün yol bilgisayarı sıcaklığı 2 derece gösterirken camlardaki buğu çözülsün diye açmak istedim ama devreye girmedi. Sıcaklık 3 buçuk dereceyken de denedim yolda, yine çalışmadı. Kırmızı ışıkta durdugumda motoru durdurup yeniden çalıştırdım aracı, klima anca o zaman devreye girdi. Bir fikri olan var mıdır?

Lenovo P1a42 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

2008 159 1,9 JTD Distinctive Plus (2022-.....)
2004 156 2.0 Selespeed (2017-2022)
2004 156 1,6 Distinctive (2014-2017)

radar54

Aydın da havalar pek soğuk olmaz ama gece ayazı buralarda da var :) sabah yol bilgisayarı 2 derece gösterirken klima çalıştırdım ön cam buğusunu aldı sıkıntı olmadı başkan ;)
2004_156 1.6 TS Progression 2015-2018

2008_147 1.6 TS Collezione 2018-2019

2004_156 2.0 TS Distincive Selespeed 2019-2023

2006_159 1.9 JTD Distincive Manuel 2023-2025

ekerem

You are not allowed to view links. Register or Login
Bir konuda yardımınıza ihtiyacım var. Hava sıcaklığı kaç derecenin altına indiğinde çalışmıyordu klima? Bugün yol bilgisayarı sıcaklığı 2 derece gösterirken camlardaki buğu çözülsün diye açmak istedim ama devreye girmedi. Sıcaklık 3 buçuk dereceyken de denedim yolda, yine çalışmadı. Kırmızı ışıkta durdugumda motoru durdurup yeniden çalıştırdım aracı, klima anca o zaman devreye girdi. Bir fikri olan var mıdır?

Lenovo P1a42 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Dün burayı okuyunca Sabah eksi 3 de deneyim dedim hemen çalıştı, sizin problemin kaynağını tam bilemiyorum bi gösterin isterseniz.
156 1.6 ts
159 1.9 jtdm Q-tronic
159 2.4 Jtdm Manuel

sefalet

Evet, belli ki benim klimada sorun var. Bugun öğleden sonra denedim yine çalışmadı. Önce düğmeye bastığımda ışığı yanıp anında sönüyordu. Bir kaç denemeden sonra hiç tepki vermemeye başladı. Dedim bari sanayiye gideyim baktirayim. Yolun yarısında çalışmaya başladı. Sanayide de araci bırakman lazım dediler. Zamanım yoktu, bırakamadım. Çok merak ediyorum ne çıkacak bakalım.

Lenovo P1a42 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

2008 159 1,9 JTD Distinctive Plus (2022-.....)
2004 156 2.0 Selespeed (2017-2022)
2004 156 1,6 Distinctive (2014-2017)

sefalet

Bu arada deneyip bilgilendirdiginiz için teşekkür ederim arkadaşlar.

Lenovo P1a42 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

2008 159 1,9 JTD Distinctive Plus (2022-.....)
2004 156 2.0 Selespeed (2017-2022)
2004 156 1,6 Distinctive (2014-2017)

sefalet

Durum iyice ilginçleşti. Sağ ayna altındaki ısı sensörüne sicak hava verip yol bilgisayarının gösterdiği sıcaklığı yükseltince çalıştı klima.

Lenovo P1a42 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

2008 159 1,9 JTD Distinctive Plus (2022-.....)
2004 156 2.0 Selespeed (2017-2022)
2004 156 1,6 Distinctive (2014-2017)

radar54

You are not allowed to view links. Register or Login
Durum iyice ilginçleşti. Sağ ayna altındaki ısı sensörüne sicak hava verip yol bilgisayarının gösterdiği sıcaklığı yükseltince çalıştı klima.

Lenovo P1a42 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

:o :o :o gerçekten ilginç
2004_156 1.6 TS Progression 2015-2018

2008_147 1.6 TS Collezione 2018-2019

2004_156 2.0 TS Distincive Selespeed 2019-2023

2006_159 1.9 JTD Distincive Manuel 2023-2025

sefalet

2 hafta önce sömestr tatili bahanesiyle işten 3 gün izin alıp hafta sonuyla birleştirerek 5 günlüğüne İstanbul'a gitmiştik maaile. 156'yı uzun yolda kullanmayı çok özlemişim bu arada. Tabi gitmişken @DcD-Semih kardeşimle de görüştük. Bir bakışta direksiyon yağ haznesinin ayaklarının kırık oldugunu farketti. Zaten Carium'u da ziyaret edecektim gitmişken çay-sohbet için. Uğramışken değiştirttik onu da. Aynı günün akşamı arabaya bindiğimde aldığım benzin kokusu beni hiç şaşırtmadı. Niye şaşırtsın ki önceki 156'dan tecrübeliyiz sonuçta benzin pompasının tepesinin çatlamasına :) Ertesi gün tekrar Carium ziyaretiyle onu da değiştirmiş olduk böylece.
Kilometre 223 bin oldu. Km yükseliyor ama araba her geçen gün yenileniyor. Umarım önceki araçta yaptığım gibi başka bir araca heves edip satmam bunu da o kadar uğraştıktan sonra.

Lenovo P1a42 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

2008 159 1,9 JTD Distinctive Plus (2022-.....)
2004 156 2.0 Selespeed (2017-2022)
2004 156 1,6 Distinctive (2014-2017)

sefalet

Dün 17" jantlari taktirdim. Su anki gorunum bu.[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]

Lenovo P1a42 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

2008 159 1,9 JTD Distinctive Plus (2022-.....)
2004 156 2.0 Selespeed (2017-2022)
2004 156 1,6 Distinctive (2014-2017)

radar54

You are not allowed to view links. Register or Login
Dün 17" jantlari taktirdim. Su anki gorunum bu.[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]

Lenovo P1a42 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Yay şart  :p yayları ne zaman takıyorsun başkan  :arkadasim:
2004_156 1.6 TS Progression 2015-2018

2008_147 1.6 TS Collezione 2018-2019

2004_156 2.0 TS Distincive Selespeed 2019-2023

2006_159 1.9 JTD Distincive Manuel 2023-2025

sefalet

You are not allowed to view links. Register or Login
Yay şart  yayları ne zaman takıyorsun başkan  :arkadasim:
:D
Su an takiliyor, liftte arac.

Lenovo P1a42 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

2008 159 1,9 JTD Distinctive Plus (2022-.....)
2004 156 2.0 Selespeed (2017-2022)
2004 156 1,6 Distinctive (2014-2017)

radar54

You are not allowed to view links. Register or Login
:D
Su an takiliyor, liftte arac.

Lenovo P1a42 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Orijinal ön yayları çıkarıp takarken çok zorlanmışlardı. Yaylar orijinale göre baya kısa dikkatini çekti mi? Yaylı resim de bekleriz.
2004_156 1.6 TS Progression 2015-2018

2008_147 1.6 TS Collezione 2018-2019

2004_156 2.0 TS Distincive Selespeed 2019-2023

2006_159 1.9 JTD Distincive Manuel 2023-2025

sefalet

Gerçekten de yay şart...[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]

Lenovo P1a42 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

2008 159 1,9 JTD Distinctive Plus (2022-.....)
2004 156 2.0 Selespeed (2017-2022)
2004 156 1,6 Distinctive (2014-2017)

DcD-Semih

Sefa abi hayırlı olsun çok tatlı durmuş :)

DUB-LX1 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

2001 Alfa Romeo 145 1.6 T.spark - Giallo Zoe
2002 Alfa Romeo 156 2.0 Selespeed - Rosso
2002 Alfa Romeo 156 2.0 T.Spark - Bianco Polare
2002 Alfa Romeo 156 2.0 Selespeed - Grigio Chiaro
2000 Alfa Romeo 156 2.0 T.Spark - Rosso
2004 Alfa Romeo 156 2.0 T.Spark - Grigio Metallico
2012 Alfa Romeo Giulietta 1.4TB - Bianco Pastello

sefalet

You are not allowed to view links. Register or Login
Sefa abi hayırlı olsun çok tatlı durmuş :)

DUB-LX1 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Sagolasin Semih'im.
Yalniz senden rica ediyorum su kule gergisi isini cozelim bir sekilde artik.

Lenovo P1a42 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

2008 159 1,9 JTD Distinctive Plus (2022-.....)
2004 156 2.0 Selespeed (2017-2022)
2004 156 1,6 Distinctive (2014-2017)

sefalet

Aranizdan sacmaliyorsun, olmaz oyle sey diyenler cikacaktir belki ama prokitleri taktiktan sonra araba pıtır pıtır oldu resmen. Baska nasıl anlatilir bilemedim, o yuzden pıtır pıtır tabirini uygun buldum. Sanki orjinal yaylarla ve 16" jantlarla cukurdan, tumsekten, kasisten, yoldaki dalgalanmalardan sonra salinima devam ediyordu ve daha konforsuz hissettiriyordu. Trim sesleri de daha fazlaydi sanki. Simdi insanin kendini tutamayip kufur ettigi olmaz olasica çukurları saymazsak daha da konforlu geliyor arac. İlginc olan onceki 156'da boyle hissettirmemisti 17" jantlar ve prokitler.

Lenovo P1a42 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

2008 159 1,9 JTD Distinctive Plus (2022-.....)
2004 156 2.0 Selespeed (2017-2022)
2004 156 1,6 Distinctive (2014-2017)

uniquel

#42
You are not allowed to view links. Register or Login
Aranizdan sacmaliyorsun, olmaz oyle sey diyenler cikacaktir belki ama prokitleri taktiktan sonra araba pıtır pıtır oldu resmen. Baska nasıl anlatilir bilemedim, o yuzden pıtır pıtır tabirini uygun buldum. Sanki orjinal yaylarla ve 16" jantlarla cukurdan, tumsekten, kasisten, yoldaki dalgalanmalardan sonra salinima devam ediyordu ve daha konforsuz hissettiriyordu. Trim sesleri de daha fazlaydi sanki. Simdi insanin kendini tutamayip kufur ettigi olmaz olasica çukurları saymazsak daha da konforlu geliyor arac. İlginc olan onceki 156'da boyle hissettirmemisti 17" jantlar ve prokitler.

Hayir bu cok normal bi durum.
Orjinal yaylarda amortisorun calisma araligi farkliydi.
Alt takimdaki burclar, kollar vs gerilmeleri ve pozisyonlari farkliydi.

Orj yuksekligindeki halinde aracin mevcut bi yipranmasi vardi.

Suan amortisorunuz daha yukarda calisiyor, yani önceden daha az calistigi araligi kullaniyor.
Yuruyendeki pozisyon degisiklikleri de, hafif yipranmis olan parcalari daha siki hale getirdi, yada yipranmamis yeri kullanmaniza sebep oldu.

Suan hissettiginiz tum komfor kazanci bu sebeplere bagli. Araci daha tok hissediyorsunuz. Su saatten sonra daha dikkatli olmalisiniz. Cuku arac daha konforlu yada daha rahat tumsek/cukur geciyor diye ozensiz davranirsaniz, yuruyeni cok kisa surede bozmaniza sebep olacak. Tam aksine, eskisinden daha dikkatli ve daha yumusak kullanmalisiniz.

Tum bunlarin yaninda, iyi ki bu degisikligi yaptiniz.
Sadece araci alcaltip yol tutusunu arttirmak anlaminda degil.
Bizlerin "calisiyorsa elleme" mantigi sebebiyle, belli km'lerde degismemiz gereken parcalardan birisi de yaylar, viraj demirleri vs.. Ama bir cogumuz degistirmiyor. Siz spor yay takarak en azindan yorgun olan bi parcayi yenilemis oldunuz.

Theillest

Eibachlar orjinden bariz konforlu bende yeni geçtim prokitlere .Ama siz genede dikkat edin akslar yaylar ile daha cok hasar görüyor çukurlarda özellikle .

LG-H815 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


sefalet

You are not allowed to view links. Register or Login
Hayir bu cok normal bi durum.
Orjinal yaylarda amortisorun calisma araligi farkliydi.
Alt takimdaki burclar, kollar vs gerilmeleri ve pozisyonlari farkliydi.

Orj yuksekligindeki halinde aracin mevcut bi yipranmasi vardi.

Suan amortisorunuz daha yukarda calisiyor, yani önceden daha az calistigi araligi kullaniyor.
Yuruyendeki pozisyon degisiklikleri de, hafif yipranmis olan parcalari daha siki hale getirdi, yada yipranmamis yeri kullanmaniza sebep oldu.

Suan hissettiginiz tum komfor kazanci bu sebeplere bagli. Araci daha tok hissediyorsunuz. Su saatten sonra daha dikkatli olmalisiniz. Cuku arac daha konforlu yada daha rahat tumsek/cukur geciyor diye ozensiz davranirsaniz, yuruyeni cok kisa surede bozmaniza sebep olacak. Tam aksine, eskisinden daha dikkatli ve daha yumusak kullanmalisiniz.

Tum bunlarin yaninda, iyi ki bu degisikligi yaptiniz.
Sadece araci alcaltip yol tutusunu arttirmak anlaminda degil.
Bizlerin "calisiyorsa elleme" mantigi sebebiyle, belli km'lerde degismemiz gereken parcalardan birisi de yaylar, viraj demirleri vs.. Ama bir cogumuz degistirmiyor. Siz spor yay takarak en azindan yorgun olan bi parcayi yenilemis oldunuz.
Açıklamalariniz icin cok tesekkur ederim. Cok aydınlatıcı oldu benim icin.
Araci ilk aldigimda ilk is olarak on takimda degismesi gereken tum parcalari degistirtmistim. Yine de tam istedigim gibi olmamisti. Ta ki viraj demir lastiklerini degistirtene kadar. Onlari degistirtince tam olarak sımsıkı oldu on takim. Orjinal yayin omrunu tamamladigi da arabanin durusundan bile belliydi. Bagaj bomboş olduğunda bile arkasi çökük duruyordu.
Ankara'da 3 yilda ogrendigim seylerin en basinda cukurlardan kacmak geliyor zaten. Bir de bana yeşil yaniyor olsa bile yavaslayip yolu kontrol ederek gecmek ama onun konumuzla ilgisi yok :)

Lenovo P1a42 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

2008 159 1,9 JTD Distinctive Plus (2022-.....)
2004 156 2.0 Selespeed (2017-2022)
2004 156 1,6 Distinctive (2014-2017)

sefalet

You are not allowed to view links. Register or Login
Eibachlar orjinden bariz konforlu bende yeni geçtim prokitlere .Ama siz genede dikkat edin akslar yaylar ile daha cok hasar görüyor çukurlarda özellikle .

LG-H815 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Size de hayirli, keyifli olsun o zaman. Ben bir de kule gergisi bulabilseydim iyiydi.

Lenovo P1a42 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

2008 159 1,9 JTD Distinctive Plus (2022-.....)
2004 156 2.0 Selespeed (2017-2022)
2004 156 1,6 Distinctive (2014-2017)

sefalet

Giu tavan lambasini taktim ana submarine isiklarini nasil calistiracagim? Elektrigi nerden nasil bağlayacağım bilen var mi?[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img][IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]

Lenovo P1a42 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

2008 159 1,9 JTD Distinctive Plus (2022-.....)
2004 156 2.0 Selespeed (2017-2022)
2004 156 1,6 Distinctive (2014-2017)

cem meric

You are not allowed to view links. Register or Login
Giu tavan lambasini taktim ana submarine isiklarini nasil calistiracagim? Elektrigi nerden nasil bağlayacağım bilen var mi?[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img][IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]

Lenovo P1a42 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Sigorta üzerinden park lambalarının hattını bularak oradan ek alarak yaptırmıştım ben GT'de,

Herhangi bir elektrikçi 10 dakikada hallediyor.

SM-N920C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


sefalet

You are not allowed to view links. Register or Login
Sigorta üzerinden park lambalarının hattını bularak oradan ek alarak yaptırmıştım ben GT'de,

Herhangi bir elektrikçi 10 dakikada hallediyor.

SM-N920C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Otomatik kararan dikiz aynasina gelen kablodan alinabilir mi elektrik? O farlara bagli zaten su anda, farlari acinca devreye giriyor. Yoksa sigorta kutusuna kadar ayri kablo mu cekmek gerekir?

Lenovo P1a42 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

2008 159 1,9 JTD Distinctive Plus (2022-.....)
2004 156 2.0 Selespeed (2017-2022)
2004 156 1,6 Distinctive (2014-2017)

cem meric

You are not allowed to view links. Register or Login
Otomatik kararan dikiz aynasina gelen kablodan alinabilir mi elektrik? O farlara bagli zaten su anda, farlari acinca devreye giriyor. Yoksa sigorta kutusuna kadar ayri kablo mu cekmek gerekir?

Lenovo P1a42 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Farlar ile bağlantılı ise gerek olmayacaktır hazır olan hattan ek alarak giriş yapın çalışır.

SM-N920C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi